Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei Bogatyr:

Als je alle resultaten hier ziet, inculsief die van mezelf, kan je alleen maar concluderen dat deze versie voorlopig echt te makkelijk is.

Ik ga met Sporting ook veel te gemakkelijk in Europa. Bayern, Arsenal en Barcelona met flinke uitslagen uitgeschakeld. Tweede seizoen pas...

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei De Raam:

Ik ga met Sporting ook veel te gemakkelijk in Europa. Bayern, Arsenal en Barcelona met flinke uitslagen uitgeschakeld. Tweede seizoen pas...

Ja ik hoop dat ze het echt wat moeilijker gaan maken. Want geloof het of niet, ik had met Albacete verwacht dat het een wisselvallig seizoen zou worden en uiteindelijk middenmoot eindigen. Maar als je in je eerste seizoen meteen meedoet om CL plaatsen, dat vind ik eerlijk gezegd niet leuk en niet realistisch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei De Raam:

Veel monsterscores wel, ben benieuwd of dat na maandag nog zo is!

59 minuten geleden zei Bogatyr:

Als je alle resultaten hier ziet, inculsief die van mezelf, kan je alleen maar concluderen dat deze versie voorlopig echt te makkelijk is.

Fuck, ik dacht dat ik ineens goed was in FM. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bogatyr:

Dat gevoel overheerst na deze game ook wel een beetje bij mij ja. Ik werd in seizoen 2 direct kampioen in de Eredivisie met FC Emmen, totaal terecht met een selectie die bij lange na niet goed genoeg was om Ajax, Feyenoord, PSV ed van de mat te spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Dat gevoel overheerst na deze game ook wel een beetje bij mij ja. Ik werd in seizoen 2 direct kampioen in de Eredivisie met FC Emmen, totaal terecht met een selectie die bij lange na niet goed genoeg was om Ajax, Feyenoord, PSV ed van de mat te spelen. 

Wat is je tactiek met Emmen, want dat is wel heel erg knap.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei bas huijsmans:

Is het niet vaak dat het in de beta altijd makkelijk is/lijkt? Staat me namelijk iets van bij dat ik deze gedacht vorig jaar ook had namelijk.

Dit idee heb ik inderdaad ook, gaat me eigenlijk wat te makkelijk af met een team als Zwolle. Ben eigenlijk gewend om tegen degradatie te moeten spelen. Volgens mij is het ook vooral als je dynamiek goed is dat je team dan ineens heel goed gaat spelen. :classic_huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Ik heb een vraag: ik wil graag de Keuken Kampioen Divisie en Belgische competitie inzien qua spelers met kwaliteit (en/of potentie) i.c.m. een aflopend contract volgend jaar zomer (juli 2024). Hoe zouden jullie dat aanpakken? Ik ben geen data scout, waardoor ik niet zelf handmatig een script kan draaien. Is er een online inzage van de totale FM24 database?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Koenniiee:

Goedemiddag,

Ik heb een vraag: ik wil graag de Keuken Kampioen Divisie en Belgische competitie inzien qua spelers met kwaliteit (en/of potentie) i.c.m. een aflopend contract volgend jaar zomer (juli 2024). Hoe zouden jullie dat aanpakken? Ik ben geen data scout, waardoor ik niet zelf handmatig een script kan draaien. Is er een online inzage van de totale FM24 database?

Misschien dat deze video je kan helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites