Rrrood Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Gaat een mooie strijd worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Lol, was het maar waar. Zwaar cashen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober (bewerkt) Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarken maar opgericht door mensen afkomstig van de Faeröer Eilanden. Waarom deze club zou je zeggen? Ik wil het land meer op de kaart zetten en op termijn (een hele lange termijn, denk ik) spelers opleiden voor de nationale ploeg. Newgens hebben namelijk de nationaliteit van de Faeröer Eilanden (of gecombineerd met die van Denemarken). Wellicht ook in de toekomst het nationale team onder m'n hoede nemen en proberen te kwalificeren voor een eindtoernooi. Kortom, genoeg doelstellingen. Eerst maar eens meermaals promoveren en die belachelijke amateurstatus proberen te lozen want dat is echt ruk. 12 oktober bewerkt door Mordurette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 12 oktober Share Geplaatst 12 oktober Klaar, finitos Als ik zocht naar een teken is deze wel duidelijk. Ik had nog hoop om 2e te worden maar het verschil is wel erg groot geworden dit seizoen. Ik was na de 1e knock-out ronde alle andere clubs al kwijt. De 3e plek is dus het hoogst haalbare en daar heb ik vrede mee. Op naar Malta! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SantiagoMunez Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 10 uur geleden zei Thomassje123: Klaar, finitos Als ik zocht naar een teken is deze wel duidelijk. Ik had nog hoop om 2e te worden maar het verschil is wel erg groot geworden dit seizoen. Ik was na de 1e knock-out ronde alle andere clubs al kwijt. De 3e plek is dus het hoogst haalbare en daar heb ik vrede mee. Op naar Malta! Wat een geweldige save heb je gehad, man! Tof om te volgen! Succes met Malta! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Suriname op het Wk in 2026. Jou ook al gelukt @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 12 uur geleden zei Mordurette: Ik ga gewoon iets proberen, geen idee of het gaat werken of dat ik er plezier uit ga halen, maar ach, FM25 duurt toch nog lang, dus waarom niet? IF Føroyar, een club uit de krochten van Denemarken maar opgericht door mensen afkomstig van de Faeröer Eilanden. Waarom deze club zou je zeggen? Ik wil het land meer op de kaart zetten en op termijn (een hele lange termijn, denk ik) spelers opleiden voor de nationale ploeg. Newgens hebben namelijk de nationaliteit van de Faeröer Eilanden (of gecombineerd met die van Denemarken). Wellicht ook in de toekomst het nationale team onder m'n hoede nemen en proberen te kwalificeren voor een eindtoernooi. Kortom, genoeg doelstellingen. Eerst maar eens meermaals promoveren en die belachelijke amateurstatus proberen te lozen want dat is echt ruk. Dit soort clubs zoek ik ook wel eens maar die zitten verstopt en kan je alleen vinden met een gedownloade database. Hoe ben je op deze club gekomen? Een lijstje maken met dit soort clubs met dit soort clubs lijkt mij wel leuk. Want je hebt natuurlijk grote clubs (Cardiff o.a.) en heel veel kleinere clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Zijn er andere die met de sortitoutsi-data update spelen, waarbij de Japanse spelers ook overrated zijn? Kwam onder andere deze tegen bijvoorbeeld; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober Ben nu wel eens benieuwd hoeveel Steam-prestaties jullie hebben gehaald in deze editie van FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 5 minuten geleden zei Bogatyr: Ben nu wel eens benieuwd hoeveel Steam-prestaties jullie hebben gehaald in deze editie van FM. 81 van de 100 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober De hele Europese top zit achter deze jongen aan ... Mijn backup linksback Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 1 uur geleden zei Bogatyr: Ben nu wel eens benieuwd hoeveel Steam-prestaties jullie hebben gehaald in deze editie van FM. 88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober En we zijn los Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 4 uur geleden zei ElPrincipito: Suriname op het Wk in 2026. Jou ook al gelukt @Djurovski 2026 niet was toen geloof ik nog geen coach daar. Nu druk strijdend voor 2030. Heb je al wat namen kunnen overhalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober weet iemand transfervrije speler voor almere seizoen 1? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 1 uur geleden zei Djurovski: 2026 niet was toen geloof ik nog geen coach daar. Nu druk strijdend voor 2030. Heb je al wat namen kunnen overhalen? Ik ben zelf geen Suriname! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 1. Denemarken IF Føroyar (uit de Faeröer Eilanden, speelt in de lagere divisies van de Deense competitie. Deze club werd opgericht door Faeröerse immigranten in Denemarken.) Klaksvík ÍF (uit de Faeröer, speelt soms in de Deense lagere divisies als onderdeel van het Faeröerse diaspora-netwerk) 2. Noorwegen FC Østerdalen (uit Zweden, speelt in de Noorse lagere divisies, opgericht door Zweedse emigranten die in Noorwegen wonen) 3. Finland IFK Mariehamn (uit Åland, een autonome regio van Finland met Zweedse roots, speelt in de Finse Veikkausliiga) 4. Engeland (Non-league) FC Romania (uit Roemenië, maar speelt in het Engelse non-league voetbalsysteem, Isthmian League) London Bari FC (opgericht door de Italiaanse gemeenschap in Londen, speelt in lagere Engelse divisies) Sporting Bengal United (opgericht door de Bengaalse gemeenschap in Londen, speelt in de Engelse Essex Senior League) Punjab United FC (opgericht door de Punjabi gemeenschap in Gravesend, speelt in lagere Engelse divisies) 5. Schotland FC Stornoway (uit de Schotse buitenste Hebriden, speelt in regionale Schotse competities en is zeer afgelegen) Orkney FC (uit de Orkney-eilanden, speelt in de Schotse regionale competities) 6. Zwitserland FC Lusitanos (uit Portugal, speelt in de lagere Zwitserse divisies en werd opgericht door Portugese emigranten in Zwitserland) FC Albania (uit Albanië, speelt in de Zwitserse amateurdivisies, opgericht door de Albanese gemeenschap in Zwitserland) 7. Spanje UD Ibiza-Eivissa (uit de Balearen, een club die zich door de geografische isolatie enigszins los van de rest van Spanje ontwikkelt) CE Principat (uit Andorra, speelde eerder in de lagere divisies van het Spaanse voetbalsysteem) 8. Zweden Bosna IF (opgericht door Bosnische immigranten in Zweden, speelt in lagere Zweedse divisies) Assyriska FF (opgericht door Assyrische immigranten in Zweden, speelt in de Zweedse amateurdivisies) 9. Nederland VV Katwijk (opgericht door vissersgemeenschappen, speelt in de lagere divisies, hoewel ze minder bekend zijn op internationaal niveau) SVV Scheveningen (bekend vanwege lokale wortels en minder bekend buiten Nederland, actief in lagere competities) 10. Duitsland Türkiyemspor Berlin (opgericht door Turkse immigranten in Duitsland, speelt in lagere Duitse divisies) FC Croatia Berlin (opgericht door Kroatische immigranten in Duitsland, speelt in de lagere divisies) 11. Italië AC Libertas (uit San Marino, speelt in de lagere Italiaanse divisies) Dit soort clubs is vaak nauw verbonden met specifieke immigranten- of diaspora-gemeenschappen, en hoewel ze op zeer lokaal niveau spelen, vertegenwoordigen ze vaak culturele en sociale banden met hun land van herkomst. Ze zijn zeker interessant voor mensen die dieper in de voetbalwereld willen duiken! De Nederlandse clubs heb ik speciaal laten staan, want huh. Maar misschien heb je hier wat aan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober (bewerkt) Volgens mij heb je het tegen mij Heb al een aardig lijstje maar voor de helft moet je een database downloaden om het te kunnen spelen. Ben net begonnen met Perolas Negras in Brazilië om Haïti te voorzien van spelers En aantal clubs kloppen niet uit je lijstje. Sommigen bestaan niet, krijgen geen andere nationaliteiten uit de jeugd of ze spelen in eigen land weer. 13 oktober bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 14 minuten geleden zei Zawisza: 1. Denemarken IF Føroyar (uit de Faeröer Eilanden, speelt in de lagere divisies van de Deense competitie. Deze club werd opgericht door Faeröerse immigranten in Denemarken.) Klaksvík ÍF (uit de Faeröer, speelt soms in de Deense lagere divisies als onderdeel van het Faeröerse diaspora-netwerk) 2. Noorwegen FC Østerdalen (uit Zweden, speelt in de Noorse lagere divisies, opgericht door Zweedse emigranten die in Noorwegen wonen) 3. Finland IFK Mariehamn (uit Åland, een autonome regio van Finland met Zweedse roots, speelt in de Finse Veikkausliiga) 4. Engeland (Non-league) FC Romania (uit Roemenië, maar speelt in het Engelse non-league voetbalsysteem, Isthmian League) London Bari FC (opgericht door de Italiaanse gemeenschap in Londen, speelt in lagere Engelse divisies) Sporting Bengal United (opgericht door de Bengaalse gemeenschap in Londen, speelt in de Engelse Essex Senior League) Punjab United FC (opgericht door de Punjabi gemeenschap in Gravesend, speelt in lagere Engelse divisies) 5. Schotland FC Stornoway (uit de Schotse buitenste Hebriden, speelt in regionale Schotse competities en is zeer afgelegen) Orkney FC (uit de Orkney-eilanden, speelt in de Schotse regionale competities) 6. Zwitserland FC Lusitanos (uit Portugal, speelt in de lagere Zwitserse divisies en werd opgericht door Portugese emigranten in Zwitserland) FC Albania (uit Albanië, speelt in de Zwitserse amateurdivisies, opgericht door de Albanese gemeenschap in Zwitserland) 7. Spanje UD Ibiza-Eivissa (uit de Balearen, een club die zich door de geografische isolatie enigszins los van de rest van Spanje ontwikkelt) CE Principat (uit Andorra, speelde eerder in de lagere divisies van het Spaanse voetbalsysteem) 8. Zweden Bosna IF (opgericht door Bosnische immigranten in Zweden, speelt in lagere Zweedse divisies) Assyriska FF (opgericht door Assyrische immigranten in Zweden, speelt in de Zweedse amateurdivisies) 9. Nederland VV Katwijk (opgericht door vissersgemeenschappen, speelt in de lagere divisies, hoewel ze minder bekend zijn op internationaal niveau) SVV Scheveningen (bekend vanwege lokale wortels en minder bekend buiten Nederland, actief in lagere competities) 10. Duitsland Türkiyemspor Berlin (opgericht door Turkse immigranten in Duitsland, speelt in lagere Duitse divisies) FC Croatia Berlin (opgericht door Kroatische immigranten in Duitsland, speelt in de lagere divisies) 11. Italië AC Libertas (uit San Marino, speelt in de lagere Italiaanse divisies) Dit soort clubs is vaak nauw verbonden met specifieke immigranten- of diaspora-gemeenschappen, en hoewel ze op zeer lokaal niveau spelen, vertegenwoordigen ze vaak culturele en sociale banden met hun land van herkomst. Ze zijn zeker interessant voor mensen die dieper in de voetbalwereld willen duiken! De Nederlandse clubs heb ik speciaal laten staan, want huh. Maar misschien heb je hier wat aan? Syrianska FC (aartsrivaal van Assyriska) en Dalkurd zijn in Zweden ook nog opties binnen het profvoetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 13 minuten geleden zei sennid: Volgens mij heb je het tegen mij Heb al een aardig lijstje maar voor de helft moet je een database downloaden om het te kunnen spelen. Ben net begonnen met Perolas Negras in Brazilië om Haïti te voorzien van spelers En aantal clubs kloppen niet uit je lijstje. Sommigen bestaan niet, krijgen geen andere nationaliteiten uit de jeugd of ze spelen in eigen land weer. Ik zou toch zweren dat ik je getagd had. Maar goed, ik deed het allemaal met ChatGPT. Verder geen idee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 1 minuut geleden zei Zawisza: Ik zou toch zweren dat ik je getagd had. Maar goed, ik deed het allemaal met ChatGPT. Verder geen idee Neuh want had toevallig FM café open staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 1 uur geleden zei sennid: Volgens mij heb je het tegen mij Heb al een aardig lijstje maar voor de helft moet je een database downloaden om het te kunnen spelen. Ben net begonnen met Perolas Negras in Brazilië om Haïti te voorzien van spelers En aantal clubs kloppen niet uit je lijstje. Sommigen bestaan niet, krijgen geen andere nationaliteiten uit de jeugd of ze spelen in eigen land weer. Zitten er ook Portugese clubs tussen het lijstje van jou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober (bewerkt) 4 minuten geleden zei bas huijsmans: Zitten er ook Portugese clubs tussen het lijstje van jou? twee. Oriental Dragon waar Chinese spelers uit de jeugd komen. Africanos Bragança waar Kaap Vedische spelers uit de jeugd komen 13 oktober bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 oktober Share Geplaatst 13 oktober 2 minuten geleden zei sennid: twee. Oriental Dragon waar Chinese spelers uit de jeugd komen. Africanos Bragança waar Kaap Vedische spelers uit de jeugd komen Danku danku, zal eens in de gaten blijven houden of die ooit speelbaar worden in mijn save haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten