Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Even een vraagje voor de kenners hier (en ik zal ook even @De Raam taggen want die heeft volgens mij al eens eerder zowel een 1e als 2e elftal onder zijn hoede genomen). Ik heb bij Bilbao nu ingesteld dat ik verantwoordelijk  ben voor de selectie van het B-team en ook dat ik ze leid tijdens wedstrijden. Toch verspringt elke keer heel de opstelling. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan voorkomen, is echt irritant namelijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rob1981:

Even een vraagje voor de kenners hier (en ik zal ook even @De Raam taggen want die heeft volgens mij al eens eerder zowel een 1e als 2e elftal onder zijn hoede genomen). Ik heb bij Bilbao nu ingesteld dat ik verantwoordelijk  ben voor de selectie van het B-team en ook dat ik ze leid tijdens wedstrijden. Toch verspringt elke keer heel de opstelling. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan voorkomen, is echt irritant namelijk. 

Heeft het tweede elftal nog een manager? Zo ja, die even ontslaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minutes ago, De Raam said:

Heeft het tweede elftal nog een manager? Zo ja, die even ontslaan. 

Die is al ontslagen. Kan het dan wellicht nog zijn dat er ergens een taak aan een assistent toe is gewezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minutes ago, De Raam said:

Wellicht. Wanneer verspringt de opstelling precies?

Ik had één wedstrijd gespeeld, vervolgens moet ik enkele dagen later weer een wedstrijd en staat er een compleet andere opstelling in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rob1981:

Ik had één wedstrijd gespeeld, vervolgens moet ik enkele dagen later weer een wedstrijd en staat er een compleet andere opstelling in. 

Durf ik zo geen antwoord op te geven. Zijn enkele spelers misschien beschikbaar gemaakt voor de O18, waardoor ze uit de opstelling gehaald worden?

Onder het Quick Pick menu kun je selecties opslaan, wellicht is dat een handigheidje voor je? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, De Raam said:

Durf ik zo geen antwoord op te geven. Zijn enkele spelers misschien beschikbaar gemaakt voor de O18, waardoor ze uit de opstelling gehaald worden?

Onder het Quick Pick menu kun je selecties opslaan, wellicht is dat een handigheidje voor je? 

Dat ga ik inderdaad doen. Dan is het niet zo vervelend meer, thanks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit zal al honderd keer gevraagd zijn, maar hoe kan ik het Duitse nationale elftal laten spelen met de bestaande spelers? Op dit moment kunnen alleen de regens erin komen in verloop van tijd. Heb ergens wel wat gelezen dat als je diep in de bestanden van FM24, database en dan mapje 2400 oid een paar bestanden verwijderd dit probleem word verholpen. Dit helpt bij mij niet. Ook niet bij een nieuwe game. Is er een oplossing hier voor? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites