Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

[FM24] Van Youth League naar...

19CH98

Aanbevolen berichten

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius@Kyrill@delichris, @ElMarcos, @dimihuyghe, @Tim'@Djurovski en @DGremlin! De spelers die ik verkocht had heb ik inderdaad niet (meer) nodig en de contracten liepen binnenkort ook af. Ik kreeg een hoger bedrag dus niet voor elkaar en daarnaast heb ik gelukkig de luxepositie dat ik niet op een miljoen meer of minder hoef te kijken. Met 60+ miljoen voor Sugawara heb ik al meer binnengehaald dan dat ik in deze hele novelle aan salarissen heb uitgegeven. 

Daarnaast kan er inderdaad nog veel veranderen de komende weken/maanden ingame. Ik probeer mijn novelle altijd zo lineair mogelijk te verslaan en dus is de selectievoorstelling op de eerste training van het nieuwe seizoen. Dat betekent inderdaad dat de transfermarkt nog een tijdje open is. Wat mij betreft heb ik de groep compleet maar als er jongens zijn die toch ergens anders heen willen dan kan dat natuurlijk nog veranderen. Zeker in een jaar met een WK wil de zomerse transferperiode vaak laat op gang komen.

Zo ook deze keer want vandaag maak ik een nieuwe megaklapper op de transfermarkt. Daarnaast bespreek ik de oefenwedstrijden met jullie en is het tijd voor de Johan Cruijff Schaal. Veel plezier!

000.jpg.e7b035c18551335d2be4415e0ce52e4f.jpg

057a.png.0c683cdfdbebf578db3c7fe7697831a9.png

057b.thumb.png.199da95e52a4bfab5f3226cb6332e62c.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van alles wat tijdens de voorbereiding, maar gezien de tegenstand ging je niet al die wedstrijden winnen natuurlijk. En daartegenover stond natuurlijk wel de winst in de JC schaal, al is het belangrijkste nieuws toch wel die klapper op de transfermarkt. Benieuwd of je nog een stukje gaat herinvesteren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius@delichris, @ElMarcos, @dimihuyghe, @DGremlin,@Djurovski en @neva! Het seizoen is inderdaad goed begonnen maar van een dominante factor wil ik (nog) niet spreken. Daarvoor is 1 landstitel en een nipte thuiszege op Feyenoord nog lang niet genoeg. Wat betreft de transfers. Voor Hilgers heb ik inderdaad een bizar hoog bedrag gekregen. Toen Real kwam wilde hij weg, heb met hem gepraat en 54 miljoen afgesproken. Real tikte dat makkelijk af en toen kwam Chelsea en die boden nog meer en kennelijk vond hij Chelsea aantrekkelijker dan Real Madrid. Vreemde keuze maar niet mijn probleem. Dit bedrag herinvesteren ga ik niet doen, Wouter Goes schuift door naar de basis en een Newgen van Jong AZ schuift door naar de bank. Waarvoor heb je anders een jeugdopleiding als je hem niet gebruikt?

Toch ga ik vandaag wel een inkomende transfer doen voor AZ 1. Daarnaast staat er inderdaad al een topper op het programma. Weliswaar wordt deze nog verschoven maar het uitduel in De Kuip is wel voor deze update. Daarnaast drie andere wedstrijden in de Eredivisie. Het zijn mijn eerste wedstrijden in de competitie als regerend kampioen. Veel plezier!

000.jpg.0f64fba063cc2ae3cbefea82ac6fba3e.jpg

058a.png.b9ca896a0964a1ca10bd98980544b5ab.png

058b.thumb.png.1ca9be9568fd1c63936377b6f6be8dec.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius @dimihuyghe, @dimihuyghe, @De Raam. @Bogatyr, @MNie en @neva! De start van het seizoen is inderdaad niet ideaal te noemen. Toch wil ik mij zo vroeg in het seizoen nog geen zorgen maken. Zo stond ik tot de rode kaart voor tegen NEC en uit bij Feyenoord kan je natuurlijk een keer verliezen. Toch mag de achterstand inderdaad niet veel groter meer worden. Met de thuiswedstrijd tegen Ajax op het programma is dat echter niet eenvoudig.

Daarnaast start ook de Champions League. We treffen weinig echte topploegen dus wat dat betreft hebben we geluk maar toch baal ik een beetje van de loting. Er zaten in de lagere potten zeker makkelijkere tegenstanders dan deze subtoppers uit Europese topcompetities. Vorig jaar trof ik bijvoorbeeld Young Boys, Celtic en Rangers en dat soort ploegen zitten er dit jaar nauwelijks bij. Het doel is dan ook om mij te verbeteren ten opzichte van vorig seizoen toen er vijf punten gepakt werden. Met thuiswedstrijden tegen Athletic Club en Nice kan vandaag de eerste stap gezet worden. Veel plezier!

000.jpg.68b8f1392637be694db614bfb0af2c2f.jpg

059a.png.73451aeadc6f529fdda895c11adcf829.png

059b.png.da8645a67e65a32afa5d6c5aa4eefd81.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het blijft een mindere periode toch wel. Verliezen van Ajax kan maar helpt je natuurlijk niet vooruit. In de CL is het jammer om nog een gewonnen punt door je vingers te zien glippen, en bovendien is 1/6 in 'eigen huis' ook niet ideaal als start. Maar er is nog genoeg tijd om het één en ander recht te zetten natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites