ElMarcos Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Wisselvallige resultaten en Europees lijkt het een hels karwei te worden om door te stromen in de Champions League. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Een periode met twee kanten. Zo win je overtuigd van Sparta en lijk je tegen PEC dure punten te verliezen in de titelstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 je seizoen staat gekenmerkt voor wisselvalligheid, gelukkig verliezen de concurrenten ook links en rechts veel punten waardoor alles nog mogelijk is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Jammer van de wedstrijd tegen Milan! Moest stiekem wel even glimlachen dat Zwolle je punten heet afgepakt, maar voor jou natuurlijk een lelijke nederlaag na een sterke wedstrijd tegen Sparta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 6 december 2023 Auteur Share Geplaatst 6 december 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @dimihuyghe, @Tim Windt, @ElMarcos, @Kyrill, @delichris, @MNie, @DutchClass22, @Djurovski en @DGremlin! De nederlaag tegen AC Milan was min of meer ingecalculeerd maar als je ze 45 minuten lang zonder schoten op doel houdt begin je in de rust natuurlijk wel te hopen op iets meer. Maar goed, begin van het CL seizoen verloor ik met 7-1 bij Atalanta Bergamo dus het geeft wel aan hoe snel mijn team stappen aan het zetten is. Voor het bereiken van de volgende ronde is ondertussen inderdaad wel een wonder nodig maar om eerlijk te zijn verdien ik het ook niet om door te stoten. In de competitie deed de nederlaag meer pijn. Hoewel ik al zo'n vermoeden had dat een van mijn volgers het niet zo erg zou vinden blijft het voor mijzelf natuurlijk wel jammer. Achteraf heb ik misschien teveel risico genomen bij een 1-1 tussenstand en krijg je dan ook terecht de deksel op de neus. Nu is Feyenoord helaas weer wat verder weggelopen en dus kunnen de stiekeme titeldromen weer de ijskast in. Voor plek twee sta ik er nog steeds heel goed voor en dat is dus ook het doel geworden. Dat zou een verbetering ten opzichte van vorig seizoen betekenen dus daar zou ik al zeer tevreden mee zijn. Daarnaast mogen we ons nog een keer meten met de Europese top en staat er een bekerduel op het programma. Al met al een leuke periode lijkt mij dus ik zal maar snel gaan lezen. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Nu alles op de titel en de beker zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Je stelt in eigen land gelukkig orde op zaken en een nederlaag tegen Chelsea is natuurlijk vrij normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Nog steeds in running om de titel te pakken. Verliezen van Chelsea is geen schande en in de beker ga je weer vlotjes door! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Goed herpakt in de competitie en nu doorjagen op Feyenoord! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Nationaal heb je prima resultaten neergezet en ook nog eens goed nieuws met je stadionuitbreiding. Hopelijk levert dat nog wat extra geld op de komende seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Nu de uitschakeling in Europa een feit is kan de blik op eigen land. En daar moet de titeldroom misschien toch nog niet helemaal in de ijskast. Nog genoeg wedstrijden lijkt me om dat kloofje te overbruggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Gaat erg goed. Logisch verlies uit bij Chelsea, niks mis mee. Zou tof zijn als je kampioen kan worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Moest even een paar pagina's bijlezen maar dat was de moeite zeker waard! Nog gefeliciteerd met de beker uit vorig seizoen. Dit jaar had je de start een beetje gemist maar inmiddels heb je je in eigen land goed herpakt. De CL lijkt nog een niveautje te hoog voor dit team, volgend jaar beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Ik wou wat zeggen over Oostende maar toen bedacht ik mij een bekerwedstrijd van Eupen dus kan maar beter mijn mond houden. Vorige maand iets minder maar deze maand heb je het zeer goed gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Jammer dat het Europese voetbal erop zit; maar je kan nu natuurlijk volledig focussen op eigen land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 6 december 2023 Share Geplaatst 6 december 2023 Duidelijk is dat de Champions League niet oplevert wat je hoopte met deze plek, maar je had een zeer zwaar schema. Nu de focus op de titelstrijd en de beker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim Windt Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 In de competitie kan je niet meer doen dan 3 uit 3 pakken. Het CL avontuur zit er helaas op maar zoals jezelf aangeeft is dat gewoon wat het is. Volgend seizoen terugkeren en beter doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 met 4 punten achterstand op Feyenoord is alles nog mogelijk. Met het relatief gemakkelijke programma van de komende weken mag de kloof zeker niet groter worden met Feyenoord Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 7 december 2023 Auteur Share Geplaatst 7 december 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @dimihuyghe, @De Raam, @Bogatyr, @Tim', @Tim Windt, @ElMarcos, @Kyrill, @delichris, @MNie, @DutchClass22, @Djurovski, @DGremlin en @neva! Na het verlies tegen Chelsea is de CL voor ons klaar dit jaar. Aan de ene kant zeer jammer maar aan de andere kant bleek al snel dat het niveau net te hoog lag in deze fase van de savegame. Ik ben echter zeker van plan om nog een keer terug te keren op het hoogste Europese clubniveau. Het liefst volgend jaar al maar dan moeten de prestaties in de Eredivisie zo blijven als ze nu zijn. De titel is niet realistisch maar nu Feyenoord ook punten heeft laten liggen zeker niet ondenkbaar. En zolang het kan moet je erin blijven geloven. Daarnaast is er ook nog een bekertoernooi waar wij als titelhouder natuurlijk niet zomaar ten onder willen gaan. Nog even terugkomen op het oefenduel met Oostende, zolang het een oefenduel is boeit de uitslag mij echt niet. Ik heb het denk ik al eens gezegd maar de enige reden dat ik ze zelf speel is zodat ik in de rust elf keer kan wisselen. Daarnaast ook nog kort even over de stadionuitbreiding, voor een club van de grote van AZ, dat wil zeggen top vier van Nederland, blijft het op sommige vlakken zoals het stadion en de budgetten nog wat achter ten opzichte van andere ploegen zoals FC Utrecht, FC Groningen en FC Twente. Hopelijk is dit een eerste stap om dat recht te trekken. Over naar de update van vandaag. Er is nog genoeg om voor te spelen en dat gaan we dan ook maar eens doen. Er staan drie lastige wedstrijden op het programma voor de competitie. Alle drie de ploegen staan namelijk in het linkerrijtje. Desondanks zijn dit juist de wedstrijden waarin je kan laten zien dat jij verder bent dan hun en dus terecht boven ze staat. Daarnaast is er ook nog tijd voor een bekerduel tegen ADO. Veel plezier! PS: Dit is alweer de 50e update van de novelle. Ik wil jullie hier nogmaals bedanken voor alle leuke reacties die ik krijg. Gemiddeld komen er ruim tien posts bij per update en dat is echt heel leuk om mee te maken! Ik hoop dan ook dat ik nog wel een tijdje op jullie support kan rekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Lekker om bij Heerenveen in de slotfase toch een puntje mee te pikken, in plaats van weer eens ten onrechte zonder punten terug naar Alkmaar te gaan. De concurrentie om de tweede plek is onverminderd groot en dan staat er de traditioneel moeilijke uitwedstrijd in Utrecht voor de deur... Zet 'm op daar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Goede resultaten neergezet en hopelijk laat Feyenoord nog punten liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchClass22 Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Heerenveen en Heracles doen het aardig in jou save! Maar blijft zonde om daar punten tegen te laten liggen. Het wordt nog spannend tussen Ajax, PSV en jou AZ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Jammer van het puntenverlies in de competitie. In de beker haal je dan weer de sloophamer boven. Hopelijk laten de Rotterdammers nog wat punten liggen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Zonde van het puntverlies in Almelo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 7 december 2023 Share Geplaatst 7 december 2023 Als je mee wilt gaan doen om het kampioenschap zul je bepaalde wedstrijden moeten omzetten naar overwinningen. Al met al sta je er natuurlijk nog goed voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten