Mordurette Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Hopen dat je punten kan pakken met Malta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 11 november 2023 Share Geplaatst 11 november 2023 Benieuwd wat je kunt laten zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Gaaf, een game op Malta! Dat zal niet gemakkelijk worden, al komt er volgens mij met enige regelmaat een respectabel talent door op het eiland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 12 november 2023 Auteur Share Geplaatst 12 november 2023 Inmiddels zit de voorbereiding en de eerste potjes in de competitie/beker erop. De start heb ik niet gemist en was dus redelijk in lijn met de voorbereiding hoe deze liep. Al zeiden de namen van de tegenstanders in de voorbereiding me vrij weinig ( op Catania na). Tactiek bij Floriana: Spoiler Resultaten voorbereiding: Spoiler Resultaten Augustus en September: Spoiler De stand per 1-10 het zegt nog niet heel veel aangezien ik 3 wedstrijden meer heb dan de nummers 2 en 3 maar toch wilde ik deze info even delen. Spoiler Naast de start met Floriana zitten de eerste potjes als bondscoach er ook op. We begonnen met een vriendschappelijke interland tegen Estland en vervolgens moesten we voor de EK kwalificatie aantreden tegen Noord-Macedonië. Tactiek Malta: Spoiler Resultaten Malta: Spoiler Tags: Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Wat een verschillen qua aantallen wedstrijden, maar je doet het prima aan het begin van de game! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Nog niet verloren met zowel club als land dus dat zijn eigenlijk al prima resultaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Een zeer verknipte tussenstand maar over jouw start kan je alleen maar tevreden zijn denk ik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Je mag hier wel tevreden over zijn zou ik zeggen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 12 november 2023 Share Geplaatst 12 november 2023 Een mooie start van het seizoen, ga zo door! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Sterk begonnen, vreemd dat het aantal wedstrijden per club zoveel scheelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 13 november 2023 Auteur Share Geplaatst 13 november 2023 Inmiddels zijn de maanden oktober en november ook achter de rug, en daarin had ik in ieder geval in november een rustige maand zodat het aantal wedstrijden met de rest van de competitie weer wat meer gelijk loopt. Helaas werd in deze maanden ook de eerste nederlaag geleden, dit zat er wel aan te komen maar is altijd weer een tegenvaller. Met de nationale ploeg stonden er ook weer 2 wedstrijden op het programma tegen Engeland voor de EK kwalificatie als afsluiter en nog een vriendschappelijke wedstrijd tegen Moldavië. Resultaten Floriana oktober en november: Spoiler Stand na deze wedstrijden: Spoiler Resultaten met de nationale ploeg: Spoiler Eindstand Ek-kwalificatie: Spoiler Nu de EK kwalificatie erop zit kan langzaam de blik richting de Nations league en de loting hiervan. Ik hoop hierin wat meer resultaat te kunnen behalen dan in de EK kwalificatie. Tags: Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Wauw, bijna een stunt tegen Italië! Op dit moment is Malta een flinke maat te klein voor de meeste landen, maar zo'n 3-1 zege op Moldavië moet de burger moed geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Tegen de Italianen was je dichtbij een stunt zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Dat was heel dicht bij een stunt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 13 november 2023 Share Geplaatst 13 november 2023 Wat had een stunt tegen Italië lekker geweest zeg, helaas zat het er niet in. Je bent goed bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Malta wordt ook mijn save in FM 24 als ik klaar ben met San Marino Begin is niet slecht, Europees voetbal lonkt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 14 november 2023 Auteur Share Geplaatst 14 november 2023 Inmiddels alweer de volgende update waarin we de maanden december en januari gaan uitlichten. Deze update zal alleen maar in het teken staan van Floriana want met Malta zelf stond er niets op het programma. De wedstrijden in de afgelopen maanden: Spoiler De stand begin februari: Spoiler Loting in het bekertoernooi (halve finale) Spoiler Dan iets wat ik redelijk zorgwekkend vind maar waar ik nog vrij weinig tegen kan doen is het financiële plaatje van de club (zoals jullie dit in het onderstaande overzicht kunnen zien). Hierdoor is er qua transfers niets mogelijk en ook qua contractverlengingen kan ik nog niets). Ik hoop dat ik dit richting komend jaar (waarin we hopelijk ook Europees voetbal gaan spelen wat extra inkomsten met zich mee brengt. Een bijzonder puntje wat ik nog niet eerder heb aangehaald (komt mogelijk door de database die ik gebruik) maar een overwinning levert 5k op en een gelijkspel levert 2.5k op (in de competitie). Spoiler Mochten jullie vragen, tips of opmerkingen hebben laat het dan vooral weten! Tags: Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan @Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Dat zijn de resultaten die we willen zien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 november 2023 Share Geplaatst 14 november 2023 Je presteerd zeer goed. Ook met het nationale team doe je het zeker niet slecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Erg goede serie neergezet! Financieel gaat het wel wat minder, benieuwd hoe je dit gaat oppakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Bijna alleen maar overwinningen. Verrassend eigenlijk dat je de leidersplek dan niet in handen hebt gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Een hele goede serie wedstrijden. Helaas voor je ben je niet de enige met goede resultaten maar mocht je deze vorm doorzetten is het kampioenschap zeker niet onmogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Hamrun is wel erg sterk. Jij speelt ook goed op het moment maar met zo'n concurrent wordt het lastig Financieel is het wel erg zwaar, Europees voetbal wordt zo een must! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keano77 Geplaatst 16 november 2023 Auteur Share Geplaatst 16 november 2023 Weer een update en hierin komen de maanden februari en maart aan bod. Qua resultaten weer vrij steady alleen lijkt het jammer genoeg niet genoeg te zijn om het kampioenschap binnen te slepen (en daardoor kwalificatie voor de Champions league binnen te hengelen wat financieel heel fijn zou zijn). Mogelijk dat de diverse gelijke spelen uiteindelijk vrij kostbaar gaan zijn want Hamrun lijkt ook amper punten te laten liggen. Resultaten februari en maart: Spoiler Stand voorafgaand aan de laatste 2 wedstrijden: Spoiler In de volgende update zal ik de laatste 2 wedstrijden voor de competitie bespreken en daarnaast staat ook de bekerfinale nog op het programma. Hierin mogen we aantreden tegen de huidige nummer 6 uit de competitie. De 2 competitiewedstrijden voor Hamrun zijn nog tegen de huidige nummers 7 en 11, ik mag nog aantreden tegen de huidige nummers 3 en 10. Op papier lijk ik het dus zwaarder te hebben maar gelukkig wordt voetbal op gras gespeeld en niet op papier . Naast mijn clubverplichtingen had ik ook twee potjes (vriendschappelijk) op het programma staan met. En wat de jongens voorafgaand aan beide wedstrijden hadden gegeten durf ik niet te zeggen maar wat een bizarre resultaten heb ik geboekt. In mijn volgende update zal ik naar alle waarschijnlijkheid ook de loting voor de Nations League kunnen bespreken. Resultaten: Spoiler Tags en reacties: Spoiler @Djurovski @MNie @19CH98 @chrisje1993 @Marius @Tim Windt @Brattbakk @MisterX @Mordurette @De Raam @KayDeManaager @Kyrill @Bogatyr @Titan @Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 (bewerkt) Effe bijgelezen, je doet het erg goed zeg. Zowel met Floriana als Malta, ga zo door! Hoop dat je kampioen wordt in de laatste 2 duels. 16 november 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten