Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Badmuts:

Overigens hebben ze dit seizoen de mogelijkheid van een degradatie van een Jong Team erin zitten. Dus de jeugdelftallen van Sparta en/of Almere City zou je zomaar eens in de KKD kunnen vinden!

Dat had ik ook ondervonden in de Bèta, maar na 1 seizoen was dat blijkbaar weer over?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lensherr:

Ajax-save beginnen? Twijfel er ook aan om met deze een save te starten omdat ze het minder goed doen in het echt. AC Milan spreekt me ook aan. Of gewoon verder met Kopenhagen is ook een mogelijkheid.

Oeps, over het hoofd gezien :D

Maar inderdaad, ik ga voor een jarenlange Ajax carrière met zo min mogelijk transfers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei La Pulga:

Ik zit inderdaad wel om de 5 minuten op sortioutsi alles te refreshen. Als die beschikbaar is dan zal ik je een linkje delen  

Je kan wel even wachten. Mons geeft op Sortioutsi aan dat het nog wel een paar uur gaat duren. Het is veel werk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Lensherr:

Het is ieder jaar wel dat Duitsland er niet in zit of van die toestanden. Daarom kijk ik altijd eerst bij het aanmaken van een save of dit https://www.fmscout.com/a-fm24-real-names-license-fix.html goed zit.

Dat van Duitsland is toch zo'n bestandje verwijderen? Kunnen ze dat niet ook doen voor bijvoorbeeld de Ajax staf? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites