Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 1 minuut geleden zei La Pulga: Lachen hoor in het eerste seizoen Netjes maat, lekker zeg Dankjewel voor posten, hoef ik niet dubbel te posten Minimale winst=ook winst. Staan nu 3 zeges en 6 punten voor op nummer 2 Manchester United, met nog maar 3 duels te gaan. 4/9 punten is genoeg voor de titel maar ik wil gewoon alles winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Nu ik terug aan het werk ben heb ik een game gezocht om tussendoor wat te spelen. @ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Leuke challenge @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kevinoz87 Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Seizoen afgesloten Topscoorders titel was een close call. Nog niet eerder gezien dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april #karelball #efficient #3goalsop4schotenopdoel Nog maar 1 puntje nodig op laatste speeldag uit bij Villa, dan zijn we kampioen. Of we zijn het al, als United zometeen verliest bij Leicster uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 8 uur geleden zei jj1: Mijn 021 bij southend speelt geen competitie, terwijl ik zelf al 3 jaar pl speel. Kan je dit ergens(bepaalde periode?) aanvragen? Krijg wel elk jaar uitnodiging voor 018 en die accepteert bestuur. vorige fms kreeg je dan ook uitnodiging voor 021 die je dan zelf kom accepteren/weigeren. Iemand? inmiddels voorbij datum van 018 uitnodiging maar weer niks mbt 021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 14 minuten geleden zei jj1: Iemand? inmiddels voorbij datum van 018 uitnodiging maar weer niks mbt 021 Ik weet niet hoe actief ze zijn momenteel; Misschien @De Raam @Nom de Guerre of @Fantasy hier wat vanaf weten....? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMspeler Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Ik heb ooit, volgens mij, eens een samenvatting van het seizoen kunnen vinden met allerlei statistieken. Iemand die weet waar ik dat kan vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 april Auteur Share Geplaatst 12 april 2 uur geleden zei jj1: Iemand? inmiddels voorbij datum van 018 uitnodiging maar weer niks mbt 021 Zou ik niet durven zeggen eigenlijk. Af en toe eens in de bestuurskamer bij de mogelijke verzoeken checken, maar weet niet of het een optie is om ook voor de U21 een competitie-uitnodiging te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Mag deze speler voor KKD challenge @joostmakaay @bas huijsmans @ReneLeBlanc @Titan? Hoofd nationaliteit hoeft toch niet Nederlands /Belgisch zijn, als dat maar 1 van de speler zijn nationaliteiten is, zoals hier het geval is? Azerbedjan, Nederlands en Turks? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 1 minuut geleden zei Kyrill: Mag deze speler voor KKD challenge @joostmakaay @bas huijsmans @ReneLeBlanc @Titan? Hoofd nationaliteit hoeft toch niet Nederlands /Belgisch zijn, als dat maar 1 van de speler zijn nationaliteiten is, zoals hier het geval is? Azerbedjan, Nederlands en Turks? Laat maar boys hij koos voor Emmen, maar voor in de toekomst een van de nationaliteiten Nederlands of Belgisch is genoeg toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april 3 uur geleden zei Kyrill: Laat maar boys hij koos voor Emmen, maar voor in de toekomst een van de nationaliteiten Nederlands of Belgisch is genoeg toch? Eerste, tweede, derde, vierde, vijfde, het maakt niet uit als er maar een Nederlandse of Belgische nationaliteit tussen staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 april Share Geplaatst 12 april Ik liep even weg om naar de wc te gaan, krijg je dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Ik speel met een targetman die als spelerskwaliteit zoekt naar medespelers heeft. Die (Emilsson) doet dit soort bazige dingen in een kwartfinale CL. TM - medespeler.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april @Titan alleen maar mooi toch? Wij na 2 teleurstellende zeges op rij, mooie overwinning op een team dat vorig seizoen nog ED speelde geboekt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april (bewerkt) Heren, Ik ben al een aantal weken de connectie met FM helemaal kwijt. Dit terwijl ik zoveel plezier aan mijn save en novelle beleefde. Van de één op de andere dag was het ineens helemaal weg! Wie heeft voor mij een aantal gouden tips om de passie terug te vinden? Kom a.u.b. niet met save suggesties, ik wil graag terug in mijn oude save komen! 13 april bewerkt door De Raam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april 9 minuten geleden zei De Raam: Heren, Ik ben al een aantal weken de connectie met FM helemaal kwijt. Dit terwijl ik zoveel plezier aan mijn save en novelle beleefde. Van de één op de andere dag was het ineens helemaal weg! Wie heeft voor mij een aantal gouden tips om de passie terug te vinden? Kom a.u.b. niet met save suggesties, ik wil graag terug in mijn oude save komen! Wat is de reden dat je het kwijt bent? Of dat je het niet meer bent gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april 11 minuten geleden zei De Raam: Heren, Ik ben al een aantal weken de connectie met FM helemaal kwijt. Dit terwijl ik zoveel plezier aan mijn save en novelle beleefde. Van de één op de andere dag was het ineens helemaal weg! Wie heeft voor mij een aantal gouden tips om de passie terug te vinden? Kom a.u.b. niet met save suggesties, ik wil graag terug in mijn oude save komen! 2 minuten geleden zei Dansmeister: Wat is de reden dat je het kwijt bent? Of dat je het niet meer bent gaan spelen. Daar sluit ik me bij aan. Wat staat je tegen? Heb je bijvoorbeeld het gevoel dat je alles al bereikt hebt? Of dat je toujours hetzelfde aan het doen bent? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april 1 minuut geleden zei Dansmeister: Wat is de reden dat je het kwijt bent? Of dat je het niet meer bent gaan spelen. Zojuist zei Nom de Guerre: Daar sluit ik me bij aan. Wat staat je tegen? Heb je bijvoorbeeld het gevoel dat je alles al bereikt hebt? Of dat je toujours hetzelfde aan het doen bent? Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Druk geweest met andere dingen, werd langzaam minder belangrijk.. Nu, elke keer als ik opstart, zit ik naar wat schermpjes te staren en kom ik niks verder. Geen ideeën meer. Weet niet welke kant ik op wil. Denk ook dat het me een beetje tegen staat dat ik eigenlijk nog een paar updates moet schrijven voordat ik echt verder kan maar kan daar even niet de energie voor vinden ofzo. Writersblock. Voor mijn gevoel is de uitdaging nog niet echt weg, begin net een team te krijgen met veel spelers uit eigen opleiding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april 2 minuten geleden zei De Raam: Nu, elke keer als ik opstart, zit ik naar wat schermpjes te staren en kom ik niks verder. Geen ideeën meer. Weet niet welke kant ik op wil. Jezelf uitdagen kan natuurlijk op heel veel manieren, maar mag ik een suggestie die doen die zodanig out the box is dat the box in een ander universum zit? 4 minuten geleden zei De Raam: Denk ook dat het me een beetje tegen staat dat ik eigenlijk nog een paar updates moet schrijven voordat ik echt verder kan maar kan daar even niet de energie voor vinden ofzo Oprecht, schrijf ze dan niet, of beknopt. Dat doet geen afbreuk aan de kwaliteit, maar geeft een shift in focus aan. Niks mis mee. 4 minuten geleden zei De Raam: Writersblock Getver. Been there. Still there, in a way. Stug doorgaan werkt voor mij in ieder geval niet, dan krijg ik alleen maar meer tegenzin. Voor mij werkt het om even de zinnen te verzetten door wat anders te doen, een uitlaatklep te zoeken. 6 minuten geleden zei De Raam: Voor mijn gevoel is de uitdaging nog niet echt weg, begin net een team te krijgen met veel spelers uit eigen opleiding. Kan het zijn dat je een aanvulling zoekt op wat je hebt, in plaats van iets totaal nieuws? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april Misschien stoppen met je novelle? Als je writers block hebt kan dat wel een drempel opwerpen om.FM te spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april (bewerkt) 10 minuten geleden zei De Raam: Denk ook dat het me een beetje tegen staat dat ik eigenlijk nog een paar updates moet schrijven voordat ik echt verder kan maar kan daar even niet de energie voor vinden ofzo. Writersblock. Wat zorgt ervoor dat je de energie niet kan vinden om te schrijven? Aangezien daar het writersblock dan denk ik vandaan komt Edit: Of doe net als Guido en ga ook een heel boek schrijven 13 april bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april 5 minuten geleden zei bas huijsmans: Of doe net als Guido en ga ook een heel boek schrijven Mag je best om lachen, maar voorheen knalde ik er met gemak een artikel per week uit. Ik vind het fijn om dingen van me af te schrijven, alleen lukt me dat nu dus niet qua normale FM-content. Die novelle is een pure uitlaatklep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april 12 minuten geleden zei Nom de Guerre: Jezelf uitdagen kan natuurlijk op heel veel manieren, maar mag ik een suggestie die doen die zodanig out the box is dat the box in een ander universum zit? Alles is welkom op dit punt, je maakt me wel nieuwsgierig! 12 minuten geleden zei Nom de Guerre: Oprecht, schrijf ze dan niet, of beknopt. Dat doet geen afbreuk aan de kwaliteit, maar geeft een shift in focus aan. Niks mis mee. Niet schrijven is niet echt een optie. Ik heb, zoals je weet, moeite om dingen door te zetten of af te maken. Ik wilde mezelf dit jaar bewijzen dat ik één main save kan spelen en een novelle kan volhouden. Niet schrijven zou dan aanvoelen als falen. 12 minuten geleden zei Nom de Guerre: Getver. Been there. Still there, in a way. Stug doorgaan werkt voor mij in ieder geval niet, dan krijg ik alleen maar meer tegenzin. Voor mij werkt het om even de zinnen te verzetten door wat anders te doen, een uitlaatklep te zoeken. Dat werkt voor mij ook niet inderdaad. Ik heb ook moeite om iets anders te vinden. Heb verschillende andere games geprobeerd de afgelopen tijd, maar daar haal ik niet dezelfde voldoening uit. 12 minuten geleden zei Nom de Guerre: Kan het zijn dat je een aanvulling zoekt op wat je hebt, in plaats van iets totaal nieuws? Dit, denk ik. Wil dus wel gewoon deze save blijven spelen met IDV, juist om mijzelf wat te bewijzen 11 minuten geleden zei rich ruzzian: Misschien stoppen met je novelle? Als je writers block hebt kan dat wel een drempel opwerpen om.FM te spelen Nee, stoppen is geen optie. Ik heb mezelf wat te bewijzen wat betreft het volhouden van een novelle 9 minuten geleden zei bas huijsmans: Wat zorgt ervoor dat je de energie niet kan vinden om te schrijven? Aangezien daar het writersblock dan denk ik vandaan komt Edit: Of doe net als Guido en ga ook een heel boek schrijven Weer eens ziek geweest en nog steeds niet helemaal fit. Kids vragen veel aandacht de laatste weken. De focus een beetje verloren en moeite om die terug te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 13 april Share Geplaatst 13 april (bewerkt) Als ik het zo lees, zit het probleem niet in football manager. De game die jij speelt is niet een game waar je ontspanning uithaalt. Zeker niet omdat het je mainsave is. Je hebt het over 'moeten' en 'falen. Mijn advies @De Raam. Je zit niet helemaal lekker in je vel. Je hebt drukke tijden met de kids. Geniet vooral van het zonnetje. Ga andere dingen doen dan FM. Maak je niet druk over het 'moeten' oppakken. FM komt met de tijd wel weer. Focus nu lekker op je eigen en het leven. Paar potjes voetbal kijken, helpt stiekem erg goed om weer de echte zin in Football Manager te krijgen. 13 april bewerkt door Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten