Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FM Café

Fantasy

Aanbevolen berichten

image.png.4f03621d0d9e5b6ad8a7e412b0d7d0bf.png

Groen is een 17 jarige speler die komende zomer komt als hij 18 is geworden. Positie is VC (VR). 

Blauw is 20 jaar, qua sterren (een van) de beste van mijn team en speelt als huidige rechtsback.

Ik twijfel enorm wat ik volgend jaar moet gaan doen. Een paar opties:

• Blauw omtunen tot linksback (want tweebenig), al heb ik daar ook al een leuk talent rondlopen.
  • Groen omtunen tot rechtsbuiten. Daar mis ik nog een echt groot talent en heb ik nu nog een oude knar rondlopen. Enige is dat zijn afronding weer enorm slecht is, terwijl de vleugelspelers regelmatig tot scoren komen...
  • Groen verkopen zou ook nog kunnen, maar ik krijg bijna niets voor spelers. Ze bieden niet veel meer dan een paar ton... Voor dat geld hoef ik het niet echt te doen...

Iemand anders nog een optie voor deze luxe positie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei sennid:

image.thumb.png.8406bb1a35d5ce322dc2346354cdb759.png

Gaat weer maanden/jaren duren voordat er een nieuwe voorzitter is 

Mijn laatste overname duurde wel een tijdje, maar was heel lang totaal niet concreet. Ik hoorde er iets van, maar toen was het een jaar lang stil ofzo. Totaal niets van gemerkt. Vervolgens was er uiteindelijk een partij concreet en toen was het binnen een week gefixed. Dus ik had minder dan een week een transferverbod door de overname. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei MisterX:

Mijn laatste overname duurde wel een tijdje, maar was heel lang totaal niet concreet. Ik hoorde er iets van, maar toen was het een jaar lang stil ofzo. Totaal niets van gemerkt. Vervolgens was er uiteindelijk een partij concreet en toen was het binnen een week gefixed. Dus ik had minder dan een week een transferverbod door de overname. 

Dan zal dat bij mij ook wel zijn. Bij mij heeft de eerste club al een nieuw stadion gebouwd. AC Libertas in 2028 met een capaciteit van 4.483 mensen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

27 minuten geleden zei FCGPeter:

image.thumb.png.b6a62ed5e07feea2dac7b86a27616562.png

Bizarre wedstrijd

Hoe doet Gabri Veiga over algemeen bij jou Peter? Hoeveel heb je voor hem betaald? Ik had hem gratis gehaald terug uit de zandbak en 2-3 jaar later, voor 63 miljoen aan Real Madrid doorverkocht:t::<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei sennid:

Dan zal dat bij mij ook wel zijn. Bij mij heeft de eerste club al een nieuw stadion gebouwd. AC Libertas in 2028 met een capaciteit van 4.483 mensen.

Oh, mijn bestuur wil al jaren een nieuw stadion bouwen van iets van 3900 ofzo, maar dat duurt enorm lang. Volgens mij hebben ze het 3,5 seizoen geleden al aangekondigd en zijn ze nog steeds op zoek naar de juiste locatie. Ik hoop dat de bouw snel start. En stiekem hoop ik een hogere capaciteit. Europees voetballen er in het nationale stadion en dan verkopen we gewoon de 5500 al uit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei MisterX:

Oh, mijn bestuur wil al jaren een nieuw stadion bouwen van iets van 3900 ofzo, maar dat duurt enorm lang. Volgens mij hebben ze het 3,5 seizoen geleden al aangekondigd en zijn ze nog steeds op zoek naar de juiste locatie. Ik hoop dat de bouw snel start. En stiekem hoop ik een hogere capaciteit. Europees voetballen er in het nationale stadion en dan verkopen we gewoon de 5500 al uit. 

Je had beter kunnen wachten. Wij hebben ook sinds 2028 ofzo een nieuw stadion, passen er 4000 in ongeveer. Europees speel ik in Libertas of het nationale stadion. Nieuw stadion willen ze nog niet. Huilen. Zoveel potentieel dat je misloopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei neva:

Je had beter kunnen wachten. Wij hebben ook sinds 2028 ofzo een nieuw stadion, passen er 4000 in ongeveer. Europees speel ik in Libertas of het nationale stadion. Nieuw stadion willen ze nog niet. Huilen. Zoveel potentieel dat je misloopt.

Niets gevraagd, het bestuur heeft het zelf besloten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan halen we Messi maar om ons team te versterken. 100K salaris p/m en toekomstig trainer. Waar zou die liever ze carrière afsluiten dan hier bij Luton in de CL.image.thumb.png.a79c1ffac018f7ce684513c0e2007686.png

Edit:

Voor 700K komt die per direct, dus dat gedaan.

Toch nog Messi in de Premier League en een laatste keer CL.

bewerkt door Jeff_J
Link naar opmerking
Deel via andere websites