Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

@Fantasy niet mij teveel taggen joh, ik moet m’n interesse in dit spelletje nog even uitstellen tot FM25. ;c Anders zit ik weer de ganse dag te spatiebalk rammen. (Wel een ongelofelijk geile spits :<

Begint wel weer te kriebelen hoor amigo. FM25 elkaar weer 'ff dood spammen in de DM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een nieuwe doelstelling in mijn save, Néstor González aan de 1000 doelpunten helpen. Inmiddels heeft hij zijn derde seizoen (uit zijn carrière) met 100+ doelpunten achter de rug. 

Profiel

Spoiler

image.thumb.png.43f38c2f288f1aff91a254fef9a95a29.png

2032

image.png.094d27e73a197f1de300e8d1797a58b8.png

2035

image.png.be23414614a01b2c20efe3d5487b2848.png

2036

image.png.f6455b0ef16ac7f946e55170feb32f7b.png

Het totaal aantal clubdoelpunten voor Independiente del Valle staat inmiddels op 636

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na elf seizoenen Westerlo in de Belgische competitie ben ik er wel een beetje uitgekeken. Laatste seizoen alles gewonnen wat er te winnen valt inclusief het Wereldkampioenschap voor Clubs. Juventus is vrij waar Kompany is ontslagen nadat ze op een vijfde plaats zijn geëindigd. Ook FC Bayern is vrij, waar ik waarschijnlijk carte blanche zal krijgen qua transferbudget. In eigen competitie is Genk vrij, die vijfde zijn geëindigd en geen Europees spelen. Voor welke club zouden jullie gaan? Bij Westerlo blijven? Ontslag nemen bij Westerlo en solliciteren bij Juventus? Gaan voor een avontuur bij Bayern? Of in eigen competitie concurreren tegen mijn misschien wel ex-club Westerlo met Genk? Ik hoor het graag. 

image.thumb.png.2e20b980dfdc0fb4fdfcfdf3e50a3a5b.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bogatyr:

Na elf seizoenen Westerlo in de Belgische competitie ben ik er wel een beetje uitgekeken. Laatste seizoen alles gewonnen wat er te winnen valt inclusief het Wereldkampioenschap voor Clubs. Juventus is vrij waar Kompany is ontslagen nadat ze op een vijfde plaats zijn geëindigd. Ook FC Bayern is vrij, waar ik waarschijnlijk carte blanche zal krijgen qua transferbudget. In eigen competitie is Genk vrij, die vijfde zijn geëindigd en geen Europees spelen. Voor welke club zouden jullie gaan? Bij Westerlo blijven? Ontslag nemen bij Westerlo en solliciteren bij Juventus? Gaan voor een avontuur bij Bayern? Of in eigen competitie concurreren tegen mijn misschien wel ex-club Westerlo met Genk? Ik hoor het graag. 

Hangt er denk ik vooral heel erg af van welke doelen je nog hebt in deze game. Waar heb je zin in. Bayern misschien dan? Lekker klimmen in de Hall of Fame?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bogatyr:

Ik zou sowieso niet in België blijven, denk dat je misschien ook wel op de competitie bent uitgekeken?

Met Bayern kan je natuurlijk compleet losgaan, maar dit zal het spelplezier niet vergroten, denk ik. Ik zou juist kijken naar een club die meer uitdaging zal bieden, dus absoluut geen topploeg. Misschien proberen een WK te winnen met een land tussendoor?

Link naar opmerking
Deel via andere websites