Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Van Youth League naar...

19CH98

Aanbevolen berichten

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius, @dimihuyghe, @Tim Windt, @ElMarcos@Kyrill@delichris, @MNie, @DutchClass22, @Djurovski en @DGremlin! De nederlaag tegen AC Milan was min of meer ingecalculeerd maar als je ze 45 minuten lang zonder schoten op doel houdt begin je in de rust natuurlijk wel te hopen op iets meer. Maar goed, begin van het CL seizoen verloor ik met 7-1 bij Atalanta Bergamo dus het geeft wel aan hoe snel mijn team stappen aan het zetten is. Voor het bereiken van de volgende ronde is ondertussen inderdaad wel een wonder nodig maar om eerlijk te zijn verdien ik het ook niet om door te stoten.

In de competitie deed de nederlaag meer pijn. Hoewel ik al zo'n vermoeden had dat een van mijn volgers het niet zo erg zou vinden blijft het voor mijzelf natuurlijk wel jammer. Achteraf heb ik misschien teveel risico genomen bij een 1-1 tussenstand en krijg je dan ook terecht de deksel op de neus. Nu is Feyenoord helaas weer wat verder weggelopen en dus kunnen de stiekeme titeldromen weer de ijskast in.

Voor plek twee sta ik er nog steeds heel goed voor en dat is dus ook het doel geworden. Dat zou een verbetering ten opzichte van vorig seizoen betekenen dus daar zou ik al zeer tevreden mee zijn. Daarnaast mogen we ons nog een keer meten met de Europese top en staat er een bekerduel op het programma. Al met al een leuke periode lijkt mij dus ik zal maar snel gaan lezen. Veel plezier!

000.jpg.29234642f1a5cd427c95f773583860d8.jpg

049a.png.f4c9fa07ab2a730a3e4019c06dc66274.png

049b.png.94e6022a9e3504b3eade8d23df128519.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moest even een paar pagina's bijlezen maar dat was de moeite zeker waard! Nog gefeliciteerd met de beker uit vorig seizoen.

Dit jaar had je de start een beetje gemist maar inmiddels heb je je in eigen land goed herpakt. De CL lijkt nog een niveautje te hoog voor dit team, volgend jaar beter. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius, @dimihuyghe, @De Raam, @Bogatyr, @Tim'@Tim Windt, @ElMarcos@Kyrill@delichris, @MNie, @DutchClass22, @Djurovski@DGremlin en @neva! Na het verlies tegen Chelsea is de CL voor ons klaar dit jaar. Aan de ene kant zeer jammer maar aan de andere kant bleek al snel dat het niveau net te hoog lag in deze fase van de savegame. Ik ben echter zeker van plan om nog een keer terug te keren op het hoogste Europese clubniveau. 

Het liefst volgend jaar al maar dan moeten de prestaties in de Eredivisie zo blijven als ze nu zijn. De titel is niet realistisch maar nu Feyenoord ook punten heeft laten liggen zeker niet ondenkbaar. En zolang het kan moet je erin blijven geloven. Daarnaast is er ook nog een bekertoernooi waar wij als titelhouder natuurlijk niet zomaar ten onder willen gaan.

Nog even terugkomen op het oefenduel met Oostende, zolang het een oefenduel is boeit de uitslag mij echt niet. Ik heb het denk ik al eens gezegd maar de enige reden dat ik ze zelf speel is zodat ik in de rust elf keer kan wisselen. Daarnaast ook nog kort even over de stadionuitbreiding, voor een club van de grote van AZ, dat wil zeggen top vier van Nederland, blijft het op sommige vlakken zoals het stadion en de budgetten nog wat achter ten opzichte van andere ploegen zoals FC Utrecht, FC Groningen en FC Twente. Hopelijk is dit een eerste stap om dat recht te trekken.

Over naar de update van vandaag. Er is nog genoeg om voor te spelen en dat gaan we dan ook maar eens doen. Er staan drie lastige wedstrijden op het programma voor de competitie. Alle drie de ploegen staan namelijk in het linkerrijtje. Desondanks zijn dit juist de wedstrijden waarin je kan laten zien dat jij verder bent dan hun en dus terecht boven ze staat. Daarnaast is er ook nog tijd voor een bekerduel tegen ADO. Veel plezier!

PS: Dit is alweer de 50e update van de novelle. Ik wil jullie hier nogmaals bedanken voor alle leuke reacties die ik krijg. Gemiddeld komen er ruim tien posts bij per update en dat is echt heel leuk om mee te maken! Ik hoop dan ook dat ik nog wel een tijdje op jullie support kan rekenen.

000.jpg.9048e27313c1da6005179faf2108c56c.jpg

050a.png.a87ca71e9072d08f0b686997d33e001b.png

050b.thumb.png.5fa717e6cceb9c94d70e66b73031dff9.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker om bij Heerenveen in de slotfase toch een puntje mee te pikken, in plaats van weer eens ten onrechte zonder punten terug naar Alkmaar te gaan. De concurrentie om de tweede plek is onverminderd groot en dan staat er de traditioneel moeilijke uitwedstrijd in Utrecht voor de deur... Zet 'm op daar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites