MisterX Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 38 minuten geleden zei Jotew: Wellicht dat @Stefan. iets heeft gezien of gehoord? Oh, het kan best dat ik het ook verkeerd gehoord heb, aangezien ik me niet heel erg in FM24 heb verdiept. Dus als het niet iets wat algemeen bekend is, dan verwacht ik dat ik gewoon fout zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Moest met 9 man door door 2 blessures, gelukkig ging het goed met Luuk op doel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 https://community.sigames.com/forums/topic/578817-does-the-early-access-get-a-hot-fix/#comment-14203724 Er is dus wel een GK blessure bug. Dat ze gezien worden als normale speler, ivm de doelman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 (bewerkt) M'n save besloot steeds te crashen op 1 juli 2025. Gelukkig kon ik een back-up laden van twee weken er voor, en kom ik daar wel voorbij 1 juli 2025. edit; Ik denk dat het niet met de datum te maken heeft, maar met het aanbieden van een speler via de transferroom Niks aan het handje als ik verder ga, maar zodra ik een speler aanbied en dan verder ga crashed m'n game 28 oktober 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 4 minuten geleden zei Rinus: https://community.sigames.com/forums/topic/578817-does-the-early-access-get-a-hot-fix/#comment-14203724 Er is dus wel een GK blessure bug. Dat ze gezien worden als normale speler, ivm de doelman. Daar staat niet dat het perse zo is dat keepers als veldspelers worden gezien toch? Die knakker zegt dat het eventueel een optie/bug kan zijn dát het zo is. Hij zegt er ook meteen bij dat hij er geen hard bewijs voor heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Zojuist zei Jotew: Daar staat niet dat het perse zo is dat keepers als veldspelers worden gezien toch? Die knakker zegt dat het eventueel een optie/bug kan zijn dát het zo is. Hij zegt er ook meteen bij dat hij er geen hard bewijs voor heeft. Jaaaa. Dat ook wel weer, maar wel interessant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 5 minuten geleden zei TheRealOne: M'n save besloot steeds te crashen op 1 juli 2025. Gelukkig kon ik een back-up laden van twee weken er voor, en kom ik daar wel voorbij 1 juli 2025. edit; Ik denk dat het niet met de datum te maken heeft, maar met het aanbieden van een speler via de transferroom Niks aan het handje als ik verder ga, maar zodra ik een speler aanbied en dan verder ga crashed m'n game Melden op de forums van SI uiteraard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 9 minuten geleden zei TheRealOne: M'n save besloot steeds te crashen op 1 juli 2025. Gelukkig kon ik een back-up laden van twee weken er voor, en kom ik daar wel voorbij 1 juli 2025. edit; Ik denk dat het niet met de datum te maken heeft, maar met het aanbieden van een speler via de transferroom Niks aan het handje als ik verder ga, maar zodra ik een speler aanbied en dan verder ga crashed m'n game Heel vreemd, gebeurde dus alleen als ik Cheikhou Kouyate wou aanbieden en dan verder ging. Alle spelers individueel afgegaan, maar alleen bij hem crashde de game Nouja, via een tussenpersoon verkopen lukte wel, dus dan dat maar. Maar meteen de crash report ingevuld die je krijgt als de game crashed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 GK's zijn fantastisch. Bezig met opnemen 2023-10-28 145810.mp4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 29 minuten geleden zei Jotew: Wellicht dat @Stefan. iets heeft gezien of gehoord? Als dit het ooit geval zou zijn, ga je het niet via mij horen. Ziet ernaar uit dat iemand hier weer wat aandacht nodig heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Dubbelpost om 20k te vieren!! Iemand maakte z'n debuut in de rust. Hakim is terug. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 (bewerkt) Zojuist zei Stefan.: Als dit het ooit geval zou zijn, ga je het niet via mij horen. Ziet ernaar uit dat iemand hier weer wat aandacht nodig heeft. Je zou wat anders posten zei je net, ik zit al klaar met me duimpie omhoog. O daar is die. 28 oktober 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2023 Zojuist zei Stefan.: Dubbelpost om 20k te vieren!! Iemand maakte z'n debuut in de rust. Hakim is terug. 20002 Lekker tactiekje wel qua formatie aan die voorste te zien Hoe speel je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 4 minuten geleden zei Fantasy: 20002 Lekker tactiekje wel qua formatie aan die voorste te zien Hoe speel je? 4 achterop, 2 DM's, 1 AMC en 3 spitsen Toevallig gezien in een eerder screenshot. Rollen etc. stonden daar niet bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 12 minuten geleden zei Fantasy: 20002 Lekker tactiekje wel qua formatie aan die voorste te zien Hoe speel je? Wingers kreeg ik maar niet aan de praat 🤷♂️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Zal ik... ... FM22 weer eens aan slingeren om een game te starten? ... FM24 aanschaffen en daarmee een game te starten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 6 minuten geleden zei MisterX: Zal ik... ... FM22 weer eens aan slingeren om een game te starten? ... FM24 aanschaffen en daarmee een game te starten? optie 2 want dat levert mij naar verluid een kerstpakket op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 3 minuten geleden zei 19CH98: optie 2 want dat levert mij naar verluid een kerstpakket op Site staf krijgt een kerstpakket als mensen FM aanschaffen? Dan moet ik het zeker wel via MU aanschaffen, want anders heeft MU er niets aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Uiteindelijk besloten om mijn PSV game van FM 23 mee te nemen naar FM 24. Mooie talentvolle selectie waaraan ik met de komst van Van Dijk, Berg en Capaldo wat ervaring heb toegevoegd. Merk dat ik een bredere selectie nodig heb én dat er meer interesse komt voor mijn betere spelers, iets wat in FM 23 een beetje ontbrak. Heb Jevon Simons en Van de Berg voor een mooi bedrag kunnen verkopen deze winter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Zojuist zei MisterX: Site staf krijgt een kerstpakket als mensen FM aanschaffen? Dan moet ik het zeker wel via MU aanschaffen, want anders heeft MU er niets aan. Dat eerste weet ik niet zeker, is volgens mij een grapje. Zo lang zit ik nog niet bij de (site) staf. Dat tweede is idd een voorwaarde. Maar ik zou dat sowieso doen want het is een stuk goedkoper dan Steam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 1 minuut geleden zei 19CH98: Dat eerste weet ik niet zeker, is volgens mij een grapje. Zo lang zit ik nog niet bij de (site) staf. Als je dacht dat dit geen grapje was, dan ben je er echt ingestonken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 1 minuut geleden zei MisterX: Als je dacht dat dit geen grapje was, dan ben je er echt ingestonken Better save dan sorry. Nee ging er voor 99,9% wel vanuit dat het een grapje was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Het wordt denk ik toch FM22. Eens kijken of ik er weer een beetje in weet te komen eerst. Wie weet dat FM24 later volgt. Dus die 0,1% kans op een kerstpakket kun je nu helemaal vergeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 (bewerkt) @Dansmeister'Wauw, wat een mooi stadion. Oh shit, de bal' 28 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Mannen, even hulp gevraagd; ik kan echt helemaal niks. FM20 had ik ooit gedownload middels Steam meen ik (ik heb een MacBook). Enfin, altijd lekker kunnen spelen. Nieuwe MacBook sinds gisteren, Steam downloaden en inloggen was al een hel. Dus ik wil FM20 erop zetten; werkt niet. Dat is een teken van onze lieve heer, op naar de FM24 beta! Hoe moet ik dat downloaden? die Beta is er ook voor Mac? Waar doen jullie dat en hoe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten