FMNOOB Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 3 minuten geleden zei Badmuts: Overigens hebben ze dit seizoen de mogelijkheid van een degradatie van een Jong Team erin zitten. Dus de jeugdelftallen van Sparta en/of Almere City zou je zomaar eens in de KKD kunnen vinden! Dat had ik ook ondervonden in de Bèta, maar na 1 seizoen was dat blijkbaar weer over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 @La Pulga Citaat Citaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 2 minuten geleden zei FMNOOB: Dat had ik ook ondervonden in de Bèta, maar na 1 seizoen was dat blijkbaar weer over? Nee dat zit er elk jaar in. Er bestaat een kans dat het gebeurd. Niet elk seizoen dus... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 1 uur geleden zei Lensherr: Ajax-save beginnen? Twijfel er ook aan om met deze een save te starten omdat ze het minder goed doen in het echt. AC Milan spreekt me ook aan. Of gewoon verder met Kopenhagen is ook een mogelijkheid. Oeps, over het hoofd gezien Maar inderdaad, ik ga voor een jarenlange Ajax carrière met zo min mogelijk transfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Zojuist zei La Pulga: Oeps, over het hoofd gezien Maar inderdaad, ik ga voor een jarenlange Ajax carrière met zo min mogelijk transfers. Wanneer die staf beschikbaar is ergens. Tag me dan aub Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Zojuist zei Lensherr: Wanneer die staf beschikbaar is ergens. Tag me dan aub Ik zit inderdaad wel om de 5 minuten op sortioutsi alles te refreshen. Als die beschikbaar is dan zal ik je een linkje delen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Oh, ja. De 'real name fix, enzovoort'.... Naja ik wacht nog wel even. Heb toch een verjaardag. Bedankt voor het herinneren @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Tag mij maar graag ook! De Workshop mist nog en de editor in steam, klopt dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Zojuist zei CrisChivu: Tag mij maar graag ook! De Workshop mist nog en de editor in steam, klopt dat? Editor krijg je als je Steam opnieuw opstart :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 14 minuten geleden zei La Pulga: Ik zit inderdaad wel om de 5 minuten op sortioutsi alles te refreshen. Als die beschikbaar is dan zal ik je een linkje delen Je kan wel even wachten. Mons geeft op Sortioutsi aan dat het nog wel een paar uur gaat duren. Het is veel werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 17 minuten geleden zei Lensherr: Wanneer die staf beschikbaar is ergens. Tag me dan aub Is dat een foutje in de database ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Zojuist zei MisterX: Is dat een foutje in de database ofzo? Nee, SI heeft de rechten niet en daardoor mag je de volledige staf van Ajax zelf samenstellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Zojuist zei MisterX: Is dat een foutje in de database ofzo? Een licentiedingetje. Is nu al een paar jaar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 2 minuten geleden zei FMNOOB: Nee, SI heeft de rechten niet en daardoor mag je de volledige staf van Ajax zelf samenstellen Alleen Ajax? Of ook bij andere clubs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 3 minuten geleden zei MisterX: Alleen Ajax? Of ook bij andere clubs? Het is ieder jaar wel dat Duitsland er niet in zit of van die toestanden. Daarom kijk ik altijd eerst bij het aanmaken van een save of dit https://www.fmscout.com/a-fm24-real-names-license-fix.html goed zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 6 minuten geleden zei Lensherr: Het is ieder jaar wel dat Duitsland er niet in zit of van die toestanden. Daarom kijk ik altijd eerst bij het aanmaken van een save of dit https://www.fmscout.com/a-fm24-real-names-license-fix.html goed zit. Dat van Duitsland is toch zo'n bestandje verwijderen? Kunnen ze dat niet ook doen voor bijvoorbeeld de Ajax staf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Ik heb de full release versie (24.1) gedownload en al een game gestart om e.e.a. te testen, maar als ik naar de mappen in de database ga is de laatste 2400. Weet iemand hoe dat kan? Zou normaal gesproken 2410 moeten zijn toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Waarom staat die van FM24 nog niet bij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Wat betekend die N-Gew als status bij een speler? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 15 minuten geleden zei Vlonkie: Waarom staat die van FM24 nog niet bij? Ik zie hem ook niet staan, maar vervolgens komt hij wel naar voren als ik onder tools ga zoeken op FM2024 Editor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 16 minuten geleden zei Vlonkie: Waarom staat die van FM24 nog niet bij? Steam opnieuw opstarten doet volgens mij de trick! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 Yes idd, en anders je hele pc even Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Badmuts Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 1 uur geleden zei La Pulga: Hopelijk kan dat met een editor gefixt worden, zou het ook wel leuk vinden om ineens Katwijk in de Eredivisie te zien. Hoe gaat het met je AZ? Of ga je een nieuw game starten? Database werkt en staat in de Hideout! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CrisChivu Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 de workshop is liveee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 6 november 2023 Share Geplaatst 6 november 2023 17 minuten geleden zei CrisChivu: de workshop is liveee Hoop gauw een aantal trainingschema's te zien. Vind dat het meest irritante van FM. In FM21 gebruikte ik altijd RDF's schema's. Die waren echt top. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten