Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Bazoer:

Wat zijn jullie ervaringen met Estevao? Qua potentie zou hij een topper moeten worden volgens mij, maar na 4 seizoenen is hij nog amper gegroeid bij mij. 

Ook moeilijk om te bepalen of het nou een buitenspeler, spits of aanvallende middenvelder is.

Ik heb hem zelf ook en ik denk dat hij een zogenaamde "late developer" is. Al eens eerder een screenshot gezien van hem dat hij pas later heel snel ontwikkelt ineens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rrrood:

Ik heb hem zelf ook en ik denk dat hij een zogenaamde "late developer" is. Al eens eerder een screenshot gezien van hem dat hij pas later heel snel ontwikkelt ineens.

Wist niet eens dat dat kon. Zit me verder ook niet in de weg en pakt zijn wedstrijden wel. Zal het nog een paar seizoenen aankijken dan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ondertussen hier voor de 15de keer ofzo gepromoveerd in mijn carrière. Op zich niet slecht, maar zou toch liever 1 tactiek hebben die heel de tijd goed doet. Altijd dat zoeken naar dé tactiek.. En had dit ook liever gedaan met 1 club. :) 

Dikke schulden ook. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei The Saint:

Wat doen jullie met coaches die maar niet slagen voor hun licenties? Steven Defour is inmiddels al 4 keer gezakt voor de pro licentie :cab:

Als hij wel goede attributen heeft zou ik hem gewoon lekker houden, als dat niet best is hem alleen houden als jeugdtrainer indien hij een goed karakter heeft. Zo niet, dan lozen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de CL winst vorig jaar en de verloren finale in het seizoen daarvoor was het al een veredelde blamage dat we dit jaar een tussenronde moesten gaan spelen. Met Braga was de loting niet eens heel ongunstig maar dan moet je natuurlijk niet tegen een typische FM-pot aanlopen. Uit 2-1 verloren en thuis krijg je ondanks een enorm overwicht dan dit. Uiteraard inclusief drie keer het houtwerk. 

Slechtste CL seizoen sinds ik bij de club zit. Het wordt een rustig voorjaar zo :classic_ninja:

gkIP5tb.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Casa Pia begin seizoen 3. Eerste wedstrijd ooit in de Champions League na het kampioenschap van vorig jaar. Hieronder mijn sterkste elft op dit moment. Obando = absolute aanrader. :< Spits van Barcelona Sporting Club uit Ecuador. Gratis overgenomen in de winter.

image.thumb.png.b7d25fd7adb6401a904f21eb8e1aa26e.png

Wat voor tactiek hanteer je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Dender70:

Aardig team zeg, snel gedaan   Nypan toppertje, direct van Rosenborg gehaald? 

Begin seizoen 2 voor (uit mijn hoofd) 7 miljoen. Vorig jaar vaak invaller op linksbuiten of 10. Dit seizoen basis op 10.

8 uur geleden zei Steels:

Wat voor tactiek hanteer je?

Hele simpele 4-2-3-1.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Thierryvane:

Casa Pia begin seizoen 3. Eerste wedstrijd ooit in de Champions League na het kampioenschap van vorig jaar. Hieronder mijn sterkste elft op dit moment. Obando = absolute aanrader. :< Spits van Barcelona Sporting Club uit Ecuador. Gratis overgenomen in de winter.

image.thumb.png.b7d25fd7adb6401a904f21eb8e1aa26e.png

Screen die Obando is voor me maat. :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites