Netzwerk Geplaatst 23 juni Share Geplaatst 23 juni Wie zegt dat er geen verrassingen kunnen zijn in de CL? Na de zege tegen Newcastle, 2-1, lekker in de groene zone met Monaco en Celtic! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Ik kan misschien promoveren, maar dat ga ik niet meer voor vannacht doen. Een ander keertje spelen, want ik vertrouw er niet echt op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni 8 uur geleden zei neva: Goh, dit is echt ongelooflijk. Hele zwakke start van de campagne met twee hele lelijke nederlagen, maar hersteld met louter overwinningen in de groepsfase. Sowieso ook niet meer verloren na die tweede pot. Het is onze tweede finale, de eerste was twee jaar terug tegen Arsenal, toen het 0-0 bleef en we na penalties verloren. Afgelopen seizoen speelden we Conference League, omdat we in principe alleen voor de Conference League plaatsen, maar Champions League voetbal kunnen afdwingen door middel van de coëfficiëntenrace. Lang verhaal kort, ik kan maar 1x in de 2 jaar CL spelen, tenzij ik de CL win. En dat is nu. En deze was genoeg om ons te plaatsen voor het eerstvolgende WK clubs. En we gaan straks ook nog eens ons debuut op het EK maken met Liechtenstein. Overigens doen we dit met twee jongens die écht uit eigen opleiding komen: Geen onbetwiste basisspelers, maar wel tweede keus op hun positie. Waarbij Scholz als invaller ook nog eens wist te scoren in de finale. @Mordurette Hulde hoor en die twee spelers zijn voor Liechtenstein echt sterkhouders. Spelen ze in de competitie wel genoeg? Anders is het natuurlijk zonde als ze niet het maximale eruit halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni 2 minuten geleden zei Mordurette: Hulde hoor en die twee spelers zijn voor Liechtenstein echt sterkhouders. Spelen ze in de competitie wel genoeg? Anders is het natuurlijk zonde als ze niet het maximale eruit halen. Jazeker, die middenvelder speelt wel erg veel hoor, die is eerste back-up voor 2 DM-posities en kwam tot 35 duels in alle competities. Spits speelde voor de winter nog niet zoveel, maar heb in de winterstop m'n tweede spits verkocht en na de winterstop komt ie wel erg vaak in actie en eindigt zo ook op 28 duels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Welke rol en positie raden jullie aan om hem te trainen? Speel met een spelmaker voor de defensie, maar hier komt hij (nog) inzicht en kalmte voor te kort. Voor de dynamische middenvelder rol mist hij scorend vermogen. Kan deze rol evt. ook omzetten naar balveroverende middenvelder die wel goed past volgens mij. Een andere optie is trainen naar Rechtsback en dan aanvallende vleugelverdediger. Train daar echter deze al voor, voor de toekomst. Zou dan hem naar iets ander moeten trainen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Hoe krijg ik meer scoutingsbudget. Ik heb meer dan genoeg geld, maar om een vage reden kan ik geen spelers meer scouten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni De CL komt naar Arnhem! Seizoen 2, nog altijd attribuutloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bazoer Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni 48 minuten geleden zei Vlonkie: Hoe krijg ik meer scoutingsbudget. Ik heb meer dan genoeg geld, maar om een vage reden kan ik geen spelers meer scouten Zit je midden in het seizoen? Heb dat zelf nu ook dat ik niks kan aanpassen, maar aan het begin van het seizoen had ik bericht gekregen waar ik het budget kon instellen. Wellicht dat dat het is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni 2 uur geleden zei Vlonkie: Hoe krijg ik meer scoutingsbudget. Ik heb meer dan genoeg geld, maar om een vage reden kan ik geen spelers meer scouten Je kan je TB schuiven om meer scoutingsbudget te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Het nationale team van Bulgarije heeft een licht Spaans tintje(van de Basken is Santos een Fransman en Ruiz een Spanjaard). Daarnaast op Santos, Ricard, Rodov en Yovchev de enige die ik nooit onder contract heb gehad al heeft de rest bij elkaar misschien maximaal 10 keer voor ons gespeeld en misschien zelfs wel minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni 18 uur geleden zei xanderoo: Ik kan misschien promoveren, maar dat ga ik niet meer voor vannacht doen. Een ander keertje spelen, want ik vertrouw er niet echt op. De vrees is werkelijkheid geworden, helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Lekker debuut op het EK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni En het is al klaar.. Na een 0-3 tegen Servië en een benauwde 1-1 tegen Bulgarije (90+4) wachtte Italië in de tweede ronde. Dat was uiteraard een brug te ver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 24 juni Share Geplaatst 24 juni Die zag ik niet aankomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Guess who's back, back again. Ricky's back... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni (bewerkt) Heeft iemand al een save in Roemenië gehad en zo ja, hoe is dit bevallen? 25 juni bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni 1 minuut geleden zei Bogatyr: Heeft iemand al een save in Roemenië gehad en zo ja, hoe is dit bevallen? Een zeer korte. Veel wedstrijden vond ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni 7 minuten geleden zei Bogatyr: Heeft iemand al een save in Roemenië gehad en zo ja, hoe is dit bevallen? Je moet verplicht een u21 speler opstellen, dacht ik. Daarnaast inderdaad best wat wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni 4 minuten geleden zei Mordurette: Je moet verplicht een u21 speler opstellen, dacht ik. Daarnaast inderdaad best wat wedstrijden. Dat van die u21 is perfect haalbaar. Maar die vele wedstrijden is inderdaad een minpunt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Als we het volgend jaar close kunnen houden is het seizoen 2043/2044 de eerste waar we daadwerkelijk een gooi kunnen doen naar de eerste plaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Doen we goed dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni Oh zo zonde dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rippah Geplaatst 25 juni Share Geplaatst 25 juni 5 uur geleden zei Bogatyr: Dat van die u21 is perfect haalbaar. Maar die vele wedstrijden is inderdaad een minpunt. Ik speel er nu seizoen begint heel vroeg super cup begin juli, 30 wedstrijden competitie dan 10 wedstrijden play off. Beker is eerst groepfase van 5 wedstrijden en dan ga je door naar kwartfinale.Zelf vind ik het wel een leuke competitie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 26 juni Share Geplaatst 26 juni (bewerkt) 12 uur geleden zei Thomassje123: 26 juni bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten