Dansmeister Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Hmm niet echt een goede spits dus als ik zijn doelpuntjes per jaar bekijk. Wat jammer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Zou hem persoonlijk ook op de rechtervleugel gaan gebruiken in plaats van in de spits. Hij had natuurlijk ook wel erg grote schoenen om te vullen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april (bewerkt) 33 minuten geleden zei Dansmeister: Hmm niet echt een goede spits dus als ik zijn doelpuntjes per jaar bekijk. Wat jammer! 25 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Zou hem persoonlijk ook op de rechtervleugel gaan gebruiken in plaats van in de spits. Hij had natuurlijk ook wel erg grote schoenen om te vullen Is mijn #karelball en #becksball Arsenal. One does not simply play in one's favorite, or just one position Ik heb screens gemaakt van de top 4 teams, wat er spits kan spelen bij LIverpool, United, Arsenal en Aston Villa. Kijk , geniet en kom zelf wel achter, dat de concurrentie bij Arsenal, iig niet slecht is en zkr niet dun! En nu lekker richting werk, knallen in de Ho-re-CA Villa: United: Liverpool: Arsenal: 2 april bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Ik snap af en toe zo weinig van jouw posts. Mijn god Maar goed, die huurperiode van Vitor Roque is ook lekker zeg, 21 millies leggen en m dan niet gebruiken Je had m dan nog beter gewoon het eerste halfjaar kunnen laten spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 41 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik snap af en toe zo weinig van jouw posts. Mijn god Maar goed, die huurperiode van Vitor Roque is ook lekker zeg, 21 millies leggen en m dan niet gebruiken Je had m dan nog beter gewoon het eerste halfjaar kunnen laten spelen Ik heb Pedro G verkocht voor 38 millie aan Barcelona. Helaas met verlies maar prima. Ik heb geld nu voor Roque te kopen, zodra het 1 januari is, schop ik hem terug naar Spanje. Ik moet nu gaan werken, laterz Homie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 4 uur geleden zei ReneLeBlanc: Haha joh ik heb geen idee. Ik vind Denemarken schitterend, net zoals Noorwegen en Zweden. Moet daarbij wel zeggen dat ik in de laatste twee landen nog nooit geweest ben. Denemarken lijkt me ook een prima FM-land hoor. Ik ouwehoer maar een beetje. Denemarken is een beetje voor Zweden wat België voor Nederland is qua speelse rivaliteit. Maar Noorwegen en Zweden zijn wel mooiere landen natuurlijk 1 uur geleden zei Kyrill: Arsenal: Weet je zeker dat je niet nog een nieuwe spits nodig hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 42 minuten geleden zei Urbeto: Denemarken lijkt me ook een prima FM-land hoor. Ik ouwehoer maar een beetje. Denemarken is een beetje voor Zweden wat België voor Nederland is qua speelse rivaliteit. Maar Noorwegen en Zweden zijn wel mooiere landen natuurlijk Weet je zeker dat je niet nog een nieuwe spits nodig hebt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Hey, de AI flikt zichzelf ook. 8-1 bij rust, 8-2 eindstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april (bewerkt) @Thierryvane@ReneLeBlanc@Marvin Met nog 11 competitiewedstrijden te gaan schiet Esposito het record van Lucca drie seizoenen geleden uit de boeken. Deed dat ook in 22 matchen, wegens blessuretijd. Wat ziek. Als voorzitter van de Pafundi club moest ik wel, maar moet daar flink voor dokken. Het lijken verdorie wel Karel praktijken in Udinese. Pas 21 hé. Tjonge, jonge, jonge. Wat is die man goed. 2 april bewerkt door Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Nieuwe game begonnen met Pro Vercelli, voormalig zeven-voudig kampioen van de Serie A Heb alleen wel een aangepast logo via google gepakt omdat ik die persoonlijk net wat toffer vindt dan hun normale logo . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 21 minuten geleden zei Joery: Nieuwe game begonnen met Pro Vercelli, voormalig zeven-voudig kampioen van de Serie A Heb alleen wel een aangepast logo via google gepakt omdat ik die persoonlijk net wat toffer vindt dan hun normale logo . Je zat al een keertje in Italie toch? Wat een geweldig logo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 31 minuten geleden zei Dansmeister: @Thierryvane@ReneLeBlanc@Marvin Met nog 11 competitiewedstrijden te gaan schiet Esposito het record van Lucca drie seizoenen geleden uit de boeken. Deed dat ook in 22 matchen, wegens blessuretijd. Wat ziek. Als voorzitter van de Pafundi club moest ik wel, maar moet daar flink voor dokken. Het lijken verdorie wel Karel praktijken in Udinese. Pas 21 hé. Tjonge, jonge, jonge. Wat is die man goed. Pfoe, dat is het jongere broertje van Sebastiano toch? Bij mij was het Sebastiano die de Serie A redelijk aan gort schoot, heb die Pio zelf nooit gehad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april (bewerkt) 5 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Je zat al een keertje in Italie toch? Wat een geweldig logo. Ik kom altijd weer terug in Italië Al die clubs met mooie historie.. te veel om te kiezen haha. 2 april bewerkt door Joery Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 6 minuten geleden zei Joery: Ik kom altijd weer terug in Italië Al die clubs met mooie historie.. te veel om te kiezen haha. Haha, ja ik snap je volkomen hoor. Vind alleen die non-EU regel zo ruk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april (bewerkt) @Fantasy wou jij niet terug naar IJsland? Genoeg uitbreidingsmogelijkheden in ieder geval. De club heet Knattspyrnufélag Fjarðabyggðar en speelt in het Ólafsfjarðarvöllur. 2 april bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 3 minuten geleden zei Bogatyr: @Fantasy wou jij niet terug naar IJsland? Genoeg uitbreidingsmogelijkheden in ieder geval. De club heet Knattspyrnufélag Fjarðabyggðar en speelt in het Ólafsfjarðarvöllur. Zijn we weg ? @ReneLeBlanc De Viking Challenge, met een cafe ploeg uit IJsland naar de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 5 minuten geleden zei Bogatyr: Zijn we weg ? @ReneLeBlanc De Viking Challenge, met een cafe ploeg uit IJsland naar de CL. Ik ben altijd in dat weet je toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 april Auteur Share Geplaatst 2 april 13 minuten geleden zei Bogatyr: @Fantasy wou jij niet terug naar IJsland? Genoeg uitbreidingsmogelijkheden in ieder geval. De club heet Knattspyrnufélag Fjarðabyggðar en speelt in het Ólafsfjarðarvöllur. Heb ik al eens een toffe game mee gehad ja, maar deze afbeeldingen nog nooit gezien Bedankt hè. Heb ik net een nieuwe club gevonden gisteren, zwengel jij de IJsland-slinger weer aan. Nu gaat dat weer kriebelen en wil ik een nieuwe Afturelding-achtige game Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 2 minuten geleden zei Fantasy: wil ik een nieuwe Afturelding-achtige game Ik ben er al een tijdje op aan het wachten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 april Auteur Share Geplaatst 2 april Zojuist zei Bogatyr: Ik ben er al een tijdje op aan het wachten Ja, zwengel nog een keer harder ook. Potjandrie. Ik bewaar deze voor FM25 wel. Mogen jullie in de tussentijd een alter ego bedenken voor de manager. Magnus Karlsson moet een mooie opvolger krijgen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april Zojuist zei Fantasy: Ja, zwengel nog een keer harder ook. Potjandrie. Ik bewaar deze voor FM25 wel. Mogen jullie in de tussentijd een alter ego bedenken voor de manager. Magnus Karlsson moet een mooie opvolger krijgen natuurlijk. Karl Magnussón ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 2 april Auteur Share Geplaatst 2 april 2 minuten geleden zei Bogatyr: Karl Magnussón ! Meh, ik ben niet verkocht nog. Genoeg tijd om inspiratie op te doen wel voor een nieuwe droom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april poeh lekker hoor 48 miljoen erbij door een verkooppercentage Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april 10 minuten geleden zei Fantasy: Meh, ik ben niet verkocht nog. Genoeg tijd om inspiratie op te doen wel voor een nieuwe droom Mijn laatste poging. Vestri Ísafjördur. Het alter ego mag je zelf verzinnen. Misschien heeft Magnus Karlsson wel een zoon die het ook wil maken als manager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 2 april Share Geplaatst 2 april (bewerkt) Na de KKD-challenge voltooid te hebben, heeft het opbouwen van een club vanaf een lager niveau m'n interesse wat meer gewerkt. Daarom logischerwijs op het derde niveau van Luxemburg begonnen (met de FMI update om Luxemburgs speelbaar te maken), met Wincrange wel te verstaan. Helaas zijn er amper goede spelers uit Luxemburg zelf te vinden, dus een Building a Nation-achtige challenge zit er niet in. Direct weer m'n fijnste herinneringen in de VVV-game naar boven zien komen, je veel scorende spits die ineens weggehaald is door een competitiegenoot (die zelfs lager stond op dat moment ), in het 1ste seizoen het kampioenschap (en enige manier van promotie) uit handen gegeven, maar in het tweede seizoen semiprofessioneel kunnen worden, en het kampioenschap weten te worden. Wel een groot voordeel aan al die amateur contracten, kan met klik met een lege selectie voor volgend seizoen beginnen 2 april bewerkt door joostmakaay Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten