Kyrill Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 13 minuten geleden zei bas huijsmans: Wat is het hoogste cijfer dat jullie een keeper ooit hebben zien halen? Ik kom er net eentje tegen die een 9.8 haalt. Ongekend 9.8 is extreem hoog , maar ik heb regelmatig keepers gezien, laatste maanden die 8,0 , 8,5 of hoger scoren 6 minuten geleden zei MisterX: Zelfs na het maken van meerdere doelpunten halen ze bij mij zelden een 8.0 of hoger... En bij mij halen ze heel vaak een 8.0 of hoger...(vooral die van de tegenstander) Mijn keepers krijgen soms ook al 7.7 terwijl de tegenstander tot 0 schoten op doel komt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Op naar de Campeonato Brasileiro Assaí Série A Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Pfffff. Dit was de eerste ronde (halve finales) van de playoffs. Playoffs ja. We stonden op een gegeven moment iets van zes punten los in de competitie, maar moesten uiteindelijk na het lange, slopende seizoen van 46 competitieduels nog alle zeilen bijzetten om de playoffs te halen. We eindigden als zesde. In de play-offs tegen Chesterfield, waartegen we in de competitie met 2-0 wonnen en 2-2 gelijkspeelden. Heenwedstrijd bakken we er weinig van, komen we op 1-1, pakken we rood. Nu idem. We komen achter, pakken rood op het moment dat de wissels al klaarstonden (zo zou ik Sutton wisselen..). Ik was al bang voor het ergste, maar we pakten op een of andere manier de gelijkmaker na een fantastische assist van een 16-jarige debutant die m'n opleiding in gerold kwam. Kort daarna pakken zij rood met een stomme handsbal van hun aanvaller en dan is het nagelbijten. Verlenging, alle spelers diep in het rood, penaltyserie.. Alles raak. Waaronder dus ook dat 16-jarige debutantje dat linksbuiten startte en rechtsback eindigde. Mijn keeper pakt hun vijfde en schiet zelf onze vijfde (dat was al zo gepland). Feilloos. Finale. Wembley. Lekker voor de recettes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 28 minuten geleden zei Kyrill: En bij mij halen ze heel vaak een 8.0 of hoger...(vooral die van de tegenstander) Mijn keepers krijgen soms ook al 7.7 terwijl de tegenstander tot 0 schoten op doel komt... Het blijft vaak in die situaties net onder de 8 hangen. Als je ruim wint, geen schot tegen krijgt, dan krijgt iedereen gewoon hogere cijfers. Dat zijn de games waarin een keeper richtig of zelfs net over de 8.0 gaat. Het lijkt erop dat doelpunten niet echt veel toevoegen aan de rating van een keeper... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober (bewerkt) Nadat we vorig jaar als titelhouder tegen alle verhoudingen in in de tussenronde door Braga werden uitgeschakeld lag de focus voor dit jaar op eerherstel. Met name tegen Real en in de finale tegen Liverpool was het overleven geblazen in de verlenging, maar we redden het! Örgryte IS is voor de tweede keer in de clubgeschiedenis de beste van Europa. Even afhankelijk van hoe het loopt kan het goed zijn dat dit mijn laatste volledige CL campagne bij de club was. Ook nog kort even speciale waardering voor mijn spits Orlando Mojica die met zijn 16 goals bijna Cristiano Ronaldo (17 in 13-14) uit de boeken wist te schieten 27 oktober bewerkt door Urbeto Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Het gaat nog niet onaardig voor een totaal andere aanpak van FM dan hoe ik het normaliter doe. Attribuutloze skin (probeer ook zoveel mogelijk de rapporten van de staff te vermijden), totaal andere formatie dan hoe ik het normaal aanpak en dan instappen bij een ploeg die net gepromoveerd is van het derde naar het tweede niveau. Inmiddels dus ook net mijn eerste transferperiode achter de rug en ik heb drie aankopen gedaan voor de basis. Ik denk dat jullie hier weinig aan gaan hebben maar voor 39k haalde ik Paulo Alves van Sporting Covilhã. Basisspeler op hetzelfde niveau als waarop ik actief ben. Hij is vooral gehaald voor zijn kwaliteiten aan de bal en scoort ook goed op het gebied van tackles. Hij heeft het voordeel dat hij linksbenig is. In zijn eerste 5 wedstrijden heeft hij een gemiddelde van een 6.96 behaald. Mijn scouts schatten hem dat hij het niveau van de vierde divisie heeft. Een uitleg over de screen: Spoiler De statistieken zijn weggezet tegenover de top 20 competities. Op dit moment staat hij gefilterd tegenover andere centrale verdedigers. Dit is met de icoontjes rechts naast de statistieken te wisselen naar bijv. aanvallers of backs. Hoe verder het balkje naar rechts, hoe beter de speler scoort op die statistiek. De bolletjes onder ability werken als volgt: Een geel bolletje geeft aan dat de speler Excellent op deze attribuut scoort (rating tussen de 16-20). Een grote rode bol betekent Good (tussen de 11-15). Een medium rood bolletje betekent Average (tussen de 6-10) en een kleine rode bol betekent Low (tussen de 1-5). Zo heb je een indicatie van hoe goed iemand scoort maar heb je dus nooit het ware getal. Ik probeer dus vooral naar de Ability en de statistieken te kijken en negeer het advies van de mijn staf eigenlijk volledig. De statistieken die je in beeld ziet, zijn volgens mij wel de statistieken sinds de speler bij mij onder contract staat. De laatste speler die ik behandel heeft bijv. nog geen statistieken staan omdat hij nog geen 90 minuten gespeeld heeft. De tweede speler die ik aangetrokken heb is Josu Gorrotxategi. Een linksback die voor 50k overkomt van Chateauroux. Hier was hij dit seizoen actief op het tweede niveau en deed hij het uitstekend met 5 assists en 2 doelpunten in 16 wedstrijden. Gemiddeld behaalde hij een 7.16. Waar ik dus in een 5-2-2-1 formatie speel zijn de backs enorm belangrijk. Kijkend naar zijn statistieken dan valt het ook meteen op dat hij een aanvallende back is. Hij is ook goed begonnen met een beslissende assist op zijn debuut en staat nu na 2 wedstrijden op een gemiddelde rating van 7.15. Ohja wat ik nog leuk is om te melden. Boven de statistieken staat ook weer een balk met allemaal icoontjes. Deze icoontjes geven aan wat voor een type speler je in beeld hebt. Zo is Gorrotxategi een overlappende Full Back. Oftewel een speler die maar gaat en veel voorzetten geeft. Dan de derde speler die ik gekocht heb. Ik had een 33 jarige spits aangetrokken maar die raakte op 29 december bij zijn oude club voor 4 maanden gebleseerd. Aangezien ik een belofte had uit staan om een spits te kopen heb ik de portomonnee getrokken voor Mamadou Bangoura. Deze komt ook over van een competitiegenoot, maar hier moest ik wel 300k voor neerleggen.Bangoura heeft al laten zien dat hij goals kan maken op het derde en het tweede niveau en liet het bij mij ook meteen zien bij zijn debuut. Hij mocht na 70 minuten het veld verlaten met 2 doelpunten achter zijn naam. Uit zijn statistieken bleek dat hij makkelijk scoorde en ook weinig balverlies leed. Hier stond wel een redelijke bijdrage aan het veldspel tegenover. Benieuwd of hij dit door kan zetten bij mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Op 21-10-2024 om 01:12 zei Thomassje123: Lange weg te gaan Dat is al een heel stuk beter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 3e overwinning op rij, en 3e duel op rij ook de 0 gehouden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Jeugdspeler van me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober WK 2030 Tweede WK op rij dat we meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Leuke wedstrijd, Tom van Weert even 4x (ik ben United en speelde met een B-team) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Wat een goal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 4-0 voor. Net een wereldgoal gemaakt. Niks aan het handje. Casemiro: hold my beer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Heel fijn ruim winnen, uit bij een team, waar we tot nu toe steevast uit bij verloren, en voor het eerst nu in hun stadion winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 19 uur geleden zei bas huijsmans: Bangoura heeft al laten zien dat hij goals kan maken op het derde en het tweede niveau en liet het bij mij ook meteen zien bij zijn debuut. Hij mocht na 70 minuten het veld verlaten met 2 doelpunten achter zijn naam. Uit zijn statistieken bleek dat hij makkelijk scoorde en ook weinig balverlies leed. Hier stond wel een redelijke bijdrage aan het veldspel tegenover. Benieuwd of hij dit door kan zetten bij mij. En of die het kan doorzetten bij mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Hier gaat het grote datawerk ook beginnen. Niet alleen omdat het seizoen er nu op zit, maar vooral omdat we met een matig team promotie hebben bereikt en ik naar het derde niveau van Engeland verkas. Nog een nadeel? Bijna geen extra loonbudget en een transferbudget van 87K. Ik kreeg biedingen van teams uit een divisie onder me die hoger lagen dan dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 22 uur geleden zei bas huijsmans: Wat is het hoogste cijfer dat jullie een keeper ooit hebben zien halen? Ik kom er net eentje tegen die een 9.8 haalt. Ongekend Een 10. Toen scoorde hij er wel minstens twee, vaak ook nog met een of meer assists. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 1 minuut geleden zei neva: Hier gaat het grote datawerk ook beginnen. Niet alleen omdat het seizoen er nu op zit, maar vooral omdat we met een matig team promotie hebben bereikt en ik naar het derde niveau van Engeland verkas. Nog een nadeel? Bijna geen extra loonbudget en een transferbudget van 87K. Ik kreeg biedingen van teams uit een divisie onder me die hoger lagen dan dat. Dat is wel echt een vette uitdaging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 5 minuten geleden zei Nom de Guerre: Een 10. Toen scoorde hij er wel minstens twee, vaak ook nog met een of meer assists. Hahah ja dat is je eigen en die scoort. Dit is gewoon alleen op reddingen gebaseerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 1 uur geleden zei neva: Hier gaat het grote datawerk ook beginnen. Niet alleen omdat het seizoen er nu op zit, maar vooral omdat we met een matig team promotie hebben bereikt en ik naar het derde niveau van Engeland verkas. Nog een nadeel? Bijna geen extra loonbudget en een transferbudget van 87K. Ik kreeg biedingen van teams uit een divisie onder me die hoger lagen dan dat. Vooral goed kijken wat je van de posities verwacht. Succes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober FM'd. Ik snap ook wel dat er een uitdaging bestaat als je tegen 10 man komt te spelen, maar dat je overklast wordt bij een promotiematch doet wel pijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober (bewerkt) Mocht helaas niet baten edit: Blijkbaar mocht ik nog een tweede ronde spelen: 29 oktober bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober Goliath. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober 3 uur geleden zei neva: Goliath. But we don't care Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober 7 uur geleden zei sennid: Blijkbaar mocht ik nog een tweede ronde spelen: Beste nummers 3 gaan ook door? Maar na de wedstrijd was nog niet duidelijk of jij een van de beste nummers 3 was, waardoor dit nog niet weergegeven werd? 6 uur geleden zei neva: Goliath. Dit is toch het typische scenario als je een LLM club naar de premier league probeert te nemen? Dit oogt voor mij geen eens echt heel extreem... 2 uur geleden zei neva: But we don't care Ik had niets anders van je verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten