neva Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Ja en dan krijg je dit soort gekkigheid dus hè Heel blij dat ik voorbereid was er op, maar zuur is het wel. Gelukkig mag ik zo de Europa Conference League finale spelen, tegen Servette ffs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni 7 minuten geleden zei neva: Ja en dan krijg je dit soort gekkigheid dus hè Heel blij dat ik voorbereid was er op, maar zuur is het wel. Gelukkig mag ik zo de Europa Conference League finale spelen, tegen Servette ffs. Als je die wint ga je de Europa League in toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni 2 minuten geleden zei De Raam: Als je die wint ga je de Europa League in toch? Normaal wel. Maar omdat we zo ver zijn gekomen in de Conference League en we de coëfficiënten dus niet hoeven te delen (omdat we de enige deelnemer zijn) eindig ik als seizoenswinnaar qua coëfficiënten, wat betekent dat ik een CL-plekje krijg. Daar vlieg ik dan weer kansloos uit, dus ik heb nu om het jaar Conference League en Champions League . Maar misschien kan ik dit jaar wel eens de groepsfase doorkomen. In ieder geval voor het eerst de Super League in Zwitserland gewonnen en nog ruim ook. Laatste drie of vier jaar werd ik telkens tweede. Conference League haalde ik twee keer eerder de halve finales. Nu is de finale dus tegen competitiegenoten Servette. Dat moet normaliter geen probleem zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Hopelijk heb ik binnenkort iets te melden in het record-topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Half seizoentje Luxemburg gisteravond weer afgerond dus ik denk dat we Vitesse maar weer een keer gaan oppakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Meh.... ik ben met Heerenveen in 2033/34, ben al twee jaar ongeslagen, op één verloren halve finale wedstrijd in de CL na. Nu zit ik in de situatie dat de 'concurrentie' in Nederland, PSV en Ajax, mijn wisselspelers willen huren en ze daar vaste waarde zijn. Nou is het niet meer leuk. Ik ga denk ik maar ergens onderaan in Engeland verder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni 74 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Op papier de makkelijkste tegenstanders. Als ik zou promoveren dan wordt het een back to back kampioenschap. Stand in Ligue 1 is het volgende: Zoals je ziet is zijn Strasbourg, Rennes en Nice nu de baas in Ligue 1. Rennes is de afgelopen 7 jaar kampioen geweest en daarvoor PSG. Ik ga het nog zwaar krijgen om überhaupt de nieuwe top 3 te verslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 5 juni Share Geplaatst 5 juni Kijk dit nou?! Ben geen van beide maar dit is toch krankzinnig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni On 6/4/2024 at 3:13 PM, neva said: Eindelijk werpt al dat investeren een keer z'n vruchten af. Ik ben wel benieuwd naar deze spelers, heb je een screentje van ze? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni 2 minuten geleden zei Rob1981: Ik ben wel benieuwd naar deze spelers, heb je een screentje van ze? Zeker wel! Bielefeld: Scholz: Wohlwend: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni 5 minutes ago, neva said: Zeker wel! Bielefeld: Scholz: Wohlwend: Daar zit zeker potentie in!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Nu al de beste spelers die Liechtenstein ooit heeft geproduceerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni (bewerkt) Mijn hexagon-save weer even opgepakt. Was nog bezig bij het WK voor clubvoetbal. Een resultaat om trots op te zijn! Hoewel, ik steeds het gevoel had dat de grote jongens uit Europa "het rustig aan deden". Nu wachten op een leuke club in Europa. Heb besloten dat in deze save mijn personage geen Engels mag leren, dus ik wacht nu af op een leuke club uit Spanje of Frankrijk. 6 juni bewerkt door FMNOOB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Mijn bestuur verkoopt even mijn sterspeler (5 sterren t.o.v. de rest van het team met 2 of 3 sterren) op deadline day, terwijl ik met moeite spelers kan aantrekken... Mooie uitdaging aan het worden zo! Gelukkig heeft ie wel voldoende gespeeld voor de alliteratie uitdaging! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Tweede jaar op rij dat Real Madrid zich meldt. Ik moet nog één titel winnen met AEK om de laatste Griekse save doelstelling af te vinken. Volgend jaar zou ik eventueel beschikbaar zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Helaas geen vier op een rij. We zijn helaas helemaal kaalgeplukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni (bewerkt) Ik speel in Bahrein en ben benieuwd hoe lang het duurt voordat bijvoorbeeld Hans zich een Bahreiner kan noemen. Of kan dit überhaupt niet? Hij speelt nu zo'n half seizoen bij de club. 6 juni bewerkt door JesseNL Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni 33 minuten geleden zei JesseNL: Ik speel in Bahrein en ben benieuwd hoe lang het duurt voordat bijvoorbeeld Hans zich een Bahreiner kan noemen. Of kan dit überhaupt niet? Hij speelt nu zo'n half seizoen bij de club. Na 5 jaar. Zie anders ook deze link. MU heeft alles al uitgezocht! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni (bewerkt) Deze flater wou ik jullie toch meedelen. Wel de wedstrijd nog gewonnen tegen de hekkensluiter. 6 juni bewerkt door xanderoo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni En deze goal ook wel.. Nice goal ‐ Gemaakt met Clipchamp.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Goh, derde deelname. Eerste keer dat ik door de groepsfase kom. @Mordurette; Het is inmiddels dus wel mogelijk om een tweede Liechtensteinse club in Europa te hebben. Misschien als ik de beker verlies en dan de eerste plek pak bij de coëfficiënten, dat weet ik niet zeker. Maar sowieso dus als ik een Europese prijs pak, want na de Conference League winst van vorig jaar mocht FC Triesen (verliezend bekerfinalist) instromen in de voorrondes van diezelfde Conference League (en ik ging de CL in op basis van die coëfficiëntenrace). Heb alle seizoenen even teruggekeken naar de verliezend finalisten, maar dit is echt het enige seizoen dat 'we' er twee in Europa hadden. Verklaart ook waarom ik in de coëfficiëntenrace zo matig scoor, ondanks m'n finaleplaats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni Ik focus me eigenlijk te weinig op de Build a nation. Eens ik Sparta voorbij ben bekijk ik wel wat er hier nog valt te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 31 minuten geleden zei Lensherr: Ik focus me eigenlijk te weinig op de Build a nation. Eens ik Sparta voorbij ben bekijk ik wel wat er hier nog valt te doen. Stop er maar mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 7 juni Share Geplaatst 7 juni 19 uur geleden zei FMNOOB: Na 5 jaar. Zie anders ook deze link. MU heeft alles al uitgezocht! Kijk dit zocht ik! Allen heb ik toch een vraag; de dagen worden überhaupt niet afgeteld, kan dit nog veranderen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten