Willem Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 34 van onze spelers gaan naar het WK. Het lijstje oudspelers van Wisla Krakow dat naar het WK gaat is zo mogelijk nog indrukwekkender... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november 2 uur geleden zei Willem: 34 van onze spelers gaan naar het WK. Het lijstje oudspelers van Wisla Krakow dat naar het WK gaat is zo mogelijk nog indrukwekkender... Je snapt natuurlijk zelf dat WK staat voor Wisla Kraków? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 3 november Share Geplaatst 3 november Ja, hij is al 35 jaar maar voor de vijfde divisie in Denemarken een echte top aanwinst. Het is wat @MisterX volgens mij wel eens aangegeven heeft, spelers met een hogere reputatie zorgen ervoor dat betere spelers willen komen. Waar vorig jaar de belangrijkste attributen nog rond de 9 lag, is dit momenteel rond de 11, denk ik. Soms dus nog hoger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 7 uur geleden zei Mordurette: Ja, hij is al 35 jaar maar voor de vijfde divisie in Denemarken een echte top aanwinst. Het is wat @MisterX volgens mij wel eens aangegeven heeft, spelers met een hogere reputatie zorgen ervoor dat betere spelers willen komen. Waar vorig jaar de belangrijkste attributen nog rond de 9 lag, is dit momenteel rond de 11, denk ik. Soms dus nog hoger. Door 1 zo'n betere speler willen meer spelers van dit niveau komen. Dat is het meer. Reputatie zelf speelt daar niet echt een rol in volgens mij. Die willen juist eerder niet komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Ik ben benieuwd naar jullie inzichten met betrekking tot mijn save! We zijn vorig jaar - met een flinke dosis geluk - gepromoveerd naar de 2. Bundesliga. Veel spelers vertrokken en we moesten het vooral met transfervrije jeugdspelers doen. We hebben veruit het laagste salarishuis (de helft van #17 en maar liefst 13x lager dan die van de top-3) en worden verwacht laatste te worden. Normaliter word ik daar niet nerveus van op FM. In de praktijk blijkt echter dat het in de 2. Bundesliga anders is. Na 14 wedstrijden hebben we er twee gewonnen, zes gelijk gespeeld en zes verloren. Veelal met een minimaal verschil, maar toch - we hebben het zwaar. Ik speel in een 3421 met twee DM’s en twee AM’s in een tactiek die vooral gericht is op balbezit. We creëren bijzonder weinig en de beperkte hoeveelheid kansen die we tegen krijgen leveren vrijwel altijd een tegendoelpunt op. Concreet: moet ik het - ondanks het kwaliteitsverschil - gewoon ‘durven’ om aanvallender te spelen en druk te zetten? Bijvoorbeeld in een 433 of 4231 met een standaard ‘gegenpress’ tactiek? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Seizoentje wel hoor @Thierryvane 156 goallazoooos. Topscorers Ivan Azon (34 goals), Adil Aouchiche (31 goals) en Khayon Edwards (19 goals). Daarnaast had Adil ook nog eens 18 assists, evenveel als rechtsback Trai Hume. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Ik denk dat we zo vroeg in de save toch trots mogen zijn op onze Europese campagne. Vorig seizoen was ook de kwartfinale van de Europa League ons eindstation. Nu zal de club financieel wel stap voor stap verbeteren en kunnen we onze selectie de komende seizoenen geleidelijk aan versterken om die Europese prijs terug naar Brussel te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Even half jaartje een tactiek testen bij Aston Villa, dat zit wel snor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 16 minuten geleden zei De Raam: Even half jaartje een tactiek testen bij Aston Villa, dat zit wel snor.. WM? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Zojuist zei ReneLeBlanc: WM? Jep Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 100m voor 11000 plaatsen meer en een kutnaam.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Na 1 wedstrijd al meer punten gehaald dan de 1ste 6 wedstrijden vorig seizoen. We zien wel waar het uitkomt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 22 uur geleden zei Willem: 34 van onze spelers gaan naar het WK. Het lijstje oudspelers van Wisla Krakow dat naar het WK gaat is zo mogelijk nog indrukwekkender... En dan wint er een ploeg zonder enige connectie met die van jou, dat zou wat zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Nieuwe game gestart met Racing Santander in de Spaanse 2de klasse, gaat nog niet geweldig na 12 speeldagen staan we in de middenmoot. En 2 spelers voor meer dan 6 maanden geblesseerd en de kern is al zo krap... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 4 uur geleden zei ReneLeBlanc: WM? Had je mijn laatste update al gelezen, over de WM in het hedendaagse voetbal? Dan is dit wel lekker hoor Ook de cutbacks zien we terug in FM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 5 uur geleden zei De Raam: Even half jaartje een tactiek testen bij Aston Villa, dat zit wel snor.. Doe je de ECL met insta result of door je assistent/op vakantie? Want ik vind dat niet heel overtuigend, als ik eerlijk ben. PL wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Hij heeft al zijn potjes gewonnen?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november Doelpunten voor: 25 Doelpunten tegen: 3 Matigjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november (bewerkt) 14 minuten geleden zei Arezo: Hij heeft al zijn potjes gewonnen?! 8 minuten geleden zei bas huijsmans: Doelpunten voor: 25 Doelpunten tegen: 3 Matigjes Is geen '''normale'' manager hé Het is @De Raam Zkr Aris Limassol en Sk Rapid moet je meer tegen kunnen scoren dan bv 2-1...Hij is wel Aston Villa hé. Ik begon mijn ECL campagne met maar Frankfurt 3 seizoenen geleden met 0-7 bij Olympiakos... En ook ECL winst. 4 november bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 1 uur geleden zei De Raam: Had je mijn laatste update al gelezen, over de WM in het hedendaagse voetbal? Dan is dit wel lekker hoor Ook de cutbacks zien we terug in FM Haha zeker vriend. Cutbacks zijn heerlijk, 75% van mijn goals denk ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 14 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Haha zeker vriend. Cutbacks zijn heerlijk, 75% van mijn goals denk ik zo. Ja ik heb dat ook vaak heerluk Luca Lipani is in iedergeval tot dusver zkr een upgrade tov Giancomo Faticanti! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 22 minuten geleden zei Kyrill: Is geen '''normale'' manager hé Het is @De Raam Zkr Aris Limassol en Sk Rapid moet je meer tegen kunnen scoren dan bv 2-1...Hij is wel Aston Villa hé. Ik begon mijn ECL campagne met maar Frankfurt 3 seizoenen geleden met 0-7 bij Olympiakos... En ook ECL winst. Oh ik dacht dat hij ook gewoon elke ochtend naar de WC ging voor een grote boodschap enz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 33 minuten geleden zei Kyrill: Is geen '''normale'' manager hé Het is @De Raam Zkr Aris Limassol en Sk Rapid moet je meer tegen kunnen scoren dan bv 2-1...Hij is wel Aston Villa hé. Ik begon mijn ECL campagne met maar Frankfurt 3 seizoenen geleden met 0-7 bij Olympiakos... En ook ECL winst. Vind juist de prestaties in de PL minder. 2-1 Wolves , 4-3 Fulham en zelfs verliezen van Forrest schandalig dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november 59 minuten geleden zei Kyrill: Doe je de ECL met insta result of door je assistent/op vakantie? Want ik vind dat niet heel overtuigend, als ik eerlijk ben. PL wel. Zo af en toe moet je rouleren, en ik had op een gegeven moment last van een blessuregolf. Vandaar de wat mindere uitslagen tegen de 'kleintjes'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 november Share Geplaatst 4 november @Arezo misschien wel, misschien niet. Je weet het niet. Zijn mensen die gaan weken door het leven, zonder grote boodschap te doen... Is niet heel gezond maar komt wel voor helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten