Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Dansmeister:

Hoe gaat het in de PL lieverd?

Fucking kut haha. Sta 8e met 9 winst 5 gelijk en 8 verlies. Speel al tijdje met taktiek van Becks. Dit was dan wel pas 1e thuis nederlaag in 11 PL duels, eerste uitzege in hele lange tijd moet nog komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Kyrill:

Fucking kut haha. Sta 8e met 9 winst 5 gelijk en 8 verlies. Speel al tijdje met taktiek van Becks. Dit was dan wel pas 1e thuis nederlaag in 11 PL duels, eerste uitzege in hele lange tijd moet nog komen. 

En een nieuwe game met Arsenal? Lekker met de huidige selectie. Werelds man.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Dansmeister:

En een nieuwe game met Arsenal? Lekker met de huidige selectie. Werelds man.

Nu net mee begonnen, minuut geleden. @Becks raadde het ook al aan :)

IK ben vooral benieuwd of onze grote vriend @Steels met een club al iig 1 of meer competitie duels gespeeld heeft? Fingerscrossed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Becks:

Ziet er goed uit, veel succes en plezier!

Thnx maat, thnx!! :)

Nu geijk al de 1e ''test'' Liverpool uit! Ik edit zo in mijn post wel het resultaat, tenzij iemand tussendoor nog post :D

LivArs0-1s1.thumb.png.74d32273f71d60c7b567c0d194e5d6d2.png

We winnen gewoon 0-1 bij Liverpool fuck yesssss

@neva @Dansmeister @Becks @Thierryvane @TheRealOne @dvsermelo @delichris @De Raam @Nom de Guerre zzooooo blijjj hiermee

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is dus toch geen Italië en Boreale geworden, waar ik laatst nog een post over plaatste. M'n allereerste game dit jaar was in Italië, dus toch voor iets anders gekozen. Voorwaarde voor de save is het hebben van een mooi shirt- en land.

Gevonden in Athens Kallithea, actief op het tweede niveau van Griekenland :D Heb er ook meteen maar eentje voor mezelf gekocht ;c

Athens Kallithea FC (@AKFC66) / X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kyrill:

Nu net mee begonnen, minuut geleden. @Becks raadde het ook al aan

IK ben vooral benieuwd of onze grote vriend @Steels met een club al iig 1 of meer competitie duels gespeeld heeft? Fingerscrossed

Voorbereiding met RB Leipzig zit er bijna op

image.thumb.png.fac1957fc543cb3523fb6c44cbe7e04a.png

Maar het begint toch alweer te kriebelen om een ander soort save te starten. Zat aan een werkloze save te denken en mezelf opwerken in lagere reeksen heb ik nu precies wel meer zin in! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Steels:

Maar het begint toch alweer te kriebelen om een ander soort save te starten.

Waarom?

Je hebt net alles tot in de puntjes geregeld en opgezet met Leipzig. Speel nou eerst eens de maand augustus nog uit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Steels:

Voorbereiding met RB Leipzig zit er bijna op

image.thumb.png.fac1957fc543cb3523fb6c44cbe7e04a.png

Maar het begint toch alweer te kriebelen om een ander soort save te starten. Zat aan een werkloze save te denken en mezelf opwerken in lagere reeksen heb ik nu precies wel meer zin in! 

Zou ik echt niet doen maatje. Ik sluit me 100% bij @Becks aan, je bent nu al verder gekomen dan laatste 10+saves of meer. Je hebt nu al heel veel werk en energie ingestopt, zou zonde zijn als alles voor niks is/was. Probeer iig op z'n minst tot augustus/september te spelen, dan maak je mij heel trots, en beloof ik je mijn best gaan doen, geen grapjes meer te maken over wel of niet seizoen 2 halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Zou ik echt niet doen maatje. Ik sluit me 100% bij @Becks aan, je bent nu al verder gekomen dan laatste 10+saves of meer. Je hebt nu al heel veel werk en energie ingestopt, zou zonde zijn als alles voor niks is/was. Probeer iig op z'n minst tot augustus/september te spelen, dan maak je mij heel trots, en beloof ik je mijn best gaan doen, geen grapjes meer te maken over wel of niet seizoen 2 halen.

Dit is meestal het punt dat ik haal hoor in mijn saves, maar dan bekijk ik youtube-videos of luister ik podcasts of lees ik verhalen, blogs van andere fm'ers en dan krijg ik ook zin in zo'n saves:sorry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Steels:

Dit is meestal het punt dat ik haal hoor in mijn saves, maar dan bekijk ik youtube-videos of luister ik podcasts of lees ik verhalen, blogs van andere fm'ers en dan krijg ik ook zin in zo'n saves

Ja maar vriendje, die mensen spelen toch ook gewoon verder dan dit punt, je nu bent, zoals 99% van de users op dit forum? Waar kan het aan liggen dat je steeds opnieuw wilt beginnen, ben je bang dat de resultaten gaan tegenvallen?

Kan toch niet zo zijn je elke keer na de voorbereiding er al geen zin meer in heb en niet meer leuk vind, wanneer het ''echte'' werk begint?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Ja maar vriendje, die mensen spelen toch ook gewoon verder dan dit punt, je nu bent, zoals 99% van de users op dit forum? Waar kan het aan liggen dat je steeds opnieuw wilt beginnen, ben je bang dat de resultaten gaan tegenvallen?

Kan toch niet zo zijn je elke keer na de voorbereiding er al geen zin meer in heb en niet meer leuk vind, wanneer het ''echte'' werk begint?

Ja, draait vooral rond het verhaal in mijn hoofd geloof ik. Dat dan niet volledig klopt of niet meer realistisch is, waardoor ik geen immersie heb in de game..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Steels:

Ja, draait vooral rond het verhaal in mijn hoofd geloof ik. Dat dan niet volledig klopt of niet meer realistisch is, waardoor ik geen immersie heb in de game..

Ik zou je dan tot slot alleen nog willen adviseren je niet te druk maken om ''realisme/realistisch'' 80% van de users wint hier de CL met clubs, die het iin het echt in 150 jaar of langer, nooit zouden doen:checkit:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Ik zou je dan tot slot alleen nog willen adviseren je niet te druk maken om ''realisme/realistisch'' 80% van de users wint hier de CL met clubs, die het iin het echt in 150 jaar of langer, nooit zouden doen

Wat ik met WSG Tirol presteer zou irl nooit mogelijk zijn. Dus eens! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Ik zou je dan tot slot alleen nog willen adviseren je niet te druk maken om ''realisme/realistisch'' 80% van de users wint hier de CL met clubs, die het iin het echt in 150 jaar of langer, nooit zouden doen:checkit:

Weet ik, daarom hou ik niet van one club-saves..maar ik hou wel van een beetje realisme in mijn game ;)

Maar goed, we blijven proberen om wel die immersion in een save te hebben..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Dansmeister:

Je bent lekker bezig Karel! Tip van de meester. Havertz op 10 gaat je geheid kampioen maken. @Kyrill

Thnx maat thnx. Alleen ik speel dus 433 dm wide van Becks. Dat is zonder 10. Kai staat tot dusver Spits(Pressing of Advanced Forward of Deep Lying Forward ) of MCL als Mezalla. Ik ga hem omdat we veel blessures hebben, binnenkort ook uittesten op AMR. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Kyrill:

Thnx maat thnx. Alleen ik speel dus 433 dm wide van Becks. Dat is zonder 10. Kai staat tot dusver Spits(Pressing of Advanced Forward of Deep Lying Forward ) of MCL als Mezalla. Ik ga hem omdat we veel blessures hebben, binnenkort ook uittesten op AMR. 

Ik PM je vanavond even. Speciaal voor jou. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had 'vroeger' hetzelfde probleem als @Steels maar dan na een seizoen of twee. Ik heb toen op een gegeven moment gewoon tegen mezelf gezegd; kerel, zet nou eens gewoon door! 

Als ik dan nieuwe ideeën kreeg, schreef ik die op maar bleef ik stug mijn save doorspelen. Soms moet je gewoon even op de tanden bijten en door zo'n fase heen. En anders maar niet meer zoveel naar andere FM'ers kijken zodat je niet telkens nieuwe ideeën krijgt. 

Tevens kan het helpen om je speelstijl wat aan te passen want hoewel je het leuk vind om er een goed narratief bij te hebben, heeft het je nog niet één keer echt geholpen! Hetzelfde geldt voor het samenstellen van de staf en dergelijke, doe dat lekker aan het begin van het tweede seizoen. Waarom moet meteen alles goed staan? Stel als eerst het doel om een seizoen af te werken, zonder al die poespas. Kun je daarna jezelf belonen door het 'goed' te doen. 

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei De Raam:

Hetzelfde geldt voor het samenstellen van de staf en dergelijke, doe dat lekker aan het begin van het tweede seizoen.

Dit inderdaad. Is sowieso niet handig om dat meteen in het begin te willen doen, veel goede staff is dan niet beschikbaar en je bent afhankelijk van je startbudgetten. Zelfde geldt voor aankopen. Zet eigenlijk altijd de eerste transferperiode uit. Dat werkt voor mij om in ieder geval één seizoen af te maken en dan te kijken wat ik eigenlijk wil met de save.

En verder is het inderdaad gewoon een kwestie van niet teveel na te denken maar gewoon te doen. Klinkt simpel, maar zoals Bas ook zegt, anders is het ook logisch dat je nooit feeling bij een save krijgt omdat je jezelf die kans niet eens geeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites