MetalMichael Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 3 minuten geleden zei Thomassje123: Ik leef hier in 2091 ja, daarom. teruggerekend zit je net boven de 50 miljoen als vergelijkbaar bedrag in 2024. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 1 minuut geleden zei MetalMichael: ja, daarom. teruggerekend zit je net boven de 50 miljoen als vergelijkbaar bedrag in 2024. Maar goed dat ik heb gespaard dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei 10 minuten geleden zei Thomassje123: Maar goed dat ik heb gespaard dan Status; rijk. Joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Tesic komt van Genk en Hiddink is eigen Jeugd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Wat een aanval hebben ze ook in Argentinië . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Super trots op 2 van onze spelers in de top 10 van de Nexgen 2027 te hebben staan. Zowel Karoglan als Nilsson spelen basis in ons eerste jaar Premier League Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Tegen de verwachting in, is de titel in het 1e seizoen al een feit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Wat een heerlijk Europees (groepsfase)debuut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Finale International Super Cup begin seizoen 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Moeizamer dan verwacht maar deze is ook binnen. Freiburg doet het wel in iedere save goed van mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei WK 2026 met België Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Als ik nu nog eens een WK zou kunnen winnen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marvin Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Na jaren van geruchten gaat het er in 2029 toch eens van komen.. Ik ben benieuwd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR-Badger Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Nog een lange weg te gaan, maar momenteel in een spannende titelrace: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Even een vraagje voor de kenners hier (en ik zal ook even @De Raam taggen want die heeft volgens mij al eens eerder zowel een 1e als 2e elftal onder zijn hoede genomen). Ik heb bij Bilbao nu ingesteld dat ik verantwoordelijk ben voor de selectie van het B-team en ook dat ik ze leid tijdens wedstrijden. Toch verspringt elke keer heel de opstelling. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan voorkomen, is echt irritant namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 1 uur geleden zei Rob1981: Even een vraagje voor de kenners hier (en ik zal ook even @De Raam taggen want die heeft volgens mij al eens eerder zowel een 1e als 2e elftal onder zijn hoede genomen). Ik heb bij Bilbao nu ingesteld dat ik verantwoordelijk ben voor de selectie van het B-team en ook dat ik ze leid tijdens wedstrijden. Toch verspringt elke keer heel de opstelling. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan voorkomen, is echt irritant namelijk. Heeft het tweede elftal nog een manager? Zo ja, die even ontslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 12 minutes ago, De Raam said: Heeft het tweede elftal nog een manager? Zo ja, die even ontslaan. Die is al ontslagen. Kan het dan wellicht nog zijn dat er ergens een taak aan een assistent toe is gewezen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 49 minuten geleden zei Rob1981: Die is al ontslagen. Kan het dan wellicht nog zijn dat er ergens een taak aan een assistent toe is gewezen? Wellicht. Wanneer verspringt de opstelling precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 11 minutes ago, De Raam said: Wellicht. Wanneer verspringt de opstelling precies? Ik had één wedstrijd gespeeld, vervolgens moet ik enkele dagen later weer een wedstrijd en staat er een compleet andere opstelling in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MR-Badger Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Het net niet gehaald. We proberen volgend seizoen opnieuw! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 2 uur geleden zei Rob1981: Ik had één wedstrijd gespeeld, vervolgens moet ik enkele dagen later weer een wedstrijd en staat er een compleet andere opstelling in. Durf ik zo geen antwoord op te geven. Zijn enkele spelers misschien beschikbaar gemaakt voor de O18, waardoor ze uit de opstelling gehaald worden? Onder het Quick Pick menu kun je selecties opslaan, wellicht is dat een handigheidje voor je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 1 hour ago, De Raam said: Durf ik zo geen antwoord op te geven. Zijn enkele spelers misschien beschikbaar gemaakt voor de O18, waardoor ze uit de opstelling gehaald worden? Onder het Quick Pick menu kun je selecties opslaan, wellicht is dat een handigheidje voor je? Dat ga ik inderdaad doen. Dan is het niet zo vervelend meer, thanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Prima aantal goaltjes al, vorig. seizoen geëindigd op 45 doelpunten in het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Huh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Dit zal al honderd keer gevraagd zijn, maar hoe kan ik het Duitse nationale elftal laten spelen met de bestaande spelers? Op dit moment kunnen alleen de regens erin komen in verloop van tijd. Heb ergens wel wat gelezen dat als je diep in de bestanden van FM24, database en dan mapje 2400 oid een paar bestanden verwijderd dit probleem word verholpen. Dit helpt bij mij niet. Ook niet bij een nieuwe game. Is er een oplossing hier voor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten