Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Pff, alles zakt als een kaartenhuisje ineen, de kern is gewoon te zwak en door die stomme bug krijg ik altijd een zwaar negatief transferbudget terwijl de financiën gewoon goed zijn... Zo kan de club echt niet groeien... Het budget dat ik creëer door spelers te verkopen en goedkope vervangers te halen gaat ook direct op aan verbeterde contracten. Merk ook echt sinds de laatste patch dat mijn oude tactiek totaal niet meer werkt. Vanaf Leeds ben ik veranderd van tactiek en is er lichte beterschap. Staan nu 19de, het seizoen is nog wel even maar er moet echt een inhaalbeweging gemaakt worden.

ead736974d6e3fa2f10bd0a3400b3485.png

2921f6bcfc635caa2a842cf707bcffef.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei glennix:

Pff, alles zakt als een kaartenhuisje ineen, de kern is gewoon te zwak en door die stomme bug krijg ik altijd een zwaar negatief transferbudget terwijl de financiën gewoon goed zijn... Zo kan de club echt niet groeien... Het budget dat ik creëer door spelers te verkopen en goedkope vervangers te halen gaat ook direct op aan verbeterde contracten. Merk ook echt sinds de laatste patch dat mijn oude tactiek totaal niet meer werkt. Vanaf Leeds ben ik veranderd van tactiek en is er lichte beterschap. Staan nu 19de, het seizoen is nog wel even maar er moet echt een inhaalbeweging gemaakt worden.

ead736974d6e3fa2f10bd0a3400b3485.png

2921f6bcfc635caa2a842cf707bcffef.png

Hopelijk krijg je nu een reeks met wat mindere tegenstanders en werkt de tactiek zoals je wilt. Veel succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei bas huijsmans:

Waar loop je met andere saves tegenaan waardoor de lol er vanaf gaat?

Heb m'n Feyenoord save om zeep geholpen door (zonder dat ik het doorhad) mijn carriere te beeindigen en toen ik daar achter was, was ik al 2 maanden verder. Heb een game lopen met de SAF challenge met West Ham maar twijfel twijfel twijfel. Eigenlijk op zoek naar een club waar ik iets bij heb van ja, dit is nou echt lekker. Niet te goed (like Feyenoord in de Eredivisie) maar ook niet degradatiekandidaat. Goede jeugd is ook wel een vereiste en een top competitie eigenlijk ook wel een must. Heb Brondby nogmaals geprobeerd na vorig jaar maar pakt me ook nog niet helemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Oerlie:

image.png.c50c1d0c07d0b082a3162d743947fce8.png

heerlijk om alsnog via penaltys door te stoten naar de laatste 8

Ik dacht dat je voor de 16de keer deze finale speelde :cheer:

7 uur geleden zei glennix:

en door die stomme bug krijg ik altijd een zwaar negatief transferbudget terwijl de financiën gewoon goed zijn...

Wat voor bug? Zat die al in de vorige patch en is dit niet gefixed in de meest recente update?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Monty:

Heb m'n Feyenoord save om zeep geholpen door (zonder dat ik het doorhad) mijn carriere te beeindigen en toen ik daar achter was, was ik al 2 maanden verder. Heb een game lopen met de SAF challenge met West Ham maar twijfel twijfel twijfel. Eigenlijk op zoek naar een club waar ik iets bij heb van ja, dit is nou echt lekker. Niet te goed (like Feyenoord in de Eredivisie) maar ook niet degradatiekandidaat. Goede jeugd is ook wel een vereiste en een top competitie eigenlijk ook wel een must. Heb Brondby nogmaals geprobeerd na vorig jaar maar pakt me ook nog niet helemaal.

Tottenham, Real Sociedad, Bayer Leverkusen, Atalanta Bergamo, AS Monaco, Sporting CP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Monty:

Op basis van de huidige ranking past Ajax wel in je plaatje :cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei MisterX:

Wat voor bug? Zat die al in de vorige patch en is dit niet gefixed in de meest recente update?

Dat je een negatief transferbudget krijgt ondanks dat het financieel gewoon goed gaat. Ik krijg al 2 seizoenen een TB van -24 miljoen terwijl er gewoon 100 miljoen euro op de bank staat. En als ik aan het bestuur vraag voor meer transferbudget of loonbudget zeggen ze dat de financiële situatie dat niet toelaat terwijl dat gewoon niet klopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei glennix:

Dat je een negatief transferbudget krijgt ondanks dat het financieel gewoon goed gaat. Ik krijg al 2 seizoenen een TB van -24 miljoen terwijl er gewoon 100 miljoen euro op de bank staat. En als ik aan het bestuur vraag voor meer transferbudget of loonbudget zeggen ze dat de financiële situatie dat niet toelaat terwijl dat gewoon niet klopt.

Echt mooi kut maatje, succes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei glennix:

Dit al gemeld op het SI forum?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei De Raam:

Sochaux blijft ook ieder jaar een aanrader. Zeker dit jaar, nu ze zijn afgegleden naar het derde niveau van Frankrijk door financiële problemen. Produceren echt geweldig talent in FM!

Och, daar wil ik ook zeker nog eens mee beginnen. Misschien als ik even beu ben met m'n Bosnië save...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Mordurette:

Dit al gemeld op het SI forum?

Nee, heb de voorbije jaren iets gemeld en nooit reactie op gekregen dus daar steek ik mijn tijd niet meer in. Ik ben trouwens niet de enige met deze bug, dus ik vermoed dat SI dit wel al weet maar wanneer of dat ze er iets aan gaan doen is iets anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites