Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

45 minuten geleden zei Rinus:

Je kan zeggen wat je wil, maar het heeft geen effect nadat je het veld op gaat. Op Si Games was dat ook al gezegd en geverifieerd in de official FM24 topic.

Ik heb wel altijd het idee dat het effect heeft op de moraal van spelers wat op die manier terug komt in de wedstrijd.

Sowieso roepen tijdens wedstrijden heeft invloed op het moraal, dat heb ik al meerdere keren gezien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Rinus:

@De Raam@Djurovski@Kyrill@MNie@neva

Huilie

Rode kaart en een knotsgekke wedstrijd tegen Sittard deed ons de dag om

Dat is wel een hele zure manier dan om het kampioenschap aan je neus voorbij te zien gaan, maar gezien het doelsaldo is de kampioen ook niet geheel onterecht denk ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@MNieSpeel eigenlijk ook niet echt voetbal, haha. Wilde een keer wat anders dan pressen, maar merk ook wel dat we veel weggeven. Dat kan anders. Helaas. Wel ver gekomen in de EL. Derde plek, vervolgens de Kwartfinale in de EL tegen Manutd; waar we het echt goed tegen deden. Werd verlenging. Al met al een prima seizoen gedraaid. Vorig jaar de beker, en nu progressie gemaakt. Vardy en Reina stoppen met voetballen. Heb Fulkrug, Klaasen, enz. Weghorst komt  1 juli gratis over :D Wilde Gavin Bazunu halen maar 4m per jaar was me iets te gortig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In jaar 1 Bababi gratis van psv kunnen overnemen in de winter(uiteindelijk 4m betaald zodat hij direct kwam en hem zelf veel kon laten spelen). Jaar 2 in de winterstop Koopmeinders gratis gehaald. Die laat ik nog bij atlanta want genoeg optie op zijn plek en speelt daar alles, hopelijk blijft dat zo haha.

Prima transfers met Ajax natuurlijk.

In de zomer nu maar wat spelers gaan verkopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei La Pulga:

Kut @neva ik verslikte bijna in me drinken maar ik was niet aan het drinken.

Ik zit ook echt te twijfelen of dit een gele kaart met een rood randje is of dat we samen moeten beginnen aan het bouwen van een standbeeld voor deze grap.

Edit:

Fuuuuuuuucckkk

afbeelding.thumb.png.ac89043e7c7ffce832367381d610868e.png

bewerkt door bas huijsmans
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei bas huijsmans:

Ik zit ook echt te twijfelen of dit een gele kaart met een rood randje is of dat we samen moeten beginnen aan het bouwen van een standbeeld voor deze grap.

Nee deze krijgt wel echt de waardering, wel jammer dat er nu 9 kut grappen aankomen.

Ik zou zeggen, uit voorzorg wisselen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Lensherr:

image.png.f54d2622b06eb90654194ddc5a3b0342.png

Kyrill zou trots zijn op mij. Brighton zo laten voetballen. Of hij trots zou zijn dat zijn Arsenal de pineut is... dat is wat anders.

Jaaaa zeker weten maat. Grappig toevallig sta ik met mijn Arsenal in de Carabao Cup , halve finale dit seizoen ook tegen Brighton haha. Alleen de vorige twee rondes heb ik gewonnen met insta-result haha. Overwinning was dik verdiend en terecht. Houdt me vooral ook op hoogte aub, bij terug promotie naar de PL, hoe je het doet tegen Arsenal, City, United etc :)

6 uur geleden zei Djurovski:

Zuur om zo de titel te verliezen 

Zeg dat je, balen zeg @Rinus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk echt dat ondanks goede trainers en faciliteiten de spelers van de B-ploeg en -19 ploeg ondanks goede trainingspunten nauwelijks vooruitgang boeken of zelfs er op achteruitgaan. De training besteed ik altijd uit. Hoe doen jullie dit? Erger me er kapot aan. Downloaden jullie bijvoorbeeld een training en hoe werkt dat? Wordt die automatisch continue ingevuld/gepland door de assistent? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ik merk echt dat ondanks goede trainers en faciliteiten de spelers van de B-ploeg en -19 ploeg ondanks goede trainingspunten nauwelijks vooruitgang boeken of zelfs er op achteruitgaan. De training besteed ik altijd uit. Hoe doen jullie dit? Erger me er kapot aan. Downloaden jullie bijvoorbeeld een training en hoe werkt dat? Wordt die automatisch continue ingevuld/gepland door de assistent? 

Ik vul de training altijd zelf in en laat de assistent de individuele trainingen doen. Met een team zonder B-elftal valt het nog te behappen, maar met een B en een jeugdelftal is het wel erg irritant om alles bij te houden. Als ik echt een goede talent heb dan neem ik zijn training zelf over. Bovendien zorg ik er voor dat spelers boven de 30 geen individuele training meer krijgen.

bewerkt door Rinus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei ElPrincipito:

Ze naar het 1e halen en opstellen in beker duels of minder belangrijke wedstrijden? Of ze uitlenen aan Europese teams?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei bas huijsmans:

Edit:

Fuuuuuuuucckkk

afbeelding.thumb.png.ac89043e7c7ffce832367381d610868e.png

Zuur Bas, zuur zg.

Ik heb daar echt nooit last van, ik heb vaak mijn laatste wissel moment met nog 1-2 speler over, tussen minuut 80 en later nog over :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Kyrill:

Ze naar het 1e halen en opstellen in beker duels of minder belangrijke wedstrijden? Of ze uitlenen aan Europese teams?

18+ en die nog niet klaar zijn voor het eerste zou je eigenlijk moeten uitlenen, ja. B-elftal kan ook maar dan ontwikkelen ze zich minder. Al merkte ik wel dat Jong-elftallen het een stukje beter doen qua ontwikkeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rinus:

18+ en die nog niet klaar zijn voor het eerste zou je eigenlijk moeten uitlenen, ja. B-elftal kan ook maar dan ontwikkelen ze zich minder. Al merkte ik wel dat Jong-elftallen het een stukje beter doen qua ontwikkeling.

Duidelijk thnx bro!!

image.thumb.png.9bc5538c28f8870b7c6d0313149bed34.png

Ik zelf net dit neergezet, op de persconferentie voor het duel ging het alleen maar over ''hoe'' goed Leeds en Daniel Farke zijn... Uit toen ze nog 4e stonden wonnen wij al met 1-5 bij ze, nu staan ze 11e....

Als ik met glazen ogen zeg dat ze goed speelde, dan lieg ik hahahaha :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites