Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Van Youth League naar...

19CH98

Aanbevolen berichten

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @ElMarcos, @Titan, @dimihuyghe, @Marius, @Djurovski @DutchClass22@Kyrill, @MNie, @Tim' en @DGremlin! De 7-1 nederlaag tegen Atalanta Bergamo is natuurlijk verre van ideaal. Gelukkig is het niet het einde van de wereld omdat er nog genoeg wedstrijden te spelen zijn. Voor de CL komt dit team denk ik op dit moment nog iets tekort maar als je de kans krijgt om je met de beste ploegen ter wereld te meten moet je dat natuurlijk gewoon doen. Voor @MNie: Voor doelman Noppert stonden vlnr Dekker, Penetra, Hilgers en Kasius. Prima spelers maar je hoeft ook geen wonderen van ze te verwachten. Combineer dat met het feit dat elke bal erin vloog en dan krijg je zo'n verschrikkelijk resultaat.

De remises in de eredivisie doen mij een stuk meer pijn om eerlijk te zijn. Zeker ook omdat deze onnodig waren. Zo was de Xg tegen Dordrecht 0,05-1,61 en tegen FC Utrecht 3,31-1,24. Dan doen twee punten geen recht aan het veldspel deze duels. Maar goed, daar kunnen we nu niks meer aan doen. We zullen dus door moeten en de rug moeten rechten. Vandaag staan er twee CL duels op het programma en twee eredivisieduels. Vooral de topwedstrijd in Turijn boezemt natuurlijk de nodige angst in maar we gaan het er beste van maken. Veel plezier!

000.jpg.b77a01a0dd4d4da62af2dacd7d6c9a75.jpg

043a.png.b15969a04779669aa324ac04abb5046c.png

043b.png.7a20356fc8f359e1d1fc17fd593546e1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is weer niet de periode waar je op hoopt, Tegen Celtic hoop je stiekem op iets meer, maar is ook geen schande om gelijk te spelen. Tegen Juventus loop je tegen een geflatteerde maar toch harde nederlaag aan met ruime cijfers. De nederlaag tegen Sparta zal ongetwijfeld het meeste pijn doen en we mogen concluderen dat je op jacht moet naar de ploegen boven je. Wel leuk om te zien dat de jonge spelers meer en meer kansen krijgen en het niveau hebben om mee te draaien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je ziet momenteel toch een beetje in de hoek waar de klappen vallen. Tegen Celtic had je misschien wel een ideale opponent om een driepunter tegen te scoren maar dat lukt dan niet, en in Turijn loop je dan weer tegen een zware nederlaag waardoor het rapport in Europa mager blijft. De nederlaag tegen Sparta komt dan wellicht opnieuw nog harder aan want je bent nu op achtervolgen aangewezen. Vooral Feyenoord lijkt al gaan vliegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De aanwezigheid van AZ in de Champions League is tot dusver nog geen sprookje, terwijl die fysiek zware wedstrijden ook nog hun tol gaan eisen tijdens de competitiewedstrijd. Op deze manier lijkt het een jaar te worden om je doorheen te vechten. Misschien niet wat je graag zou willen zien, maar wel belangrijk voor de nog jonge spelersgroep!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tags voor vaste volgers: @Tim', @De Raam, @DGremlin, @Renato, @Kyrill, @dimihuyghe, @KayDeManaager, @MNie, @Tim Windt, @Rykjvk1, @DutchClass22, @Titan, @bas huijsmans, @neva, @ElMarcos, @Bogatyr
Wil je aan deze lijst toegevoegd worden of er juist vanaf gehaald worden? Laat het mij weten.

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Titan, @dimihuyghe, @Marius, @Djurovski @DutchClass22@MNie, @Tim' en @Tim Windt ! Voor de lange termijn is het inderdaad een goede leerschool dit seizoen maar daar heb je op de korte termijn natuurlijk niet zoveel aan. Tegen Celtic had ik van te voren ook op drie punten gerekend maar eerlijk is eerlijk, een remise was een terechte uitslag. Dat er dan van Juventus verloren wordt kan ik mee leven ook al had ik er iets dichter op willen zitten dan in werkelijkheid het geval was. De nederlaag tegen Sparta was inderdaad het grootste pijnpunt, de ploeg had nog niet gewonnen dit seizoen en had daar dit keer ook niet veel aanspraak op. Maar dan moet je wel de kansen afmaken en dat deden we niet. Op deze manier wordt het zeer lastig om volgend jaar opnieuw CL te spelen, zeker omdat er maar 1 rechtstreeks ticket te vergeven is. Dat lijkt op dit moment naar Feyenoord te gaan dat nog geen enkele fout heeft gemaakt dit seizoen, alle officiële wedstrijden werden gewonnen.

Vandaag is het aan ons om daar verandering in aan te brengen. Zoals jullie al gezien hebben staan er vandaag namelijk meerdere topwedstrijden op het programma. Ik zal jullie hier dan ook niet langer meer ophouden en lekker laten lezen. Veel plezier!

000.jpg.171c50bc20614bb021ea185950e38725.jpg

044a.png.c7f02d88a9da2bdcb95d5478e73dacfe.png

044b.png.0fd77f56e0eca71a359aa5a9965d34ba.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor alle reacties en/of likes  @Marius, @Djurovski@Tim', @Kyrill, @Bogatyr en @MNie! Het was inderdaad een zwaar schema en dan zijn de resultaten dit keer naar mijn mening niet heel slecht. Desondanks had het nog veel mooier kunnen zijn als je tegen de Rotterdammers geen 2-3 tegen krijgt in extra tijd en tegen PSV de 0-2 voorsprong vasthoudt. Zelfs het laatste sprankje hoop de landstitel is dus ondertussen vervolgen maar gezien de (internationale) prestaties van Feyenoord is dat op dit moment geen schande. Ook de 1-2 nederlaag tegen PSG laat zien dat de ploeg wel stappen maakt tegen tegenstanders die een klasse te groot zijn.

Vandaag moeten er dan wel betere resultaten worden geboekt. Het gaatje met plek twee is erg klein zoals jullie ook al zeggen maar dat kan vandaag zomaar oplopen. Zowel Heracles, Heerenveen als Fortuna zijn bezig aan een zeer sterk seizoen en staan dan ook samen met de traditionele top drie en AZ bij de eerste zeven. Het wordt dus een kwestie van de uitdagers op afstand houden. Daarnaast is het ook tijd voor het CL duel tegen de Rangers. Veel plezier!

000.jpg.cef356733a6c5b3f0991c6f89a815b07.jpg

045a.png.2f3443f2b84250d13e7162ca54bda4ca.png

045b.png

bewerkt door 19CH98
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een zeer goede periode met enkele belangrijke resultaten tegen ploegen die momenteel uitdagers waren voor de subtop. Je doet dan ook goede zaken in het klassement. Ook de zege in de CL, met ruime cijfers, zal extra deugd doen en zorgt ervoor dat je in de running blijft voor de top-24.

Link naar opmerking
Deel via andere websites