De Raam Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Ik houd van een goede groeispurt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Drie maal raden wat deze beste man aan salaris vraagt in Kosovo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari (bewerkt) Net als @Oerlie toevallig ook laatst begonnen met Wrexham. Ben normaal nooit iemand die met clubs uit de lower league divisies speelt, maar het bevalt me tot nu heel goed. Transfers heb ik uitstaan op het begin, maar denk sowieso dat er in het eerste seizoen niet veel kan gaan gebeuren. Begin is in iedere geval uitstekend. 20 januari bewerkt door Maurice' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Toch leuk: Dan krijg je een speler vanuit je jeugdinstroom. Vervolgens spreekt hij geen Italiaans én had hij ook nog geen dagen in San Marino verbleven, waardoor het gewoon 5 jaar kost om hem geneutraliseerd te krijgen. Je zou verwachten dat zo'n speler al in je jeugdopleiding zat op het moment dat hij door komt vanuit de jeugdinstroom... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rodneyf Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari (bewerkt) Dit is toch wel genieten hoor door dat Zwolle de Europa league wist te winnen en Willem II de Conference league gaan we met 10 clubs Europa in! coëfficiëntenpolonaise is begonnen 20 januari bewerkt door rodneyf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Op zijn oude dag kan die het nog steeds, niet alleen in Japan @Nom de Guerre Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Hoe het tot nu toe gaat in de Serie A? Mwuah kan beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 4 uur geleden zei MisterX: Toch leuk: Dan krijg je een speler vanuit je jeugdinstroom. Vervolgens spreekt hij geen Italiaans én had hij ook nog geen dagen in San Marino verbleven, waardoor het gewoon 5 jaar kost om hem geneutraliseerd te krijgen. Je zou verwachten dat zo'n speler al in je jeugdopleiding zat op het moment dat hij door komt vanuit de jeugdinstroom... De Ajax methode Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Even achter het standbeen langs binnenwerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 12 uur geleden zei Maurice': Net als @Oerlie toevallig ook laatst begonnen met Wrexham. Ben normaal nooit iemand die met clubs uit de lower league divisies speelt, maar het bevalt me tot nu heel goed. Transfers heb ik uitstaan op het begin, maar denk sowieso dat er in het eerste seizoen niet veel kan gaan gebeuren. Begin is in iedere geval uitstekend. Veel succes! Mullin en Lee zijn pareltjes in de lagere divisies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Is er ook nog de optie om op vakantie te gaan als werkloze manager en solliciteren bij alle clubs en vervolgens terug te keren van vakantie als je ergens op gesprek mag komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Amai, die ploeg gaat ook goed blut zijn na dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 1 uur geleden zei Vlonkie: Is er ook nog de optie om op vakantie te gaan als werkloze manager en solliciteren bij alle clubs en vervolgens terug te keren van vakantie als je ergens op gesprek mag komen? Yes in het vakantie scherm staat dat helemaal bovenaan dacht ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Op 20-1-2024 om 12:29 zei Thomassje123: Ik ben echt niet gemaakt voor dit soort saves. Ik ga degraderen, dat voel ik aan alles nieuwe tussensave? Te lui om terug te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Gaat de goede kant op in Schotland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 12 minuten geleden zei sennid: nieuwe tussensave? Te lui om terug te kijken Ja, heb een idee voor een novelle waarvan ik denk dat iedereen die leuk gaat vinden. Maar eerst wil ik een paar seizoenen gespeeld hebben voordat ik die start Daarnaast kan ik alvast even wennen aan FM 24 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 53 minuten geleden zei Thierryvane: Gaat de goede kant op in Schotland. Lekker hoor. Hoe gaat het met die keeper? Heeft 'ie zich een beetje ontwikkeld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 12 minuten geleden zei Joery: Lekker hoor. Hoe gaat het met die keeper? Heeft 'ie zich een beetje ontwikkeld? Mwah, nog steeds een prima keep en willen hem graag houden. Maar kunnen (veel) beter krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 4 uur geleden zei bas huijsmans: Yes in het vakantie scherm staat dat helemaal bovenaan dacht ik je bedoelt dit scherm? Daar zie ik geen optie van terugkeren wanneer je een aanbod krijgt (of is dat allleen zo wanneer je werkloos bent?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 2 minuten geleden zei Vlonkie: je bedoelt dit scherm? Daar zie ik geen optie van terugkeren wanneer je een aanbod krijgt (of is dat allleen zo wanneer je werkloos bent?) Als je werkloos bent kom je automatisch terug als je een sollicitatiegesprek hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari Iemand enig idee waarom ik instructies niet kan aanpassen die ik in mijn mailbox krijg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 januari Auteur Share Geplaatst 21 januari Ik ben geobsedeerd door het woord "Wedstrijdfocussessie" nu Maar kan het zijn dat je deze trainingen/focusgebieden gedelegeerd hebt aan een van je assistenten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 12 minuten geleden zei Jotew: Iemand enig idee waarom ik instructies niet kan aanpassen die ik in mijn mailbox krijg? Het is een nieuwsitem van een paar dagen terug en je kans om een keuze te maken is voorbij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 22 minuten geleden zei Jotew: Iemand enig idee waarom ik instructies niet kan aanpassen die ik in mijn mailbox krijg? Laat je dat door iemand van je staff doen? Anders even kijken of dat het geval is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten