19CH98 Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 KKD uitdaging De regels zijn simpel. Je start met een KKD team en je bent enkel gelimiteerd op het vlak van transfers: Enkel het aantrekken van Nederlanders of Belgen of spelers die op zijn minst één van deze nationaliteiten als 2e, 3e,... nationaliteit hebben is toegestaan. Het uiteindelijke doel is om de CL te winnen. Puntentelling De puntentelling volgt de standaard puntentelling van de uitdagingen. Zoals altijd kan je kiezen uit drie niveaus, beginner, gevorderd en expert. 10 punten (beginner): Promoveer met de door jou gekozen KKD-club 25 punten (gevorderd): Pak een nationale prijs met de door jou gekozen KKD-club 50 punten (expert): Win de Champions League met de door jou gekozen KKD-club Tips: Jeugdproducten mogen elke nationaliteit hebben, zorg dus voor een groot netwerk om de toekomstige toppers al binnen te halen voordat ze in je spel verschijnen Huurtransfers zijn een goede manier om met weinig middelen goede spelers aan je te binden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 26 oktober 2023 Share Geplaatst 26 oktober 2023 Ik ga hem aftrappen mensen. Kan natuurlijk maar met 1 club dit jaar: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 FC Emmen 2023-2024 Zo. het eerste seizoen staat in de boeken. Dit jaar is FC Emmen mogelijk voor deze challenge en dan gaan we dat natuurlijk ook gewoon doen met deze prachtige club. We beginnen met de transfers: Er was op zich best wat mogelijk nadat we El Messaoudi verkochten. Hij wou weg en voor 1,8 miljoen kon ik daar verder niet al teveel struggles mee hebben. Echt versterkingen vinden was wel wat lastig, dus besloot ik het te doen met de selectie die er stond. Die was kwalitatief prima, hetzij wel een beetje smal. Door wat blessures besluiten we in de winter Struick te halen, een Nederlandse Indonees. De competitie: Dat is dus in elk geval al stap 1. We weten direct te promovveren. Het is best lang een spannend gevecht tussen ons, Willem 2 en Cambuur, maar uiteindelijk weten we afstand te nemen in 2 onderlinge wedstrijden en daarna niet meer teruggekeken. De titel is voor ons. De volgende spelers hebben het gedaan: Niet echt 1 uitblinker, al was Bernardou wel echt aan het beesten op het middenveld. En ook het moyenne van Piotr, die toch wissel was achter Konings, mag er zijn. Hij werd onze topscoorder. De beker: We wisten toch gewoon even 2 eredivisieclubs op het broekie te geven. Feyenoord bleek in de halve finale wel even een stapje te gek, maar ook daar werden we niet compleet weggespeeld. Nou, prima 1e seizoen zo. Nu op naar de zomerstop, want we zullen ergens wat uit de hoge hoed moeten trekken willen we dit overleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 oktober 2023 Share Geplaatst 27 oktober 2023 Mooie resultaten Sjorro. Ik ga me hier ook maar eens aan wagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 FC Emmen Seizoen 2024-2025 Seizoen 2 ook alweer in de boeken. Kunnen we aanhaken is de grote vraag, of wordt het een deceptie? Eerst maar eens de transfers: Vanaf Bedibanga zijn de transfers voor het nieuwe seizoen. Vooral gratis spelers nog natuurlijk, we zijn niet zo heel erg rijk. Bedibanga is een leuk spelertje (Belgisch) en we tellen geld neer voor ASE, Davy vd Berg, Buijtink en de huur van Haen. Die kost ons eigenlijk veel te veel geld, maar ik ben een goede spits nodig. En Haen is een goede spits. De competitie: Hilarisch, dat is het goede woord. We begonnen tegen redelijk easy tegenstanders. Dat ging goed. Maar toen kwam PSV, en die wonnen we. Toen kwam Az, en die wonnen we. Toen kwam Ajax, afijn u kent het verhaal inmiddels. Ergens halverwege stond ik 11 punten los: Wat gebeurd hier?!?!?! We konden dat volhouden en zo kan het zijn dat we na 2 seizoenen al met de schaal in handen staan. Onwerkelijk als je het mij vraagt De selectie: Haen en Mendes wel de echte uitblinkers. Mendes gaan we hopelijk op kunnen cashen dit jaar, zijn prestaties zijn natuurlijk een stuk beter dan zijn attributen. De beker: Wederom een halve finale plek. Prima te noemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 What!? Lekker man. Dat ga ik niet redden sowieso in 2 jaar Ga nu een game met WIllem II starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 FC Emmen seizoen 2025-2026 We knallen de wedstrijdjes er weer lekker door heen. Mooi man. Wat wil een mens nog meer, FM en een dikke vette game. Transfers Vanaf Camara de transfers voor het nieuwe seizoen. We konden dus cashen voor Rui Mendes, die lekker naar de zandback vertrok. Ook Beni en Smeets leverde wat centen op. En dit werd druk geinvesteerd. Leuke spelers die via de scouts binnen kwamen, Camara en Cisse wil ik daarvan wel even uitlichten. Maar, Kyanno Lorenzo @ReneLeBlanc kon natuurlijk niet uitblijven. Werd wel even zoeken, want blijkbaar heet die nu Kyanno Silva. Afijn, hierna weten we nog wat pure kwaliteit te huren. Rijkhoff komt een jaartje over, Muzambo komt een jaartje over en in de winterstop weten we zelfs nog Fofana voor een prikkie over te nemen. St. Jago is de grote aankoop achterin. Eigenlijk vrij content met deze aankopen. Wel is het zo dat het wat lastig wordt. De echte talenten, denk aan de Misehouy's, van Bommel, Muzambo dus ook, ze zijn allemaal naar topclubs gegaan en moeten serieuze ballen kosten. Dat maakt het wel wat lastiger om transfers te doen. Beker Kunnen we kort over zijn, want we blameren ons tegen VVV Competitie: Kunnen we ons kunstje herhalen? Het korte antwoord is: Nee. We worden dit jaar geen kampioen, maar moeten het doen met een 3e plek. We doen het niet eens zoveel minder dan vorig seizoen, we eindigen op 5 punten minder. Maar dit jaar waren er gewoon 2 teams beter. Niks ernstigs aan. We hadden te vaak net even wat moeite om de juiste speelwijze te pakken. Geen schande en geeft denk ik ook beter onze kracht weer dan de titel vorig jaar, die echt uit de lucht kwam vallen. Wel weer europees voetbal dus volgend jaar: Europa: Ja, dat is a different cookie, zoals iemand ooit zei. We gaan eigenlijk met hakken over de sloot door die groepsfase heen. De winst op Juventus is dan wel een heel mooi resultaat en ook de 0-0 thuis tegen Bayern doet hoop. Uit krijgen we echter geen enkele kans. Prima debuut als je het mij vraagt. Selectie Nederlanders en Belgen is het devies. We zijn met Duarte 1 speler met een andere nationaliteit, maar die is natuurlijk daarnaast gewoon Nederlander. De speler bovenaan die er net af valt is Heylen, die is dus ook Belgisch. Dus we voldoen netjes aan de voorwaarden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Maar, Kyanno Lorenzo @ReneLeBlanc kon natuurlijk niet uitblijven. Waar hangt onze @ReneLeBlanc eigenlijk uit de afgelopen maand??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Spelers met een andere nationaliteit dan Nederlands of Belgisch die al voor mijn komst afgerond zijn, mag je die wel opstellen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 31 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 31 oktober 2023 3 minuten geleden zei Mordurette: Spelers met een andere nationaliteit dan Nederlands of Belgisch die al voor mijn komst afgerond zijn, mag je die wel opstellen? Ja dat mag. Net als bij de geef de jeugd een kans uitdaging gelden de voorwaarden alleen voor aangetrokken spelers tijdens jouw bewind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Hier zit mijn eerste seizoen er met Willen 2 erop. En het viel best mee. Wel een vreemde uitschakeling in 1e ronde van de beker. Maar in de competitie ging het top. Zonde dat we de een na laatste wedstrijd verloren, want anders waren we ongeslagen kampioen geworden. In de winterstop wat extra huurtransfers gedaan om wat aan te sterken in de breedte. Eigenlijk nog geen enkele speler voor het nieuwe seizoen binnen gehaald. Dus komende zomer gaat het puzzelen worden om goed voor de dag te komen in de eredivisie. Hier wat screenshots: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 @Gert Tof man, ik ben vanmiddag ook gestart met Willem II. Verreth (als ik het goed spel) wilde gelijk z'n opties verkennen en heb een bod van 500K ontvangen, denk dat ik het geld maar ga pakken. Heel wat spelers op proef genomen (heleboel ervaren spelers) in de hoop dat die voor wat balans kunnen zorgen (en hopen dat ze niet te veel salaris willen). Zal waarschijnlijk ook wel paar huurspelers aan m'n selectie toevoegen als de kans zich voordoet maar dan moet het financieel wel aantrekkelijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 FC Emmen seizoen 2026-2027 Weer een seizoen in de boeken. We gaan als een tiet. Transfers: Oh ja, hier word ik al erg blij van. Doordat we relatief snel de titel wonnen en de CL in mochten, is onze reputatie al dermate hoog dat we een aantal leuke spelers kunnen binnenhalen. Wat te denken van Gorter, een gratis Vanheusden, een gratis Grot ( Die echt te goed is deze FM). Maar ook de huur van jongens als Van Duiven, Vos en Milambo. Ik huur deze jongens met de hoop dat ik dan ook wat kan qua definitieve transfers. Nibombe is een Belg van PSG. Prima transfers zo. Uitgaand gebeurd er weinig, We nemen afscheid van spelers die niet langer nodig zijn en toch nog wel het een en ander opleveren. Eredivisie: Vorig jaar kwamen we wel echt tekort. Hoe is dat dit jaar, met de extra kwaliteit die we binnen konden halen? Beter, kunnen we wel stellen. 82 punten en kampioen. Het duurde lang voordat we PSV van ons af konden schudden, maar een ontketende van Duiven en Fode Fofana in de laatste 3/4 wedstrijden maakten het verschil. Hoe ironisch wel, als oud PSV-spelers. Dus, wederom een titel!. Europees: Door een 3e plek vorig jaar, was het de Europa League. Dat ging van een leien dakje, wat heet: De groepsfase kwamen we bijna foutloos door. In elk geval ongeslagen. Daarmee is de loting wel direct eentje om te huilen. Van alle mogelijke gure clubs die er nog in zitten, treffen we Juventus. Daar is het eigenlijk hetzelfde verhaal als vorig jaar met Bayern: Thuis gaat het mooi, maar uit krijgen we hem op de doppen. Helaas: Verder bouwen Beker Die verdomde beker wil nog niet echt lukken. Ditmaal een kwartfinale waarin Feyenoord ons compleet afmaakt: Langzaam beginnen we wel stappen te zetten. Inmiddels is de eerste Belgische international in de gelederen, met Sardella. Ik gok dat er volgend jaar een paar gaan volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 1 uur geleden zei Mordurette: @Gert Tof man, ik ben vanmiddag ook gestart met Willem II. Verreth (als ik het goed spel) wilde gelijk z'n opties verkennen en heb een bod van 500K ontvangen, denk dat ik het geld maar ga pakken. Heel wat spelers op proef genomen (heleboel ervaren spelers) in de hoop dat die voor wat balans kunnen zorgen (en hopen dat ze niet te veel salaris willen). Zal waarschijnlijk ook wel paar huurspelers aan m'n selectie toevoegen als de kans zich voordoet maar dan moet het financieel wel aantrekkelijk zijn. Leuk! En goede deal. Hier loopt hij nu lachende de deur uit. Ging niet bijtekenen dus transfervrije transfer weg deze zomer. Zelf had ik bijv Taha gehuurt bij Twente. Maar die werd na 4 wedstrijden alweer terug gehaald omdat Oosting vond dat ik hem in de verkeerde rol opstelde. En kort voor deadlineday ging zijn zoon ook nog eens weg. Irritant, want tuurlijk een sterkhouder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 5 minuten geleden zei Gert: Leuk! En goede deal. Hier loopt hij nu lachende de deur uit. Ging niet bijtekenen dus transfervrije transfer weg deze zomer. Zelf had ik bijv Taha gehuurt bij Twente. Maar die werd na 4 wedstrijden alweer terug gehaald omdat Oosting vond dat ik hem in de verkeerde rol opstelde. En kort voor deadlineday ging zijn zoon ook nog eens weg. Irritant, want tuurlijk een sterkhouder. Ja, van Oosting heb ik hoge verwachtingen. Voorbereiding tot nu toe prima, 0-0 uit bij Heerenveen en thuis 3-1 van Twente winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 FC Emmen Seizoen 2027-2028 Transfers We kunnen weer een paar hele mooie transfers maken. Vos komt definitief over van Ajax, Milambo komt definitief over van Arsenal. Nederlandse talenten met nog een heel voetballeven voor zicht. Maar ook het gratis binnen halen van Brobbeast, de huur van Van Bommel en Misehouy. En natuurlijk een Maatsen en Van den Boomen. Ik zou zelfs wel durven beweren dat van den Boomen de motor van het team was dit seizoen. Overigens allemaal weer dankzij de zandbak, die met geld strooien. Camara zijn releaseclausule wordt geactiveerd en voor Grot wouden ze ook grof geld betalen. Daar kon ik geen nee tegen zeggen. Met Kevin Rodenburg halen we trouwens onze eerste Regen binnen: Een Nederlander uit Amerika. Zie onderstaande screen: JC Schaal Laten we maar bij het begin beginnen. We mogen weer aantreden voor de JC schaal. Ik ben benieuwd wat ons verbeterde team kan tegen een topclub als Feyenoord. Die hebben me toch een ziek team. Geleid door nog steeds Gimenez, maar ook spelers als Florian Wirtz, of wat te denken van uber toptalent Shaqueel van Persie? Afijn, dat doet er allemaal niet toe: We leggen ze gewoon met een jantje over de knie Beker De enige nationale prijs die we nog niet gewonnen hebben. Dat blijft ook zo, ditmaal door FC Groningen. Die eikels zitten me constant dwars. Als ik al een keer verlies, dan is het vaak van hun. Eredivisie Zoals gezegd: De concurrentie is echt wel aanwezig. Feyenoord heeft een ziek team, ook PSV heeft natuurlijk met Lang, Tillman en Schouten gewoon een goede selectie. We gaan lang gelijk op, maar uiteindelijk weten we het in de laatste 5 wedstrijden weer te regelen: We worden wederom kampioen. Europees: In ons 1e seizoen wisten we net aan de groepsfase te overleven, waarna Bayern te sterk was. Dit jaar kwam het niet zo ver. Juist in de eerste 2 wedstrijden, waar we het eerste gat hadden moeten slaan, halen we maar 1 punt. Dit kunnen we tegen clubs als PSG niet meer recht trekken en uiteindelijk komen we een puntje tekort voor de PO. Jammer, maar niks aan te doen. Dan de selectie die het gedaan heeft: Volgend jaar gaat zeer spannend worden. Financieel houd het niet over, we groeien en daardoor hebben we een nieuw stadion gekregen. Echter, zonder dat ik er om vroeg, blijft het bestuur deze uitbouwen. Dit kost klauwen met geld. Nieuwe transferbudget voor volgend seizoen: -6 miljoen euro. Helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Ik ga nu met NAC starten, kijken of ik deze challenge wat puntjes kan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Mooi Ajax gekleurd team Sjorro. En knap dat Emmen nu zo'n stabiele topploeg is. Zelf zit ik nog steeds in de zomer na mijn eerste seizoen. Heel lastig om goede spelers te vinden. Dus het is nu een mix van ervaring en wat ik al heb. Gaat geen topseizoen worden hiermee denk ik in mijn 1e seizoen eredivisie. Wacht nog even tot de laatste weken voor de transferdeadline zodat ik wellicht nog wat mooie huurdeals kan doen of dat er toch nog wat echte mooie versterkingen beschikbaar komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 1 uur geleden zei Gert: Mooi Ajax gekleurd team Sjorro. En knap dat Emmen nu zo'n stabiele topploeg is. Zelf zit ik nog steeds in de zomer na mijn eerste seizoen. Heel lastig om goede spelers te vinden. Dus het is nu een mix van ervaring en wat ik al heb. Gaat geen topseizoen worden hiermee denk ik in mijn 1e seizoen eredivisie. Wacht nog even tot de laatste weken voor de transferdeadline zodat ik wellicht nog wat mooie huurdeals kan doen of dat er toch nog wat echte mooie versterkingen beschikbaar komen Dit klopt wel ja. Ik heb nog steeds moeite om echt toppers te halen, omdat deze gewoon gigantisch duur zijn. Dus blijft het een beetje bij de talenten die het tot nu toe niet waar gemaakt hebben. Zo heb ik afgelopen zomer Poku opgehaald bij Inter, waar die in 3/4 jaar niks gespeeld heeft en ook Bounida komt volgend jaar gratis over, heeft ook vrijwel niet gespeeld. Maar de echte versterkingen die er direct staan, zijn redelijk schaars. Ik heb een tijdje naar Debast gekeken, die moet 50 mil kosten. Ik kon Rensch gratis binnen halen, toen Ajax zijn optie verlengde en hem naar de zandbak verkocht. Dat soort zaken. Tegelijkertijd verlies ik af en toe wel een speler. Afgelopen jaar was ik genoodzaakt om St. Jago te verkopen voor 13 mil richting de zandbak. Het probleem is alleen wel dat de capabele vervangers te duur zijn. Van Hecke, 60 miljoen. Er zit een gigantisch talent bij Fortuna Sittard, die vragen daar gewoon 82 miljoen voor en geen cent minder. Dat blijft toch wel een dingetje in FM: Sittard die x7 hun begroting vragen voor een talent. Toegegeven, het is een toptalent. 19 jaar en al een interland gespeeld. Maar dat geld is te gek. Hopen dat ik straks een keer een klapper kan maken met 1 van mijn spelers ala 50/60 miljoen ofzo en dat ik dan wat spelers kan halen. Voor de eredivisie zijn we sterk zat met deze spelers, maar CL is toch wel even een ander verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Ja het is echt struinen naar spelers. Dat is wel leuk in deze fase van FM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 2 november 2023 Share Geplaatst 2 november 2023 Een van de favoriete topics van vorig jaar om te volgen, leuk dat er alweer games gestart zijn! Na het weekend begin ik hem ook, met De Graafschap deze keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 FC Emmen seizoen 2028-2029 Transfers Vanaf Matozo zijn de nieuwe transfers. Janssen is een talentvolle regen. We konden van Bommel gratis overnemen, Goes kwam als extra wissel in de verdediging, omdat we St. Jago moesten verkopen. Hierna kwam Baouf ook nog over en Poku was een buitenkansje. Ik meende hem overgenomen te hebben van Inter, maar hij zat bij Chelsea. Goede speler en Nederlands international. JC Schaal Verdedigend zijn we niet altijd even sterk. Dat laat deze knotsgekke wedstrijd maar weer eens zien. Maar met Fofana, Poku, Sylva, Van Bommel, Kalokoh, Milambo, Brobbeast en Janssen hebben we een ongekend arsenaal aan vuurkracht voorin. Dat blijkt wel: we sturen PSV met 8-4 naar huis. KNVB Beker De enige prijs die we nationaal nog niet gewonnen hebben. Daar kwam dit jaar verandering in, Poku bezorgde ons met 2 goals de titel in een vrij eenzijdige finale tegen de Eagles. CL Ik had er wel vertrouwen in. Talenten hebben zich ontwikkeld. Milambo, Vos, Rodenburg, Maatsen, maar zeker ook de toppers voorin: We hebben inmiddels gewoon een lekker elftal staan. Dat bleek ook wel, we cruisden redleijk door de groepsfase heen, op de 2 verilespartijen aan het einde na. Daarna kwam Nice, een haalbare kaart. Dat bleek wel, 5-3 over 2 wedstrijden. Daarna kwam Monaco, in mijn ogen ook een haalbare kaart. Na een 2-0 thuis overwinning was de 2-2 uit meer dan voldoende. Hierna werd het spannend: Manchester City. Die wisten we uit echter heel netjes op 1-1 te houden in een mooie gelijk opgaande wedstrijd. Nog mooier werd het toen we ze thuis compleet weg vaagden en een 4-1 overwinning mee naar huis mochten nemen. Next stop: Inter Milaan. Qua naam en prestaties een mindere club dan City, maar ondanks de resultaten, lagen de verhoudingen hier compleet anders. Uit winnen we 1-3, ondanks een xG van 2.63 voor Inter en eentje van 2.19 voor ons. Maar ik zei het al eerder: Onze voorwaartsen zijn echte killers. Sylva en van Bommel zijn echt smaakmakers en presteerd er eentje niet, dan tyfen we gewoon Fofana of Poku er in. Thuis waren we wel echt beter, al was 5-2 wel weer wat overkill. Hierna volgde een finale tegen PSG. En die finale ging, zoals finales wel vaker gaan. Saai. Een tactisch schaaksspel, waarin je niet in de val wil lopen. Beide hadden we een xG rond de 1.0. Uiteindelijk pakt PSG in de vorm van Tonali in minuut 85 rood. Toch komt PSG op voorsprong, door wie anders, dan Mbappe in de 102e minuut. Een domper, ware het niet dat de ingevallen Brobbey vanaf de aftrap tegen een voorzet van Milambo aan loopt en het in de 103e minuut weer gelijk zet: 1-1-. Hierna gebeurd er eigenlijk niet veel meer. Dus penaly's. Heb ik wel wat angst voor, immers spelen we met vooral Nederlanders. Die zijn daar niet zo goed in. Uitgerekend Mbappe mist de 1e strafschop voor PSG. Wij maken geen fout. Dat doen we de rest van de penals ook niet. Als vervolgens Hakimi ook de 5e penalty mis schiet, hoeven wij die 5e niet meer te nemen: WE HEBBEN DE CUP MET DE GROTE OREN!!!!!!!!!! Dit is de selectie die het mocht doen: Dus, @19CH98 challenge completed. Ik zal de game overigens nog wel even voortzetten, ik heb namelijk een tyfuszooi aan zieke transfers gedaan deze zomer. Onder andere Theate, Ziyech, Amadou Onana, Jason van Duiven, Aster Vranckx en Nicolas Raskin komen gratis over! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Bizar snel gedaan, petje af! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 5 minuten geleden zei Titan: Bizar snel gedaan, petje af! Het was echt zon run waarin alles goed viel. De slechtere zijn en toch met een 3-1 overwinning van het veld lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 3 november 2023 Share Geplaatst 3 november 2023 Geweldige prestatie @Elsjorro1990! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten