Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei MisterX:

Mijn spits heeft al 13 keer vanaf 11 meter aan mogen leggen in 18 wedstrijden. En dan zijn er ook nog een paar genomen door andere spelers. Is dat niet een beetje erg vaak?! 

Heb ik ook een hele lange periode gehad

Mijn theorie hier op is dat het kwaliteitsverschil zo groot is dat de match engine niet meer weet hoe hij al die goals moet laten zien. Dat je daardoor zo vaak penalty's krijgt

Of het ook zo is geen idee maar dat is ook maar gewoon mijn theorie. Het zijn ook vaak domme penalty's, bijvoorbeeld door duwen ofzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Thomassje123:

Heb ik ook een hele lange periode gehad

Mijn theorie hier op is dat het kwaliteitsverschil zo groot is dat de match engine niet meer weet hoe hij al die goals moet laten zien. Dat je daardoor zo vaak penalty's krijgt

Of het ook zo is geen idee maar dat is ook maar gewoon mijn theorie. Het zijn ook vaak domme penalty's, bijvoorbeeld door duwen ofzo

Ik heb het over 18 wedstrijden in alle competities. Zelfs in de CL vind ik dat we er best veel krijgen. Niet zo extreem als in de gewone competitie, maar toch... 

Ik heb voor de grap de laatste even bekeken. Ik vraag me af of er uberhaupt contact lijkt te zijn. Er lijkt gewoon niets aan de hand te zijn... 

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei xanderoo:

Mmmm, ben aan het twijfelen om een nieuwe tactiek uit te proberen. Mijn beste lijkt wat uitgewerkt..

Wat voor mij helpt, is veelal formatie houden maar instructies veranderen, aantal weg of andere voor in de plaats.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heeft iemand een actueel logopack voor de Serie D? :D Mijn logopack heeft een paar oudere logo's en kan niet direct iets vinden.

Of als iemand me kan vertellen hoe ik zelf de logo's van een aantal clubs kan aanpassen, zou dat eventueel ook helpen. Hoef ik geen heel logopack te downloaden ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doel van mijn nieuwe carrière is zo realistisch mogelijk spelen. Van Telstar naar Sparta is een verdubbeling van salaris. Dat zou (bijna) niemand afwijzen. Verder heeft Sparta betere spelers, faciliteiten en een groter stadion. Dus:

image.thumb.png.11b6a261bbfb94691cc9188beab30bc1.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Arezo:

Doel van mijn nieuwe carrière is zo realistisch mogelijk spelen. Van Telstar naar Sparta is een verdubbeling van salaris. Dat zou (bijna) niemand afwijzen. Verder heeft Sparta betere spelers, faciliteiten en een groter stadion. Dus:

En jij doet in de podcast zo je best om je identiteit te verhullen :classic_smile:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16eac65776c04be273b95e0d8954aab2.png

@neva Wij staan nu 4e op de coëfficiëntenlijst en zijn dus een top 6 competitie. Juvenes won de finale van mij en werd dus kampioen. Juvenes Dogana zit daardoor in pot 1 :D 

2769f8ba4d9da81ab58fd427be3813a6.png

EDIT: Ze zijn inmiddels ook een zeer behoorlijk team aan het worden

bewerkt door Thomassje123
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Arezo:

Wat voor "eisen" /factoren heb je nog meer, om het zo realistisch mogelijk te maken en houden? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Arezo:

Jeugdopleiding van Sparta in FM is genieten. :< 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Copywriter:

En jij doet in de podcast zo je best om je identiteit te verhullen :classic_smile:

Haha is dat zo? Nu niet toevoegen op Hyves hè. Als je me googelt komt er alleen een advocaat uit. Dat ben ik niet.

9 uur geleden zei Kyrill:

Wat voor "eisen" /factoren heb je nog meer, om het zo realistisch mogelijk te maken en houden? 

Eigenlijk alleen een realistische leuke clubopbouw. Ik heb de laatste jaren met name eenclub saves gehad. Wil nu beetje hoppen. Volgens mij moet ik de doelstelling van 10 miljoen verdienen nog halen. Misschien is dat een doel? Omdat Sparta 200.000 per jaar bood en ik 100.000 verdiende mocht ik het niet weigeren. 

Zat in een flinke FM dip dus dit is ook een beetje een middel om eruit te komen.

4 minuten geleden zei Thierryvane:

Jeugdopleiding van Sparta in FM is genieten. :< 

Ik heb er al een paar pareltjes ingezien. Mag ook wel met legendes Jason Oost en Tim Vincken die daar de tent runnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites