Tim' Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Drie reserves verkopen en vervangen door jeugd is prima, maar in je verhalen komen de meer in het oog springende transfers altijd een update later, dus ik ben benieuwd of er nog wat staat te gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Van echte nieuwkomers is er eigenlijk geen sprake. Mooi dat je nog een zakcentje weet te verdienen aan spelers die je niet meer nodig hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 Toch lekker wat geld gevangen hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 december 2023 Share Geplaatst 13 december 2023 B keus weg en jeugd door lekker bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Zeer mooie transfers en de selectie lijkt al klaar voor een nieuw seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 er komt wel nog wat bij in de loop van de voorbereiding en start van de competitie, ben benieuwd wie het zal worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 14 december 2023 Auteur Share Geplaatst 14 december 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @Kyrill, @delichris, @ElMarcos, @dimihuyghe, @Tim', @Djurovski en @DGremlin! De spelers die ik verkocht had heb ik inderdaad niet (meer) nodig en de contracten liepen binnenkort ook af. Ik kreeg een hoger bedrag dus niet voor elkaar en daarnaast heb ik gelukkig de luxepositie dat ik niet op een miljoen meer of minder hoef te kijken. Met 60+ miljoen voor Sugawara heb ik al meer binnengehaald dan dat ik in deze hele novelle aan salarissen heb uitgegeven. Daarnaast kan er inderdaad nog veel veranderen de komende weken/maanden ingame. Ik probeer mijn novelle altijd zo lineair mogelijk te verslaan en dus is de selectievoorstelling op de eerste training van het nieuwe seizoen. Dat betekent inderdaad dat de transfermarkt nog een tijdje open is. Wat mij betreft heb ik de groep compleet maar als er jongens zijn die toch ergens anders heen willen dan kan dat natuurlijk nog veranderen. Zeker in een jaar met een WK wil de zomerse transferperiode vaak laat op gang komen. Zo ook deze keer want vandaag maak ik een nieuwe megaklapper op de transfermarkt. Daarnaast bespreek ik de oefenwedstrijden met jullie en is het tijd voor de Johan Cruijff Schaal. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Bam. De eerste marker is alweer gezet met de zege in de JCS. Laat maar even zien wie nu de dominante factor in Nederland is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Daar zet je Feyenoord mooi op zn plek in de JC schaal en hopelijk is dat een voorbode voor de rest van het seizoen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Van alles wat tijdens de voorbereiding, maar gezien de tegenstand ging je niet al die wedstrijden winnen natuurlijk. En daartegenover stond natuurlijk wel de winst in de JC schaal, al is het belangrijkste nieuws toch wel die klapper op de transfermarkt. Benieuwd of je nog een stukje gaat herinvesteren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Wat een bedrag gekregen voor Hilgers. De voorbereiding zag er ook goed en de eerste prijs is binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Een bizar hoog bedrag ontvangen voor Hilgers en ook een prima voorbereiding achter de rug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Alweer een prijs(je) erbij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 een volgende prijs in je prijzenkast, op speeldag 2 staat, met Feyenoord, al een serieuze topper op het programma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 15 december 2023 Auteur Share Geplaatst 15 december 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius, @delichris, @ElMarcos, @dimihuyghe, @DGremlin,@Djurovski en @neva! Het seizoen is inderdaad goed begonnen maar van een dominante factor wil ik (nog) niet spreken. Daarvoor is 1 landstitel en een nipte thuiszege op Feyenoord nog lang niet genoeg. Wat betreft de transfers. Voor Hilgers heb ik inderdaad een bizar hoog bedrag gekregen. Toen Real kwam wilde hij weg, heb met hem gepraat en 54 miljoen afgesproken. Real tikte dat makkelijk af en toen kwam Chelsea en die boden nog meer en kennelijk vond hij Chelsea aantrekkelijker dan Real Madrid. Vreemde keuze maar niet mijn probleem. Dit bedrag herinvesteren ga ik niet doen, Wouter Goes schuift door naar de basis en een Newgen van Jong AZ schuift door naar de bank. Waarvoor heb je anders een jeugdopleiding als je hem niet gebruikt? Toch ga ik vandaag wel een inkomende transfer doen voor AZ 1. Daarnaast staat er inderdaad al een topper op het programma. Weliswaar wordt deze nog verschoven maar het uitduel in De Kuip is wel voor deze update. Daarnaast drie andere wedstrijden in de Eredivisie. Het zijn mijn eerste wedstrijden in de competitie als regerend kampioen. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Geen ideale start met 6 op 12. Daar had je toch 3 punten meer verwacht. De CL loting lijkt wel voordelig, zeker met de thuiswedstrijden, al kan je ook over de uitwedstrijden niet klagen. Ik tel er maar twee echt heel moeilijke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Wisselvallige periode helaas, vooral uit bij NEC verliezen, is erg zonde. Maar blijkbaar doen die het tot nu toe erg goed met 9/12 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 matige start van het seizoen, de kloof met de top 3 mag zeker niet groter worden in de komende weken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Liep ik zomaar weer een paar pagina's achter.. nog gefeliciteerd met de titel van vorig seizoen! De start lijkt wat minder maar het is wel heel vroeg om daar conclusies aan te verbinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 16 december 2023 Auteur Share Geplaatst 16 december 2023 Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten. Bedankt voor alle reacties en/of likes @Marius @dimihuyghe, @dimihuyghe, @De Raam. @Bogatyr, @MNie en @neva! De start van het seizoen is inderdaad niet ideaal te noemen. Toch wil ik mij zo vroeg in het seizoen nog geen zorgen maken. Zo stond ik tot de rode kaart voor tegen NEC en uit bij Feyenoord kan je natuurlijk een keer verliezen. Toch mag de achterstand inderdaad niet veel groter meer worden. Met de thuiswedstrijd tegen Ajax op het programma is dat echter niet eenvoudig. Daarnaast start ook de Champions League. We treffen weinig echte topploegen dus wat dat betreft hebben we geluk maar toch baal ik een beetje van de loting. Er zaten in de lagere potten zeker makkelijkere tegenstanders dan deze subtoppers uit Europese topcompetities. Vorig jaar trof ik bijvoorbeeld Young Boys, Celtic en Rangers en dat soort ploegen zitten er dit jaar nauwelijks bij. Het doel is dan ook om mij te verbeteren ten opzichte van vorig seizoen toen er vijf punten gepakt werden. Met thuiswedstrijden tegen Athletic Club en Nice kan vandaag de eerste stap gezet worden. Veel plezier! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Helaas weer wisselvallige periode, helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Jammer van het mindere seizoensbegin. Maar met je managerskwaliteiten zal je dit zeker en vast nog rechtzetten. In de Champions League een mooi gelijkspel tegen een moeilijke tegenstander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Het blijft een mindere periode toch wel. Verliezen van Ajax kan maar helpt je natuurlijk niet vooruit. In de CL is het jammer om nog een gewonnen punt door je vingers te zien glippen, en bovendien is 1/6 in 'eigen huis' ook niet ideaal als start. Maar er is nog genoeg tijd om het één en ander recht te zetten natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Het gelijkspel is wel het hoogtepunt van deze periode. Dat zegt dan ook alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 16 december 2023 Share Geplaatst 16 december 2023 Niet zo'n beste periode. Al waren de tegenstanders ook niet van de poes natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten