MisterX Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Ik kreeg een rode kaart na 21 minuten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 6 uur geleden zei Thierryvane: Deze twee jongens klinken als heerlijke regens. Requena: Lyhne: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 4 minuten geleden zei Joery: Requena: Lyhne: Keep me posted! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari Mijn spits heeft al 13 keer vanaf 11 meter aan mogen leggen in 18 wedstrijden. En dan zijn er ook nog een paar genomen door andere spelers. Is dat niet een beetje erg vaak?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari 1 minuut geleden zei MisterX: Mijn spits heeft al 13 keer vanaf 11 meter aan mogen leggen in 18 wedstrijden. En dan zijn er ook nog een paar genomen door andere spelers. Is dat niet een beetje erg vaak?! Heb ik ook een hele lange periode gehad Mijn theorie hier op is dat het kwaliteitsverschil zo groot is dat de match engine niet meer weet hoe hij al die goals moet laten zien. Dat je daardoor zo vaak penalty's krijgt Of het ook zo is geen idee maar dat is ook maar gewoon mijn theorie. Het zijn ook vaak domme penalty's, bijvoorbeeld door duwen ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 januari Share Geplaatst 28 januari (bewerkt) 7 minuten geleden zei Thomassje123: Heb ik ook een hele lange periode gehad Mijn theorie hier op is dat het kwaliteitsverschil zo groot is dat de match engine niet meer weet hoe hij al die goals moet laten zien. Dat je daardoor zo vaak penalty's krijgt Of het ook zo is geen idee maar dat is ook maar gewoon mijn theorie. Het zijn ook vaak domme penalty's, bijvoorbeeld door duwen ofzo Ik heb het over 18 wedstrijden in alle competities. Zelfs in de CL vind ik dat we er best veel krijgen. Niet zo extreem als in de gewone competitie, maar toch... Ik heb voor de grap de laatste even bekeken. Ik vraag me af of er uberhaupt contact lijkt te zijn. Er lijkt gewoon niets aan de hand te zijn... 28 januari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Was een klein beetje uitgekeken op m'n save in Bulgarije, maar denk dat ik de volgende bestemming heb gevonden Boreale in de Serie D, deze shirts Ploeg uit Rome, tijd om Lazio en AS Roma te pakken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Mmmm, ben aan het twijfelen om een nieuwe tactiek uit te proberen. Mijn beste lijkt wat uitgewerkt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djordison Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari CL-winst met Cowdenbeath! Na 23 jaar met Geef de jeugd een kans. Dit zijn toch een partij heerlijke FM-momenten altijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 30 minuten geleden zei xanderoo: Mmmm, ben aan het twijfelen om een nieuwe tactiek uit te proberen. Mijn beste lijkt wat uitgewerkt.. Wat voor mij helpt, is veelal formatie houden maar instructies veranderen, aantal weg of andere voor in de plaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Heeft iemand een actueel logopack voor de Serie D? Mijn logopack heeft een paar oudere logo's en kan niet direct iets vinden. Of als iemand me kan vertellen hoe ik zelf de logo's van een aantal clubs kan aanpassen, zou dat eventueel ook helpen. Hoef ik geen heel logopack te downloaden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Ik zou toch even een wiskunde lesje meepakken @Kyrill. Het ligt niet aan de xG dat je verliest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 1 minuut geleden zei Stefan.: Ik zou toch even een wiskunde lesje meepakken @Kyrill. Het ligt niet aan de xG dat je verliest. Gappie. Meer schoten, meer schoten op doel, hogere xG, meer corners. Wat nou wiskunde les Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 2e seizoen op rij, moet toch mijn salarissen een beetje aanpassen Gelukkig gaat er al 600K per week aan salarissen weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Eerste seizoen in de Derde Klasse Zaterdag Zuid 1 Lekker met mijn oude voetbalclub (en 2 voudig KNVB beker winnaar) naar de Eredivisie opstomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Doel van mijn nieuwe carrière is zo realistisch mogelijk spelen. Van Telstar naar Sparta is een verdubbeling van salaris. Dat zou (bijna) niemand afwijzen. Verder heeft Sparta betere spelers, faciliteiten en een groter stadion. Dus: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 2 minuten geleden zei Arezo: Doel van mijn nieuwe carrière is zo realistisch mogelijk spelen. Van Telstar naar Sparta is een verdubbeling van salaris. Dat zou (bijna) niemand afwijzen. Verder heeft Sparta betere spelers, faciliteiten en een groter stadion. Dus: En jij doet in de podcast zo je best om je identiteit te verhullen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari (bewerkt) @neva Wij staan nu 4e op de coëfficiëntenlijst en zijn dus een top 6 competitie. Juvenes won de finale van mij en werd dus kampioen. Juvenes Dogana zit daardoor in pot 1 EDIT: Ze zijn inmiddels ook een zeer behoorlijk team aan het worden 29 januari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari 1 uur geleden zei Arezo: Doel van mijn nieuwe carrière is zo realistisch mogelijk spelen. Van Telstar naar Sparta is een verdubbeling van salaris. Dat zou (bijna) niemand afwijzen. Verder heeft Sparta betere spelers, faciliteiten en een groter stadion. Dus: Wat voor "eisen" /factoren heb je nog meer, om het zo realistisch mogelijk te maken en houden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 januari Share Geplaatst 29 januari Weer 4 clubs in de CL. De moed zakt mij nu alweer in de schoenen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Spoiler Mooi bij de laatste update, niet van FMInside, dat Chery bij de verkeerde NEC is geplaatst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 10 uur geleden zei Arezo: Doel van mijn nieuwe carrière is zo realistisch mogelijk spelen. Van Telstar naar Sparta is een verdubbeling van salaris. Dat zou (bijna) niemand afwijzen. Verder heeft Sparta betere spelers, faciliteiten en een groter stadion. Dus: Jeugdopleiding van Sparta in FM is genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 9 uur geleden zei Copywriter: En jij doet in de podcast zo je best om je identiteit te verhullen Haha is dat zo? Nu niet toevoegen op Hyves hè. Als je me googelt komt er alleen een advocaat uit. Dat ben ik niet. 9 uur geleden zei Kyrill: Wat voor "eisen" /factoren heb je nog meer, om het zo realistisch mogelijk te maken en houden? Eigenlijk alleen een realistische leuke clubopbouw. Ik heb de laatste jaren met name eenclub saves gehad. Wil nu beetje hoppen. Volgens mij moet ik de doelstelling van 10 miljoen verdienen nog halen. Misschien is dat een doel? Omdat Sparta 200.000 per jaar bood en ik 100.000 verdiende mocht ik het niet weigeren. Zat in een flinke FM dip dus dit is ook een beetje een middel om eruit te komen. 4 minuten geleden zei Thierryvane: Jeugdopleiding van Sparta in FM is genieten. Ik heb er al een paar pareltjes ingezien. Mag ook wel met legendes Jason Oost en Tim Vincken die daar de tent runnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten