Marius Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Dure punten in de strijd bovenin, maar gezien de tussenstand waren het natuurlijk ook niet de eenvoudigste tegenstanders. In de beker kan het nog een moeilijk parcours zijn met PSV en eventueel Feyenoord als tegenstanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Gaat lekker, alleen jammer achterstand op Feyenoord, gegroeid is naar 8 punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Ajax en PSV hijgen je in de nek, hopelijk kun je die twee in elk geval achter je houden in die laatste tien duels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Een periode met toch wat wisselende resultaten. Daarmee lijkt Feyenoord in de competitie toch wel wat weg te lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 in de plaats van de kloof te verkleinen met Feyenoord is de voorsprong plots verdubbeld. Het wordt nog bikkelen voor de top 3. In de beker blijft het goed gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Een maand waar je dure punten laat liggen en zo de titel waarschijnlijk kunt vergeten. Aan de andere kant sta je nog steeds aan de goede kant van de streep betreft het opnieuw spelen van de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 8 december 2023 Auteur Share Geplaatst 8 december 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @dimihuyghe, @Titan, @Bogatyr, @Tim', @Tim Windt, @ElMarcos, @Kyrill, @delichris, @MNie, @DutchClass22, @Djurovski, @DGremlin en @neva! De remises tegen Heracles en Heerenveen waren zoals jullie vrijwel allemaal wel zeggen niet ideaal in de strijd om de koppositie. Deze teams zijn echter niet zo zwak als dat ze qua naam lijken maar toch had ik moeten winnen, zeker Heracles thuis. Nu is Feyenoord weer vertrokken en dus wordt het zeer lastig om ze van een vierde titel op een rij af te houden. Daarachter is het tussen Ajax, PSV en ons nog heel spannend. Het nadeel is echter dat de tweede plek dit jaar slechts recht geeft op de voorronde van de CL omdat Nederland weer gezakt is naar de zevende plaats op de coëfficiëntenranglijst. Dus zelfs al blijven we tweede is een terugkeer in de CL niet gegarandeerd. Een andere manier om aan een Europees ticket te komen is de beker. Daar wordt het zeer lastig aangezien zowel PSV als Feyenoord in het toernooi zitten. Maar goed, in seizoen 1 verloor ik bij Excelsior dus het is zeker nog niet gezegd dat Feyenoord wel even uit bij Fortuna wint. Daar gaan we vandaag echter achter komen want het is tijd voor de halve finales van de beker. Daarnaast ook drie competitiewedstrijden waarin echt geen punten meer gemorst mogen worden wil ik nog enige kans maken op de landstitel. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Damn, dat zijn heerlijke resultaten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Lekker bezig. Volgens mij iets ingelopen op Feyenoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Dit is een mooie en goede maand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Geweldige periode!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Lekker bezig zeg en hele mooie winst op PSV in de beker. Volgens mij komt de beker dit jaar naar Alkmaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Dat zijn nog eens resultaten waar je mee thuis kunt komen. Wel leuk ook om te zien dat Ruben van Bommel het zo goed doet. Twee keer in de spotlights het kan gewoon bij hem! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 8 december 2023 Share Geplaatst 8 december 2023 Wat een resultaten! Een heerlijke periode waarin je niet alleen indruk maakt maar ook goede zaken doet in het klassement, en met een finaleplaats ook de kansen gaaf houdt op een prijs. Nu nog een spetterend slot eraan vast breien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Dit was de periode die je even nodig had! Eerst PSV een klap geven, die daar zeker zal nadreunen, en vervolgens op karakter langs VVV. Dordrecht is een leuke speeltuin dit seizoen . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 9 december 2023 Auteur Share Geplaatst 9 december 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @Titan, @Bogatyr @Kyrill, @delichris, @MNie, @Djurovski en @neva! De afgelopen periode was inderdaad zeer goed. Tegen PSV was er helaas nog wel een verlenging nodig maar gelukkig kwam mij dat niet duur te staan in het competitieduel daarna. Daarnaast ben ik inderdaad twee punten ingelopen op Feyenoord en met het onderlinge duel van vandaag is de titelstrijd dus nog niet helemaal voorbij. Ook thuis tegen Dordrecht was leuk maar een speeltuin wil ik het niet noemen, ik heb daar uit namelijk twee punten laten liggen door een doelpuntloze remise en die twee punten kunnen aan het eind van het seizoen wel eens wat verschil gaan maken. Tot slot nog even over Ruben van Bommel, hij doet het de laatste weken opeens heel goed en het is fijn om te zien dat zijn goede attributen nu ook tot uiting komen in de wedstrijden. Over naar de update van vandaag. Zoals ik al zei staat er een duel met Feyenoord op het programma. Het is echter niet het enige duel met de Rotterdammers vandaag. Ook in de bekerfinale is de landskampioen van de laatste drie jaar de tegenstander. Met daarnaast een uitwedstrijd tegen NEC en vooral de thuiswedstrijd tegen PSV kan er gesproken worden van een loodzwaar programma. Hoe dat allemaal afloopt lees je hieronder, veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Laat Feyenoord maar lekker door in de beker. Dan kan jij je concentreren op de titelstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Nog maar twee punten Gaat lekker zeg. Jammer van de beker, kan gebeuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 De bekernederlaag is natuurlijk jammer als je na zo'n parcours uitgerekend door een rode kaart je kansen op een trofee ziet verdwijnen. De resultaten in de competitie zijn echter misschien wel belangrijker, en met nog vier duels op het programma is alles nog mogelijk. Het resterende schema oogt echter nog zwaar, maar op het einde van zo'n competitie gebeuren er sowieso nog zaken die je niet verwacht. Spannend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Je zit er dicht tegen aan en hopelijk heeft de ploeg geen mentale tik gekregen door de bekeruitschakeling Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 9 december 2023 Share Geplaatst 9 december 2023 Zonde van de beker. Maar in de competitie is nog veel mogelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 10 december 2023 Auteur Share Geplaatst 10 december 2023 (bewerkt) Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @Kyrill, @delichris, @MNie en @Djurovski! Door in de beker zit er natuurlijk niet meer in als dit de finale is. De nederlaag doet dus ook zeker wel pijn. De manier waarop helpt dan ook niet mee. Met 11 tegen 11 waren we zeker niet beter maar we waren ook zeker niet minder dan Feyenoord. Er had voor mijn gevoel echt nog wel wat kunnen gebeuren en dan is het zonde dat het op zo'n manier eindigt. Maar goed, het is niet anders en wanneer we de titel zouden winnen dan is dit natuurlijk bijzaak. Het is echter geen vanzelfsprekendheid. Met nog een update te gaan dit seizoen staan wij twee punten achter en hebben we een lastig programma. Vitesse uit is namelijk niet te onderschatten en de lastigste wedstrijd is die in eigen huis tegen Ajax. Daarnaast hebben we het dus niet in eigen hand. Ik ga er in ieder geval alles aan doen. Hoe het afloopt is hieronder te lezen, veel plezier! 10 december 2023 bewerkt door 19CH98 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Wauw kampioen! Geweldige prestatie man. De wedstrijd tegen Groningen was de kers op de taart na een super seizoen. Ben al benieuwd naar wat er komen zal in het volgend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Gefeliciteerd al kost mij dit moeite doordat die 3 punten Groningen is gedegradeerd . Maar geweldig seizoen voor jouw AZ dus niets dan lof daarvoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 10 december 2023 Share Geplaatst 10 december 2023 Wat een slot! Wat een sensatie! Natuurlijk was het op papier nog allemaal speelbaar maar het werkelijk flikken is nog een andere zaak! Zeer knap om onder meer Ajax te kloppen in de titelrace en haasje-over te spelen met Feyenoord! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten