bas huijsmans Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus 19 minuten geleden zei Steels: maar krijg de rol zelf nooit echt aan het draaien.. Daar moet je ook een langere save voor spelen dan alleen een voorbereiding gok ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus (bewerkt) 42 minuten geleden zei Steels: En hoe staan de rollen errond? Speel graag met een targetman-type, maar krijg de rol zelf nooit echt aan het draaien.. Zat zelf aan volgende formatie te denken: Vooral de rol van playmaker ben ik nog niet uit, kies ik voor DLP, Regista of Roaming Playmaker? Speel met een aanvallende middenvelder (Shadow Striker) en daarachter twee defensieve middenvelders (DLP en BWM). Complete Wingbacks voor de ondersteuning vanaf de flanken die de voorzetten moeten geven. Afhankelijk van de type speler speel ik dus met een Target Forward of Deep Lying Forward. De combo met een SS is af en toe wel geinig. 1 augustus bewerkt door Mordurette Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus 12 minuten geleden zei Mordurette: Speel met een aanvallende middenvelder (Shadow Striker) en daarachter twee defensieve middenvelders (DLP en BWM). Complete Wingbacks voor de ondersteuning vanaf de flanken die de voorzetten moeten geven. Afhankelijk van de type speler speel ik dus met een Target Forward of Deep Lying Forward. De combo met een SS is af en toe wel geinig. En dan 3 centrale verdedigers erachter veronderstel ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus 8 minuten geleden zei Steels: En dan 3 centrale verdedigers erachter veronderstel ik? Correct. Twee WCB en een BPD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 1 augustus Auteur Share Geplaatst 1 augustus Zo, dat ik voor het laatst een heel seizoen heb afgerond kan ik me nauwelijks nog heugen - maar het is zo ver. Duidelijk nog een te groot niveauverschil met de top van de competitie, maar ik klaag niet over het eerste seizoen. Helemaal dankzij de (onterechte) zege in de beker En dussss alsnog Europa in volgend seizoen Nu tijd om door te selecteren, want een selectie van 35 man was toch wel erg veel. Heel het eerste seizoen geen transfers gedaan, daar gaan we nu even verandering in brengen met o.a. 15 aflopende contracten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Kroon op het werk wel dit hoor: Eerder dan verwacht, maar alsnog verdiend. O.a. Duitsland met 4-0 op de broek gegeven, Nederland met 4-0 terug naar huis gestuurd. Kers op de taart is dan wel dat we hier gigantisch geholpen worden door de rode kaart van Coelho. Roept iemand match fixing? Want de beste meneer is 1 van de motors op mijn Dinamo middenveld. Vervolgens is het Maks Medven, ons grote verdedigende talent, die het voor ons doet. Extra mooi: 9 vd 11 basisspelers hebben ofwel een geschiedenis bij Dinamo, ofwel zijn ze op dit moment Dinamo speler. Extra extra mooi: Ik ben sinds het begin van deze kwalificatie bondscoach en zag Gvardiol nergens staan. Ik wist dat die nog niet gestopt wat, want ik had hem op mijn shortlist staan om terug te halen naar Dinamo. Hetzelfde deed ik eerder al met Sutalo. Bleek die afgezwaaid te hebben als international. Kon hem verleiden om terug te komen en de beste man pakt dus op zijn 34e nog even een EK titel. Held! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
spaansetukker Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Op 29-7-2024 om 20:42 zei Mordurette: Hoe oud is hij? Als hij nog relatief jong is (denk aan 25 jaar) zal hij waarschijnlijk nog geen interesse hebben en zal hij nog de hoop hebben op Argentinië. Misschien krijg je later de optie om hem te overtuigen om voor Ierland uit te komen. een jaar later is het eindelijk gelukt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus 54 minuten geleden zei spaansetukker: een jaar later is het eindelijk gelukt Lekker man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Finale CL seizoen 2. Hoppa! 2x op rij. Benfica shirtje besteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Op papier de beste loting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simeone01 Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Ik wil graag nog een laatste FM24 save beginnen met PSV. Iemand enig idee wanneer de juli update van FMI komt? Met die van juni is het een beetje behelpen in de defensie.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Als Kramaric zijnde kun je slechter terugkeren bij je oude club. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Cijfermatig nu de beste manager ooit. Pep heeft flink wat prijzen gepakt en Demichelis is de ultieme legende van River Plate geworden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 1 minuut geleden zei Willem: Cijfermatig nu de beste manager ooit. Pep heeft flink wat prijzen gepakt en Demichelis is de ultieme legende van River Plate geworden... Laad even een save van Guido in en je hebt een nieuwe uitdaging! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus @bas huijsmans Ik hou mijn FM graag 'clean' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Engelse LLM kort samengevat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Project Legia Het is het jaar 2050. Waar Wisla Krakow al jaren dominant is in Europa valt de rest van de Ekstraklasa wat tegen buiten de landsgrenzen. Op een incidentele halve finale in de Europa Conference League na is de groepsfase of eliminatieronde in februari vaak het eindstation. Jarenlang tientallen miljoenen euro's in andere clubs pompen betaalde zich de afgelopen jaren niet uit en qua verhuur vinden clubs en spelers elkaar nog niet goed. Tijd dus om het iets drastischer aan te pakken. Het afgelopen jaar eindigde Legia op de 6e plek en miste het dus Europees voetbal. De ideale kans om eens te kijken of we de selectie van Legia kunnen omgooien! Legia kan hierdoor namelijk langer aan de selectie bouwen, hoeft zich alleen te focussen op de Ekstraklasa en zou dan volgend jaar sterker dan ooit Europa in kunnen. Stap 1: Zoveel mogelijk spelers van Legia kopen. Met 11 spelers is dit goed gelukt. Goede Poolse zelfopgeleide spelers heb ik daar gelaten en sommige spelers wilden niet omdat ze pas in de winter waren aangetrokken en nog geen overstap wilden maken. Met 11 spelers voor in totaal 103 miljoen hebben we ze flink wat geld gegeven in de hoop dat ze dit gaan investeren. Daarnaast zijn er tegelijkertijd 5 spelers hun kant op gegaan in een spelersruil. And now we wait... Uiteindelijk heeft Legia Warschau voor 53 miljoen uitgegeven aan spelers. Een best mooi bedrag vind ik. Met Rodriguez en Ilic hebben ze nog twee koopjes bij ons opgehaald, wat samen met de al gehuurde Hazazi, Dimitrov en Eyuboglu en de 5 spelersruilen ervoor zorgt dat liefst 10 spelers die in juli bij ons onder contract stonden nu spelen voor Legia. Ik ben benieuwd hoe zich dit de komende jaren gaat ontwikkelen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Ik neem notities @Willem. Ik probeer ook al een tijdje zoiets te doen. Alleen voelt het mentaal zo slecht om zoveel geld in een andere club te gaan steken. Ik sponsor ze soms eens 10 tot 20 miljoen en voor de rest bied ik wekelijks mijn spelers te huur aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Op 31-7-2024 om 21:10 zei Rossini': Wie speelt er met 2 diepe spitsen? En welke combinaties lijken er jullie het beste te werken deze FM? Ironisch genoeg wel eens in sidegames of estafettes. DLF en Pressing Forward of DLF en AF. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 18 uur geleden zei bas huijsmans: Laad even een save van Guido in en je hebt een nieuwe uitdaging! Ik moet mezelf ook nog inhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 19 minuten geleden zei Nom de Guerre: Ik moet mezelf ook nog inhalen. Speel je die save nog? Bij mij staat ie op 30k. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 26 minuten geleden zei Lensherr: Ik neem notities @Willem. Ik probeer ook al een tijdje zoiets te doen. Alleen voelt het mentaal zo slecht om zoveel geld in een andere club te gaan steken. Ik sponsor ze soms eens 10 tot 20 miljoen en voor de rest bied ik wekelijks mijn spelers te huur aan. Ik ben helemaal niet goed in het Build a Nation gedeelte, maar probeer vooral een en ander uit. Als ik anderen moet geloven is het echt verhuren, verhuren verhuren maar dat gaat bij mij dus nog vrij lastig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 4 minuten geleden zei De Raam: Speel je die save nog? Bij mij staat ie op 30k. Begin FM24 heb ik er nog even mee geklooid, inmiddels niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus 1 uur geleden zei Willem: Ik ben helemaal niet goed in het Build a Nation gedeelte, maar probeer vooral een en ander uit. Als ik anderen moet geloven is het echt verhuren, verhuren verhuren maar dat gaat bij mij dus nog vrij lastig. Inderdaad. Ik stoot op hetzelfde probleem. Het houd op die manier de save wel levendig tot FM25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Wel grappig dat Engelse LLM. In feite zet je een basic tactiek neer en je hoopt maar op het beste haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten