Kyrill Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober (bewerkt) GRUWELIJk zuur we hier niet eens puntje pakken... Meer schoten op doel, hogere xG, meer balbezit meer ccc's echt onbegrijpelijk, gigantisch veel meer corners... 6 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Toch weer aan de opstelling lopen knutselen zie ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Waar is #EPBALL @Kyrill? Sorry dat ik zo weinig van seizoen 2 post. @Thierryvane@ReneLeBlanc De Pisa is warm! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober (bewerkt) 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Toch weer aan de opstelling lopen knutselen zie ik Nee maatje.Dit is Arsenal,heb ik sinds maandagavond niet meer gespeeld,tot vandaag Wat je laatste dagen zag was mijn Dortmund save in Spanje. @Dansmeister EPball was Dortmund niet Arsenal.... maar ik overweeg het wel ja...plek 10 pff 6 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 2 minuten geleden zei Dansmeister: Waar is #EPBALL @Kyrill? Sorry dat ik zo weinig van seizoen 2 post. @Thierryvane@ReneLeBlanc De Pisa is warm! Cole Palmer? 🥶 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 2 minuten geleden zei Dansmeister: Waar is #EPBALL @Kyrill? Sorry dat ik zo weinig van seizoen 2 post. @Thierryvane@ReneLeBlanc De Pisa is warm! Pizza picante! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 2 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Cole Palmer? 🥶 Huurbasis. Net als Pavlovic. Vergeet Pafundi. Die Cole Palmer is bizar. Ongelooflijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 42 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Toch weer aan de opstelling lopen knutselen zie ik Ongekend, en dan zo het bericht dat ik er niks van kan, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 12 minuten geleden zei ElPrincipito: Ongekend, en dan zo het bericht dat ik er niks van kan, Wat een onzin conclusie's en aanname's zijn verzinsels in je hoofd, heeft helemaal niks met mij te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober 1 minuut geleden zei Kyrill: Wat een onzin conclusie's en aanname's zijn verzinsels in je hoofd, heeft helemaal niks met mij te maken. Karel rustig. Wij willen langer van jouw aanwezigheid kunnen genieten dan alleen deze week. Easy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Ik heb nu 2x dat de game midden in een pot gecrasht is in 25-35 minuten tijd... Mooi kut, daarvoor vrijwel nooit. Zo bederft het spel plezier al vrij snel, zkr gezien de matige vorm haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober (bewerkt) 3 minuten geleden zei Kyrill: Wat een onzin conclusie's en aanname's zijn verzinsels in je hoofd, heeft helemaal niks met mij te maken. Ik maak een geintje Karel, rustig aan. Zou je het fijn vinden als ik dat er in het vervolg bij zet? Een matige vorm met EPBal kan overigens niet 6 oktober bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Zojuist zei ElPrincipito: Ik maak een geintje Karel, rustig aan. Zou je het fijn vinden als ik dat er in het vervolg bij zet? Wil je dit ook meenemen? @Kyrill Even shout out en bedankt voor deze nieuwe en laatste kans @neva @Fantasy Het is nu aan mij en alleen mij om goed,lief,kalm en rustig te posten zoals bijvoorbeeld @Gertal jarenlang elke dag doet. Hoe ik reageer op een ander is mijn keuze en is geheel mijn verantwoordelijkheid, als er iets misgaat ligt het puur en alleen aan mij. Ik realiseer mijzelf en besef mijzelf ik hier vroeger veels te dramatisch en oneerlijk bezig was naar andere leden. Met name vorig jaar was een hel voor mij vanwege mijn prive situatie,wil nogmaals iedereen bedanken hier voor alle steun en support. Dit jaar daarentegen is een top jaar voor mij! Werk gaat erg goed,doe heel veel leuke dingen en woon eindelijk op mijzelf,doel ik al sinds begin 30-32 had, volgende week donderdag in Spanje wordt ik 38. Ik ben hier van plan te genieten,van jullie te genieten en de staff zo fijn en rustig mogelijk te houden betreft mij als user. Ik heb veel hoofdpijn sinds bijna twee maanden, sinds ik geen pijnstillers meer slik,voel Ik me rustig en goed. _____________________ Zuur overigens van je Arsenal game. Wat krijg je voor crashes? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober (bewerkt) 2 minuten geleden zei ElPrincipito: Ik maak een geintje Karel, rustig aan. Zou je het fijn vinden als ik dat er in het vervolg bij zet? Een matige vorm met EPBal kan overigens niet Ja hebt gelijk,had ik moeten zien maar ben heel moe. Ja aub bijvoorbeeld een smiley. Nee ik moet EPBal bij Arsenal nog installeren. @Dansmeister thnx voor herinneren topper maar is niks aan hand hoor,dit stelt niks voor . Altijd goed om vigilant te blijven. Geen idee eerlijk gezegd blijft steeds komen 6 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober (bewerkt) Godverdomme, waarom loop het ineens niet meer? Er is niks meer over van dat team dat 10x achter elkaar de CL won EDIT: Ik word echt aan alle kanten gefm'd. Gemiste penalty, 2x op de lat Hier ook, gemiste penalty. Alles zit tegen 6 oktober bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 6 oktober Share Geplaatst 6 oktober Talentvolle CV uitgeleend aan Man Utd. Krijg ik net het bericht binnen dat hij zijn debuut gemaakt heeft. In de Championship. Club is een keer in administratie terecht gekomen een paar jaar terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober @Michaelinho* jij had een remontada? Zie hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: @Michaelinho* jij had een remontada? Zie hier. Baas boven baas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober 14 uur geleden zei Thomassje123: Godverdomme, waarom loop het ineens niet meer? Er is niks meer over van dat team dat 10x achter elkaar de CL won EDIT: Ik word echt aan alle kanten gefm'd. Gemiste penalty, 2x op de lat Hier ook, gemiste penalty. Alles zit tegen Leuk spelletje he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober (bewerkt) 6 uur geleden zei xanderoo: Leuk spelletje he? Moest tegen Domagnano kwartfinale van de Europa League en ik heb een verlenging nodig om door te gaan. Het loopt echt voor geen meter meer haha. Ergens kan ik er wel om lachen Maar deze ongein kan mij ook gewoon mijn baan kosten en einde save zijn 7 oktober bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Tot nu toe ging ik elk beker duel op vakantie, nu zelf keer gespeeld met #EPBALL en gelijk 5-0 winst, Ryerson met 3 assists en een 9.4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Wat frustrerend dit. Dan ben ik uiteindelijk blij dat hij terug beschikbaar is, hup is hij weer geblesseerd met zoiets dom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Poh wat een dik stadion Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Damm Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Er moet meer FM gespeeld worden mannen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten