Rrrood Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september 1 minuut geleden zei Bazoer: Wat zijn jullie ervaringen met Estevao? Qua potentie zou hij een topper moeten worden volgens mij, maar na 4 seizoenen is hij nog amper gegroeid bij mij. Ook moeilijk om te bepalen of het nou een buitenspeler, spits of aanvallende middenvelder is. Ik heb hem zelf ook en ik denk dat hij een zogenaamde "late developer" is. Al eens eerder een screenshot gezien van hem dat hij pas later heel snel ontwikkelt ineens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september 2 minuten geleden zei Rrrood: Ik heb hem zelf ook en ik denk dat hij een zogenaamde "late developer" is. Al eens eerder een screenshot gezien van hem dat hij pas later heel snel ontwikkelt ineens. Wist niet eens dat dat kon. Zit me verder ook niet in de weg en pakt zijn wedstrijden wel. Zal het nog een paar seizoenen aankijken dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Ik heb Paul Okon (Belg) in mijn Willem II save rondlopen en bij hem staat ook Late Developer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Ondertussen hier voor de 15de keer ofzo gepromoveerd in mijn carrière. Op zich niet slecht, maar zou toch liever 1 tactiek hebben die heel de tijd goed doet. Altijd dat zoeken naar dé tactiek.. En had dit ook liever gedaan met 1 club. Dikke schulden ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september @Thierryvane we back. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september 6 minuten geleden zei ReneLeBlanc: @Thierryvane we back. "Is Frankrijk geen optie voor jou?" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september 52 minuten geleden zei Thierryvane: "Is Frankrijk geen optie voor jou?" Zonder jou ben ik niets, dat was al duidelijk toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september 23 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Zonder jou ben ik niets, dat was al duidelijk toch. Je sais, chérie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september 1 uur geleden zei Thierryvane: Je sais, chérie. Carranza season. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september -1 punt achterstand, dat klinkt voor mij als voorsprong. Denk je dat ik de titel mag claimen op basis hiervan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september Wat doen jullie met coaches die maar niet slagen voor hun licenties? Steven Defour is inmiddels al 4 keer gezakt voor de pro licentie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september 16 minuten geleden zei The Saint: Wat doen jullie met coaches die maar niet slagen voor hun licenties? Steven Defour is inmiddels al 4 keer gezakt voor de pro licentie Niks. Zitten ze aan hun PA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september 24 minuten geleden zei The Saint: Wat doen jullie met coaches die maar niet slagen voor hun licenties? Steven Defour is inmiddels al 4 keer gezakt voor de pro licentie Hahah dat heb ik precies hetzelfde gehad bij Defour Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september Der uit met die Belg dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september 43 minuten geleden zei The Saint: Wat doen jullie met coaches die maar niet slagen voor hun licenties? Steven Defour is inmiddels al 4 keer gezakt voor de pro licentie Als hij wel goede attributen heeft zou ik hem gewoon lekker houden, als dat niet best is hem alleen houden als jeugdtrainer indien hij een goed karakter heeft. Zo niet, dan lozen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september Joehoe VAR? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september Bekerfinale 117e minuut sta 1-0 voor en dan dit moment en dus 1-1...... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september Na de CL winst vorig jaar en de verloren finale in het seizoen daarvoor was het al een veredelde blamage dat we dit jaar een tussenronde moesten gaan spelen. Met Braga was de loting niet eens heel ongunstig maar dan moet je natuurlijk niet tegen een typische FM-pot aanlopen. Uit 2-1 verloren en thuis krijg je ondanks een enorm overwicht dan dit. Uiteraard inclusief drie keer het houtwerk. Slechtste CL seizoen sinds ik bij de club zit. Het wordt een rustig voorjaar zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september saka voor 390 miljoen naar psg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september Oh moest het ff in 2d terugkijken Wamberto's doelpunt was nog geldiger dan deze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september Casa Pia begin seizoen 3. Eerste wedstrijd ooit in de Champions League na het kampioenschap van vorig jaar. Hieronder mijn sterkste elft op dit moment. Obando = absolute aanrader. Spits van Barcelona Sporting Club uit Ecuador. Gratis overgenomen in de winter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dender70 Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september (bewerkt) Aardig team zeg, snel gedaan Nypan toppertje, direct van Rosenborg gehaald? 23 september bewerkt door Dender70 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 23 september Share Geplaatst 23 september 1 uur geleden zei Thierryvane: Casa Pia begin seizoen 3. Eerste wedstrijd ooit in de Champions League na het kampioenschap van vorig jaar. Hieronder mijn sterkste elft op dit moment. Obando = absolute aanrader. Spits van Barcelona Sporting Club uit Ecuador. Gratis overgenomen in de winter. Wat voor tactiek hanteer je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 9 uur geleden zei Dender70: Aardig team zeg, snel gedaan Nypan toppertje, direct van Rosenborg gehaald? Begin seizoen 2 voor (uit mijn hoofd) 7 miljoen. Vorig jaar vaak invaller op linksbuiten of 10. Dit seizoen basis op 10. 8 uur geleden zei Steels: Wat voor tactiek hanteer je? Hele simpele 4-2-3-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 24 september Share Geplaatst 24 september 10 uur geleden zei Thierryvane: Casa Pia begin seizoen 3. Eerste wedstrijd ooit in de Champions League na het kampioenschap van vorig jaar. Hieronder mijn sterkste elft op dit moment. Obando = absolute aanrader. Spits van Barcelona Sporting Club uit Ecuador. Gratis overgenomen in de winter. Screen die Obando is voor me maat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten