Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Veel succes: youth only in Nieuw-Zeeland

Titan

Aanbevolen berichten

De ploeg schakelt een versnelling hoger zo te zien. CL kwalificatie was niet opportuun maar je mag nu toch weer een nieuwe mijlpaal op je CV zette met die eerste deelname aan het kampioenenbal. De reguliere competitie was ook een voltreffer en je lijkt dan ook in een uitstekende positie te zitten om met de titel te gaan lopen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent er echt dichtbij nu, serieuze stappen in de juiste richting gezet. 8ptn is idd geen zekerheid op het kampioenschap, maar gezien de ptnaantallen van de andere ploeg vermoed ik wel dat ze elkaar ook nog ptn gaan afsnoepen. Als je een punt of 16 op 30 haalt, hebt je die titel wel binnen denk ik 😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geplaatst (bewerkt)

image.png.41bed9f87d69216909a3939ab9cc0d0a.png

XXXVII

Het eerste pak kaarten was goed geschud; ogenschijnlijk comfortabel begonnen we aan de kampioensgroep van de 3F Superliga. Waar ik in de vorige update nog geen aandacht aan heb besteed, is het vervolg van ons Europese verhaal. Konden we nog iets laten zien wat tot een blijvende herinnering zou leiden? Daarnaast wordt het tijd om het bekertoernooi te bepreken, hierover heb ik met nog geen woord gerept.

Verrassen zonder verrassing

Ik heb al meerdere malen aangegeven dat ik Europees voetbal als een leuk extraatje zie voor de clubkas; sportief gezien heb ik geen enkele illusie. Zo zijn we de competitiefase ook tegemoet getreden. Spelers kregen, indien nodig, rust en het enige waar ik me om bekommerde, is dat we niet af zouden gaan voor het oog van voetbalminnend Europa.

Het leidde tot een opmerkelijke verrassing, zonder dat we voor een verrassing zorgden. Natuurlijk, in het CL-hoofdtoernooidebuut gelijk met 5-1 winnen van Ferencváros is leuk, maar tegelijkertijd nietszeggend. Behalve van de Hongaren, wonnen we ook van AEK Athene. Beide ploegen waren afkomstig uit pot 4, net als Fjordager. Het bleken de enige twee overwinningen te zijn. Respectievelijk een gelukkig en een verdienstelijk gelijkspel tegen Ajax en Galatasaray bracht ons puntentotaal op acht. ‘Bedankt voor het meedoen’, zou je zeggen. Nou, er bleek meer in te zitten. Tot mijn grote verbazing eindigden we op de 24e plaats, precies genoeg om naar de tussenronde te gaan.

image.png.b8de0b1e7581c08fa98152cfa2a3a887.png

Spoiler

image.thumb.png.ab0be70a111e3b97807c96493c97a82f.png

In de tussenronde troffen we Benfica. We lieten tegen de Portugese equipe zien dat we als club stappen aan het maken zijn. Dat het op dit moment nog niet genoeg is, wist ik al voordat het tweeluik begon. We verloren over twee wedstrijden met 2-1, een score die vertrouwen geeft richting de toekomst.

image.png.6a17ec0eb89cb814d1fadebbf740e160.png

Kampioensgroep?

Zestien punten uit dertig pakken en je bent er, liet een kenner van het Deense voetbal optekenen. Het waren er niet genoeg geweest in de titanische strijd met FC Kopenhagen. Negentien punten hadden we aan het einde van de rit nodig om de hoofdstedelingen onder ons te houden. We speelden echt niet slecht. Wat heet! Na negen wedstrijden in de kampioensgroep waren we nog altijd in het bezit van een ongeslagen status. Bij Midtjylland en Odense speelden we gelijk; Kopenhagen konden we in ons eigen stadion eveneens op een gelijkspel houden. Dat gelijke spel was voor Kopenhagen dan weer het enige puntverlies in de gehele kampioensgroep, zeker toen we op de laatste speeldag in Parken ten onder gingen.

Dat gelijkspel in eigen huis bleek het beslissende moment te zijn geweest. Met het minieme verschil van één punt kroonden we ons tot kampioen van Denemarken. Odense vierde feest: de derde club in stadsgeschiedenis die de landstitel veroverde, na eerdere successen van Odense BK en B 1909. Voor ons is het echter pas het begin!

image.thumb.png.1a51aec1a21589f079afbeb099850ff9.png

Revanche!

Vorig jaar ontglipte ons elke prijs. Byens Hold pikte het kampioenschap in én versloeg ons in de finale van de Oddset Pokalen. De vraag was of de dubbel dit jaar door Fjordager gepakt kon worden. Het antwoord was ja! Daarvoor moesten we wel Kopenhagen zien te verslaan, de ploeg waar we maar niet onderuit kunnen komen in deze game. Langzaamaan verschuiven de machtsverhoudingen in dit land, wat zichtbaar werd in de halve finale. In Odense speelden we met 1-1 gelijk, terwijl we veel kansen op de overwinning misten. De fans uit Kopenhagen hadden in gedachten hun finaleticket al gekocht, maar hadden geen rekening gehouden met een getergd Fjordager. We speelden scherp, af en toe op het randje, en wonnen met 2-1. In de finale moest alleen Midtjylland nog ‘even’ verslagen worden. Dat ging eenvoudig. Pas diep in de extra tijd kwam de eretreffer op het bord.

Spoiler

image.thumb.png.fac7ae8dc79eb0acbf58bb51dbc2324c.png

De verhoudingen in Odense

image.png.9ead5435c58ef04848ed3ed22a62549b.png

Volgers

@Badmuts, @Vreven, @Glenn08, @Arezo, @keano77, @Nom de Guerre, @Fantasy, @Willem, @Bogatyr, @Tim', @neva, @Djurovski, @MNie, @Richarð., @Whitewolf345, @De Raam, @ElMarcos, @Vlonkie, @KayDeManaager, @jeffrey koole, @Kyrill, @Keeza, @Marius, @Boyzone. @Jónstærke, @Lensherr

bewerkt door Titan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De 'huidige competitie' kolom klopt volgens mij niet helemaal :D Gelukkig zijn de prestaties wel helemaal op orde. Wat een overmacht in eigen land, waar enkel Kopenhagen het je lastig blijft maken :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondanks de ruime voorsprong kwam pletwals Kopenhagen nog akelig dicht in de buurt. Gelukkig was het jouw ploeg die een historische eerste titel mocht vieren. Dat het meteen een dubbel werd, zorgt voor nog wat extra glans. De Europese campagne was een leuk extraatje zonder er op te focussen. Dat belooft voor de toekomst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch verrassend dat je met 8ptn nog naar de tussenronde mocht, maar ook daar goed verweerd tegen Benfica hoor, chapeau! Niet gedacht dat FCK in staat ging zijn om 28/30 te pakken, ook opmerkelijk, gelukkig heb je die onnozele Deense voetbalkenner zijn ongelijk kunnen bewijzen en toch wat meer ptn gepakt om zo de titel te pakken :P Oddset Pokalen tussendoor ook even meegegrist als kers op de taart, top! Smaakt naar meer zeker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

XXXVIII

Het begint leuk te worden in Odense. We zijn de nieuwe sterren aan het firmament en het lijkt slechts een kwestie van tijd voordat we onze grote broer voorbijsteken in de challenge. Tijd is het enige wat er nodig is. Misschien is het spannendste gedeelte nog wel het uitbreiden van het stadion. Met iets meer dan 1.000 plaatsen erbij zouden we over het grootste stadion van het land beschikken. Qua bezoekersaantallen lopen we nog iets achter, maar ik vermoed dat we de komende jaren nog hard omhoog blijven schieten.

Europæisk prestige

De snelste weg naar meer toeschouwers is het vergroten van de clubreputatie. Laat het Europese toneel daar nou een prachtig middel toe zijn. Of, zoals ik vaker heb gezegd, via continentaal voetbal haal je meer geld en betere spelers binnen. Aanzien is het cumulatief van meerdere factoren.

Het seizoen 2042-2043 werd een bijzonder jaar voor Fjordager, zeker in Europa. Daarom trap ik deze update af met een blik op de CL-resultaten van het voormalig Deense onderdeurtje. We moesten weliswaar nog één voorronde spelen – volgend seizoen kwalificeert de kampioen zich rechtstreeks – maar dat bleek een formaliteit te zijn. Steaua werd twee keer met 2-0 verslagen, zonder dat we ons echt in hoefden te spannen.

In de competitiefase openden we met drie gelijke spelen op rij. De 2-2 bij Anderlecht voelde als een lichte teleurstelling. Die bittere smaak werd even later weggespoeld door thuis tegen City opnieuw 2-2 te spelen. Bijna was er een overwinning; in de laatste minuut van de toegevoegde tijd maakten de Engelsen gelijk – iets was wij in België hadden gedaan, dus ik mocht niet klagen. Het derde gelijke spel werd neergezet in Turijn, alwaar zowel Juve als wij niet konden scoren.

Het was een veelbelovend begin. Hoewel we ergens onderaan bungelden met ‘slechts’ drie punten, lieten we zien dat we het de wereldtop moeilijk konden maken. De bevestiging daarvan volgde in de thuiswedstrijd tegen Atlético Madrid. We waren heer en meester. Met het schaamrood op de kaken keerden de Madrilenen huiswaarts: 3-1 verliezen van een stel Denen was een absolute schande voor het keurkorps van Mark van Bommel. De mooiste zege werd echter een wedstrijd later geboekt. In München gingen we met de drie punten aan de haal in een wedstrijd die qua spelbeeld negentig minuten lang in evenwicht was.

Dat het vertrouwen groot was, mocht geen verrassing zijn. De resterende drie wedstrijden in de competitiefase leverden nog eens negen punten op en de afsluitende ronde tegen Olympiakos leverde Europees vuurwerk op: we speelden vol op de aanval en zagen negen doelpunten vallen, waarvan zeven aan de goede kant.

image.thumb.png.c3cf8c1411d46b363c6cb6468a37dd00.png

Spoiler

image.png.39a611827c206848a9fbf8ec03595eed.png

Ongeslagen in Europa! Geen tussenronde! Een unicum voor Deense ploegen in het nieuwe format van de Champions League. We konden rustig achterover leunen, wachtend op welk team er uit de koker zou komen rollen. Dat bleek AC Milaan te worden, niet direct de meest makkelijke tegenstander; op doelsaldo hadden de Italianen een plek bij de bovenste acht gemist. Bevreesd zijn we voor niemand, dus we gingen onbevangen naar Zuid-Europa. Daar zetten we een stunt van jewelste neer door ietwat fortuinlijk met een 1-0 zege huiswaarts te keren. Onze doelman, de Zweed Gabriel Fredriksson, groeide uit tot man van de wedstrijd. Het bleek genoeg te zijn voor de return, die uitmondde in een matige, gelijkopgaande wedstrijd waarin we gelukkig vlak voor het ingaan van de verlenging die verlening wisten te voorkomen.

image.thumb.png.401644e959a0ac8a393547fdcb7931a0.png

Kwartfinale. We stonden tussen de grootsten der grootsten. Kleine clubs waren er niet meer. Althans, niet als je Fjordager buiten beschouwing liet. De loting leverde een prachtig affiche op: Real Madrid. De Koninklijke kwam op staatsbezoek in Odense. In de eerste dertig minuten werden we keihard bij onze kroonjuwelen gegrepen en was het overleven geblazen. Na de 0-1 van Tomás Hernández nam Real plots gas terug en konden we in ons eigen spel komen. Het leidde tot de 1-1 van Mikander, onze van FC Charlotte overgekomen rechtshalf. Klein zijpaadje: vier jaar geleden wilde ik hem al naar Fjordager halen, maar koos hij voor een aanbieding van De Graafschap. Wie wil daar nou naartoe? Gelukkig kwam hij dit jaar weer op het rechte pad. In de tweede helft gebeurde er niet veel bijzonders, waardoor Real het karwei thuis eenvoudig af zou moeten kunnen maken. In principe…

In Estadio Santiago Bernabéu creëerden we de beste kansen en wisten we een stormloop van Real Madrid eenvoudig onschadelijk te maken. Helaas maakten we in de eerste helft één fout: Afonso Shipahu – waarschijnlijk de eerste  Namibiër in de kwartfinale van de CL – ging binnen de zestien meter in de fout. De benutte strafschop van Ebrahimi werd het toegangsticket voor de halve finale. Wat een avontuur. Niemand kan meer om Fjordager heen.

image.thumb.png.691d5da28c2c3afae1fa6c514880ff63.png

Volgers

@Badmuts, @Vreven, @Glenn08, @Arezo, @keano77, @Nom de Guerre, @Fantasy, @Willem, @Bogatyr, @Tim', @neva, @Djurovski, @MNie, @Richarð., @Whitewolf345, @De Raam, @ElMarcos, @Vlonkie, @KayDeManaager, @jeffrey koole, @Kyrill, @Keeza, @Marius, @Boyzone. @Jónstærke, @Lensherr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongeslagen in de groepsfase. Geen tussenronde. En pas stranden met de halve finale in zicht. Denemarken werd vorig seizoen al veroverd, en daar wordt ongetwijfeld een vervolg aan gegeven. Het lijkt een kwestie van tijd alvorens je ook op het allerhoogste schavotje zal staan in de CL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

XXXIX

Dat mooie resultaat in onze tweede Champions Leaguecampagne gaf de burger moed, met name de burger uit Odense met een groen-wit hart. Tegelijkertijd zal geen enkele Deen ontkennen trots te zijn op wat een binnenlandse ploeg laat zien in Europa. Met uitzondering van een handvol fans uit Kopenhagen, dat het waarschijnlijk niet kan verkroppen dat ‘hun’ FC niet langer het uithangbord van Denemarken is. In deze update zal duidelijk worden dat de verhoudingen de afgelopen tijd nog duidelijker zijn geworden.

Drie keer 3F Superliga: 2042/2043, 2043/2044 & 2044/2045

Twee seizoenen? Ja, absoluut. Ik loop weer eens een beetje voorop in de game, wat vooral komt door mijn veelvuldige gebruik van de instantresultknop in de voorbije twee seizoenen. Als ik eerlijk ben, is de uitdaging in de competitie al weg. In deze FM kun je, net als in vrijwel elke voorgaande FM, vrij vlot een elftal creëren dat boven het nationale gemiddelde uitstijgt. Dat is geen hogere wiskunde, zoals in de FMU podcast door Guido, ondergetekende en anderen met enige regelmaat is uitgelegd.

Bovenstaande is precies de reden waarom ik met uitdagingen wil spelen. De Big Brother was al tricky; dit had ik niet moeten gaan doen met een club die minstens tien titels achterstand had op de grotere broer. Het gat tussen Fjordager en Odense BK was precies goed; en in het opbouwen vanuit de amateurs zie ik voldoende charme. De komende seizoenen, tot ik hier klaar ben, is het mijn extra uitdaging te worden om het beste team van Europa te creëren. Of ja, een team dat de Champions League wint. Daar hoef je niet per se de beste spelers van het continent voor te hebben.

Enfin, genoeg afgedwaald. Tijd voor de resultaten. Drie seizoenen achtereen cruiseden we in de hoogste versnelling op het landskampioenschap af. De tweede keer gingen we met achttien punten voorsprong de kampioensgroep in en de derde keer bedroeg de voorsprong 22 punten. Overigens hadden we die laatste keer meer verliespunten dan de tweede keer (vier om twee) – de tegenstand liet het liggen. Of wordt de tegenstand steeds meer gewaagd aan elkaar?

Spoiler

image.thumb.png.b3525a541478e2e185d55c33c259a826.png

image.thumb.png.28c17416080df5638577a66e59217ad6.png

image.thumb.png.990bf382fc7a2964a15f77dcfcab76de.png

Met een voorsprong van respectievelijk 15, 28 en 34 punten aan het einde van de rit zullen vooral de televisiezenders gebaald hebben: de race om het kampioenschap was totaal oninteressant om nog te volgen. In 2045 werden we kampioen na de tweede (!) speelronde in de kampioensgroep. De komende paar seizoenen wil ik iets meer met de Poképlayerchallenge gaan doen, dus waarschijnlijk wordt het gat weer iets kleiner. In ieder geval: we hebben nu vier titels op zak. Daar kan een vinkje achter.

Spoiler

image.thumb.png.e658ee4a930deb90ff6aa5cb585fa6d6.png

image.thumb.png.3cbc7c686852ac9d39e9737530c5fbaf.png

image.thumb.png.ef7114abcc0eb07fa90653d409b1e502.png

Drie keer Oddset Pokalen: 2042/2043, 2043/2044 & 2044/2045

Odense BK heeft van dit toernooi de meeste hoofdprijzen op de plank staan, vijf om precies te zijn. Dit zijn de potjes die ik in ieder geval nog zelf speel, omdat ik niet tegen een onaangename verrassing wil oplopen via een iets te creatief wisselende assistent-manager. Het leverde enkele pareltjes van wedstrijden op, zoals de 5-2 afstraffing van Kopenhagen in hun eigen Parken tijdens de halve finale van het seizoen 2043/2044. De vaseline was niet aan te slepen. Als titelverdediger stonden we een jaar later opnieuw in de finale. Daar troffen we Odense BK, een prachtig affiche met het ook op de Big Brotherchallenge. Konden de blauwwitten nog iets terugdoen? Niet bepaald. Het werd 4-0 en de stad kleurde voor de zoveelste keer groen en wit. Zo staat ook hier de teller op vier. Nog twee bekereindzeges te gaan!

Spoiler

image.thumb.png.0914c565b5d0be75429fa51d8bcdd519.png

Stadion

Dankzij de Champions Leaguemiljoenen en de successen gaat het hard. Het nieuwe stadion was amper twee jaar in gebruik of het was alweer toe aan een uitbreiding. Ik hoefde er niet eens om te vragen bij het bestuur: aan het einde van het seizoen 2043/2044 deelde het bestuur mij mede dat er ruim 7.000 plaatsen bijgezet zouden worden in het Fjordager Stadion. Daarmee kwam de totale capaciteit na een jaar verbouwen uit op 21.969 tegenover 15.784. Ook daar kan een vinkje achter.

Spoiler

image.thumb.png.54005270ac69f66455a12bb0ee5f8f91.png

Seizoenkaarten

In een eerdere update voorspelde ik al dat het inhalen van Odense wat betreft het aantal seizoenkaarten slechts een kwestie van tijd was. In het laatste seizoen waar in deze update aandacht voor is (die van 2044/2045) tikten 8.910 fans een jaarkaart af die gemiddeld 436 euro kostte, ten opzichte van 7.416 olijke fans bij Odense BK (à 158 euro per stuk). Nog een vinkje!

image.png.3fc00cb132c9200f5d4239ab566eea4b.png

Next: wat deden we in de Champions League gedurende die andere twee seizoenen?

Volgers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

XL

Geen xl-update, maar gewoon de veertigste keer dat ik jullie meeneem in mijn spel dat ik met de werktitel veel succes ben begonnen. Na Luxemburg, Nederland en België verblijf ik ondertussen al meer dan een decennium in Denemarken. In mijn vorige post hebben jullie kunnen lezen dat het lekker opschiet met de bekers en titels; het afronden van deze fase uit mijn game is slechts een kwestie van tijd. Wat ik nog niet had laten zien, was hoe de afgelopen twee CL-seizoenen verliepen.

You’ve been FM’d

Eerst seizoen 2043-2044. Als trotste kwartfinalist van het jaar daarvoor begonnen we met veel vertrouwen aan de groepsronde. Logisch, ons team was immers weer iets sterker geworden en we hadden al ontdekt dat we voor niemand bang hoefden te zijn. De competitiefase liepen derhalve op ons gemakje door. Winnen deden we van Galatasaray (1-2), Lyon (4-0), Juventus (0-1), Dortmund (2-1), Shakhtar (2-3) en Feyenoord (3-1), terwijl we gelijkspeelden tegen Barcelona (2-2) en verloren in het blauwe gedeelte van Manchester (1-0). Geen al te gekke score, waardoor we een ronde over konden slaan en ons direct plaatsten voor de achtste finales.

image.thumb.png.064b9afe0c975b0edfd34679814f4026.png

Met Internazionale hadden we geen gemakkelijk loting; de Italianen eindigden als tiende in de competitiefase. Doordat we in Milaan echter met 2-1 wisten te winnen, konden we in Odense volop gebruik maken van de ruimte die onze getergde opponent ons bood. Wat meehielp was dat we al vlug weer op voorsprong kwamen. Via Mikander en Virgilio liepen we in de slotfase uit naar een klinkende zege op een grote club.

Zonder angst, maar wel met enige spanning, traden we aan in de kwartfinale. We troffen een van de beste clubteams van de afgelopen tien jaar. Tussen 2036 en 2036 won Tottenham drie keer achter elkaar de Champions League. De afgelopen twee seizoenen stootten de Spurs telkens door tot de finale. Groot was de verrassing dan ook toen we brutaal de overwinning naar ons toetrokken in Londen: een zege waar gezien de gelijke machtsverhouding op het veld niemand over kon klagen.

In Denemarken was er lange tijd geen vuiltje aan de lucht. We speelden beter, hadden een paar mooie kansen en leken op weg te zijn naar de halve finale. Vanwege een volle speelkalender moest ik uitkijken voor vermoeide spelers, dus na een uur spelen had ik mijn vijf wissels gebruikt. Het is de FM-goden verzoeken, niet? Tien minuten later hadden mijn beide vleugelspelers de strijd moeten staken met een blessure. Nog eens tien minuten later stonden de Engelsen met 2-0 voor en bleef iedere Fjordagerfan gedesillusioneerd achter.

Spoiler

image.thumb.png.771d3b46b8da868001c6a367aacc7303.png

Overrated

Een jaar later kenden we een nog betere groepsfase. We verloren opnieuw slechts één keer en opnieuw was dat met 1-0 bij Manchester City. Kan gebeuren, lig ik niet wakker van. Winst was er op Monaco (3-0), Porto (1-2), Shakhtar (5-1), Bayern (3-0), Barcelona (1-0), Sociedad (1-2) en Salzburg (0-2). Een puike score, al was die van Tottenham nog wat puiker.

image.thumb.png.898f11d8da3e7d1d8efb7180e0ca5516.png

De achtste finale speelden we tegen Benfica. We wonnen betrekkelijk eenvoudig in Portugal en leken ons een enkele zorgen te hoeven maken om de return. Nou, dat verliep net iets anders. We waren heer en meester, maar elke aanval van Benfica was raak. Bij rust stonden we met maar liefst 4-1 achter! We beschikken gelukkig over een uitstekende spelersgroep die zich niet gek liet maken. Het was knokken, het was vechten – we haalden het.

Ook de scalp van Liverpool werd aan de collectie toegevoegd. Nadat we een prima uitgangspositie creëerden op Anfield maakten we het karwei in eigen huis af. Hierna volgde een absolute kraker: Fjordager – Real Madrid. De Koninklijke had ons twee jaar geleden met een minieme score uit het toernooi geflikkerd. Ons team is ondertussen beter, maar Real is nooit slecht. Na 210 minuten (en nog wat extra minuten) voetbal stond het 1-1 en moesten we in een kolkend Bernabéu aantreden bij de elfmeterstip. Beide ploegen misten de eerste pingel, waarna de spelers de zenuwen meer in bedwang leken te krijgen. De daaropvolgende zes strafschoppen werden onberispelijk raak geschoten. Dat gold niet voor de Spaanse inzending hun vijfde strafschop: mis. Ingnacio Ruiz, onze schaduwspits, nam zijn verantwoordelijkheid en schoot ons naar de zesde hemel.

Spoiler

image.thumb.png.6bb930329724165a0350f54af53914ef.png

De zesde hemel? Ja, de zevende bereik je pas als je het toernooi wint. Hiermee kom ik gelijk terug op het tussenkopje van deze paragraaf: overrated. We moesten tegen Manchester United, dat sinds 2027 al geen finaleplaats meer had gehaald. Wat mij betreft hadden ze al ergens in de League One gespeeld, waardeloze dollarclub dat het is, maar in FM is dit galbakkenelftal vaker wel dan niet overrated. Des te fijner is het om in ze finale zakelijk en zonder een centje pijn de overwinning te pakken.

image.thumb.png.c5dec54f8d5beb44636d708db40d871d.png

Volgers

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jawadde, ben benieuwd wanneer ik Fjordager tegenkom in mijn save-game.. toch maar mee opletten dan :P Nee, ongeziene prestatie om de UCL te pakken. Denk dat je qua aanzien nu wel een klein streepje voorsprong hebt op Odense BK in de stad 

Link naar opmerking
Deel via andere websites