ElPrincipito Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 2 minuten geleden zei Copywriter: De enige manier is om de ingame editor te kopen. Het is voor sommige "cheaten" maar dan kan het wel. Helder. Dat kan dus ook nog gedurende de game dan aangepast worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 3 minuten geleden zei Copywriter: Het is voor sommige "cheaten" maar dan kan het wel. Dat klopt inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 1 minuut geleden zei ElPrincipito: Helder. Dat kan dus ook nog gedurende de game dan aangepast worden? Ja dan kan het wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 26 minuten geleden zei Maurice': Heel netjes hoor! Welke transfers heb je gedaan? Ik heb enkel Welshe spelers gehaald, hierdoor wel redelijk wat geinvesteerd: Huggins blijkt veruit de beste aankoop en komt in de winter dan ook al definitief over. uiteindelijk ook wel voor ruim 2 miljoen verkocht (Palmer en O'connor voor ruim een miljoen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari (bewerkt) 8 minuten geleden zei Bogatyr: Dat klopt inderdaad Maar als je enkel aanpast dat je amateur contracten kan uitgeven is het voor jou ook cheaten? Ik vind het eerder een 'verkeerde' DB dat je semi-prof overslaat. Je kan inname ook even 10 miljoen euro op de rekening zetten? Dat zou pas cheaten zijn! Wat ik immers raar vind is dat Cercle wel een speler kan halen zonder salaris en enkel premies. Hoe dan? 23 januari bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 5 minuten geleden zei ElPrincipito: Maar als je enkel aanpast dat je amateur contracten kan uitgeven is het voor jou ook cheaten? Ik vind het eerder een 'verkeerde' DB dat je semi-prof overslaat. Je kan inname ook even 10 miljoen euro op de rekening zetten? Dat zou pas cheaten zijn! Wat ik immers raar vind is dat Cercle wel een speler kan halen zonder salaris en enkel premies. Hoe dan? Neen als er iets verkeerd is aan de database niet, maar andere dingen vind ik dan weer wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 21 minuten geleden zei ElPrincipito: Maar als je enkel aanpast dat je amateur contracten kan uitgeven is het voor jou ook cheaten? Ik vind het eerder een 'verkeerde' DB dat je semi-prof overslaat. Je kan inname ook even 10 miljoen euro op de rekening zetten? Dat zou pas cheaten zijn! Wat ik immers raar vind is dat Cercle wel een speler kan halen zonder salaris en enkel premies. Hoe dan? Heb je een andere database moeten gebruiken dan voor dit? Dan is de kans wel groot dat er net een klein foutje inzit ja. Maar misschien zijn er ook wel competitieregels dat je geen amateurcontracten aan kan bieden of niet aan spelers boven de 21 of niet aan spelers die bij je kern gaan horen ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari (bewerkt) Blijf moeite houden om mijn spits aan het scoren te krijgen deze FM. Voorheen nooit last van gehad. Meer die er moeite mee hebben dit jaar? 23 januari bewerkt door MarcFR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Brackie Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Seizoen 1 met Arsenal: Community Shield gewonnen van Man City met 5-2 2e in de competitie op 1 punt van Liverpool Finale Carabao Cup verloren van Brighton met 2-1 Uitgeschakeld in de 4e ronde van de FA Cup door West Ham met 2-1 In de Champions League de finale gehaald In de finale tegen Barcelona kregen we een classic te zien! Let's go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 33 minuten geleden zei MarcFR: Blijf moeite houden om mijn spits aan het scoren te krijgen deze FM. Voorheen nooit last van gehad. Meer die er moeite mee hebben dit jaar? Hoe ziet je tactiek er uit? Dat heeft er vaak wel mee te maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari (bewerkt) 6 uur geleden zei bas huijsmans: Hoe ziet je tactiek er uit? Dat heeft er vaak wel mee te maken Zie hieronder. Tips? Spoiler 23 januari bewerkt door MarcFR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 2 uur geleden zei bas huijsmans: Heb je een andere database moeten gebruiken dan voor dit? Dan is de kans wel groot dat er net een klein foutje inzit ja. Maar misschien zijn er ook wel competitieregels dat je geen amateurcontracten aan kan bieden of niet aan spelers boven de 21 of niet aan spelers die bij je kern gaan horen ofzo Ja, aangepaste DB. Kan ik ook mijn game delen met iemand met de Editor en dat die het aanzet en de game 'retourneert'? Of is dat niet mogelijk? Of heb jij daar geen ervaring mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Zo ziet een rotseizoen eruit.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 2 minuten geleden zei xanderoo: Zo ziet een rotseizoen eruit.. En niet ontslagen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari @xanderoo laaste geworden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Wonderbaarlijk geen degradatie, en geen ontslag. Ik ben een legende bij de club, maar ben een beetje radeloos en bang voor volgend seizoen. Ik kan ook niemand contracteren vanwege mijn financiële beerput. Ik had in het tussenseizoen een paar overwinningen. Achja, ik snap ook wel dat je niet alles kan winnen, maar vind het zo jammer dat je zo je best doet en er zo weinig voor terugkrijgt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 1 uur geleden zei ElPrincipito: Ja, aangepaste DB. Kan ik ook mijn game delen met iemand met de Editor en dat die het aanzet en de game 'retourneert'? Of is dat niet mogelijk? Of heb jij daar geen ervaring mee? @Copywriter Weet jij bovenstaande toevallig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Northis Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Ik ben in de lagere reeksen begonnen in België (FM23). Financieel gaat het stijl naar beneden. Ik heb gezien dat mijn zwaarste kost de jeugdopleiding is (30k/maand) Spelers 10k Staff 10k. Ik twijfel een beetje om mijn opleiding op te zeggen (als het bestuur akkoord gaat), dan gaat het financieel misschien net iets meer haalbaar zijn. Probleem is dat ik net vooral met de jeugd wil werken. Iemand ervaring hier mee of advies? Ik las al eens ergens dat er blijkbaar een bug zou zitten in fm23 bij de lagere reeksen in België. Dat de maandelijkse verliezen gigantisch zouden zijn... 😔 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Copywriter Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 10 minuten geleden zei ElPrincipito: @Copywriter Weet jij bovenstaande toevallig? Geen idee maar ik wil er best even naar kijken voor je. Wel morgen want ik ga zo nog ff “voor” slapen voor mijn nachtdienst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 1 uur geleden zei MarcFR: Zie hieronder. Tips? Inhoud verbergen Hmm oke en je scoort wel veel? Wat voor goals zijn het dan ongeveer? 1 uur geleden zei ElPrincipito: Ja, aangepaste DB. Kan ik ook mijn game delen met iemand met de Editor en dat die het aanzet en de game 'retourneert'? Of is dat niet mogelijk? Of heb jij daar geen ervaring mee? Als je de save aan iemand geeft en die fixt het met de editor, slaat het op en die stuurt het weer terug, dan ga ik er vanuit dat het er gewoon in zit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Milde irritatie. Einde van het kalenderjaar en daarmee het einde van het seizoen en dan beginnen weer allemaal kleine, regionale kuttoernooien. South East Asian Championship. Lap, in één klap al mijn Thaise en Indonesische spelers pleite. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Ik heb een eigen trainingsschema gemaakt en geïmporteerd onder 'schema's', maar om de 2 weken wordt mijn training verwijderd en moet ik hem weer opnieuw importeren. Zelfs als ik rechts onderin op opslaan heb gedrukt. Meer mensen hier last van? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 2 uur geleden zei bas huijsmans: Hmm oke en je scoort wel veel? Wat voor goals zijn het dan ongeveer? Als je de save aan iemand geeft en die fixt het met de editor, slaat het op en die stuurt het weer terug, dan ga ik er vanuit dat het er gewoon in zit Vorig seizoen 94 goals in de Eredivisie. Santi maakte er 22, waarvan 7 penalty's. Ik scoor voornamelijk via goed uitgespeelde kansen en hr en der wat afstandsschoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 7 uur geleden zei Copywriter: De enige manier is om de ingame editor te kopen. Het is voor sommige "cheaten" maar dan kan het wel. Dat is toch ook gewoon cheaten of niet dan?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Op 22-1-2024 om 20:27 zei Simeone01: Welke skin gebruiken jullie allemaal? Saskin de beste die er is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten