Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

14 hours ago, Urbeto said:

Dit is toch wel een heerlijke transfervrije aanwinst zeg :< Wilde een paar maanden terug nog iets wat leek op zijn Al Ittihad salaris, maar was nu midden augustus al een stuk redelijker. Dat wordt ruim een jaar vlammen!

FPem9Pw.png

5 miljoen per jaar natuurlijk alsnog wel ziek als je ziet welke club je groot hebt gemaakt hahaha. Aardige save!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We zijn opgeklommen van de degradatieplaatsen naar een keurige zesde plek, en veel meer zat er dit seizoen niet in. De huidige selectie is namelijk bijzonder dun, zowel in kwaliteit als in breedte. Er zijn wel een paar positieve uitschieters, en hopelijk blijven zij volgend seizoen fit. Hoewel ik al aardig wat buitenlandse spelers heb verkocht, blijft de transferopbrengst op 0%. Toch denk ik dat we volgend seizoen een serieuze gooi naar de titel kunnen doen, en hopelijk kunnen we dan eindelijk profiteren van de inkomsten.

image.thumb.png.5d0402fb1374bef3f087222b769552a4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lensherr:

We zijn opgeklommen van de degradatieplaatsen naar een keurige zesde plek, en veel meer zat er dit seizoen niet in. De huidige selectie is namelijk bijzonder dun, zowel in kwaliteit als in breedte. Er zijn wel een paar positieve uitschieters, en hopelijk blijven zij volgend seizoen fit. Hoewel ik al aardig wat buitenlandse spelers heb verkocht, blijft de transferopbrengst op 0%. Toch denk ik dat we volgend seizoen een serieuze gooi naar de titel kunnen doen, en hopelijk kunnen we dan eindelijk profiteren van de inkomsten.

image.thumb.png.5d0402fb1374bef3f087222b769552a4.png

Against all Odds

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ReneLeBlanc Andrei Borza zit helaas niet in mijn database. Luka Topalovic gelukkig wel en zit godszijdank bij Inter Milan -20. Inter Milan mag mij altijd zo enorm met FM, ik kan altijd heel gemakkelijk hun spelers kopen vaak, zonder enige vorm van weerstand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Lensherr:

Probeer nog even een stadion naar je eigen naam? @Urbeto

Het nieuwe stadion is onderweg, maar wordt (helaas) vernoemd naar ÖIS oprichter en oud-voorzitter Wilhelm Friberg. Absoluut een grote meneer in de Zweedse voetbalgeschiedenis, maar doordat hij al een eeuw dood is had ik stiekem gehoopt op een 'eigen' stadion. Dat is me in 14 jaar FM nog nooit gelukt geloof ik. 

Komt voor de bakker @Vreven! IFK Malmö is een leuke clubkeuze. Spelen in een prachtig historisch stadion natuurlijk. Hoe sta jij er nu voor? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Urbeto:

Het nieuwe stadion is onderweg, maar wordt (helaas) vernoemd naar ÖIS oprichter en oud-voorzitter Wilhelm Friberg. Absoluut een grote meneer in de Zweedse voetbalgeschiedenis, maar doordat hij al een eeuw dood is had ik stiekem gehoopt op een 'eigen' stadion. Dat is me in 14 jaar FM nog nooit gelukt geloof ik. 

Komt voor de bakker @Vreven! IFK Malmö is een leuke clubkeuze. Spelen in een prachtig historisch stadion natuurlijk. Hoe sta jij er nu voor? 

Heb net de eerste wedstrijd op het derde niveau gewonnen. Dat ik met deze club ben begonnen, is wel toeval. Het idee was een journeyman. Maar zit er nu 2,5 seizoen en heb het eigenlijk wel erg naar mijn zin. Ik mag ook lekker mijn diploma's halen. Ik zie het verder wel, dat is ook wel eens leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites