Marius Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Je zou het bijna vergeten met de feestdagen, maar we zijn weer bijna aan het einde van de maand gekomen en dat betekent dat het weer tijd is om een novelle een maand lang in de spotlights te plaatsen. Laat hieronder weten welk verhaal jou het meeste heeft kunnen bekoren afgelopen weken, en waarom natuurlijk. Stemmen kan tot aanstaande zaterdagnamiddag 16u. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Marius, wat goed dat je weer dit topic opent. Je krijgt ook gelijk mijn stem. 90 minutes Gewoon een prima FM-avontuur, inmiddels ook een tweede avontuur. Stem had net zo goed naar De Raam kunnen gaan, maar die is deze maand net wat minder actief. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Mijn stem gaat naar @Djordison met [FM24] Cowdenbeath - The Blue Brazil - Geef de jeugd een kans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Ik stem op @Kyrill met Arsenal de lange adem op jacht naar prijzen met wereldsterren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 @Daz Met Lyon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 december 2023 Share Geplaatst 27 december 2023 Mijn stem gaat @neva Al gaat die hem neva winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 13 uur geleden zei neva: Stem had net zo goed naar De Raam kunnen gaan, maar die is deze maand net wat minder actief. November en december zijn extreem drukke maanden hier. Vanaf januari ga ik weer gas geven! 2 van de 4 kids zijn eind november jarig, sinterklaas, dan weer wat verjaardagen in december, zijn nog een weekend weggeweest, nu de kids vakantie en allemaal ziek Enfin, ik snap dat mensen nu niet op mijn novelle stemmen en dat is prima. Mijn stem gaat naar @John Terry 2.0. Mooie grafische updates, leuke club en goede prestaties. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Ik ga voor @Djordison Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Mijn stem gaat naar @John Terry 2.0 met Schalke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Ik wou/zou @De Raam heel erg in overweging nemen, alleen hij heeft helaas maar heel weinig updates en weinig dingen gespeeld, maar zijn verhalen over jeugd ontwikkeling en taktiek zijn nu al wel heel erg indrukwekkend. Voor nu wel mijn enige en laatste eervolle vermelding. Ik ga voor Cowdenbeath-The Blue Brazil-Geef de Jeugd een Kans van @Djordison wat hij daar heeft bereikt in een moordend tempo van resultaten, en update's is echt super goed en knap. In 4-6 jaar ofzo van amateur club met eigen jeugd naar Europees Voetbal op het Schotse hoogste niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 @John Terry 2.0 Mooie clubkeuze. Altijd constant in zijn updates. Simpel en leuk om te volgen. Altijd al een fan geweest van zijn novellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 28 december 2023 Share Geplaatst 28 december 2023 Mijn stem gaat ook naar @Djordison met [FM24] Cowdenbeath - The Blue Brazil - Geef de jeugd een kans. Mooie uitdaging en mooie novelle! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Deze keer gaat mijn naar @neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 29 december 2023 Share Geplaatst 29 december 2023 Mijn stem gaat naar @Marius. Hij is echt heel lekker bezig met zijn nieuwe club Girona! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Mijn stem gaat naar @neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 30 december 2023 Auteur Share Geplaatst 30 december 2023 Gefeliciteerd @Djordison ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 30 december 2023 Share Geplaatst 30 december 2023 Ehh, ben ik direct IDS? Dat is wel zeer onverwacht met mijn eerste novelle. Tot voor kort kwam ik zelden in dit subboard, maar als ik zie wat voor prachtverhalen en sterke staaltjes vormgeving voorbij komen is dat met terugwerkende kracht een schande. Voor mijn gevoel doe ik maar wat met beperkte middelen (lees: geen grafische elementen). Dat maakt het niet minder leuk natuurlijk, dus bedankt voor de stemmen en wat ontzettend leuk dat jullie mijn verhaal weten te waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Gefeliciteert @Djordison! Een goed verhaal hoeft geen grafische aspecten te bevatten dat blijkt wel weer. Heb zelf jouw topic nog niet doorgelezen maar staat hoog op m'n lijstje. Zie alleen maar positieve reacties dus ben heel benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Gefeliciteerd @Djordison! Leuke manier om het jaar af te sluiten . Nu scheelt het dat je ook het jaar leuk gaat beginnen, want een artikel over deze uitverkiezing verschijnt morgenochtend om 06:00 op de frontpage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Gefeliciteerd @Djordison. Ik stuur je wel een tikkie voor mijn stem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 6 uur geleden zei neva: Gefeliciteerd @Djordison! Leuke manier om het jaar af te sluiten . Nu scheelt het dat je ook het jaar leuk gaat beginnen, want een artikel over deze uitverkiezing verschijnt morgenochtend om 06:00 op de frontpage. Driedubbel feest. Ik verleng mijn oudejaarsavond wel om dit moment mee te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Gefeliciteerd @Djordison Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari Op 31-12-2023 om 10:28 zei neva: Nu scheelt het dat je ook het jaar leuk gaat beginnen, want een artikel over deze uitverkiezing verschijnt morgenochtend om 06:00 op de frontpage. Stond jij al zo vroeg op, of heb je zo'n lange nacht ervan gemaakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari 37 minuten geleden zei MisterX: Stond jij al zo vroeg op, of heb je zo'n lange nacht ervan gemaakt? Gelukkig hebben we best hippe forumsoftware, dus geen van beiden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 1 januari Share Geplaatst 1 januari (bewerkt) Net niet gehaald om wakker te blijven , maar bedankt voor de vernoeming op de site. Voor ervaren en gelouterde forumtijgers dagelijkse kost. Ook dit de eerste keer voor mij, toch geinig als het ineens over jezelf gaat. Mijn MU-carrière gaat wel in de lift zeg. 1 januari bewerkt door Djordison Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten