Matthias. Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 34 minuten geleden zei Rinus: Zie je. Het doet ze niks. Aantal van hen zouden juist gemotiveerd moeten zijn. Had er inderdaad ook al opgelet dat ze telkens starten met die paarse gezichtjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 45 minuten geleden zei Rinus: Je kan zeggen wat je wil, maar het heeft geen effect nadat je het veld op gaat. Op Si Games was dat ook al gezegd en geverifieerd in de official FM24 topic. Ik heb wel altijd het idee dat het effect heeft op de moraal van spelers wat op die manier terug komt in de wedstrijd. Sowieso roepen tijdens wedstrijden heeft invloed op het moraal, dat heb ik al meerdere keren gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 (bewerkt) Citaat @De Raam@Djurovski@Kyrill@MNie@neva Huilie Rode kaart en een knotsgekke wedstrijd tegen Sittard deed ons de dag om Citaat 15 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 12 minuten geleden zei Rinus: @De Raam@Djurovski@Kyrill@MNie@neva Huilie Rode kaart en een knotsgekke wedstrijd tegen Sittard deed ons de dag om Dat is wel een hele zure manier dan om het kampioenschap aan je neus voorbij te zien gaan, maar gezien het doelsaldo is de kampioen ook niet geheel onterecht denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Niet eerder meegemaakt in FM dat de nummer twee ook ongeslagen is. Geeft ook wel het niveauverschil aan met de rest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 @MNieSpeel eigenlijk ook niet echt voetbal, haha. Wilde een keer wat anders dan pressen, maar merk ook wel dat we veel weggeven. Dat kan anders. Helaas. Wel ver gekomen in de EL. Derde plek, vervolgens de Kwartfinale in de EL tegen Manutd; waar we het echt goed tegen deden. Werd verlenging. Al met al een prima seizoen gedraaid. Vorig jaar de beker, en nu progressie gemaakt. Vardy en Reina stoppen met voetballen. Heb Fulkrug, Klaasen, enz. Weghorst komt 1 juli gratis over Wilde Gavin Bazunu halen maar 4m per jaar was me iets te gortig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Kyrill zou trots zijn op mij. Brighton zo laten voetballen. Of hij trots zou zijn dat zijn Arsenal de pineut is... dat is wat anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 1 uur geleden zei Rinus: @De Raam@Djurovski@Kyrill@MNie@neva Huilie Rode kaart en een knotsgekke wedstrijd tegen Sittard deed ons de dag om Zuur om zo de titel te verliezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 In jaar 1 Bababi gratis van psv kunnen overnemen in de winter(uiteindelijk 4m betaald zodat hij direct kwam en hem zelf veel kon laten spelen). Jaar 2 in de winterstop Koopmeinders gratis gehaald. Die laat ik nog bij atlanta want genoeg optie op zijn plek en speelt daar alles, hopelijk blijft dat zo haha. Prima transfers met Ajax natuurlijk. In de zomer nu maar wat spelers gaan verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 ipv boeren zijn we hoeren PSV trouwens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 Begin seizoen 2. Lekker verkocht aan Saudi en flinke selectie voor terug gekocht. Wilde al voor de CL gaan, maar de play-offs verloren, lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 2 uur geleden zei La Pulga: ipv boeren zijn we hoeren PSV trouwens Heb je Martial gehaald als speler of wordt Martial arts? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 (bewerkt) Mooi potje was dit. Kut @neva ik verslikte bijna in me drinken maar ik was niet aan het drinken. 15 november 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 (bewerkt) 35 minuten geleden zei La Pulga: Kut @neva ik verslikte bijna in me drinken maar ik was niet aan het drinken. Ik zit ook echt te twijfelen of dit een gele kaart met een rood randje is of dat we samen moeten beginnen aan het bouwen van een standbeeld voor deze grap. Edit: Fuuuuuuuucckkk 15 november 2023 bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 29 minuten geleden zei bas huijsmans: Ik zit ook echt te twijfelen of dit een gele kaart met een rood randje is of dat we samen moeten beginnen aan het bouwen van een standbeeld voor deze grap. Nee deze krijgt wel echt de waardering, wel jammer dat er nu 9 kut grappen aankomen. Ik zou zeggen, uit voorzorg wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 november 2023 Share Geplaatst 15 november 2023 6 uur geleden zei Lensherr: Kyrill zou trots zijn op mij. Brighton zo laten voetballen. Of hij trots zou zijn dat zijn Arsenal de pineut is... dat is wat anders. Jaaaa zeker weten maat. Grappig toevallig sta ik met mijn Arsenal in de Carabao Cup , halve finale dit seizoen ook tegen Brighton haha. Alleen de vorige twee rondes heb ik gewonnen met insta-result haha. Overwinning was dik verdiend en terecht. Houdt me vooral ook op hoogte aub, bij terug promotie naar de PL, hoe je het doet tegen Arsenal, City, United etc 6 uur geleden zei Djurovski: Zuur om zo de titel te verliezen Zeg dat je, balen zeg @Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Ik merk echt dat ondanks goede trainers en faciliteiten de spelers van de B-ploeg en -19 ploeg ondanks goede trainingspunten nauwelijks vooruitgang boeken of zelfs er op achteruitgaan. De training besteed ik altijd uit. Hoe doen jullie dit? Erger me er kapot aan. Downloaden jullie bijvoorbeeld een training en hoe werkt dat? Wordt die automatisch continue ingevuld/gepland door de assistent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 (bewerkt) 10 minuten geleden zei ElPrincipito: Ik merk echt dat ondanks goede trainers en faciliteiten de spelers van de B-ploeg en -19 ploeg ondanks goede trainingspunten nauwelijks vooruitgang boeken of zelfs er op achteruitgaan. De training besteed ik altijd uit. Hoe doen jullie dit? Erger me er kapot aan. Downloaden jullie bijvoorbeeld een training en hoe werkt dat? Wordt die automatisch continue ingevuld/gepland door de assistent? Ik vul de training altijd zelf in en laat de assistent de individuele trainingen doen. Met een team zonder B-elftal valt het nog te behappen, maar met een B en een jeugdelftal is het wel erg irritant om alles bij te houden. Als ik echt een goede talent heb dan neem ik zijn training zelf over. Bovendien zorg ik er voor dat spelers boven de 30 geen individuele training meer krijgen. 16 november 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 7 minuten geleden zei ElPrincipito: Ik merk echt dat ondanks goede trainers en faciliteiten de spelers van de B-ploeg en -19 ploeg ondanks goede trainingspunten nauwelijks vooruitgang boeken of zelfs er op achteruitgaan. De training besteed ik altijd uit. Hoe doen jullie dit? Erger me er kapot aan. Downloaden jullie bijvoorbeeld een training en hoe werkt dat? Wordt die automatisch continue ingevuld/gepland door de assistent? Ze naar het 1e halen en opstellen in beker duels of minder belangrijke wedstrijden? Of ze uitlenen aan Europese teams? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 10 uur geleden zei bas huijsmans: Ik zit ook echt te twijfelen of dit een gele kaart met een rood randje is of dat we samen moeten beginnen aan het bouwen van een standbeeld voor deze grap. Edit: Fuuuuuuuucckkk Zuur Bas, zuur zg. Ik heb daar echt nooit last van, ik heb vaak mijn laatste wissel moment met nog 1-2 speler over, tussen minuut 80 en later nog over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 21 minuten geleden zei Kyrill: Ze naar het 1e halen en opstellen in beker duels of minder belangrijke wedstrijden? Of ze uitlenen aan Europese teams? 18+ en die nog niet klaar zijn voor het eerste zou je eigenlijk moeten uitlenen, ja. B-elftal kan ook maar dan ontwikkelen ze zich minder. Al merkte ik wel dat Jong-elftallen het een stukje beter doen qua ontwikkeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Zojuist zei Rinus: 18+ en die nog niet klaar zijn voor het eerste zou je eigenlijk moeten uitlenen, ja. B-elftal kan ook maar dan ontwikkelen ze zich minder. Al merkte ik wel dat Jong-elftallen het een stukje beter doen qua ontwikkeling. Duidelijk thnx bro!! Ik zelf net dit neergezet, op de persconferentie voor het duel ging het alleen maar over ''hoe'' goed Leeds en Daniel Farke zijn... Uit toen ze nog 4e stonden wonnen wij al met 1-5 bij ze, nu staan ze 11e.... Als ik met glazen ogen zeg dat ze goed speelde, dan lieg ik hahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 Komt net terug van een blessure van 9 maanden, veel meer pech kun je niet hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 @OerlieTransfervrij laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 16 november 2023 Share Geplaatst 16 november 2023 37 minuten geleden zei Rinus: @OerlieTransfervrij laten gaan. ligt helaas nog tot 2025 vast, afhankelijk van zn fitheid ga ik hem volgend jaar laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten