Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

Ik zit een beetje in een FM dipje. Mijn Wrexham save heb ik uitgespeeld. Na daar ontslag te hebben genomen zat ik te azen op FC Twente dat in de KKD speelde, of PSV dat op een 11e plek stond. Uiteindelijk is het PSV geworden alleen zit ik nu in 2040. Er is weinig bekends meer over en heb de hele selectie er uit gegooid en werk nu via het alleen maar NL principe.

Ik merk dat ik het wel leuk vind, maar de verslaving zit er niet zo in als in mijn Wrexham save. 

Nu is mijn vraag. Moet ik overstappen naar FM24 of wachten op FM25. En het belangrijkste, waarom? 

En mocht ik in FM23 blijven hangen, hebben jullie nog tips? :D 

Alvast bedankt :classic_smile:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei neva:

Kan niet in je portemonnee kijken, maar ook basis van de verbeterde match engine en tactische mogelijkheden zou ik overstappen.

Haha dat zou ook wat zijn ;) Zitten er echt zoveel significante verschillen in het 24 t.o.v. dat ik de augustus zomerupdate van FM23 pak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwah. Kijk je de wedstrijden in 3D? Dat is wel erg verbeterd. En tactisch zit het beter in elkaar. Het is geen compleet nieuwe game, maar dat is het nooit. Voor die paar tientjes vind ik het wel waard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Kevinoz87:

Haha dat zou ook wat zijn  Zitten er echt zoveel significante verschillen in het 24 t.o.v. dat ik de augustus zomerupdate van FM23 pak?

Yes de match engine en de tactische mogelijkheden zijn echt veel beter geworden zoals Neva ook al zegt. Zou het zelf de moeite waard vinden. Daarnaast kan je jouw save gewoon verder spelen in FM24

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe klote het ook is, game met SV Wiesbaden is verleden tijd. Zo dom. Na de nieuwste update was ik vergeten om weer al die fake bestandjes etc. te verwijderen. Had daardoor geen Duits elftal. Wel zo belangrijk als je begint in Duitsland.

Toen kwam @ReneLeBlanc met het idee om met twee rivalen te beginnen und der Rest ist Geschichte. :D 3. Bundesliga! Hij Jahn Regensburg, ik FC Ingolstadt 04. Oftewel de Donau Derby.

Schermafbeelding2024-03-13215822.thumb.png.d82cc1360b20675d6d63ed9b996a5570.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Thierryvane:

Hoe klote het ook is, game met SV Wiesbaden is verleden tijd. Zo dom. Na de nieuwste update was ik vergeten om weer al die fake bestandjes etc. te verwijderen. Had daardoor geen Duits elftal. Wel zo belangrijk als je begint in Duitsland.

Toen kwam @ReneLeBlanc met het idee om met twee rivalen te beginnen und der Rest ist Geschichte.  3. Bundesliga! Hij Jahn Regensburg, ik FC Ingolstadt 04. Oftewel de Donau Derby.

Schermafbeelding2024-03-13215822.thumb.png.d82cc1360b20675d6d63ed9b996a5570.png

Es gibt nur einen Verein, und zwar ist Jahn Regensburgggg!!!!!!!! Reneetje gaat Jahn de regens geven die het verdient. Die Donau gehört uns! :D 

Schermafbeelding2024-03-14om07_58_47.thumb.png.6f4a2e57c9ddbcc1d515313e8475616c.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Dansmeister:

Lekker je laptop afsluiten. Heerlijk naar buiten en van de zon genieten.

Vandaag weinig FM berichten boys. Omarm de natuur. Tippie van opa. 

Goede tip!! _O_

We sluiten af met als nummer 6 de nummer 1 Liverpool met 5-1 gesloopt te hebben! En Van Persie nam het voortouw met 2 goals en 1 assist. Duel hierna is Real Madrid uit voor de CL, dat kan altijd andere keer nog!

Arsenal-Liverpool 5-1.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe ik het liefste FM speel? Nou niet! Speel de laatste tijd eigenlijk alleen maar werkloos en op vakantie zodat het sneller gaat :P . En dan lekker kloten met de Pre-game + (interne én externe) Ingame editor om te zien wat er gebeurd!

Moet er wel bijzeggen dat dit niet op realisme gebaseerd is (ik vind het gewoon leuk) en ik de standen zelf direct in de savegame bewerkt heb. Neem het dus met een korreltje zout aub :)

In dit scenario: 

PSV en RKC +25 punten

Fortuna, NEC en Vitesse +10 punten

AZ en Volendam -10 punten

Heerenveen -25 punten

De huidige stand na 8 speelronde :)

image.png.8aebac2ec18fce7945d4a936864d4218.png

bewerkt door Badmuts
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 3-3-2024 om 21:39 zei joostmakaay:

image.thumb.png.dcb22782b8003b94b99b5af7fad81988.png

Wat een leipe spits is dit geworden zeg, in het begin een beetje huiverig om z'n mentale stats, maar schiet ze alsnog in iedere competitie gewoon binnen.

Ik heb hem in mijn Feyenoord save gekocht in S2 (restricties: NL aankopen mogen, buitenlandse aankopen t/m 19 jaar én eigen jeugd voorrang). Hij rendeerde echt voor geen meter. Heb m nu verhuurd, begin S3, hopen dat het iets wordt en die de attributen van jouw screen gaat benaderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Rossini':

Iemand nog tips voor een leuke save? Ik sta voor vanalles open. QPR, AS Roma, Schalke en Standard al gehad.

Shoot!

Fc Basel, Odd Grenland, Vitesse, Aalborg, Besiktas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Rossini':

Iemand nog tips voor een leuke save? Ik sta voor vanalles open. QPR, AS Roma, Schalke en Standard al gehad.

Shoot!

Odense, Värnamo, Tromsø, MIFK, St. Gallen, Almere City, Ankaragücu, St. Pölten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rossini':

Shoot!

Valencia, Bordeaux, Twente, Boavista, Cruzeiro

Link naar opmerking
Deel via andere websites