Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

In de schijnwerpers ... december 2023

Marius

Aanbevolen berichten

Je zou het bijna vergeten met de feestdagen, maar we zijn weer bijna aan het einde van de maand gekomen en dat betekent dat het weer tijd is om een novelle een maand lang in de spotlights te plaatsen.

Laat hieronder weten welk verhaal jou het meeste heeft kunnen bekoren afgelopen weken, en waarom natuurlijk.

Stemmen kan tot aanstaande zaterdagnamiddag 16u.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marius, wat goed dat je weer dit topic opent. Je krijgt ook gelijk mijn stem. 

90 minutes

Gewoon een prima FM-avontuur, inmiddels ook een tweede avontuur. Stem had net zo goed naar De Raam kunnen gaan, maar die is deze maand net wat minder actief. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei neva:

Stem had net zo goed naar De Raam kunnen gaan, maar die is deze maand net wat minder actief. 

November en december zijn extreem drukke maanden hier. Vanaf januari ga ik weer gas geven! 2 van de 4 kids zijn eind november jarig, sinterklaas, dan weer wat verjaardagen in december, zijn nog een weekend weggeweest, nu de kids vakantie en allemaal ziek :sorry: Enfin, ik snap dat mensen nu niet op mijn novelle stemmen en dat is prima.

Mijn stem gaat naar @John Terry 2.0. Mooie grafische updates, leuke club en goede prestaties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wou/zou @De Raam heel erg in overweging nemen, alleen hij heeft helaas maar heel weinig updates en weinig dingen gespeeld, maar zijn verhalen over jeugd ontwikkeling en taktiek zijn nu al wel heel erg indrukwekkend. Voor nu wel mijn enige en laatste eervolle vermelding. Ik ga voor Cowdenbeath-The Blue Brazil-Geef de Jeugd een Kans van @Djordison wat hij daar heeft bereikt in een moordend tempo van resultaten, en update's is echt super goed en knap. In 4-6 jaar ofzo van amateur club met eigen jeugd naar Europees Voetbal op het Schotse hoogste niveau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehh, ben ik direct IDS? Dat is wel zeer onverwacht met mijn eerste novelle. Tot voor kort kwam ik zelden in dit subboard, maar als ik zie wat voor prachtverhalen en sterke staaltjes vormgeving voorbij komen is dat met terugwerkende kracht een schande. Voor mijn gevoel doe ik maar wat met beperkte middelen (lees: geen grafische elementen). Dat maakt het niet minder leuk natuurlijk, dus bedankt voor de stemmen en wat ontzettend leuk dat jullie mijn verhaal weten te waarderen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei neva:

Gefeliciteerd @Djordison! Leuke manier om het jaar af te sluiten . Nu scheelt het dat je ook het jaar leuk gaat beginnen, want een artikel over deze uitverkiezing verschijnt morgenochtend om 06:00 op de frontpage.

Driedubbel feest. Ik verleng mijn  oudejaarsavond wel om dit moment mee te maken. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 31-12-2023 om 10:28 zei neva:

Nu scheelt het dat je ook het jaar leuk gaat beginnen, want een artikel over deze uitverkiezing verschijnt morgenochtend om 06:00 op de frontpage.

Stond jij al zo vroeg op, of heb je zo'n lange nacht ervan gemaakt? ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net niet gehaald om wakker te blijven :classic_ninja: , maar bedankt voor de vernoeming op de site. Voor ervaren en gelouterde forumtijgers dagelijkse kost. Ook dit de eerste keer voor mij, toch geinig als het ineens over jezelf gaat. Mijn MU-carrière gaat wel in de lift zeg. ;)

bewerkt door Djordison
Link naar opmerking
Deel via andere websites