Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Fulham heeft een verrassende nieuwe trainer: Ze benaderen een trainer van mijn jeugdteam als manager... 

Zijn ervaring?

• Als speler altijd in Zwitserland gespeeld, op het eerste of tweede niveau (beetje heen en weer steeds).
  • 7 interlands voor Bosnië, en dat begon pas op 31 jarige leeftijd.
  • Na een spelers carrière 2 jaar niets gedaan en toen is hij trainer van mijn jeugdteam geworden.

Hoezo klopt een Premier League team dan bij hem aan als manager van de hoofdmacht?! 

bewerkt door MisterX
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een schurf hekel aan dit wk voor clubs. Ik heb vanaf minuut 46 mijn slechtste keeper Noah Cooper in laten vallen , als AMR. Hij heeft  1 ster als keeper, dus dan maakt 0.5 ster als AMR ook niet zo gek veel uit;c

Hij kwam tot een verdienstelijke 7.0 , en ik deed focus play down the right. Omdat ik dus hekel heb aan dit toernooi, ga ik nu ook vanaf nu keepers als AMR in de basis zetten, maar dan mijn 1e/2e keeper, ipv de slechtse.

Wordt vervolgd, het begin is goed(zoals 3-5 maanden geleden)

Cooper als AMR.png

ars tucu 3-2.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Ik heb een schurf hekel aan dit wk voor clubs. Ik heb vanaf minuut 46 mijn slechtste keeper Noah Cooper in laten vallen , als AMR. Hij heeft  1 ster als keeper, dus dan maakt 0.5 ster als AMR ook niet zo gek veel uit

Hij kwam tot een verdienstelijke 7.0 , en ik deed focus play down the right. Omdat ik dus hekel heb aan dit toernooi, ga ik nu ook vanaf nu keepers als AMR in de basis zetten, maar dan mijn 1e/2e keeper, ipv de slechtse.

Wordt vervolgd, het begin is goed(zoals 3-5 maanden geleden)

Waar komt deze haat vandaan? En waarom altijd een keeper als AMR laten spelen?! 

Ik mist overduidelijk iets... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MisterX:

Waar komt deze haat vandaan? En waarom altijd een keeper als AMR laten spelen?! 

Ik mist overduidelijk iets... 

Dan heb je laatste maanden en jaren niet goed opgelet ;)

Er zijn genoeg leden en users, die net als ik wk voor clubs, geen fijne ervaring en toernooi vinden.

Ik zelf oa omdat seizoen is voorbij, aanslag op je spelers, plus je bent er verplicht. Als ik oefenwedstriijden heb laat k dat 99.5% van de tijd door mijn assistent doen, vind ik hier geen optie bij wk voo rclubs. Ik wil gewoon ongestoor spelers gaan kopen en verkopen, of verhuren en huren, dan zit ik neit te wachten op steeds wedstrijden te spelen, net NADAT seizoen al amper voorbij is/was

Altijd keeper als AMR? Doe ik nagenoeg noooit, heb maanden geleden gedaann, en nu ga ik het experiment verder zetten in dit toernooi, waar k dus helemaal geen zin in heb. Als ik normale wedstrijdejn speel PL, CL, Fa aCup etc blabla zet ik echt geen keeper op AMR neer, nu wil ik zo snel mogelijk uitgeschakeld worden dus doe ik het wel :cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Kyrill:

Dan heb je laatste maanden en jaren niet goed opgelet ;)

Er zijn genoeg leden en users, die net als ik wk voor clubs, geen fijne ervaring en toernooi vinden.

Ik zelf oa omdat seizoen is voorbij, aanslag op je spelers, plus je bent er verplicht. Als ik oefenwedstriijden heb laat k dat 99.5% van de tijd door mijn assistent doen, vind ik hier geen optie bij wk voo rclubs. Ik wil gewoon ongestoor spelers gaan kopen en verkopen, of verhuren en huren, dan zit ik neit te wachten op steeds wedstrijden te spelen, net NADAT seizoen al amper voorbij is/was

Ik was gewoon benieuwd waarom jij zo dacht. Ik heb een tijdje geen FM gespeeld, dus dan krijg je inderdaad niet alles mee ;)

Ik snap je punten op zich wel. Zeker na een lang en slopend seizoen zoals in de PL, dan wil je een keer dat het voorbij is.

Ik mag binnenkort mijn eerste WK voor clubs in jaren spelen, dus ik ga het dan mee maken.

7 minuten geleden zei Kyrill:

Altijd keeper als AMR? Doe ik nagenoeg noooit, heb maanden geleden gedaann, en nu ga ik het experiment verder zetten in dit toernooi, waar k dus helemaal geen zin in heb. Als ik normale wedstrijdejn speel PL, CL, Fa aCup etc blabla zet ik echt geen keeper op AMR neer, nu wil ik zo snel mogelijk uitgeschakeld worden dus doe ik het wel :cheer:

Ik snap dat het niet standaard wordt. Maar waarom op AMR? Waarom niet als AML? Of als CV? Of als ...? Waar komt het idee van de AMR vandaan? Had je een blessure ofzo, waardoor je dit deed? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MisterX:

Ik was gewoon benieuwd waarom jij zo dacht. Ik heb een tijdje geen FM gespeeld, dus dan krijg je inderdaad niet alles mee

Ik snap je punten op zich wel. Zeker na een lang en slopend seizoen zoals in de PL, dan wil je een keer dat het voorbij is.

Ik mag binnenkort mijn eerste WK voor clubs in jaren spelen, dus ik ga het dan mee maken.

Ik snap dat het niet standaard wordt. Maar waarom op AMR? Waarom niet als AML? Of als CV? Of als ...? Waar komt het idee van de AMR vandaan? Had je een blessure ofzo, waardoor je dit deed? 

Duidelijk, dankjewel voor het vragen, lief! Dus beantwoord ik idd gewoon natuurlijk. Ja waarom AMR, goede vraag, omdat voor mijn positie is, waar een snel iemand moet staan, en ik wil een keeper wel snel zien spelen haha.

Alvast veel succes en plezier! Hoop dat jij er wel van gaat genieten/blij mee bent.

Ik had jaren geleden al in FM, Emre Can bij Barcelona in de spits opgesteld en die is/was CV/CM/DM van nature.

ReaAr1-0.thumb.png.96bb5644fe80524b791233ba04165c57.png

Trubin mijn 1e/2e keeper (wisselt nogal) nu 90 minuten lang als AMR gespeeld en tot een 6.5 gekomen. Minder dan de vorige keeper, die dus inviel als AMR Noah Cooper..

Het is gewoon onder het mom van experimenteren/testen vooral maar had net zo goed CM, CV of Spits kunnen zijn ja, ben ik helemaal met je eens. Ik ben dan wel maandag, en dinsdag vrij van werk, ik ga nu wel mediteren en slapen. Nogmaals en voor laatste keer, ik vind jammer je geen novelle hebt lopen, op dit moment:cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei MisterX:

Wie weet in de toekomst weer 

Wat jij wil vriendje. De concurentie in dat board is iig killing, en extremer dan ooit:cheer:

Dag geen post ofzo, en je bent alweer op pagina 2 haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Wat jij wil vriendje. De concurentie in dat board is iig killing, en extremer dan ooit:cheer:

Dag geen post ofzo, en je bent alweer op pagina 2 haha

Oh, dat valt mee. Ik hoorde pas volgens mij iemand zeggen: 4 uur geen post en al pagina 2 :-D

En ik dacht dat dat incl. screenshot als bewijs was...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei MisterX:

Oh, dat valt mee. Ik hoorde pas volgens mij iemand zeggen: 4 uur geen post en al pagina 2 

En ik dacht dat dat incl. screenshot als bewijs was...

Dat was toen wel ja, dat is uiteraard niet altijd zo. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei MisterX:

Fulham heeft een verrassende nieuwe trainer: Ze benaderen een trainer van mijn jeugdteam als manager... 

Zijn ervaring?

• Als speler altijd in Zwitserland gespeeld, op het eerste of tweede niveau (beetje heen en weer steeds).
  • 7 interlands voor Bosnië, en dat begon pas op 31 jarige leeftijd.
  • Na een spelers carrière 2 jaar niets gedaan en toen is hij trainer van mijn jeugdteam geworden.

Hoezo klopt een Premier League team dan bij hem aan als manager van de hoofdmacht?! 

heeft hij al zijn papieren? En zijn zijn stats een beetje goed? Anders zou het idd wel raar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.790ea8fd3c9e8574f225dedd583a8203.png

Vraagje waar ik nu al een tijdje tegenaan hik.

• Mijn diepe spits laat zich veel uitzakken, ik wil eigenlijk dat hij gewoon goed positie kiest en de ballen erin tikt
  • Doku geeft niet zoveel voorzetten als dat ik wil, Zakharyan geeft geen steekpassjes op de spits (die gaat ook niet diep) en Greenwood dribbelt en schiet liever
  • Beide vleugelaanvallers lijken de bal veel terug te spelen op de aanvallende backs, die vervolgens de bal weer op een Adli passen, en een afstandschot volgt.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn buitenspelers meer de spits bedienen, de VSM steekpassjes geeft en de diepe spits gewoon veel doelpunten scoort? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Daz:

• Mijn diepe spits laat zich veel uitzakken, ik wil eigenlijk dat hij gewoon goed positie kiest en de ballen erin tikt
  • Doku geeft niet zoveel voorzetten als dat ik wil, Zakharyan geeft geen steekpassjes op de spits (die gaat ook niet diep) en Greenwood dribbelt en schiet liever
  • Beide vleugelaanvallers lijken de bal veel terug te spelen op de aanvallende backs, die vervolgens de bal weer op een Adli passen, en een afstandschot volgt.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn buitenspelers meer de spits bedienen, de VSM steekpassjes geeft en de diepe spits gewoon veel doelpunten scoort?

Ik denk dat de spelers vooral hun traits volgen. Kan dat het zijn? Lage voorzetten wil soms helpen om de spits meer te bedienen. Komt Zakharyan wel dichtbij Leonardo? Anders op attacking zetten en get further forward + move into channels eens proberen. 

(spelen voor dode spelmomenten niet altijd aan zetten maar meer situatieafhankelijk)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Daz:

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn buitenspelers meer de spits bedienen, de VSM steekpassjes geeft en de diepe spits gewoon veel doelpunten scoort? :)

Greenwood gedraagt zich zo omdat dat eigenlijk zijn rol is als hangenge vleugelspits. Daarnaast kan het helpen om geduld opbrengen uit te zetten. Nu zullen de buitenspelers alleen een voorzet geven als ze het echt als beste optie zien en minder snel 'het geluk' zoeken. De aanvallende backs zullen de bal dan ontvangen en ook niet een goede optie zien omdat de 16 waarschijnlijk al vol staat en halen hem daarom weer uit om een nieuwe kans te creëren ergens anders op het veld. Heeft Adli als Player Trait dat die meer van afstand schiet? Anders kan het zijn dat hij helemaal geen optie meer ziet en daarom maar op goal schiet, maar dat is wel een beetje apart gedrag van een SVD. 

Voor je spits kan het misschien helpen om hem als afmaker in te zetten als je wilt dat die in de 16 actief blijft en er puur staat voor de doelpuntjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei sennid:

heeft hij al zijn papieren? En zijn zijn stats een beetje goed? Anders zou het idd wel raar zijn.

Hij is niet voor niets trainer van mijn jeugdteam. Die staff contracten heb ik gedelegeerd richting mijn staf. Dat schetst een beeld van hoe goed hij is. Hij zou nooit trainer worden van mijn eerste. Daar is hij te slecht voor.

Geen idee welke papieren hij heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei MisterX:

image.png.b75979b56df3869a5537a98be0c9a7ea.png

Ik ben mijn record kwijt. En dan spelen ze ook nog eens in de laatste ronde tegen ons en gaan ze hun record nog verder aanscherpen :cry:

Waarom ben je blij met een negatief record? Ik snap je verontwaardiging totaal niet...

Ik zou alleen maar blij zijn zo'n negatief record weg is, laat staan een huil smiley.....:cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Waarom ben je blij met een negatief record? Ik snap je verontwaardiging totaal niet...

Ik zou alleen maar blij zijn zo'n negatief record weg is, laat staan een huil smiley.....

Haha, ik ben juist blij dat ik eindelijk van dat record af bent en dat ik ze ook nog eens zelf een keer mag inpeperen :cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Groepsfase Champions League bereikt. 

Als kampioen van Oostenrijk moet je toch nog inde laatste kwalificatie ronde aantreden waarbij we Shaktar uitschakelden.

Gezien de ploegen die we tegenkomen verwacht ik niet dat we de groepsfase overleven maar de inkomsten zijn mooi meegenomen. 

Schermafbeelding2024-01-22om18_49_25.thumb.png.b2b678fe8fd096d8f5377750862f8739.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei MisterX:

Haha, ik ben juist blij dat ik eindelijk van dat record af bent en dat ik ze ook nog eens zelf een keer mag inpeperen :cheer:

Kan aan mij liggen, maar was uit je post totaaaaal niet te halen/interpreteren dat je blij was. Oooh het was sarcastisch(ik wist niet dat jij dat ook deed hahaha)

Mooizo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ElPrincipito:

Bij Auckland United 5 jaar kampioen en 4x de CL van Oceanie gewonnen en nog amateurs. 

Met Royal Club Erezee kampioen in de 1e Provinciale en direct prof. Lekker! 

Schermafbeelding2024-01-22om20_07_33.thumb.png.97e45afb19d0df5a2547b56d4a822eec.png

Dat komt vast door de mooie shirts :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites