Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Laki:

Ik heb ook opnieuw moeten starten omdat ik te veel fouten in de database maakte (blijkbaar Engeland vergeten te selecteren ondanks dat ik zoveel competities selecteerde). Dus iets beter, maar nu doe ik wel ook voort met deze. Bij mij nu Örebro in Zweden deze keer die in degradatieproblemen waren maar die ik er uit wegloodste.

Young Reds (of Standard U21) zijn wel clubs die inderdaad snel in zo een journeyman geinteresseerd zijn in u in het begin. Heb ik ook al in beide een aanbod van gehad, maar heb ik afgeslagen omdat zo een B-elftal coachen een beetje raar is, en liever gewoon een A-ploeg of volledige ploeg coach, maar lijkt me wel een leuke ervaring of iets anders, dus have fun.

Zweden trouwens een heel raar bekersysteem, iets met poules in het voorjaar en de eerste twee KO-rondes in het najaar. Erg raar.

De groepsrondes en kwartfinales zijn trouwens in maart dus dat vind ik wel erg handig. Veel beter om te pieken naar een beker of er een echt doel van te maken omdat het minder effect heeft op de zwaarte van uw programma. In Noorwegen loopt de beker synchroon met de competitie en heb je van eind november tot begin april geen matchen (als je geen play-offs of Europees hebt).

Niveau en reputatie van de Zweedse eerste en tweede klasse tegenover de Noorse equivalent ligt ietsje lager ook naar mijn idee.

De -21 ploegen van de nationale teams wouden me ook allemaal aannemen, ja ;c Ik vond het idee van een B-ploeg managen wel voor een leuk achtergrondverhaal maken :D Grote club die de gok waagt met een onervare maar talentvolle manager voor hun B-ploeg ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Champions League 2029/2030 zit erop. En wat was het weer een avontuur. Na de kwartfinale in ons eerste CL jaar en de zestiende finale vorig jaar kwamen we nu nóg verder. In de groepsfase verloren we enkel van AC Milan en regerend titelhouder Nice. Vervolgens mochten we tweemaal naar het noorden van Engeland. Tegen Newcastle bekerden we met het nodige geluk door, maar zeker tegen City waren we erg sterk. In de halve finale wachtte Bayern München. 

tP1bkPE.png

HIaHHyp.png

Goed, een nederlaag in München. Toch was alles nog mogelijk voor de return. En dat bleek. Wat zijn we dichtbij de eerste Champions League finale in de geschiedenis van Örgryte IS - of überhaupt het Zweedse voetbal - ooit gekomen. Gezien het spelbeeld is dit heel erg zuur, maar de trots overheerst.. (y)

r7sDJBO.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Direct de eerste prijs te pakken :D

f6ae91f9026706cc9326deee8b0622d1.png

Contract met een seizoen verlengt, hopelijk nog wat trainerscursussen doen en dan opzoek naar een andere club. Financiën zijn echt bedroevend, Van Bommel is al weg en ik kan toch niet meer promoveren ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheRealOne:

Direct de eerste prijs te pakken :D

f6ae91f9026706cc9326deee8b0622d1.png

Contract met een seizoen verlengt, hopelijk nog wat trainerscursussen doen en dan opzoek naar een andere club. Financiën zijn echt bedroevend, Van Bommel is al weg en ik kan toch niet meer promoveren

Hoe zit dat met de spelers die je ter beschikking krijgt? Of verliest aan het eerste elftal? Kan je transfers doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn save met IFK Göteborg is een beetje naar de vaantjes merk ik.. ik kan namelijk spelers wiens contract afloopt geen nieuw contract aanbieden en ook spelers van andere clubs waar het contract afloopt kan ik niet benaderen.

Ik vermoed dat dit komt omdat ik in "the real world" gestart ben.. maar vind dit best vervelend eigenlijk. Iemand een oplossing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Steels:

Hoe zit dat met de spelers die je ter beschikking krijgt? Of verliest aan het eerste elftal? Kan je transfers doen?

5 uur geleden zei Jónstærke:

Ook benieuwd naar

Ik kan spelers vanuit de -19 overhevelen naar mijn elftal en kan zelf spelers ter beschikking stellen voor de wedstrijden van de -19. Per wedstrijd krijg ik een berichtje vanuit het eerste elftal welke spelers beschikbaar zijn voor mijn wedstrijd. Heb nog niet meegemaakt dat ik een speler aan het eerste heb moeten afstaan, maar volgens mij kan dat wel gebeuren ja. Ik heb geen transferbudget, maar kan wel contracten aanbieden zolang er geen transfersom bij komt kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Steels:

Mijn save met IFK Göteborg is een beetje naar de vaantjes merk ik.. ik kan namelijk spelers wiens contract afloopt geen nieuw contract aanbieden en ook spelers van andere clubs waar het contract afloopt kan ik niet benaderen.

Ik vermoed dat dit komt omdat ik in "the real world" gestart ben.. maar vind dit best vervelend eigenlijk. Iemand een oplossing?

Ben je serieus? Klinkt alsof je weer een excuus zoekt om je save vroegtijdig te kunnen staken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Becks:

Ben je serieus? Klinkt alsof je weer een excuus zoekt om je save vroegtijdig te kunnen staken.

Nee, ik ben serieus. Kan geen enkel aflopend contract verlengen, terwijl er wel enkele sterkhouders tussen zitten. En ook vervangers met aflopende contracten kan ik geen voorstel doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

qPI5aJY.png

Standard helpt FC Luik, want normaal degradeert de 15e rechtstreeks maar omdat de A ploeg van Standard degradeert is het de jeugdploeg die een divisie zakt.

FM in Belgie vind ik wel niet zo goed omdat het al tien jaar zo is dat Limburgse en Antwerpse ploegen het altijd veel beter doen dan West-Vlaamse of Oost-Vlaamse of Waalse ploegen. Elke FM opnieuw. Elke save opnieuw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe club weer zoeken... 

Het draaide niet echt in het nieuwe seizoen bij Orebro, uiteindelijk scheiden de wegen nadat het board en ik niet eens werden over het volgen van coaching lessen... Een club dat me niet beter wil maken als coach is het echter niet waard om me te hebben en ik verlaat liever een zinkend schip (9e plaats is wel geen drama voor een ploeg die als doelstelling de linkerhelft heeft. Maar tja.).

Ben benieuwd waar ik uitkom nu, heb 1.5 sterren reputatie.

bewerkt door Laki
Link naar opmerking
Deel via andere websites