MNie Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari (bewerkt) Hibernian maakt bekend dat Henk Mansveld de nieuwe manager van de club is geworden. De twintigjarige Hagenees begint aan zijn eerste klus als manager en heeft de opdracht mee gekregen om de twee grote clubs op termijn uit te dagen in de strijd om de titel in de cinch Premiership. Tijdens de gesprekken maakte de jonge manager indruk met zijn visie over hoe een club geleid dient te worden. De jeugdopleiding zal een zeer belangrijk onderdeel van de club zijn en jeugdspelers moeten doorgroeien naar het eerste elftal. Daarnaast zal er bij de inkomende transfers altijd eerst gezocht worden binnen het Verenigd Koninkrijk naar versterkingen. Deze duidelijke visie zorgt ervoor dat het bestuur vertrouwen heeft in de samenwerking voor de lange termijn. Iedereen binnen de club is klaar voor een nieuw tijdperk, A New Era. Vorig seizoen eindigde Hibernian op de vijfde plaats in de cinch Premiership en volgens de prognose zou de club ook dit seizoen zal de club ook dit seizoen weer vijfde moeten worden. Door de prestaties van afgelopen seizoen zal de club dit jaar uitkomen in de UEFA Conference League waar het in de tweede kwalificatieronde instroomt. De faciliteiten van de club zijn al zeer goed, maar conform de visie van de nieuwe manager en de club zal dit naar het hoogste niveau getild moeten worden in de toekomst. De club is financieel gezond en heeft een positief banksaldo van € 7.906.778,-. De prijzenkast van de club is gevuld met zestien prijzen, waarvan vier titels op het hoogste niveau in de cinch Premiership zijn. De laatste titel op dit niveau dateert alweer van 1952 en de honger naar een nieuwe titel is groot. Schotland kent twee nationale bekers en deze werden beide driemaal gewonnen door de club. Op het tweede niveau in de cinch Championship wist de club zesmaal kampioen te worden, maar op dat niveau wilt de club niet nogmaals belanden. De club speelt zijn wedstrijden in het Easter Road Stadium dat plaats biedt aan 20.246 toeschouwers en uitgebreid kan worden tot 25.000 toeschouwers. De club is zelf eigenaar van het stadion en dat zorgt ervoor dat de club niet afhankelijk is van andere partijen voor een eventuele verbouwing. De laatste verbouwing gebeurde in 2011 en voorlopig zal iedereen binnen de club tevreden zijn met de huidige capaciteit. Uiteindelijk hopen wij als club op een situatie waarbij blijkt dat de club uit het stadion groeit en op zoek gegaan mag worden naar een nieuwe locatie. Van de 20,246 toeschouwers die in het stadion kunnen hebben 11.000 supporters van Hibernian een seizoenskaart. Zij betalen hier € 461,- voor en dat houdt in dat wij gegarandeerd ruim vijf miljoen aan inkomsten hebben door de verkoop van deze seizoenskaarten. De club hoopt dat als de successen komen en de club groeit het aantal seizoenkaarthouders en volgens op social media mee zal groeien. Het eerste elftal van Hibernian zal tot halverwege het seizoen niet meer veranderen, omdat de transferperiode gesloten is. De nieuwe manager zal de voorbereiding gebruiken om zijn ploeg te leren kennen. Centrale middenvelder Dylan Levitt en rechtsbuiten Martin Boyle zijn de twee beste spelers binnen de selectie en zullen belangrijke schakels worden in het elftal. Manager Henk Mansveld zal op zoek moeten naar een goede tactiek die bij de huidige spelers past. Aankomende maand zal de selectie aan de voorbereiding beginnen die bestaat uit vier wedstrijden. De eerste wedstrijd wordt gespeeld tegen Civil Service dat uitkomt in de Lowland League en een van onze twee satellietclubs is. De tweede wedstrijd spelen wij tegen Patrick Thistle dat in de cinch Championship uitkomt, maar de ambitie heeft te promoveren naar het niveau waar wij op spelen. In ons eigen huis treffen wij daarna nog Norwich City (Engeland) en Auxerre (Frankrijk). Eind juli staat dan onze eerste officiële wedstrijd op het programma als wij het in de tweede kwalificatieronde opnemen tegen Derry City (Ierland) of College Europa (Gibraltar). Door privé omstandigheden ben ik aanzienlijk minder actief geweest op het forum de afgelopen periode, maar ik zal weer meer tijd hebben om actief te zijn. Voor mij persoonlijk is het maken van een novelle een enorme bijdragen aan het spelplezier, dus vandaar de keuze om de zoveelste van dit jaar te starten. Excuses daarvoor, maar deze gaat een succes worden. Voor nu heb ik iedereen een tag gegeven die mijn vorige novelle volgde, maar schroom niet om aan te geven dat je geen tag wilt. Veel plezier met het volgen van mijn nieuwe novelle. @keano77 @KayDeManaager @Satioz @MarcFM1 @Tim' @Djurovski @Urbeto @19CH98 @DutchClass22 @ElMarcos @Tim Windt @chrisje1993 @De Raam @Kyrill @Marius @delichris @DGremlin @RFA Wil jij een tag of juist geen tag? Laat het gerust weten! 4 februari bewerkt door MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Succes! Mooiste club in Schotland dus ben benieuwd Voeg me maar toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 februari Share Geplaatst 2 februari Veel plezier en succes. Hoop dat je lang volhoudt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Ik begon je al te missen, hoop dat alles oké is? Fijne opener, zoals we van je gewend zijn en een leuke club. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Succes daar in Schotland. Zal een leuke uitdaging worden om Rangers en Celtic voorbij te streven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Ik miste je al. Je reageert namelijk normaal altijd bij mij. Wel een mooie club gekozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Je werd inderdaad al gemist, hopelijk gaat alles verder prima! Leuke clubkeuze in ieder geval. Om één of andere reden heb ik dit altijd al een sympathieke club gevonden. De Schotse competitie staat ook al enkele jaren op mijn shortlist om eens een game te starten maar om één of andere reden komt het er maar niet van. Succes in ieder geval! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 februari Share Geplaatst 3 februari Mooie clubkeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 februari Auteur Share Geplaatst 4 februari Het bestuur van Hibernian heeft de doelstellingen voor het seizoen 2023/2024 bekend gemaakt en de doelstellingen die door het bestuur zijn afgegeven lijken haalbaar. In de cinch Premiership wordt er plaatsing voor de UEFA Europa League verwacht waarvoor een plek in de top vier gehaald dient te worden. Met de vijfde plaats als prognose is dit niet ver gezocht van het bestuur, maar wel ambitieus. In de beide bekertoernooien van Schotland moet de laatste fase gehaald worden en dat zou de standaard bij ons moeten zijn. In de UEFA Conference League heeft de club weinig verwachtingen en moeten wij competitief zijn. Europees voetbal helpt de club te groeien en alle focus zal voornamelijk op de competitie liggen om ook dit seizoen Europees voetbal af te dwingen. De oefencampagne vooraf aan het seizoen wordt vooral gebruikt om de spelers te laten wennen aan de tactiek van manager Henk Mansveld. Hierbij is er gekeken naar de selectie en waar de kwaliteiten liggen van de spelers. Er is gekozen voor een 4-3-3 tactiek met de punt naar achteren en vleugelspitsen die de spits van voorzetten moeten voorzien. In de voorbereiding leverde dit twee mooie overwinningen op tegen Civil Service en het Franse Auxerre. Tegen Patrick Thistle kwamen wij niet verder dan een doelpuntloos gelijkspel en tegen Norwich City liepen wij tegen een nederlaag aan. In de League Cup stromen wij in in de tweede ronde, ook wel de laatste zestien genoemd. De loting heeft plaatsgevonden en wij zijn gekoppeld aan Dunfermline Athletic dat een niveau lager uit komt in de cinch Championship. Wij spelen op hun terrein en moeten waken voor onderschatting, maar op papier is dit een wedstrijd die gewonnen moet worden.. De start van ons Europese seizoen is deze maand en daarin nemen wij het op tegen het Ierse Derry City dat met 16-2 (over twee wedstrijden) won van Collega Europa uit Gibraltar. Wij zijn gewaarschuwd voor deze ploeg en mogen in eigen huis laten zien waartoe wij in staat zijn. Hoewel wij op papier de betere ploeg zijn is ook duidelijk dat de spelers nog moeten wennen aan de speelwijze van de nieuwe manager. In eigen huis hebben wij het beste van het spel, creëren wij de meeste kansen en weten wij uiteindelijk met 2-1 te winnen dankzij twee doelpunten van Dylan Vente. In de uitwedstrijd moeten wij de voorsprong verdedigen en mochten wij ons plaatsen dan is het Deense FC Midtjylland of IJslandse Víkingur Reykjavík de tegenstander. Het speelschema van augustus ziet er op papier rustig uit, maar wij weten al dat wij in de League Cup gaan spelen tegen Dumfermline Athletic. Daarnaast zullen er minimaal twee wedstrijden in de UEFA Conference League worden toegevoegd als wij de wedstrijd tegen Derry City goed doorkomen en mochten wij de tegenstander daarna verslaan komen er nog eens twee wedstrijden bij. In de cinch Premiership spelen wij volgende maand drie wedstrijden, namelijk tegen St. Mirren (thuis), Motherwell (uit) en Livingston (thuis). Na deze periode krijgen wij een beter beeld van hoe het met de club ervoor staat. @DutchDoofus Dank je wel. Ik vind het ook een mooie club en tevens vind ik het logo ook wat hebben. @Kyrill Thanks, dat lang volhouden moet goed gaan komen! @De Raam Het gaat met mij persoonlijk oké hoor, behalve dat ik een goede griep te pakken had. Thanks voor de complimenten en de succes wensen. @Thomassje123 Dank je wel. Het zal een lastige uitdaging worden om ons daar tussen te nestelen, maar dat is wel de doelstelling natuurlijk binnen enkele seizoenen. Al is dat wellicht optimistisch gezien de huidige verschillen. @delichris Een zeer mooie club en het logo lijkt wel enigszins op die van Manchester United. Zeker de groene variant die jij als "profielfoto" hebt haha. @Marius Het gaat persoonlijk prima hoor, thanks. Het is een competitie waar ik ook al vaker aan gedacht heb en met deze club wil ik de beste van Schotland worden en blijven. Thanks voor de succes wensen. @Djurovski Thanks! @keano77 @KayDeManaager @Satioz @MarcFM1 @Tim' @Urbeto @19CH98 @DutchClass22 @ElMarcos @Tim Windt @chrisje1993 @DGremlin @RFA Wil jij een tag of juist geen tag? Laat het gerust weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Plaatsen voor de EL is niet mals iig. Succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Ik zie je EL wel halen aan het einde van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Het bestuur is zeker ambitieus. Momenteel is het nog wat afwachten hoe sterk de ploeg werkelijk is. Vanuit de oefenwedstrijden valt nog niet veel af te lezen, en tegen Derry was er eigenlijk nog niet al te veel overschot. Toch maar waakzaam blijven voor de return. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Ik ken het Schotse voetbal niet zo goed om nou te bepalen of dat heel ambitieus is dus ik ga af op jullie oordeel. De 2-1 lijkt niet heel overtuigend, al beschrijf je wel de betere te zijn. Benieuwd naar de return! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Beste verwachtingen van het bestuur. Benieuwd of je het red j. Ierland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Als club is Hibernian best ambitieus als ik de doelstellingen lees. Succes bij deze club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 4 februari Auteur Share Geplaatst 4 februari Op 6 augustus 2023 is het zover voor Hibernian, want dan staat het eerste duel van het seizoen 2023/2024 op het programma tegen St. Mirren. Wij leggen een degelijke wedstrijd op de mat waarbij wij veruit het meeste balbezit hebben, echter weten wij slechts vier schoten te lossen deze wedstrijd. Spits Dylan Vente weet in de 90e minuut het net te vinden, maar dat mag niet baten, want daarvoor hebben wij al twee treffers om de oren gehad, waardoor wij een valse start kennen in de Cinch Premiership. De verhoudingen op het veld in de tweede wedstrijd tegen Motherwell liggen dicht bij elkaar. Het is weer een wedstrijd waarin weinig kansen gecreëerd worden en waar met name de thuisploeg ons het voetballen dankzij veel overtredingen onmogelijk maakt. Een bloedeloos gelijkspel is het eindresultaat. De laatste wedstrijd van augustus spelen wij Livingston waar een ijzersterke verdediging ervoor zorgt dat de bezoekers geen enkel schot op doel afvuren. Onze spits Dylan Vente weet wel het net te vinden en daarmee pakken wij voor het eerst drie punten. In de tweede ronde van de League Cup nemen wij het op tegen Dumfermline Athletic dat op een niveau lager actief is. Op papier moeten wij de wedstrijd makkelijk winnen en op het veld spreken de verhouding ook in ons voordeel. Wij hebben het meeste balbezit en een groot deel van onze passes komt aan bij een medespeler. Zes van onze elf spelers halen een gemiddelde van boven een 7, maar ondanks deze cijfers weten wij slechts nipt te winnen. In de kwartfinale van het tweede bekertoernooi van Schotland loten wij met St. Mirren een stugge tegenstander. Als wij naar Ierland afreizen voor het duel met Derry City weten wij dat wij een 2-1 voorsprong moeten verdedigen. Achterover leunen is een optie voorafgaand aan het duel, maar manager Henk Mansveld heeft vertrouwen in zijn speelstijl en ploeg. In de bekende 4-3-3 formatie treden wij aan met dezelfde aanvallende instructies als de heenwedstrijd. Verstandig of niet, het wordt een leuke wedstrijd waarin beide ploegen aan elkaar gewaagd zijn. In de problemen komt de ploeg eigenlijk geen moment en de hele ploeg is in vorm. Spits Dylan Vente weet in de tweede helft het enige doelpunt van de wedstrijd te maken en schiet ons naar de volgende ronde waarin FC Midtjylland de tegenstander is. In ons Easter Road Stadium treffen wij onze volgende tegenstander in de 3e kwalificatie ronde van de UEFA Conference League. Het Deense FC Midtjylland is licht de favoriet bij de bookmakers in aanloop naar dit duel. In ons eigen huis is het dus cruciaal om een goed resultaat te halen en dat is exact wat wij doen. Tegen alle verwachtingen in hebben wij het betere van het spel, ondanks dat de tegenstander meer kansen krijgt. Behalve de 64% balbezit weten wij ook beter onze kansen af te maken en lopen wij uit naar een knappe 3-1 overwinning. In Denemarken moeten wij onze voorsprong verdedigen en dat is exact wat wij doen. Wij verdedigen en wij verdedigen goed met als resultaat een 0-0 gelijkspel en een ticket voor de volgende ronde waarin wij Rapid Wien treffen. Voor de derde keer op rij spelen wij het eerste duel in de kwalificatiereeks van de UEFA Conference League in eigen huis. Ditmaal is het Rapid Wien dat op bezoek komt en de Oostenrijkers gelden veruit als favoriet om door te gaan. In eigen huis krijgen wij te maken met een ware storm op ons doel en de uitploeg weet 7 van de 15 schoten op doel te vuren. Vlak na rust zorgt dit ervoor dat wij op achterstand komen, maar na iets meer dan een uur spelen bepaald vleugelspits Jair Tavares de eindstand op 1-1. Op bezoek in Oostenrijk beseffen wij ons dat het een lastige wedstrijd zal worden, maar spits Dylan Vente weet ons vrij snel in de wedstrijd op voorsprong te zetten. Na een uur spelen heeft Rapid Wien de wedstrijd omgekeerd in hun voordeel en kijken wij tegen een achterstand aan. Onze Nederlandse spits weet ons op gelijke hoogte te brengen en wij hebben het betere van het spel. Sterker nog, wij verdienen een overwinning. Dat gebeurd niet, want de thuisploeg weet nog twee keer het net te vinden en laten zien dat de kwaliteit van het balbezit belangrijker is dan de hoeveelheid, waardoor ons Europese avontuur in Oostenrijk eindigt. Met 9 wedstrijden in de benen kunnen wij ons opmaken voor de maand september. In de Cinch Premiership trappen wij af tegen Aberdeen (uit) en hierna volgen nog wedstrijden tegen Kilmarnock (uit), St. Johnstone (thuis) en Dundee (thuis). Wij hebben laten zien goede wedstrijden op de mat te kunnen leggen en daarom willen wij met Hibernian minimaal zes punten pakken in september. De kwartfinale in de League Cup staat ook op het programma en tegen St. Mirren willen wij ons verzekeren van de halve finale. Een stugge tegenstander, maar iedereen bij de club is gemotiveerd om een goed resultaat te halen. @Kyrill Het is zeker een pittige doelstelling, maar ergens snap ik het wel na de 5e plaats van vorig seizoen. Makkelijk zal het in ieder geval niet worden. @delichris Als wij de UEFA Europa League willen halen dan zal de ploeg eerst goed moeten wennen aan de speelstijl en dat laat vaak wel even op zich wachten is mijn ervaring. Hopelijk is het op tijd om tot een goed seizoen te komen, maar ik heb ook vertrouwen in de spelersgroep. @Marius Ambitie is niet erg, maar het moet ook realistisch zijn. Eerlijk gezegd denk ik dat een club als deze in aanmerking komt om UEFA Europa League te halen, maar met Aberdeen en bijvoorbeeld aartsrivaal Hearts is er pittige concurrentie. @De Raam De topclubs Celtic en Rangers zijn van een ander niveau binnen Schotland en daaronder heb je onder andere Aberdeen, Hearts en ons die om de bovenste plaatsen strijden. Na 33 wedstrijden wordt de competitie gesplitst in een kampioengroep (bovenste 6) en degradatiegroep (onderste 6). Als we ons bij de bovenste 6 plaatsen dan speel je in de laatste 5 wedstrijden dus tegen de betere ploegen wat het extra moeilijk maakt in mijn ogen. @Djurovski Het bestuur heeft zeker beste verwachtingen en aan ons de taak om het waar te maken. Europees hebben wij onszelf goed laten zien, maar is ook direct duidelijk dat er nog heel wat moet gebeuren bij ons. @ElMarcos Ze zijn zeker ambitieus en wij hebben enkele pittige concurrenten om die doelstelling te halen. Thanks voor de succes wensen. @keano77 @KayDeManaager @Satioz @MarcFM1 @Tim' @Urbeto @19CH98 @DutchClass22 @Tim Windt @chrisje1993 @DGremlin @RFA @DutchDoofus @Thomassje123 Wil jij een tag of juist geen tag? Laat het gerust weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 4 februari Share Geplaatst 4 februari Vente is lekker bezig zeg Nu focus op binnenlands succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari Jammer van het Europese avontuur. Je bent wel aardig beginnen in de competitie en wie weet kan je stunten in de League Cup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari Niet meteen de beste start in de competitie tegen een aantal teams waar je wellicht toch wel meer punten had willen pakken. Europees uitgeschakeld worden tegen tegen Rapid Wien is niet meteen een schande. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 5 februari Share Geplaatst 5 februari Negen wedstrijden in de openingsmaand van de competitie is een pittige start zeg! Mede daardoor valt de competitiestart wellicht wat mager uit maar de andere duels waren natuurlijk wel een opsteker. Europees was vooral die Denen uitschakelen een sterke prestatie. Dat je dan net niet de groepsfase haalt tegen Rapid Wien is jammer, maar tegelijkertijd kan je nu ook wat meer focussen op eigen land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 6 februari Auteur Share Geplaatst 6 februari In september staan er vier wedstrijden op de kalender in de cinch Premiership waarvan de eerste tegen Aberdeen is. Wij treden met Hibernian op bijna volle sterkte aan, maar hoewel wij veruit het meeste de bal hebben weet de tegenstander goed te counteren. Drie doelpunten krijgen wij om de oren en zelf weten wij slechts een doelpunt te maken, waardoor wij tegen een nederlaag aanlopen. In de tweede wedstrijd spelen wij voor de tweede keer op rij buitenshuis en ditmaal is Kilmarnock de tegenstander. Wederom zijn wij de ploeg die het meeste de bal hebben, maar wij kijken met de rust tegen een 1-0 achterstand aan. Na een goede toespraak in de rust zijn de spelers gemotiveerd en dat laten zij zien ook, want wij maken twee doelpunten en er wordt ook nog een doelpunt van Dylan Vente afgekeurd, maar wij reizen met 3 punten terug naar Edinburgh. Tegen St. Johnstone moeten wij het doen zonder onze eerste spits en daardoor krijgt Adam le Fondre de kans in de punt van de aanval en hij stelt met twee doelpunten niet teleur, ondanks dat het slechts één punt oplevert. In de laatste wedstrijd van deze maand tegen Dundee hebben wij weer het meeste balbezit, maar wordt ook weer duidelijk dat wij weinig kansen weten af te maken. Wij lopen tegen een 2-0 nederlaag aan en wij vinden onszelf door deze nederlaag terug op de 7e plaats op de ranglijst. Het veldspel was eigenlijk meer dan prima, maar de voorzetten en afwerking moeten opgeschroefd worden. In de League Cup staan wij in de kwartfinale waar St. Mirren tussen ons en de halve finale in staan. Bij het zien van de loting was iedereen bij Hibernian tevreden, maar de club uit Paisley is misschien wel de grote verrassing van dit seizoen tot nu toe en staan in de competitie in de top vijf. Gelukkig weten wij het goede veldspel ook in het tweede bekertoernooi van Schotland voort te zetten en staan onze verdediging goed. Één doelpunt van spits Adam le Fondre is voldoende om door te stoten naar de halve finale. Het is St. Johnstone dat uit de koker komt en zo lijkt de finale zeker niet onhaalbaar voor ons. Het speelschema van oktober is ondanks dat het slechts vier wedstrijden kent zwaar. Op 8 oktober 2023 staat de eerste Edinburgh derby van manager Henk Mansveld op het programma. De supporters van Hibernian eisen een overwinning op aartsrivaal Heart Of Midlothian. Alsof die wedstrijd niet genoeg is treffen wij twaalf dagen later Rangers, spelen wij nog tegen St. Mirren om de maand af te sluiten tegen Celtic. Wij gaan ons richten op het eerste duel, maar ook in de andere duels willen wij laten zien waartoe wij in staat zijn. @DutchDoofus Dylan Vente is zeker goed bezig, maar eerlijk is eerlijk is dat natuurlijk niet de kwaliteit die wij nastreven. Voor dit moment doet hij het echter prima en mag hij er van mij wel meer het net in jagen. @delichris Hoewel het zonde is van de uitschakeling in Europa ben ik toch tevreden over hoe de ploeg het gedaan heeft. We hebben een sterke tegenstander uitgeschakeld en tegen Rapid Wien deden wij ook lange tijd mee. In eigen land moeten wij de focus vooral op het plaatsen van Europees voetbal leggen. Dat kan natuurlijk ook via een bekertoernooi. @ElMarcos In eigen land vind ik het zelf ook nog wisselend en is het een beetje zoeken naar de juiste vorm. Al weet jij natuurlijk ook dat mijn spelers altijd traag starten, maar na enige tijd de tactiek onder de knie krijgen. Meestal komt er dan een kantelpunt waarop het gaat lopen. Fingers crossed dus haha @Marius Altijd mooi om te zien dat jouw reacties bijna even lang als de updates van de novelles zijn, wordt zeer gewaardeerd! Negen wedstrijden in de openingsmaand is wel extreem ja, maar zorgt er misschien ook wel voor dat spelers de tactiek sneller onder de knie krijgen. Ik vond ons Europees vrij sterk spelen en dat mis ik wel in de cinch Premiership. Hopelijk komt de trein daar snel op gang nu wij Europees uitgeschakeld zijn. @keano77 @KayDeManaager @Satioz @MarcFM1 @Tim' @Urbeto @19CH98 @DutchClass22 @Tim Windt @chrisje1993 @DGremlin @RFA @Thomassje123 @Kyrill @De Raam @Djurovski Wil jij een tag of juist geen tag? Laat het gerust weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Met vier op twaalf oogt het rapport wat mager afgelopen maand, maar de League Cup maakt natuurlijk ook nog wel wat goed. Meer zelfs, je staat op de rand van de finale, en zo zou je als nieuwe trainer jezelf wel eens heel snel in de geschiedenisboeken van de club kunnen zetten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 februari Share Geplaatst 6 februari Competitie wat minder helaas, in de beker gaat het super goed!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Net de Confetti League niet gehaald maar wel een prima kwalificatie parcours afgelegd. In de competitie lijkt het nog niet vanzelf te gaan. Met die cuprun, tot dusverre, en de Conference League in het achterhoofd, durf ik wel te stellen dat je de leiding hebt over een cup-fighters ploeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 februari Share Geplaatst 7 februari Geen beste maand geweest. Hopelijk kan je snel een goede maand neerzetten, maar dat gaat in oktober wel heel zwaar worden. In de League Cup ga je wel heel lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten