Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

5 uur geleden zei Lensherr:

image.png.23da91928baf87a6f59bbdcefaea9f0c.png

3 keer buitenspel in 4 minuten kan er ook mee door :D @xanderoo

Om zot van te worden!

Edit: geen kampioen, wel ruim op voorhand zeker van promotie. (5 wedstrijden voor einde seizoen)

Dit komt deels door een slechte tactiek die ik steeds hanteerde, dus moest ik wel ermee spelen. Uiteindelijk hou ik toch vast aan de 4-2-4 tactiek. Na een kleine 15 overwinningen na elkaar wou ik een match "instant resulten". Niet het slimste dat ik kon doen, want de volgende wedstrijd was de kampioenenmatch. Die werd ook verloren, en vermits doelpuntensaldo de doorslag geeft, kwam ik 1 doelpunt tekort om aanspraak te maken voor het kampioenschap. Hop naar het volgende!

image.thumb.png.ef4f7f905df5a495bf865cee250a27bc.png

bewerkt door xanderoo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 11/27/2024 at 8:28 AM, Rob1981 said:

Mijn derde en vierde keepers zijn wonderkind. Ik wil ze daarom uitlenen maar niemand wil ze huren óf ze willen niet naar de club (in geval van sattelietclubs). Moet ik wellicht hun elftalstatus veranderen zodat ze wel willen of heeft iemand nog tips? Heb dit ook met mijn derde en vierde spits.

Iemand een idee? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welk land zit je nu? @Djurovski

Zelf heb ik in mijn eigen save wel een beetje spijt dat ik Anderlecht niet verlaten heb. Ik heb ook teveel doorgeselecteerd en jongens als Kana en Stroeykens verkocht. Toch het DNA van de club. Er was ook de kans om een leuke overstap te maken naar AZ of FC Twente. Ochja, er zullen nog wel leuke clubs vrijkomen zeker 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan ben ik heerlijk bezig met PSV (pak mijn tweede CL in twee jaar en win in de halve finale zelfs van City met 6-1 thuis) en dan zeg ik tegen mezelf: niet teveel spelers/talentjes kopen die basiswaardig zijn, hou vast aan het kopen van zoveel mogelijk Nederlands talent zodat je het plezier niet verliest in je save en de uitdaging blijft houden. Vervolgens heb ik 5 spitsen voor de basis waarvan ik er geen één verhuurd krijg, 4 keepers die ook basiswaardig kunnen zijn en nog eens tal van buitenspelers. Nu moet ik dus heel erg snel opruiming houden zodat ik weer binding terug krijg met mijn save. Hebben jullie dat ook wel eens?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lensherr:

Welk land zit je nu? @Djurovski

Zelf heb ik in mijn eigen save wel een beetje spijt dat ik Anderlecht niet verlaten heb. Ik heb ook teveel doorgeselecteerd en jongens als Kana en Stroeykens verkocht. Toch het DNA van de club. Er was ook de kans om een leuke overstap te maken naar AZ of FC Twente. Ochja, er zullen nog wel leuke clubs vrijkomen zeker 

Centraal Afrikaanse Republiek 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rob1981:

Dan ben ik heerlijk bezig met PSV (pak mijn tweede CL in twee jaar en win in de halve finale zelfs van City met 6-1 thuis) en dan zeg ik tegen mezelf: niet teveel spelers/talentjes kopen die basiswaardig zijn, hou vast aan het kopen van zoveel mogelijk Nederlands talent zodat je het plezier niet verliest in je save en de uitdaging blijft houden. Vervolgens heb ik 5 spitsen voor de basis waarvan ik er geen één verhuurd krijg, 4 keepers die ook basiswaardig kunnen zijn en nog eens tal van buitenspelers. Nu moet ik dus heel erg snel opruiming houden zodat ik weer binding terug krijg met mijn save. Hebben jullie dat ook wel eens?

Absoluut. Zeker als ik met PSV speel, want dat is m'n favoriete club. Daarom doe ik het de laatste jaren ook niet meer. Net bepaalde spelers die je laat vertrekken of rare/onrealistische spelers die je weet te halen en dan is het gevoel al echt een stuk minder. Zelfde met talenten inderdaad. Een veel te grote selectie is echt funest voor de binding met het elftal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rob1981:

Inderdaad, Ik zit nu in het seizoen 2029-2030 met mijn favoriet clubje. Het is als supporter ontzettend moeilijk om afscheid te nemen van bepaalde spelers. Wanneer je dat dan doet omdat de tijd rijp is, voelt het weer als een vreemdelingenlegioen omdat je na een lange periode je gewoon heel veel talenten ziet voorbij komen voor een vrij goedkope prijs en dan uiteindelijk toch overstag gaat om die te kopen. Ik heb nog wel elk Belgisch talent dat aardig tegen een bal kan trappen aangekocht en heb ik enkele eigen talenten die newgens zijn in de selectie, maar toch... Uiteindelijk verlies je het dna van de club of het gevoel. En anderzijds zit dat ander duiveltje op mijn schouder dat zegt dat ik dit moet doen om te winnen. Omdat ik voor Anderlecht ben zijn mijn meest succesvolle games met Club Brugge of Genk. Dat zijn voor mij twee clubs die ik zonder nadenken kan verbouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Pascal...:

Weet iemand hoe je dit kunt veranderen? 

image.png.f0e0a36b224897fba8c5a33f8a25f826.png

Dit heb ik al een tijdje staan. 

Sta met Bilbao 3de in La Liga, op 3 punten van Barca en Real. Mijn doelstelling al gehaald. Maar dit blijft er maar staan.

Heb je spelers slecht behandeld in hun ogen? Eigenlijk moet je daar niet naar kijken want als je gewoon het seizoen afmaakt dan zal het wel veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, zo gingen we dus van WBA naar Leipzig. Die stonden heeeel laag en kon het tij niet keren. We werden slechts achtste en liepen zelfs Europees voetbal mis.

Hoe anders is dat een jaar later. We konden heel lang mee met Bayern, hebben ook een tijdje bovenaan gestaan, maar een slechte fase in maart deed ons de das om. Al met al toch een prima jaar. Zeker als je ook in ogenschouw neemt dat we zojuist de bekerfinale wonnen van Leverkusen met nietsontziende cijfers: 6-0. 

image.png.383084075d5be675ec09de8772006287.png

Al was voor deze goede run voornamelijk Sesko voor te danken, die een waardeloze eerste seizoenshelft had en de laatste tien wedstrijden ongelooflijke cijfers produceerde:

image.png.ed582b90de0e157706adbd55f1a58595.png

Dan te bedenken dat ie de 10 wedstrijden voor deze run slechts twee keer scoorde...

Alleen.. Ik ben het alweer zat. Het attribuutloos spelen is best wel leuk, maar nu bij Leipzig is het heel moeilijk om verwachtingen te overtreffen, omdat ze al zo hoog zijn. Ik wil historie schrijven en ik heb niet het idee dat dit hier mogelijk is. Want nu gaat het nieuwe seizoen in en zeggen ze doodleuk 'alsjeblieft, hier heb je 160 miljoen te spenderen'. Dat wil ik helemaal niet. Ik wil dat het iets betekent als we winnen op deze manier. En niet zomaar met miljoenen gaan smijten omdat het kan. Gelukkig is er een wereldkampioenschap en dan kan ik mogelijk mijn contract bij Leipzig wel inleveren om ergens als bondscoach aan de slag te gaan. Dat is pas een uitdaging als je attribuutloos speelt, denk ik. 

Update: Er zit zoveel talent, ik ga toch blijven. Alles (behalve Sesko :D) waar interesse in is mag weg. Zal spelers ook actief aanbieden. 

Ik: Heel benieuwd of Sesko er nog zin in heeft om die reeks door te trekken.

Sesko bij de eerste oefenpot van het nieuwe seizoen:

image.png.dc4a80c3bf0a1954b72841d1fbb14ddd.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei neva:

Nou, zo gingen we dus van WBA naar Leipzig. Die stonden heeeel laag en kon het tij niet keren. We werden slechts achtste en liepen zelfs Europees voetbal mis.

Hoe anders is dat een jaar later. We konden heel lang mee met Bayern, hebben ook een tijdje bovenaan gestaan, maar een slechte fase in maart deed ons de das om. Al met al toch een prima jaar. Zeker als je ook in ogenschouw neemt dat we zojuist de bekerfinale wonnen van Leverkusen met nietsontziende cijfers: 6-0. 

image.png.383084075d5be675ec09de8772006287.png

Al was voor deze goede run voornamelijk Sesko voor te danken, die een waardeloze eerste seizoenshelft had en de laatste tien wedstrijden ongelooflijke cijfers produceerde:

image.png.ed582b90de0e157706adbd55f1a58595.png

Dan te bedenken dat ie de 10 wedstrijden voor deze run slechts twee keer scoorde...

Alleen.. Ik ben het alweer zat. Het attribuutloos spelen is best wel leuk, maar nu bij Leipzig is het heel moeilijk om verwachtingen te overtreffen, omdat ze al zo hoog zijn. Ik wil historie schrijven en ik heb niet het idee dat dit hier mogelijk is. Want nu gaat het nieuwe seizoen in en zeggen ze doodleuk 'alsjeblieft, hier heb je 160 miljoen te spenderen'. Dat wil ik helemaal niet. Ik wil dat het iets betekent als we winnen op deze manier. En niet zomaar met miljoenen gaan smijten omdat het kan. Gelukkig is er een wereldkampioenschap en dan kan ik mogelijk mijn contract bij Leipzig wel inleveren om ergens als bondscoach aan de slag te gaan. Dat is pas een uitdaging als je attribuutloos speelt, denk ik. 

Update: Er zit zoveel talent, ik ga toch blijven. Alles (behalve Sesko :D) waar interesse in is mag weg. Zal spelers ook actief aanbieden. 

Ik: Heel benieuwd of Sesko er nog zin in heeft om die reeks door te trekken.

Sesko bij de eerste oefenpot van het nieuwe seizoen:

image.png.dc4a80c3bf0a1954b72841d1fbb14ddd.png

4 zuivere hattricks in 1 wedstrijd :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites