keano77 Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Naast mijn geef de jeugd een kans save ben ik zojuist gestart met een save in Schotland. En zoals jullie kunnen zien in de banner (credits to @DutchDoofus voor het maken) ga ik starten met de club Heart of Midlothian FC (simpel gezegd Hearts en zo zal ik ze ook gaan noemen in de save). Voor degene die deze club niet echt kennen (wat ik kan begrijpen) hieronder een korte introductie die je standaard krijgt in FM: Ze zijn dus viervoudig kampioen al is de laatste keer al een eeuwigheid geleden (1960). Dus het wordt hoog tijd om deze tijden te doen herleven in de Schotse hoofdstad. Het bestuur legt de verwachtingen trouwens best hoog en we gaan ons best doen om dit te gaan behalen. Spoiler Ik heb even de tags gepakt uit mijn andere novelle, mocht je hier juist bij willen of uit willen laat het dan vooral weten Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan @Thomassje123 @FlyD @BA1986 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Leuke clubkeuze! Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Leuke clubkeuze veel plezier en succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Succes in Schotland! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 24 februari Auteur Share Geplaatst 24 februari Inmiddels hebben we de eerste 2 (drukke) maanden erop zitten en ik kan op zich wel redelijk tevreden zijn met de start van het seizoen. Jammer dat het avontuur in Europa maar beperkt werd tot 1 ronde maar Besiktas was een maatje te groot voor ons (momenteel). Daarnaast zijn we in (een van de) bekers in Schotland een ronde verder na een moeizame overwinning op Arbroath (die een niveau lager acteren) De resultaten van de voorbereiding en de eerste maand met competitieve wedstrijden: Spoiler De stand in de competitie (na 3 wedstrijden) Spoiler En de tactiek waarmee ik momenteel aan het spelen ben, hij staat op zich best redelijk maar kan nog beter dus mocht je feedback hierop hebben is dat natuurlijk van harte welkom. Tags en reacties: Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan @Thomassje123 @FlyD @BA1986 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Dat Besiktas een maatje te groot is, lijkt me geen schande. Qua tactiek zou ik die twee middenvelders misschien naast mekaar zetten en de rol van verdedigende middenvelder wijzigen naar balveroverende middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Toch wel een redelijke start voor deze club, verliezen van Besiktas is absoluut geen schande in deze fase. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Sterke start! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Leuke clubkeuze. Tagje graag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 25 februari Auteur Share Geplaatst 25 februari Het plan is om iedere 2 maanden even een korte update hier te delen zodat jullie lekker mee kunnen lezen hoe het gaat in de Schotse hoofdstad. En we hebben de lijn redelijk vast weten te houden. Helaas wel de eerste nederlagen geleden in de competitie maar die waren al enigszins ingecalculeerd, echter was de eerste nederlaag niet tegen Celtic of Rangers. Spoiler Hopen dat we deze lijn vol weten te houden zodat we mooi mee blijven doen voor Europees voetbal en hopelijk op plek 3 weten te eindigen. Tags/reacties Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan @Thomassje123 @FlyD @BA1986 @Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Wisselende resultaten, maar als we kijken naar tegen welke ploegen mag je tevreden zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari De tussenstand oogt zeker mooi, al staat het daar nog dicht bij mekaar tussen plek 3 en 8. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Volgens mij doe je het meer dan prima! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 26 februari Auteur Share Geplaatst 26 februari Inmiddels hebben we er weer twee maanden opzitten en zijn we aanbeland begin januari. En om het simpel te houden ben ik meer dan tevreden, zoals jullie ook wel kunnen zien in de cijfers hieronder in de spoiler: Spoiler Naast de cijfers van de wedstrijden hebben we natuurlijk ook een preview op de jeugdinstroom waar ik hopelijk veel gebruik van kan gaan maken. De cijfers van deze instroom ogen veelbelovend maar het is maar afwachten in hoeverre dit ook uitkomt. Tags/reacties: Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan @Thomassje123 @FlyD @BA1986 @Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Wat een geweldige reeks resultaten! Op deze manier doe je zelfs mee om de titel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Mooie youth intake Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Wat een reeks zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Knappe zege op Rangers! Voor het seizoen had ik gezegd ga voor de derde plaats maar gezien je nu al vijf punten voorstaat op Rangers en zowel Rangers als Celtic waarschijnlijk nog Europees spelen zou je vol voor die tweede plaats en CL kunnen gaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 27 februari Auteur Share Geplaatst 27 februari Inmiddels naderen we het einde van de reguliere competitie (voordat de competitie wordt opgesplitst in twee groepen en je iedereen nog 1 keer treft) en het ziet er vooralsnog meer dan prima uit. Celtic lijkt voorlopig nog wel een maatje te groot maar plek 2 mag ik in mijn optiek niet meer uit handen geven en dat zou een prachtige bekroning zijn op ons eerste seizoen. Resultaten en voorlopige tussenstand: Spoiler En om jullie nog een beeld te geven welke wedstrijden nog op het programma staan hieronder het programma voor ons: Zoals jullie kunnen zien mag ik nog twee keer tegen Celtic aantreden (en dan in de kampioensgroep ook nog 1 keer) dus in theorie is het kampioenschap nog zeker mogelijk alleen acht ik die kans vrij klein aangezien Celtic weinig punten laat liggen. Naast de competitie sta ik ook nog in de kwartfinale van de beker (het "grootste" bekertoernooi) dus wie weet wat daar nog mogelijk is. Tags/reacties: Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan @Thomassje123 @FlyD @BA1986 @Lensherr @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Gaat erg goed. KUTGW!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari De trein dendert door, echt heel goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Dit blijft goed gaan hoor. Dat de titel niet meteen een doel is gezien Celtic weinig laat liggen snap ik wel. Rangers voor blijven is al een prestatie op zich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 februari Share Geplaatst 28 februari Je gaat wel erg lekker ineens, zeg. Intake lijkt ook wat moois tussen te zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 maart Share Geplaatst 1 maart Gaat erg lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 2 maart Auteur Share Geplaatst 2 maart Inmiddels zijn we aanbeland aan het einde van het eerste seizoen, en de 2 vragen die je nog kon stellen waren: hebben we het Celtic nog lastig kunnen maken en werd de beker nog een succesverhaal? Op beide vragen komt in deze update een antwoord. Maar om jullie nog even in spanning te houden eerst even 2 eervolle vermelding op persoonlijk vlak: Dan terug naar de eerste vraag, hebben we het Celtic nog lastig kunnen maken. Waarschijnlijk heb je al een vermoeden als je ziet dat Rodgers (coach van Celtic) eerste is geworden in de manager van het jaar trofee (wat betreft de pers). En het antwoord is dan ook dat Celtic een maat te groot was dit eerste seizoen, hoewel we ze nog wel hebben weten te verslaan: Eindstand: Spoiler Het was nog spannend zat of we plek 2 wel konden vasthouden maar gelukkig is dat antwoord ja geworden ondanks wat flink puntenverlies in de laatste potten. Even een korte vooruitblik naar komend seizoen, op het gebied van transfers lijkt niet heel veel mogelijk gekeken naar het transferbudget wat het bestuur beschikbaar stelt: tags en reacties: Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan @Thomassje123 @FlyD @BA1986 @Lensherr @Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten