Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik word miljonair [FM24]

Thomassje123

Aanbevolen berichten

Maart

Wedstrijd tegen Llantwit Major

b6a920a895e3693e6cc04af435478fc2.png

De week na mijn woede-uitbarsting was het erg onrustig op de club. Ik heb er bewust voor gekozen wat afstand te houden en mijn assistent manager heeft de trainingen gedaan. Er is weinig interactie tussen mij en de spelers en het moraal is tot het dieptepunt gedaald. Ik ben het nog steeds eens met mijn mening, we spelen echt dramatisch. Tactisch gaat het niet superslecht maar we maken zo veel fouten. Maar goed, het is gebeurd. De spelers moeten het nu zelf maar doen, die ruimte geef ik ze.

Voorafgaand aan de wedstrijd tegen Llantwit besloot ik geen team talk te doen. Ik hoopte dat de spelers zichzelf konden oppeppen. Zij willen toch ook degradatie voorkomen zou je denken? De wedstrijd kon niet slechter beginnen. Na 4 minuten al een penalty tegen. "Maar het ligt echt aan mij hoor", schreeuwde ik nog sarcastisch naar de bank. Mijn mood werd met het moment slechter. Gelukkig voor ons ging de strafschop naast. De gehele wedstrijd worden wij van het kastje naar de muur gespeeld en toch komen we 0-1 voor vlak voor rust. Totaal onverdiend maar goed we staan voor. In de rust heb ik ook bewust mijn gezicht niet laten zien. In de tweede helft speelden we ook niet goed maar de 0-1 bleef wel op het scorebord staan. De 1-1 hing wel in de lucht en ik verwachtte hem al. Tot we ineens 0-2 voor kwamen en ineens lijken we uit het niets te winnen. Het werd nog wel billenknijpen op het eind maar hij was binnen, eindelijk winnen we een keer. Ik bedank de spelers en ik geef ze alle complimenten. Misschien is er toch nog wat mogelijk hier

Andere wedstrijden

b4835bd5e00943b6e2fe9d9cb3cb3c0c.png

Ik besloot aan te blijven maar de goede sfeer was van korte duur. We spelen wel goed maar defensieve fouten maakten dat we vrij rap 0-2 achter kwamen. We vervielen weer in de oude gewoonten. Tegen Pontardawe speelden we ook niet goed maar wisten we nog wel gelijk te spelen. Vervolgens wordt van Goytre United verloren

Stand na 28 wedstrijden

483ab8805de9d10f7538d22d527c01c4.png

Alarmfase rood! Wij blijven struggelen en dat terwijl de ploegen om ons heen ineens punten beginnen te pakken. Daarmee zitten we diep in de problemen. De verschillen zijn klein maar in de komende 2 wedstrijden moeten we er wel echt eentje winnen, anders valt het doek!

Saldo start maart: €410,62

Inkomsten: €625

Uitgaven: €450

Saldo eind maart: €585,62

@Tim Windt Ja ik vrees het ergste. Hopelijk vind ik snel wat als het seizoen klaar is want anders houd ik geen geld over. Ik ga hier sowieso niet blijven ongeacht of we er in blijven of niet

@JoonsterkeBE Ik zal wel moeten. Als ik nu opstap kom ik persoonlijk financieel in de problemen

@Kyrill Ja en de andere clubs beginnen ineens punten te pakken, het ziet er niet best uit

@delichris Ik heb geen wingers meer, heb ze beide weg gedaan dus ik moet het afmaken met deze tactiek

@De Raam Dat is een groot risico want dan kom ik persoonlijk financieel in de problemen denk ik. Hopelijk kunnen we ons net aan redden van degradatie

@Marius Nou we wonnen dus van Llantwit dus ik bleef nog even aan. Heb er wellicht een beetje spijt van nu

@Copywriter @Djurovski @Tim Windt @delichris @Kyrill @Marius @JoonsterkeBE @Vlonkie @neva @Arezo  @keano77 @MNie  @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @JoonsterkeBE @De Raam @BA1986 @Marius

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Einde seizoen

Speelronde 29: Trefelin BGC - Briton Ferry

76e5f04312fd1599a6e2f0cb6c7303fd.png

Een thuiswedstrijd, daar zou je toch de meeste punten moeten pakken in een seizoen? Niets blijkt minder waar want zo goed zijn we niet in eigen huis. Zo ook niet tegen Briton Ferry die toch enigszins te verslaan kunnen zijn. Maar je ziet het al aan de xG, het was een kansloze zaak. In de rust stonden we 0-2 achter. De eerste goal van de tegenstander was een strafschop. Maar het lag echt aan mijn harde toespraken hoor. Na rust wordt het 0-3 en het is klaar. We hadden ook nergens recht op deze wedstrijd

885b6ae68996ce5c7381e5f97dac66ea.png

En toch is het nog steeds niet gedaan. In de laatste wedstrijd spelen we uit tegen Cambrian & Clydach. Van hun winnen en we gaan hun voorbij. Maar daar boven zijn ook nog 2 teams met 31 punten en die kunnen wij ook voorbij als we winnen. Het is een matig seizoen maar ons doelsaldo spreekt nog wel een beetje in ons voordeel. Winst = overleven, daar ben ik van overtuigd. Eens kijken of dat gelukt is

Speelronde 30: Cambrian & Clydach - Trefelin BGC

8ef3f41693daaac61637948fa941b26f.png

Gewoon winnen, het is zo simpel. Bij een overwinning handhaven wij ons zo goed als zeker tenzij alle andere ploegen hele gekke dingen doen. Maar dan moet je zelf wel winnen natuurlijk. De gehele wedstrijd leek het er geen moment naar. Na 10 minuten kreeg de tegenstander een strafschop en mentaal pakte ik mijn spullen al om terug naar Nederland te gaan. De penalty ging mis en we leefden nog. Cambrian creëerde veel en het was een godswonder dat het zo lang 0-0 bleef. 20 minuten voor tijd kon ik het niet meer aan zien. We gingen volop in de aanval, we moeten ook wel. Daarmee ging het al een stukje beter maar het was niet genoeg. We bleven steken bij 0-0 en daarmee valt het doek

7d2f76e6b497a998574e807f5cadefe8.png

Gedegradeerd!

71ca853f8a2e08a3099f2e7934f6beb6.png

Ja, niet hoe je je trainersloopbaan wilt beginnen. Degradatie bij de eerste klus. Is dit helemaal mijn schuld? Nee ik denk van niet, het was gewoon een enorm moeilijke klus. Gaandeweg bleek wel dat er qua versterkingen weinig mogelijk was en de spelers waren niet goed genoeg. Het was gedoemd de mislukken en dat gebeurde dan ook.

Desondanks heb ik hier wel mijn eerste trainersdiploma behaald, dat is het positieve. En ik heb wat ervaring op gedaan en het nodige geleerd. Laten we het maar positief houden. Nu moet ik mij gaan beraden op mijn toekomst. Wat nu? Ik weet het niet, het worden spannende tijden

Saldo start april: €585,62

Uitgaven: €450

Saldo eind april: €760,92

*De club heeft mij ontslagen dus ze moeten mij en afkoopsom geven. Mijn contract duurde nog 1 maand dus die moeten ze mij nog betalen.

Saldo: €1.385,92

@Tim Windt Inderdaad...

@JoonsterkeBE Was niet gelukt, heeft er ook niet in gezeten

@mattihamstra Je staat er bij. Die wonder kwam er niet

@delichris Dat heb je goed gezien

@Kyrill Helaas niet

@Marius 5 over 12

@Djurovski Daar ben ik ook benieuwd na, mijn cv is tot dusver nog niet echt bepaald indrukwekkend

@Copywriter Het lijk er wel op. Ik weet niet wat ik nu wil gaan doen, echt geen enkel idee

@Copywriter @Djurovski @Tim Windt @delichris @Kyrill @Marius @JoonsterkeBE @Vlonkie @neva @Arezo  @keano77 @MNie  @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @JoonsterkeBE @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu? Ja, terug naar huis denk ik. Ik weet niet niet, vertwijfeld zit ik in de woonkamer. In de woonkamer van het huis waar ik binnenkort uit moet. Hier had ik niet op gerekend dat het zo snel voorbij zou zijn. Opzich zat ik wel goed hier hoor, inkomsten, genoeg over houden per maand. Ik had er zo nog wel een seizoen achter aan willen plakken. Gelukkig heb ik nu wel wat meer geld dan toen ik begon met deze reis, ik moet toch positief blijven. 

Nu moet ik bedenken wat ik ga doen. Terug naar Nederland? Hier in Wales blijven? Ik heb vast wel wat familie of vrienden waar ik tijdelijk kan verblijven maar het liefst wil ik op eigen benen staan. Misschien eens kijken of hier in Wales wat te huren valt, ik denk dat ik hier nog eventjes blijf

Opties

73f72e79e6c89b6b8f56015bcfbc607e.png

6d299b8b56ac136fe4d20e054ef67c01.png

95935b4818f2de5c8ba2c6ed6c83a20d.png

Er zijn wel wat opties hier, niet ideaal maar ik moet toch ergens verblijven. Ik denk dat ik in ieder geval dan maar in Wales ga blijven. Actief ga ik hier echter nog niet mee bezig. Ik heb nog een maand, ik ga eerst even een weekje relaxen. Uitstelgedrag, ik weet het maar mijn kop staat hier nou niet naar. Waar mijn toekomst is weet ik ook nog niet maar het lijkt er op dat we nog even in Wales verblijven

Een paar dagen gaan voorbij en mijn uitstelgedrag is nog steeds actief. Ik heb nog niks gedaan. Ineens kreeg ik een email in mijn inbox. Het was een email van een oude bekende......

@Marius Dat wel maar ik maak mij grote zorgen om mijn carrière

@delichris Ik hoop het ook, ik maak me wel zorgen

@Copywriter Heb je daar werk voor mij dan? Ik zou er zo heen gaan hoor als ik ergens direct aan de slag kan

@mattihamstra Dat is een optie, voor nu zit ik nog steeds eventjes in Wales

@Kyrill Ja uiteindelijk te moeilijk. Jammer dat we nou net die laatste wedstrijd niet winnen. Dan hadden we het gehaald

@De Raam Ja maar dat is zo als sneeuw voor de zon verdwenen, ik moet gauw wat nieuws vinden

@Copywriter @Djurovski @Tim Windt @delichris @Kyrill @Marius @JoonsterkeBE @Vlonkie @neva @Arezo  @keano77 @MNie  @KayDeManaager @Marius @Vlonkie @Djurovski @JoonsterkeBE @De Raam @BA1986 @Marius @mattihamstra

Link naar opmerking
Deel via andere websites