MNie Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Voorzitter Yasir Al-Rumayyan heeft bekend gemaakt dat het contract van manager Eddie Howe per direct wordt ontbonden. De reden waarom de breuk heeft plaatsgevonden wordt niet wereldkundig gemaakt. Direct nadat bekend werd gemaakt dat de manager die de club naar UEFA Champions League voetbal loodste uit zijn functie is ontheven maakte de club de nieuwe manager bekend. De vierendertige Martijn Nie zal per direct de leiding over het eerste elftal overnemen en zijn naam doet veel wenkbrauwen fronsen. De Nederlander is een onbekende naam in de voetbalwereld en krijgt nu de zware taak om van Newcastle United de grootste club van de wereld te maken. Vanaf het eerste moment zal er een enorme druk op zijn schouders komen te liggen en wordt het All or Nothing. Sinds de overname van Newcastle United is bekend gemaakt heeft de club torenhoge ambities. Waar de club in het seizoen 2015 - 2016 nog degradeerde naar de Sky Bet Championship waar het een seizoen later kampioen werd, werd vorig seizoen met een vierde plaats UEFA Champions League voetbal afgedwongen. De prognose voor het aankomende seizoen is een vijfde plaats, maar de verwachting is dat intern de ambitie hoger ligt. Met een banksaldo van €67.780.986 lijkt de club er goed voor te staan, maar in de Premier League zijn de uitgaven hoog. Met de eigenaren uit Saudi Arabië zal geld echter geen rol spelen bij de club. Een belangrijk onderdeel van de club zijn de faciliteiten en daar kan de club nog het nodige in investeren. Zo moeten de trainingsfaciliteiten en de jeugdaccommodatie van het hoogste niveau worden. De jeugdopleiding moet de beste van Engeland worden en de jeugdwerving moet zorgen voor de best mogelijke instroom. De nieuwe manager wilt een combinatie van eigen opgeleide spelers en topspelers van buitenaf in de selectie van het eerste elftal. Het St. James' Park is de thuishaven van Newcastle United sinds 1891 en biedt plaats aan 52.354 toeschouwers. De club is volledig eigenaar van het stadion dat nog uit kan breiden tot maximaal 60.000 toeschouwers. De sportieve resultaten zullen bij moeten dragen om de volledige potentie van het stadion te benutten. Voor het aankomende seizoen zullen ca. 35.000 seizoenskaarten over de toonbank gaan en heeft nog een ruime 60.000 supporters die op de wachtlijst staan voor een seizoenskaart. Het stadion verkeert in goede toestand en beschikt over veldverwarming en een perfecte grasmat. De club heeft een groot aantal supporters aan zich weten te binden en verwacht dat het aantal de komende jaren flink zal toenemen. Sportief succes zal hier een belangrijk aandeel in hebben en zal ook van invloed zijn op het aantal volgens op social media. De supporters zijn enorm trouw aan de club en hebben veel passie. De club heeft een degelijke kern (37%) supporters die week in, week uit, de ploeg steunen. Daarnaast komen er ook veel families (23%) naar de club die als passie Newcastle United delen. De harde kern (9%) van de club bestaat uit de meest passievolle en trouwe supporters die zorgen voor de sfeeracties, maar ook weleens over de schreef gaan. De club beschikt over een mooie groep supporters die de club naar succes willen leiden als twaalfde man. Het doel van deze save is om met Newcastle United dominant te worden op alle fronten. Sinds de overname is er aan geld geen gebrek en dat moet resulteren in prijzen. De Premier League is de mooiste en moeilijkste competitie om te winnen en met deze club moet een nieuw tijdperk ingeluid worden. @keano77 @KayDeManaager @Satioz @MarcFM1 @Tim' @Djurovski @Urbeto @19CH98 @DutchClass22 @ElMarcos @Tim Windt @chrisje1993 @De Raam @Kyrill @Marius @delichris @DGremlin @RFA Wil jij een tag of juist geen tag? Laat het gerust weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RFA Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Succes bij Newcastle, mooie club, ben benieuwd hoe je omgaat met de financiële middelen waarover ze beschikken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Hier liever dan weer geen tag, Martijn! Ik hou meer van je novelles van de uitdagingen zoals die in Letland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 januari Share Geplaatst 10 januari Veel plezier en succes, maar je mag mij uit mention halen voor deze aub. Ik zal je andere novelle's blijven volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Succes met Newcastle. Benieuwd hoe groot je ze gaat maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Veel succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Ondanks dat de reputatie van de club toch wel veranderd is sinds de overname blijf ik dit een interessante club vinden: St James Park, Alan Shearer ... de historiek blijft toch tot de verbeelding spreken. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Succes bij Newcastle! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 11 januari Auteur Share Geplaatst 11 januari De nieuwe manager mag gedurende de eerste periode geen transfer uitvoeren, maar heeft wel te maken met de transfers die geregeld zijn tijdens de periode van zijn voorganger. Een zestal spelers zal de club verlaten tijdens deze periode. Spits Chris Wood is de eerste speler die de club verlaat en trekt na vier doelpunten in vijfendertig competitieduels naar Notthingham Forest dat 17,5 miljoen voor hem over heeft. Buitenspeler Yankuba Minteh vertrekt op huurbasis naar Feyenoord, linksback Jamal Lewis vertrekt op huurbasis naar Watford en Kelland Watts vertrekt op huurbasis naar Wigan Athlatic. Doelman Karl Darlow maakte weinig kans op minuten en kiest eieren voor zijn geld. Hij levert de club ruim een half miljoen op en trekt naar Leeds United. De laatste transfer in juli komt op naam van Allan Saint-Maximin die voor 27 miljoen naar Al Ahli (KSA) trekt waar hij een riant salaris op zal strijken. Aan de inkomende kant trekt de club de portemonnee voor de eerste aankoop. Italiaanse middenvelder Sandro Tonali komt naar de club en dat mag een kleine stunt genoemd worden. Hij zal de aankomende jaren het hart van het middenveld vormen en de verwachtingen zijn hoog. De club stort 64 miljoen op de rekening van A.C. Milan voor zijn diensten. Harvey Barnes verlaat zijn club Leicester City waar hij sinds 2014 onder contract stond. In totaal werd hij drie keer uitgeleend door de club en speelde hij 146 wedstrijden in de Premier League voor de club. Wij tellen maximaal 46,5 miljoen neer voor de eenmalige Engelse international. Als laatste tellen wij een kleine ton neer voor spits Kacey Wooster die overkomt van Southend United. Dit bedrag kan oplopen tot maximaal 1,6 miljoen en hij zal aansluiten bij Newcastle United onder de 21. Profiel Sandro Tonali Profiel Harvey Barnes Deze maand wordt ook begonnen aan de voorbereiding die uit totaal tien wedstrijden zal bestaan. Tijdens het eerste gedeelte van de voorbereiding in juli zullen zeven wedstrijden op het programma staan waarin de spelers kunnen wennen aan de speelwijze van de nieuwe manager. Tijdens dit gedeelte van de voorbereiding vonden nog enkele transfers plaats wat de situatie niet ideaal maakt. In de voorbereiding wordt er gespeeld tegen Red Bull Salzburg (thuis), Schalke 04 (uit), Saint-Étienne (uit), Pau (uit), Paris FC (uit), Real Madrid (thuis) en Sparta Prague (thuis). @RFA Dank je wel. Vorig jaar ook een hele leuke novelle mee gehad en er is veel mogelijk. Benieuwd hoe ik het deze keer ga aanpakken. @delichris De doelstelling is om de allergrootste van de wereld te worden en daar zit nog veel uitdaging in. @DGremlin Thanks. @Marius Als je die namen zo opsomt dan moeten we constateren dat het een club is met een mooie geschiedenis en wij moeten daar een nieuw hoofdstuk aan toevoegen. @Tim Windt Dank je wel. @keano77 @Satioz @MarcFM1 @Tim' @Djurovski @Urbeto @19CH98 @DutchClass22 @ElMarcos @chrisje1993 @De Raam Wil jij een tag of juist geen tag? Laat het gerust weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 11 januari Share Geplaatst 11 januari Saint-Maximin is een verlies, maar met Tonali en Barnes mag je niet klagen als versterkingen. Tijdens het eerste deel van de oefenperiode heb je alvast wat vertrouwen kunnen opdoen. Daar zaten toch al een paar leuke resultaten tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Is Tonali niet geschorst in de game? Verder zijn de transfers goed te noemen. Ook je voorbereiding ziet er goed uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Succes in de Toon! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Mag Tonali spelen? Of ben je die voor een half seizoen kwijt? Dat maakt wel een groot verschil natuurlijk.. Verder wel een leuke selectie natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 12 januari Auteur Share Geplaatst 12 januari In augustus zullen er nog zeven spelers zijn die de club op huurbasis en verlaten en één speler trekt de deur van Newcastle United definitief achter zich dicht. De bekendste naam die ons verlaat is Ryan Fraser die op huurbasis naar Southampton trekt en voor deze periode 1,7 miljoen overmaakt op onze rekening. De overige verhuurde spelers zijn allemaal uit de jeugdelftallen en maken geen aanspraak op minuten in het eerste elftal. Ollie Harrison is de enige die ons definitief verlaat en hij vertrekt gratis naar Chelsea. Aan de inkomende kant voegen wij twee nieuwe spelers toe aan de selectie van het eerste elftal en halen wij ook versterken voor Newcastle United onder de 21. Rechtsback Tino Livramento maakt voor maximaal 44,5 miljoen de overstap van Southampton en moet de concurrentie aan gaan met Kieran Trippier die vooralsnog de voorkeur zal krijgen. Cathal Heffernan komt het onder de 21 elftal versterken en de vraag is of hij de potentie heeft om bij het eerste elftal aan te sluiten. De derde transfer is die van Lewis Hall die op huurbasis overkomt van Chelsea. De jongeling kan is multifunctioneel en kan op meerdere posities uit de voeten. Na dit seizoen zal hij de definitieve overstap maken naar onze club. Profiel Tino Livramento Profiel Lewis Hall Het bestuur van de club heeft de doelstellingen bekend gemaakt voor het komende seizoen. De druk ligt hoog, want evenals vorig seizoen moet de club zich plaatsen voor de UEFA Champions League en dus eindigen in de top vier van de Premier League. In Europa verwacht het bestuur de groepsfase door te komen en gezien de loting is dat een realistische doelstelling. De doelstellingen voor beide bekertoernooien neem ik voor lief, maar het bestuur heeft daar wel behoorlijke verwachtingen, want zij vinden dat wij mee moeten strijden om de FA Cup mee naar Newcastle te nemen. Zeven van de tien oefenwedstrijden hebben wij achter de rug en in de resterende drie wedstrijden moet de ploeg klaargestoomd worden voor de start van de Premier League. In de laatste wedstrijden spelen wij tegen Amiens (thuis), Galatasaray (thuis) en AS Roma (thuis). Nu de voorbereiding erop zit en de ploeg kennis heeft gemaakt met mijn speelwijze kunnen de blikken op de start van de Premier League. Op het eerste oog hebben wij niet de moeilijkste tegenstanders, maar in Engeland mag je niemand onderschatten. De duels wil ik dan ook op volle oorlogsterkte betreden en daarmee hoop ik een goede start te maken. Het seizoen wordt afgetrapt tegen Wolverhampton Wanderers en hierna volgen wedstrijden met West Ham United (thuis) en Notthingham Forest (uit). Minimaal twee van de drie wedstrijden moeten wij winnen, maar eigenlijk zouden wij tegen al deze tegenstanders de volledige buit moeten pakken. Het is aan ons om te laten zien dat de ambities die wij hebben haalbaar zijn. Tijdens de loting van de Carabao Cup komt er in de derde ronde direct een pittige tegenstander uit de koker. Competitiegenoot Aston Villa is onze horde naar de volgende ronde en in deze fase had ik liever een makkelijkere tegenstander geloot. De loting waar iedereen bij Newcastle United naar uit keek is natuurlijk die van de UEFA Champions League. Wij waren ingedeeld in pot vier en daarmee was de kans groot dat wij in een zware poule terecht zouden komen. Nu de loting achter de rug is en wij F.C. Barcelona (Spanje), FC Porto (Portugal) en Shakhtar Donetsk (Oekraïne) geloot hebben denk ik dat wij tevreden mogen zijn. De Spanjaarden zijn verreweg de sterkste in deze groep, maar de strijd om plaats twee kan alle kant op en daardoor is het zeker mogelijk voor ons om de laatste zestien te halen. Met vijf doelpunten in drie wedstrijden is direct duidelijk wie voor de doelpunten moeten zorgen bij ons, namelijk Alexander Isak. De Zweedse spits eindigt op de tweede plaats bij de verkiezing van speler van de maand en had gezien deze cijfers misschien wel recht op meer. Als hij deze lijn vast weet te houden zal hij van onschatbare waarde voor de ploeg zijn. Spits Dominic Calvert-Lewin gaat er vandoor met deze individuele prijs en heeft ook uitstekende prestaties geleverd. Voor onze club een speler om in de gaten te houden. @Marius Het is zeker een verlies, maar met de aanwinsten hebben wij goede spelers in huis gehaald ook. Tenminste dat is natuurlijk hoe het echt is gegaan, want zelf heb ik nog niets gedaan om de ploeg naar mijn hand te zetten. Het eerste deel van de oefenperiode was ook van een prima niveau. @delichris Nee hij is niet geschorst nog, dat is een update die ik nog niet verwerkt heb denk ik. Hij mag dus nog spelen bij mij en dat is precies wat ik hem ga laten doen. Niet helemaal realistisch, maar volgens mij werd hij ook niet direct aan het begin van het seizoen geschorst. @JoonsterkeBE Thanks! @DGremlin Ja, hij mag spelen in mijn game. Nu jullie dat zo zeggen is dat natuurlijk niet helemaal hoe het hoort, maar in mijn game zit die schorsing nog niet, dus ik laat hem wel spelen. @keano77 @Satioz @MarcFM1 @Tim' @Djurovski @Urbeto @19CH98 @DutchClass22 @ElMarcos @chrisje1993 @De Raam @RFA @Tim Windt Wil jij een tag of juist geen tag? Laat het gerust weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Goed gestart dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jónstærke Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Zoooo, Isak is al meteen goed bij schot! Dat belooft voor de rest van het seizoen. Gelet op het schema is een 7/9 een aanvaardbare start, al had ik zelf misschien liever nog het maximum van de punten gehad. Maar wie weet is Nottingham Forest wel één van de verrassingen van het seizoen en is een 2-2 op bezoek bij Forest een echt goed resultaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Het gaat hard met de novelles dit jaar Newcastle is natuurlijk wel hartstikke leuk om erbij naast te doen! Redelijk sterk begonnen ook zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Benieuwd of Livramento al veel impact kan hebben dit seizoen. Trippier is natuurlijk een concurrent van jewelste voor zijn positie. Na de prima voorbereiding een dito start, al had het misschien zelfs 9/9 mogen zijn gezien de tegenstand en ambities. De CL loting valt inderdaad mee en dan mee je zeker verwachten dat de 2e ronde niet onhaalbaar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 januari Share Geplaatst 12 januari Succes met Newcastle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 13 januari Auteur Share Geplaatst 13 januari Begin september vertrekken er nog drie spelers op huurbasis bij de club, maar geen van deze spelers zou aanspraak maken op een basisplaats. Jeff Henrick vertrekt op huurbasis naar Sheffield Wednesday en kan zich zo in de kijkers spelers van andere clubs. Rodrigo Vilca verlaat de club ook op huurbasis en trekt naar Vozdovac. De laatste speler kon ik wellicht nog als back up speler gebruiken bij het eerste elftal, maar gezien de concurrentie zou hij weinig minuten maken en daarom is zijn verhuur logisch. Middenvelder Isaac Hayden vertrekt naar Standard Liège dat 58 duizend euro overmaakt voor de verhuurperiode. Aan de inkomende kant voegen zich ook nog drie spelers bij de club. Alle spelers zullen aansluiten bij de jeugdploegen en het is de vraag hoe zij zich ontwikkelen bij de club. Travis Hernes is de eerste jongeling die deze maand naar de club komt en wij betalen maximaal 700K aan Shrewsbury Town. De volgende jongeling is Leo Shahar en hij komt transfervrij over van Wolverhampton Wanderers. De laatste speler is die met de grootste potentie in mijn ogen, Trevan Sanusi. Hij komt transfervrij over van Birmingham City en is een speler om in de gaten te houden. Hij beschikt nu al over behoorlijke fysieke eigenschappen en ook technische ziet het er goed uit. Profiel Trevan Sanusi Nadat wij zeven punten hebben behaald in de eerste drie wedstrijden kunnen wij tevreden zijn, al vind ik dat wij in de laatste wedstrijd ook de volle buit hadden moeten pakken. Deze maand hebben wij een zwaarder schema met ook de bekerwedstrijd en de start van de UEFA Champions League. Wij starten in de Premier League tegen Aston Villa dat ook een behoorlijk sterke ploeg heeft en daarna volgt de eerste echte test van het seizoen tegen Manchester City. De derde wedstrijden spelen wij in eigen huis tegen Fulham en daar moeten wij de volle buit pakken, zodat wij met een goed gevoel richting de laatste wedstrijd tegen Arsenal kunnen gaan. De tegenstander in de Carabao Cup is de eerste tegenstander van deze maand in de Premier League en toen wisten wij met ruime cijfers te winnen. In de derde ronde van het tweede bekertoernooi van Engeland treffen wij wederom Aston Villa en het beloofd een spannende wedstrijd te worden. Het bestuur verwacht dat wij competitief zijn tijdens het toernooi en dat houdt in dat wij minimaal één ronde verder moeten komen. Het is lang geleden dat Newcastle United heeft gespeeld in de UEFA Champions League, exact twintig jaar geleden om precies te zijn. Met de nieuwe eigenaren komen nieuwe ambities en dit moet de standaard worden bij de club. De manager staat voor de moeilijke taak om een ploeg op te bouwen die de cup met de grote oren naar Newcastle weet te brengen. Dit seizoen wordt echter verwacht dat de ploeg de groepsfase door komt en gezien de tegenstanders moet dat haalbaar zijn. Onze eerste tegenstander is echter de gedoodverfde winnaar van de groep, F.C. Barcelona. Voor mij is het een mooie wedstrijd om te zien hoe wij ervoor staan als ploeg. Allereerst een algemene reactie op de vraag of Sandro Tonali mag spelen of niet. Ik heb aangegeven dat hij in actie kon komen, maar in-game ben ik inmiddels erachter dat zijn schorsing wel verwerkt is, dus gedurende het seizoen zal hij geschorst worden en zal ik hem tot volgend seizoen moeten missen. Voor mij als manager natuurlijk zuur, maar wel zo realistisch! @delichris Het is zeker een goede start, maar we hadden nog iets beter moeten doen vind ik. @JoonsterkeBE Alexander Isak is direct los inderdaad, maar ik sta er ook wel om bekend om mijn spitsen productief te krijgen. Ligt aan mijn aanvallende tactiek denk ik. Ik had zeker liever de maximum score behaald en dat hadden wij ook moeten doen. @De Raam Gaat zeker hard, maar de vorige twee novelles moest ik stoppen omdat mijn laptop overleed. Zuur dus, want mijn game met U.S. Lecce was echt top en ging heel goed. Ook die in Zuid Korea speelde ik met plezier, maar die laptop was dus niet te redden en kostte mij ook even €1.200,- voor deze nieuwe. Maar goed je moet er wat voor over hebben. Het is zeker ook een leuke game om ernaast te doen, al voelt het ondertussen misschien andersom, want ik speel meer met deze game dan die andere. @Marius Hij zal voornamelijk als invaller binnen de lijnen komen, want Kieran Trippier is kwalitatief gewoon sterker. In de Premier League is de start heel behoorlijk, maar had ik eigenlijk nog net iets beter willen presteren. In de UEFA Champions League is de taak simpel, plaatsen voor de volgende ronde en daar hebben wij wel perspectief met deze groep. @Djurovski Dank je wel, gaat wel weer goed komen denk ik. @keano77 @Satioz @MarcFM1 @Tim' @Urbeto @19CH98 @DutchClass22 @ElMarcos @chrisje1993 @RFA @Tim Windt @DGremlin Wil jij een tag of juist geen tag? Laat het gerust weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Tegen de grote clubs kom je nog te kort, maar verder gaat het niet heel slecht ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Tegen de topclubs lijk je nog een maatje te klein, maar eenmaal de spelers ook wat gewend geraken aan dat niveau volgt er misschien wel snel beterschap. Bovendien laat je verder niets liggen en zijn er dus genoeg aanknopingspunten om wel tevreden over te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 13 januari Auteur Share Geplaatst 13 januari Tegen de ploegen van het niveau waar wij bij willen horen hebben wij de voorgaande periode alle wedstrijden verloren en dat zorgt direct voor onrust binnen de club, maar met de zesde plaats is er nog geen sprake van paniek. Als wij UEFA Champions League voetbal willen halen dan is een plaats in de top vier vereist en daarvoor moeten wij ook de topwedstrijden winnen. De Premier League is misschien wel de moeilijkste competitie in de wereld om te winnen en iedere maand tref je er sterke tegenstanders. Deze maand starten wij tegen Everton dat bij ons op bezoek komt en waar het onrustig is. Het heeft er alle schijn van dat de club overgenomen zal worden door een zakenmagnaat en wij moeten profiteren van deze onrust. De tweede wedstrijd tegen Brentford is een wedstrijd waar wij de volle buiten moeten pakken en in de laatste wedstrijd nemen met wij het op tegen het Manchester United van manager en landgenoot Erik ten Hag. In vier dagen tijd nemen wij het tweemaal op tegen Manchester United en de eerste van deze twee duels wisten zij te winnen. De toespraak voor aanvang van deze wedstrijd staat dan ook in het teken van revanche nemen op de ploeg die ons met een 0-3 nederlaag pijn deed in de competitie. Deze wedstrijd winnen zou ons in de kwartfinale van de Carabao Cup brengen en dan komt een prijs dit seizoen dichterbij. In de UEFA Champions League liepen wij zoals verwacht tegen een nederlaag aan in de eerste wedstrijd. De Catalanen waren meer dan een maat te groot voor ons en wij werden daar met onze neus op de feiten gedrukt. Als wij de ambities willen waarmaken zullen wij als club nog flinke stappen moeten maken. Deze maand staan er twee wedstrijden op het programma en om de volgende ronde te halen moeten hier punten gepakt worden. In de eerste wedstrijd ontvangen wij FC Porto en in de tweede wedstrijden reizen wij af naar Shakhtar Donetsk. @delichris Om de vierde plaats te halen moeten wij toch echt beter presteren tegen de grote clubs. Wij hebben ambities om ieder jaar UEFA Champions League voetbal af te dwingen. Ik kijk vooral uit naar het moment dat ik de selectie naar mijn hand kan gaan zetten. want dat zal wel nodig zijn om aan de ambities de kunnen voldoen. @Marius In de grote wedstrijden is te zien dat wij nog stappen moeten maken. In eigen land is dat het geval en ook in Europa hadden wij niets in te brengen tegen F.C. Barcelona. Ik hoop wel dat de spelers snel mijn speelstijl onder de knie krijgen en dat dat zijn vruchten af zal werpen. De conclusie na deze periode is denk ik vooral dat er nog twee scheppen bovenop moeten qua niveau. @keano77 @Satioz @MarcFM1 @Tim' @Urbeto @19CH98 @DutchClass22 @ElMarcos @chrisje1993 @RFA @Tim Windt @DGremlin @JoonsterkeBE @De Raam @Djurovski Wil jij een tag of juist geen tag? Laat het gerust weten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 januari Share Geplaatst 13 januari Een wat tegenvallende periode in de competitie, al wordt die wel wat goed gemaakt door die overwinning in de League Cup. In de CL schiet je weinig op met twee gelijke spelen. Niets is verloren, maar er staat wel wat druk op om de tweede ronde te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 januari Share Geplaatst 14 januari Dat was op de League Cup na een teleurstellende periode. Ik had dit echt niet verwacht eigenlijk. Maar wie weet kan je de komende periode veel punten goed maken. En via de EL kan je ook CL pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten