FCGPeter Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Lekker zeg.. Vooral aangezien dit de wedstrijd was die ik hiervoor speelde....: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
larrie Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Het kan aan mij liggen maar ik kom er even niet uit… als je in het Engels speelt en bij de spits positie “AF” staat, wat is dan de Nederlandse vertaling daarvan? -diepe spits - doelgerichte aanvaller - druk zettende spits of nog anders? en op de vleugels de “IF” , is dat de naar binnenkomende vleugelsspeler? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Zei ik al dat dit jaar een overgangsjaar zou worden? Geen Tre Fiori en geen Tre Penne en dat was te merken. Dit is de stand na de groepsfase. Slechts 5,643 punten en alle andere 6 clubs al volledig uitgeschakeld. Alleen wij zijn nog over. We zakken verder terug naar de 9e plaats want Portugal en Nederland zullen ons ook voorbij gaan. Dat we zouden zakken had ik wel verwacht maar niet dat dat zo hard zou gaan. De vraag of 4 clubs in de CL overkill was? Het antwoord is natuurlijk een volmondig ja. Echter heb ik ook wel weer zin om over een aantal seizoenen weer in de achtervolging te gaan. Zie het als een stap terug doen om 2 stappen weer vooruit te doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 19 december 2023 Share Geplaatst 19 december 2023 Dit is al ruim 2 jaar de status en ik hoor er helemaal niets over... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Club 2 in mijn Journeyman save is een feit. Nogal een payrise ten opzichte van Syrianska. Hopelijk krijg ik de club snel draaiende, en rendabel.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 5 uur geleden zei larrie: Het kan aan mij liggen maar ik kom er even niet uit… als je in het Engels speelt en bij de spits positie “AF” staat, wat is dan de Nederlandse vertaling daarvan? -diepe spits - doelgerichte aanvaller - druk zettende spits of nog anders? en op de vleugels de “IF” , is dat de naar binnenkomende vleugelsspeler? Diepe spits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Op 15-12-2023 om 22:35 zei MisterX: De loting zit niet bepaald mee in de CL Dan maar hopen op enige punten tegen de rest: Nieuw jaar, nieuwe kansen: Ik weet alleen niet heel goed wat ik precies van deze loting moet vinden. Minder echt grote namen, maar aan de andere kant hadden we vorig jaar een makkelijker trio onderaan waar tegen ik wel punten kon pakken. Die zijn er niet deze keer... Ik denk niet dat ik een plekje in de top 24 kan bemachtigen met deze loting... De Denen zou ik mogelijk kunnen winnen, maar de rest? Dat wordt best een flinke uitdaging... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 11 uur geleden zei larrie: Het kan aan mij liggen maar ik kom er even niet uit… als je in het Engels speelt en bij de spits positie “AF” staat, wat is dan de Nederlandse vertaling daarvan? -diepe spits - doelgerichte aanvaller - druk zettende spits of nog anders? en op de vleugels de “IF” , is dat de naar binnenkomende vleugelsspeler? Om de vertalingen even compleet voor je te maken: Diepe spits = Advanced Forward zoals Neva al aangaf Doelgerichte aanvaller = Targetforward/Targetman (weet even niet precies hoe die tegenwoordig heet) Druk zettende spits = Pressing Forward Hangende spits = Deep Lying Forward Valse 9 = False 9 Trequarista = Trequarista Afmaker = Poacher IF = Inside forward = Hangende Vleugelspits IW = Inverted Winger = Naar binnenkomen vleugelspits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 De voorbereiding is voorbij (lees: voorrondes CL), dus de super copa staat op het programma. Deels een B-team het veld opgestuurd en dan win je gewoon even met 7-0 van de nummer 2 van de competitie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Drie spelers in de top 50 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Jullie kunnen vanaf nu stemmen voor het doelpunt van de maand december (peiling bovenaan in het topic) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Ik word wel echt schijtziek van die ontwikkeling van spelers. FM held @De Raam heeft meermaals meegekeken en tips gegeven. Maar een speler die alles speelt in de KKD en dat ook zijn niveau is zou lekker moeten stijgen. Gemiddeld ook een 7,3 dus maakt ook impact. Alleen maar pijltjes naar beneden. Vind het echt extreem deze FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Nja. Ik denk dat het hardcoded is dat spelers niet eindeloos kunnen doorgroeien. Want dan krijg je op een gegeven moment teveel topspelers. Zo een Bardghi of Nypam beginnen met zeer goede stats voor hun leeftijd. Als de groei tot hun 26e zou doorzetten, dan krijg je teveel 20jes bij hun attributen. Ik let daar ook steeds minder op. Voor mij zijn een paar attributen belangrijk voor desbetreffende posities en de rest kan me vrij weinig boeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Ik ben net een save begonnen met Arsenal maar krijg in de eerste transferperiode geen speler verkocht. Geen idee waarom niet, maar is wel frustrerend hoor. Iemand nog tips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 20 minuten geleden zei ElPrincipito: Ik word wel echt schijtziek van die ontwikkeling van spelers. FM held @De Raam heeft meermaals meegekeken en tips gegeven. Maar een speler die alles speelt in de KKD en dat ook zijn niveau is zou lekker moeten stijgen. Gemiddeld ook een 7,3 dus maakt ook impact. Alleen maar pijltjes naar beneden. Vind het echt extreem deze FM. Heb hetzelfde hoor. Vreselijk irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 19 minuten geleden zei ElPrincipito: Alleen maar pijltjes naar beneden. Daar zou ik niet teveel naar kijken. Zag dit topic op het SI forum daarover. Komt er op neer dat je je geen zorgen hoeft te maken over de oranje pijltjes en vooral naar de ontwikkeling van attributen over een langere periode moet kijken (spelerprofiel > development > progress) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Boven verwachting begonnen eigenlijk bij Helmond. 3e in de competitie, 1e ronde van de beker Vitesse relatief eenvoudig uitgeschakeld. Verwacht nog wel een dip want eigenlijk is spelersmateriaal van het niveau onderkant middenmoot KKD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 44 minuten geleden zei Becks: Daar zou ik niet teveel naar kijken. Zag dit topic op het SI forum daarover. Komt er op neer dat je je geen zorgen hoeft te maken over de oranje pijltjes en vooral naar de ontwikkeling van attributen over een langere periode moet kijken (spelerprofiel > development > progress) Bedankt. Maar ik word hier echt gek van. NA een half seizoen zal je toch denken dat er wat verbetering in attributen zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 en dat is nummer 3 op rij! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 6 minuten geleden zei ElPrincipito: Bedankt. Maar ik word hier echt gek van. NA een half seizoen zal je toch denken dat er wat verbetering in attributen zit. Kan dus ook goed het geval zijn, aangezien die oranje pijltjes een momentopname zijn en gaat om tienden (0,1) van de eigenschap. Heb je van een speler de eigenschap aan het begin van het seizoen en na een half seizoen vergeleken? Kijk, dit is eentje van mij: Pakken we één eigenschap eruit: dribbling. Progress over 6 maanden van jul 2024 tot jan 2025 jul 2024 - 17 jan 2025 - 17 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 @Becks Bijvoorbeeld Brobbey. Alles gespeeld, gemiddeld een 7.24 en 22 doelpunten in 27 wedstrijden. Die zal dan wel zijn gestegen in de attributen he? Dus niet.... En zo heb ik echt een hele lading aan spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei ElPrincipito: Ik word wel echt schijtziek van die ontwikkeling van spelers. FM held @De Raam heeft meermaals meegekeken en tips gegeven. Maar een speler die alles speelt in de KKD en dat ook zijn niveau is zou lekker moeten stijgen. Gemiddeld ook een 7,3 dus maakt ook impact. Alleen maar pijltjes naar beneden. Vind het echt extreem deze FM. Hoe oud zijn die spelers? Hoe goed zijn jouw faciliteiten en training(sterren)? Ontwikkeling van spelers is FM24 zeker trager dan eerdere FMs. Qua ontwikkeling van spelers schijnt er in FM24 ook "late developer" te bestaan. Enerzijds zijn er dus spelers die een vertrouwde ontwikkelingscurve hebben en anderzijds spelers die na de normale leeftijd om nog te ontwikkelen kunnen groeien. 20 december 2023 bewerkt door Rrrood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 (bewerkt) 8 minuten geleden zei ElPrincipito: @Becks Bijvoorbeeld Brobbey. Alles gespeeld, gemiddeld een 7.24 en 22 doelpunten in 27 wedstrijden. Die zal dan wel zijn gestegen in de attributen he? Dus niet.... En zo heb ik echt een hele lading aan spelers. Deze screen zegt niet zoveel. Klik eens op een eigenschap en vergelijk dan twee punten op de tijdlijn er boven met elkaar. 20 december 2023 bewerkt door Becks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 We hadden een Eze tijd tegen Ebere Eze en co Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 december 2023 Share Geplaatst 20 december 2023 Ach, je ziet inderdaad wat progressie maar wel minimaal! Mikau scoort wel lekker trouwens als pinchhitter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten