Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei La Pulga:

image.thumb.png.37db5331469d780487c68e2bb9e4b59b.png

Lachen hoor in het eerste seizoen  

Netjes maat, lekker zeg _O_

Dankjewel voor posten, hoef ik niet dubbel te posten :D

Minimale winst=ook winst. Staan nu 3 zeges en 6 punten voor op nummer 2 Manchester United, met nog maar 3 duels te gaan. 4/9 punten is genoeg voor de titel maar ik wil gewoon alles winnen!

Arsenal-Spurs 1-0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

#karelball #efficient #3goalsop4schotenopdoel

Nog maar 1 puntje nodig op laatste speeldag uit bij Villa, dan zijn we kampioen. Of we zijn het al, als United zometeen verliest bij Leicster uit.

Arsenal-Chelsea 3-0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei jj1:

Mijn 021 bij southend speelt geen competitie, terwijl ik zelf al 3 jaar pl speel. Kan je dit ergens(bepaalde periode?) aanvragen? Krijg wel elk jaar uitnodiging voor 018 en die accepteert bestuur.

vorige fms kreeg je dan ook uitnodiging voor 021 die je dan zelf kom accepteren/weigeren. 

Iemand?

inmiddels voorbij datum van 018 uitnodiging maar weer niks mbt 021

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei jj1:

Iemand?

inmiddels voorbij datum van 018 uitnodiging maar weer niks mbt 021

Zou ik niet durven zeggen eigenlijk. Af en toe eens in de bestuurskamer bij de mogelijke verzoeken checken, maar weet niet of het een optie is om ook voor de U21 een competitie-uitnodiging te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Mag deze speler voor KKD challenge @joostmakaay @bas huijsmans @ReneLeBlanc @Titan? Hoofd nationaliteit hoeft toch niet Nederlands /Belgisch zijn, als dat maar 1 van de speler zijn nationaliteiten is, zoals hier het geval is? Azerbedjan, Nederlands en Turks?

Ozan Kokcu.png

Laat maar boys hij koos voor Emmen, maar voor in de toekomst een van de nationaliteiten Nederlands of Belgisch is genoeg toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kyrill:

Laat maar boys hij koos voor Emmen, maar voor in de toekomst een van de nationaliteiten Nederlands of Belgisch is genoeg toch?

Eerste, tweede, derde, vierde, vijfde, het maakt niet uit als er maar een Nederlandse of Belgische nationaliteit tussen staat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren,

Ik ben al een aantal weken de connectie met FM helemaal kwijt. Dit terwijl ik zoveel plezier aan mijn save en novelle beleefde. Van de één op de andere dag was het ineens helemaal weg!

Wie heeft voor mij een aantal gouden tips om de passie terug te vinden? Kom a.u.b. niet met save suggesties, ik wil graag terug in mijn oude save komen!

bewerkt door De Raam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei De Raam:

Heren,

Ik ben al een aantal weken de connectie met FM helemaal kwijt. Dit terwijl ik zoveel plezier aan mijn save en novelle beleefde. Van de één op de andere dag was het ineens helemaal weg!

Wie heeft voor mij een aantal gouden tips om de passie terug te vinden? Kom a.u.b. niet met save suggesties, ik wil graag terug in mijn oude save komen!

Wat is de reden dat je het kwijt bent? Of dat je het niet meer bent gaan spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei De Raam:

Heren,

2 minuten geleden zei Dansmeister:

Wat is de reden dat je het kwijt bent? Of dat je het niet meer bent gaan spelen.

Daar sluit ik me bij aan. Wat staat je tegen? Heb je bijvoorbeeld het gevoel dat je alles al bereikt hebt? Of dat je toujours hetzelfde aan het doen bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Dansmeister:

Zojuist zei Nom de Guerre:

Daar sluit ik me bij aan. Wat staat je tegen? Heb je bijvoorbeeld het gevoel dat je alles al bereikt hebt? Of dat je toujours hetzelfde aan het doen bent?

Ik weet het eigenlijk niet zo goed. Druk geweest met andere dingen, werd langzaam minder belangrijk..

Nu, elke keer als ik opstart, zit ik naar wat schermpjes te staren en kom ik niks verder. Geen ideeën meer. Weet niet welke kant ik op wil.

Denk ook dat het me een beetje tegen staat dat ik eigenlijk nog een paar updates moet schrijven voordat ik echt verder kan maar kan daar even niet de energie voor vinden ofzo. Writersblock. 

Voor mijn gevoel is de uitdaging nog niet echt weg, begin net een team te krijgen met veel spelers uit eigen opleiding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei De Raam:

Nu, elke keer als ik opstart, zit ik naar wat schermpjes te staren en kom ik niks verder. Geen ideeën meer. Weet niet welke kant ik op wil.

Jezelf uitdagen kan natuurlijk op heel veel manieren, maar mag ik een suggestie die doen die zodanig out the box is dat the box in een ander universum zit?

4 minuten geleden zei De Raam:

Denk ook dat het me een beetje tegen staat dat ik eigenlijk nog een paar updates moet schrijven voordat ik echt verder kan maar kan daar even niet de energie voor vinden ofzo

Oprecht, schrijf ze dan niet, of beknopt. Dat doet geen afbreuk aan de kwaliteit, maar geeft een shift in focus aan. Niks mis mee.

4 minuten geleden zei De Raam:

Writersblock

Getver. Been there. Still there, in a way. Stug doorgaan werkt voor mij in ieder geval niet, dan krijg ik alleen maar meer tegenzin. Voor mij werkt het om even de zinnen te verzetten door wat anders te doen, een uitlaatklep te zoeken.

6 minuten geleden zei De Raam:

Voor mijn gevoel is de uitdaging nog niet echt weg, begin net een team te krijgen met veel spelers uit eigen opleiding.

Kan het zijn dat je een aanvulling zoekt op wat je hebt, in plaats van iets totaal nieuws?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei De Raam:

Denk ook dat het me een beetje tegen staat dat ik eigenlijk nog een paar updates moet schrijven voordat ik echt verder kan maar kan daar even niet de energie voor vinden ofzo. Writersblock. 

Wat zorgt ervoor dat je de energie niet kan vinden om te schrijven? Aangezien daar het writersblock dan denk ik vandaan komt

Edit: Of doe net als Guido en ga ook een heel boek schrijven ;)

bewerkt door bas huijsmans
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei bas huijsmans:

Of doe net als Guido en ga ook een heel boek schrijven ;)

Mag je best om lachen, maar voorheen knalde ik er met gemak een artikel per week uit. Ik vind het fijn om dingen van me af te schrijven, alleen lukt me dat nu dus niet qua normale FM-content. Die novelle is een pure uitlaatklep.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Jezelf uitdagen kan natuurlijk op heel veel manieren, maar mag ik een suggestie die doen die zodanig out the box is dat the box in een ander universum zit?

Alles is welkom op dit punt, je maakt me wel nieuwsgierig!

Oprecht, schrijf ze dan niet, of beknopt. Dat doet geen afbreuk aan de kwaliteit, maar geeft een shift in focus aan. Niks mis mee.

Niet schrijven is niet echt een optie. Ik heb, zoals je weet, moeite om dingen door te zetten of af te maken. Ik wilde mezelf dit jaar bewijzen dat ik één main save kan spelen en een novelle kan volhouden. Niet schrijven zou dan aanvoelen als falen.

Getver. Been there. Still there, in a way. Stug doorgaan werkt voor mij in ieder geval niet, dan krijg ik alleen maar meer tegenzin. Voor mij werkt het om even de zinnen te verzetten door wat anders te doen, een uitlaatklep te zoeken.

Dat werkt voor mij ook niet inderdaad. Ik heb ook moeite om iets anders te vinden. Heb verschillende andere games geprobeerd de afgelopen tijd, maar daar haal ik niet dezelfde voldoening uit. 

Kan het zijn dat je een aanvulling zoekt op wat je hebt, in plaats van iets totaal nieuws?

Dit, denk ik. Wil dus wel gewoon deze save blijven spelen met IDV, juist om mijzelf wat te bewijzen :) 

11 minuten geleden zei rich ruzzian:

Misschien stoppen met je novelle? Als je writers block hebt kan dat wel een drempel opwerpen om.FM te spelen

Nee, stoppen is geen optie. Ik heb mezelf wat te bewijzen wat betreft het volhouden van een novelle :D 

9 minuten geleden zei bas huijsmans:

Wat zorgt ervoor dat je de energie niet kan vinden om te schrijven? Aangezien daar het writersblock dan denk ik vandaan komt

Edit: Of doe net als Guido en ga ook een heel boek schrijven ;)

Weer eens ziek geweest en nog steeds niet helemaal fit. Kids vragen veel aandacht de laatste weken. De focus een beetje verloren en moeite om die terug te vinden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het zo lees, zit het probleem niet in football manager. De game die jij speelt is niet een game waar je ontspanning uithaalt. Zeker niet omdat het je mainsave is. Je hebt het over 'moeten' en 'falen.

Mijn advies @De Raam. Je zit niet helemaal lekker in je vel. Je hebt drukke tijden met de kids. Geniet vooral van het zonnetje. Ga andere dingen doen dan FM. Maak je niet druk over het 'moeten' oppakken. FM komt met de tijd wel weer. Focus nu lekker op je eigen en het leven. Paar potjes voetbal kijken, helpt stiekem erg goed om weer de echte zin in Football Manager te krijgen.

bewerkt door Dansmeister
Link naar opmerking
Deel via andere websites