dvsermelo Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Wat een talent heb ik rondlopen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Pff, alles zakt als een kaartenhuisje ineen, de kern is gewoon te zwak en door die stomme bug krijg ik altijd een zwaar negatief transferbudget terwijl de financiën gewoon goed zijn... Zo kan de club echt niet groeien... Het budget dat ik creëer door spelers te verkopen en goedkope vervangers te halen gaat ook direct op aan verbeterde contracten. Merk ook echt sinds de laatste patch dat mijn oude tactiek totaal niet meer werkt. Vanaf Leeds ben ik veranderd van tactiek en is er lichte beterschap. Staan nu 19de, het seizoen is nog wel even maar er moet echt een inhaalbeweging gemaakt worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 5 uur geleden zei glennix: Pff, alles zakt als een kaartenhuisje ineen, de kern is gewoon te zwak en door die stomme bug krijg ik altijd een zwaar negatief transferbudget terwijl de financiën gewoon goed zijn... Zo kan de club echt niet groeien... Het budget dat ik creëer door spelers te verkopen en goedkope vervangers te halen gaat ook direct op aan verbeterde contracten. Merk ook echt sinds de laatste patch dat mijn oude tactiek totaal niet meer werkt. Vanaf Leeds ben ik veranderd van tactiek en is er lichte beterschap. Staan nu 19de, het seizoen is nog wel even maar er moet echt een inhaalbeweging gemaakt worden. Hopelijk krijg je nu een reeks met wat mindere tegenstanders en werkt de tactiek zoals je wilt. Veel succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Zo die FM dip heb ik gewoon meegenomen naar FM24. Mijn God zeg, kom er echt niet in. Iemand nog een interessante clubkeuze paraat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 3 minuten geleden zei Monty: Zo die FM dip heb ik gewoon meegenomen naar FM24. Mijn God zeg, kom er echt niet in. Iemand nog een interessante clubkeuze paraat? Waar loop je met andere saves tegenaan waardoor de lol er vanaf gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 2 minuten geleden zei bas huijsmans: Waar loop je met andere saves tegenaan waardoor de lol er vanaf gaat? Heb m'n Feyenoord save om zeep geholpen door (zonder dat ik het doorhad) mijn carriere te beeindigen en toen ik daar achter was, was ik al 2 maanden verder. Heb een game lopen met de SAF challenge met West Ham maar twijfel twijfel twijfel. Eigenlijk op zoek naar een club waar ik iets bij heb van ja, dit is nou echt lekker. Niet te goed (like Feyenoord in de Eredivisie) maar ook niet degradatiekandidaat. Goede jeugd is ook wel een vereiste en een top competitie eigenlijk ook wel een must. Heb Brondby nogmaals geprobeerd na vorig jaar maar pakt me ook nog niet helemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Wat een steal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FCGPeter Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Wat gebeurt hier dan?! Heerlijk zeg. Ik sta 10e en United 3e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 22 uur geleden zei Oerlie: heerlijk om alsnog via penaltys door te stoten naar de laatste 8 Ik dacht dat je voor de 16de keer deze finale speelde 7 uur geleden zei glennix: en door die stomme bug krijg ik altijd een zwaar negatief transferbudget terwijl de financiën gewoon goed zijn... Wat voor bug? Zat die al in de vorige patch en is dit niet gefixed in de meest recente update? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Jaar 2 kampioen met Southend, op naar l2. Maar weer in zomer overname gesprekken… toch lekker als je de selectie moet verbeteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 2 uur geleden zei Monty: Heb m'n Feyenoord save om zeep geholpen door (zonder dat ik het doorhad) mijn carriere te beeindigen en toen ik daar achter was, was ik al 2 maanden verder. Heb een game lopen met de SAF challenge met West Ham maar twijfel twijfel twijfel. Eigenlijk op zoek naar een club waar ik iets bij heb van ja, dit is nou echt lekker. Niet te goed (like Feyenoord in de Eredivisie) maar ook niet degradatiekandidaat. Goede jeugd is ook wel een vereiste en een top competitie eigenlijk ook wel een must. Heb Brondby nogmaals geprobeerd na vorig jaar maar pakt me ook nog niet helemaal. Tottenham, Real Sociedad, Bayer Leverkusen, Atalanta Bergamo, AS Monaco, Sporting CP Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 2 uur geleden zei Monty: Heb m'n Feyenoord save om zeep geholpen door (zonder dat ik het doorhad) mijn carriere te beeindigen en toen ik daar achter was, was ik al 2 maanden verder. Heb een game lopen met de SAF challenge met West Ham maar twijfel twijfel twijfel. Eigenlijk op zoek naar een club waar ik iets bij heb van ja, dit is nou echt lekker. Niet te goed (like Feyenoord in de Eredivisie) maar ook niet degradatiekandidaat. Goede jeugd is ook wel een vereiste en een top competitie eigenlijk ook wel een must. Heb Brondby nogmaals geprobeerd na vorig jaar maar pakt me ook nog niet helemaal. Op basis van de huidige ranking past Ajax wel in je plaatje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 (bewerkt) Sochaux blijft ook ieder jaar een aanrader. Zeker dit jaar, nu ze zijn afgegleden naar het derde niveau van Frankrijk door financiële problemen. Produceren echt geweldig talent in FM! 3 december 2023 bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Heerlijk, in ons 2e bundesliga seizoen! Ook de bekerfinale staat nog op het programma. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 3 uur geleden zei MisterX: Wat voor bug? Zat die al in de vorige patch en is dit niet gefixed in de meest recente update? Dat je een negatief transferbudget krijgt ondanks dat het financieel gewoon goed gaat. Ik krijg al 2 seizoenen een TB van -24 miljoen terwijl er gewoon 100 miljoen euro op de bank staat. En als ik aan het bestuur vraag voor meer transferbudget of loonbudget zeggen ze dat de financiële situatie dat niet toelaat terwijl dat gewoon niet klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 24 minuten geleden zei glennix: Dat je een negatief transferbudget krijgt ondanks dat het financieel gewoon goed gaat. Ik krijg al 2 seizoenen een TB van -24 miljoen terwijl er gewoon 100 miljoen euro op de bank staat. En als ik aan het bestuur vraag voor meer transferbudget of loonbudget zeggen ze dat de financiële situatie dat niet toelaat terwijl dat gewoon niet klopt. Echt mooi kut maatje, succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Eerste stunt is gelukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 1 uur geleden zei glennix: Dat je een negatief transferbudget krijgt ondanks dat het financieel gewoon goed gaat. Ik krijg al 2 seizoenen een TB van -24 miljoen terwijl er gewoon 100 miljoen euro op de bank staat. En als ik aan het bestuur vraag voor meer transferbudget of loonbudget zeggen ze dat de financiële situatie dat niet toelaat terwijl dat gewoon niet klopt. Dit al gemeld op het SI forum? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 3 uur geleden zei De Raam: Sochaux blijft ook ieder jaar een aanrader. Zeker dit jaar, nu ze zijn afgegleden naar het derde niveau van Frankrijk door financiële problemen. Produceren echt geweldig talent in FM! Och, daar wil ik ook zeker nog eens mee beginnen. Misschien als ik even beu ben met m'n Bosnië save... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Hebben het weer behoorlijk goed op de rit, komen van ver in de PL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Toch nog even een laptop gevonden waarop ik FM kan spelen tot dat de andere terug is van reparatie Dacht eerst alleen maar even testen, maar toen was ik plots een paar wedstrijden en anderhalf uur verder Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 1 uur geleden zei Mordurette: Dit al gemeld op het SI forum? Nee, heb de voorbije jaren iets gemeld en nooit reactie op gekregen dus daar steek ik mijn tijd niet meer in. Ik ben trouwens niet de enige met deze bug, dus ik vermoed dat SI dit wel al weet maar wanneer of dat ze er iets aan gaan doen is iets anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Winnen van Chelsea hou ik van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Beste voorbeschouwing van de jeugd in jaren. Dat belooft wat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten