Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Net als @Oerlie toevallig ook laatst begonnen met Wrexham. Ben normaal nooit iemand die met clubs uit de lower league divisies speelt, maar het bevalt me tot nu heel goed.

Transfers heb ik uitstaan op het begin, maar denk sowieso dat er in het eerste seizoen niet veel kan gaan gebeuren.

Begin is in iedere geval uitstekend.

Scherm­afbeelding 2024-01-20 om 21.06.07.png

bewerkt door Maurice'
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.png.53266f1efe9c17e75e0a2420535150b3.png

Toch leuk: Dan krijg je een speler vanuit je jeugdinstroom. Vervolgens spreekt hij geen Italiaans én had hij ook nog geen dagen in San Marino verbleven, waardoor het gewoon 5 jaar kost om hem geneutraliseerd te krijgen. Je zou verwachten dat zo'n speler al in je jeugdopleiding zat op het moment dat hij door komt vanuit de jeugdinstroom... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei MisterX:

image.png.53266f1efe9c17e75e0a2420535150b3.png

Toch leuk: Dan krijg je een speler vanuit je jeugdinstroom. Vervolgens spreekt hij geen Italiaans én had hij ook nog geen dagen in San Marino verbleven, waardoor het gewoon 5 jaar kost om hem geneutraliseerd te krijgen. Je zou verwachten dat zo'n speler al in je jeugdopleiding zat op het moment dat hij door komt vanuit de jeugdinstroom... 

De Ajax methode

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Maurice':

Net als @Oerlie toevallig ook laatst begonnen met Wrexham. Ben normaal nooit iemand die met clubs uit de lower league divisies speelt, maar het bevalt me tot nu heel goed.

Transfers heb ik uitstaan op het begin, maar denk sowieso dat er in het eerste seizoen niet veel kan gaan gebeuren.

Begin is in iedere geval uitstekend.

Scherm­afbeelding 2024-01-20 om 21.06.07.png

Veel succes! Mullin en Lee zijn pareltjes in de lagere divisies. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vlonkie:

Is er ook nog de optie om op vakantie te gaan als werkloze manager en solliciteren bij alle clubs en vervolgens terug te keren van vakantie als je ergens op gesprek mag komen?

Yes in het vakantie scherm staat dat helemaal bovenaan dacht ik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei sennid:

nieuwe tussensave? Te lui om terug te kijken 

Ja, heb een idee voor een novelle waarvan ik denk dat iedereen die leuk gaat vinden. Maar eerst wil ik een paar seizoenen gespeeld hebben voordat ik die start

Daarnaast kan ik alvast even wennen aan FM 24

Link naar opmerking
Deel via andere websites