FCGPeter Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Bizarre wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Groen is een 17 jarige speler die komende zomer komt als hij 18 is geworden. Positie is VC (VR). Blauw is 20 jaar, qua sterren (een van) de beste van mijn team en speelt als huidige rechtsback. Ik twijfel enorm wat ik volgend jaar moet gaan doen. Een paar opties: Blauw omtunen tot linksback (want tweebenig), al heb ik daar ook al een leuk talent rondlopen. Groen omtunen tot rechtsbuiten. Daar mis ik nog een echt groot talent en heb ik nu nog een oude knar rondlopen. Enige is dat zijn afronding weer enorm slecht is, terwijl de vleugelspelers regelmatig tot scoren komen... Groen verkopen zou ook nog kunnen, maar ik krijg bijna niets voor spelers. Ze bieden niet veel meer dan een paar ton... Voor dat geld hoef ik het niet echt te doen... Iemand anders nog een optie voor deze luxe positie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Gaat weer maanden/jaren duren voordat er een nieuwe voorzitter is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 3 minuten geleden zei sennid: Gaat weer maanden/jaren duren voordat er een nieuwe voorzitter is Mijn laatste overname duurde wel een tijdje, maar was heel lang totaal niet concreet. Ik hoorde er iets van, maar toen was het een jaar lang stil ofzo. Totaal niets van gemerkt. Vervolgens was er uiteindelijk een partij concreet en toen was het binnen een week gefixed. Dus ik had minder dan een week een transferverbod door de overname. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 11 minuten geleden zei MisterX: Mijn laatste overname duurde wel een tijdje, maar was heel lang totaal niet concreet. Ik hoorde er iets van, maar toen was het een jaar lang stil ofzo. Totaal niets van gemerkt. Vervolgens was er uiteindelijk een partij concreet en toen was het binnen een week gefixed. Dus ik had minder dan een week een transferverbod door de overname. Dan zal dat bij mij ook wel zijn. Bij mij heeft de eerste club al een nieuw stadion gebouwd. AC Libertas in 2028 met een capaciteit van 4.483 mensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 27 minuten geleden zei FCGPeter: Bizarre wedstrijd Hoe doet Gabri Veiga over algemeen bij jou Peter? Hoeveel heb je voor hem betaald? Ik had hem gratis gehaald terug uit de zandbak en 2-3 jaar later, voor 63 miljoen aan Real Madrid doorverkocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 33 minuten geleden zei sennid: Dan zal dat bij mij ook wel zijn. Bij mij heeft de eerste club al een nieuw stadion gebouwd. AC Libertas in 2028 met een capaciteit van 4.483 mensen. Oh, mijn bestuur wil al jaren een nieuw stadion bouwen van iets van 3900 ofzo, maar dat duurt enorm lang. Volgens mij hebben ze het 3,5 seizoen geleden al aangekondigd en zijn ze nog steeds op zoek naar de juiste locatie. Ik hoop dat de bouw snel start. En stiekem hoop ik een hogere capaciteit. Europees voetballen er in het nationale stadion en dan verkopen we gewoon de 5500 al uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 7 minuten geleden zei MisterX: Oh, mijn bestuur wil al jaren een nieuw stadion bouwen van iets van 3900 ofzo, maar dat duurt enorm lang. Volgens mij hebben ze het 3,5 seizoen geleden al aangekondigd en zijn ze nog steeds op zoek naar de juiste locatie. Ik hoop dat de bouw snel start. En stiekem hoop ik een hogere capaciteit. Europees voetballen er in het nationale stadion en dan verkopen we gewoon de 5500 al uit. Je had beter kunnen wachten. Wij hebben ook sinds 2028 ofzo een nieuw stadion, passen er 4000 in ongeveer. Europees speel ik in Libertas of het nationale stadion. Nieuw stadion willen ze nog niet. Huilen. Zoveel potentieel dat je misloopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Welke bestanden moet ik verwijderen, wil ik met Real Betis, napoli en dat soort clubs met hun officiele naam spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 8 minuten geleden zei Vlonkie: Welke bestanden moet ik verwijderen, wil ik met Real Betis, napoli en dat soort clubs met hun officiele naam spelen? laat maar al gevonden... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Atalanta staat dan wel 30/31e ''maar'' doet niets af aan het feit, Dusan Vlahovic een held is 5 goals in een wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeff_J Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Niet zomaar europees voetbal, maar meteen UCL. Nu de selectie enorm versterken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 7 minuten geleden zei Jeff_J: Niet zomaar europees voetbal, maar meteen UCL. Nu de selectie enorm versterken Lekker bezig zeg. Gefeliciteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 2 uur geleden zei neva: Je had beter kunnen wachten. Wij hebben ook sinds 2028 ofzo een nieuw stadion, passen er 4000 in ongeveer. Europees speel ik in Libertas of het nationale stadion. Nieuw stadion willen ze nog niet. Huilen. Zoveel potentieel dat je misloopt. Niets gevraagd, het bestuur heeft het zelf besloten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 1 uur geleden zei Jeff_J: Niet zomaar europees voetbal, maar meteen UCL. Nu de selectie enorm versterken Lekker hoor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeff_J Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 (bewerkt) Dan halen we Messi maar om ons team te versterken. 100K salaris p/m en toekomstig trainer. Waar zou die liever ze carrière afsluiten dan hier bij Luton in de CL. Edit: Voor 700K komt die per direct, dus dat gedaan. Toch nog Messi in de Premier League en een laatste keer CL. 25 december 2023 bewerkt door Jeff_J Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xanderoo Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Klein vraagje, hoe verplaats je je speler bij standaardsituaties? Want zo gaat het niet goed komen denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Seedorf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Dat zijn nou handige tips! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 december 2023 Share Geplaatst 25 december 2023 Klinkende zege van de nummer 4, op de nummer 12 @Willem @MNie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 Na zo'n horror jaar ziet dit er toch al weer een heel stuk beter uit. We are back baby! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 @Kyrill Dit is dan niet echt de kerstgedachte waar ik op heb gehoopt... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 (bewerkt) Zaadpot. Gewonnen, maar 5 tegendoelpunten is echt heel slecht. Work on the shop. 26 december 2023 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2023 Share Geplaatst 26 december 2023 1 uur geleden zei Willem: @Kyrill Dit is dan niet echt de kerstgedachte waar ik op heb gehoopt... Ja sorry vriendje hele fijnen kerst Tag mij vooral als jij van Arsenal wint, geen enkel probleem hoor, al vaker gezegd! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten