Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Vreven:

Zie nu voor het eerst een keeper geblesseerd raken tijdens de wedstrijd. Gelukkig was het niet de mijne.

Verdorie. Nu is het mijn eigen keeper. Mijn tweede keeper is al geblesseerd. :(

image.png.659b10552130a39cc2c27f7fc1228fd4.png

bewerkt door Vreven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei dvsermelo:

Het is ook echt zo'n krankzinnig goede tactiek, haha. Het voelt een beetje als cheaten.. In een van mijn laatste seizoenen bij Galatasaray zat ik op de helft van de competitie al over de 100 goals. Uiteindelijk stokte de teller op 185. Dat is een gemiddelde van 5,44 per wedstrijd.

In een grotere competitie, zoals de Premier League bij jou, werkt de tactiek ook goed. Maar je bent iets minder dominant. Maar wel altijd met de meest gescoorde goals denk ik toch? 

Netjes maat, netjes. Jaa alleen in seizoen 1 had City meer goals 108(wij 105). Nu zitten we na 29 duels al op 92 goals mee en pas 15 tegen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheRealOne:

Niet de lokale amateurclub, maar wel de grootste in de directe omgeving :D Het is tijd voor profvoetbal in Zeeland ;c

image.png.1f35f3f56afac6b07b9d79cd5bf25c60.png

Daar ga ik volgende week zaterdag heen ;c

Als je wilt dan kan ik je lokale club er wel inzetten? Contact me maar even en dan kan ik het voor je regelen :)

bewerkt door Badmuts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Badmuts:

Daar ga ik volgende week zaterdag heen ;c

Als je wilt dan kan ik je lokale club er wel inzetten? Contact me maar even en dan kan ik het voor je regelen :)

Dan staat Hoek tegen UNA op het programma zeker? :D

Bedankt voor het aanbod, maar ik ben al aardig op weg. :) En dit is ook maar 10 minuten met de auto, dus alsnog vrij lokaal ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei TheRealOne:

Dan staat Hoek tegen UNA op het programma zeker?

Bedankt voor het aanbod, maar ik ben al aardig op weg.  En dit is ook maar 10 minuten met de auto, dus alsnog vrij lokaal

Uiteraard! Prima, maar mocht je het nog willen dan weet je me te vinden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lenstra:

Dank @Kyrill @bas huijsmans @Vreven. Daar staat ie inderdaad niet tussen.

image.png.579433883aa66151dad47a3ddde9bfb3.png

Maar als dat ook jullie denkrichting is dan hou ik het gewoon in de gaten tot het zover is en misschien dat het dichter naar het toernooi verschijnt. 

Heb je ook niet ergens een staff meeting gehad waar het werd aangeraden om te scouten toevallig? Onder de continenten staan denk ik alleen de Champions Leagues/europa leagues van deze wereld of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei bas huijsmans:

Heb jij toevallig ook enige kennis van het voetbal in Noord Macedonie of een goede database daarvan?

Nee, maar als jij een goede db van FM23 hebt dan kan ik die wel omzetten naar FM24 :)

bewerkt door Badmuts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een speler klaagt over gebrek aan speeltijd. Nu heb ik hem beloofd dat ik hem ga opstellen in bekerwedstrijden. Ik lig alleen al uit de beker, dus dat wordt volgend seizoen. En zijn contract loopt tot het einde van het seizoen. Ik ben benieuwd wat het spel hier mee gaat doen. Grote kans dat de speler alsnog beledigd is dat hij niet gespeeld heeft in de beker... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MisterX:

het is januari en het bestuur wil nog steeds geen nieuw contract geven, terwijl het aan het einde van het seizoen afloopt :cab:

Nou ja, als ik op 1 maart nog geen contractaanbod heb, dan weet ik nog niet of ik wel blijf. 

Dilemma:

Op 1 maart heb ik nog geen contractaanbod, maar wel de toezegging dat ze binnen een paar dagen met een aanbod gaat komen. Zien we dit als een contractaanbod uiterlijk op 1 maart of niet?! :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Nom de Guerre:

e80cb53a0a978a601c558bfc1eefaabb.png

Middenveldje hoor  

Netjes, lekker zeg!! :)

37 minuten geleden zei MisterX:

Dilemma:

Op 1 maart heb ik nog geen contractaanbod, maar wel de toezegging dat ze binnen een paar dagen met een aanbod gaat komen. Zien we dit als een contractaanbod uiterlijk op 1 maart of niet?! 

Gewoon paar dagen wachten tot max 5-8 maart, zo niet dan andere club alvast gaan zoeken. Ik geniet iig enorm van je novelle :)

25 minuten geleden zei glennix:

Leuke tijden... In de zomer maar eens wat sterkhouders verkopen om de kas te spekken.

160c88412eb3d2c8aa4536d113c39cf9.png

Succes maatje. Hele andere club maar @Oerlie onlangs met Schalke qua financieen zelfde ellende tijdje geleden, oa ook onder curalatee, misschien heeft ie tips?

image.thumb.png.f7d8a69dcdb8b27bfe52ffdfb6398841.png

Zelf net dit gespeeld, de xG was na halfuur al 2,50, we net niet eens de 5 halen na 90 minuten, is wel teleurstellend :classic_ninja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites