Kyrill Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 26 minuten geleden zei Glenn08: Wat een lelijke vent. Maar hij heeft er warme gevoelens voor! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Beste linksback ter wereld aan onze staff toegevoegd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 16 minuten geleden zei Kyrill: Beste linksback ter wereld aan onze staff toegevoegd Haha ze hebben Owen Wijndal verkeerd gespeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 (bewerkt) Leuk die point target ben benieuwd. Als het hem lukt, is ie over jaar tijd regular starter of squad player @neva hahahhaa ja Jammer van IRL maar oprecht in FM 19-21 is /was bij mij altijd Owen Wijndal in FM iig een regelrechte BEAST. Ik heb hem zelf heel soms gehad/gekocht maar ik heb hem minstens 2-3x bij clubs als Liverpool en Bayern Munchen zien spelen met marktwaardes rond de 80-120 miljoen. 20 oktober 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Als ze de hoofdprijs bieden straks mogen ze zo weg, hoor. Haal ik meteen wat leuke talentjes, en bruikbare spelers voor. Zal vast wel een bug zijn ofzo. Al zijn hun stats best netjes Geen hoe idee hoe goed ze in het echt zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Mijn eerste speler verkocht met Intermediar. Die kreeg 2,2 miljoen en 9% reken zelf maar, transfer som uit. Blij mee. Kwam ooit voor maar 7,75 miljoen Samuel Ricci. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 6 uur geleden zei Stefan.: Iemand al een Late Developer gevonden ? Ik heb er één gevonden. Kan nog makkelijk mee in de top! Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 20231020-2036-29.5030869.mp4 Geen idee of dit zichtbaar is, maar wel een prima doelpunt. Zonde dat wij zo onderuit gaan, maar goed... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Ik ben Heracles, op bezoek bij Ajax bij de start van het seizoen. Ziet er op zich niet heel gek uit toch? Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Feyenoord en ik winnen van de clubs uit het rechterrijtje #realistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 2 uur geleden zei Rinus: Als ze de hoofdprijs bieden straks mogen ze zo weg, hoor. Haal ik meteen wat leuke talentjes, en bruikbare spelers voor. Zal vast wel een bug zijn ofzo. Al zijn hun stats best netjes Geen hoe idee hoe goed ze in het echt zijn. Reijnders speelt bij AC Milan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 3 minuten geleden zei sennid: Reijnders speelt bij AC Milan Dan ben je toch echt wel heel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 11 miljoen gekost, voor 37 miljoen verkocht. 91k salaris bij ons had ie, nieuwe club 245K. Oke doei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Gaat lekker zo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thymen Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Weet iemand of oude trainingsschema’s overgezet kunnen worden , bij mij konden ze niet geladen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelminho Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Begint toch weer te kriebelen door jullie. Even Ajax goed managen. Zag ergens dat de staf weer leeg is. Zijn er alweer documenten / trics/ real name fixes om dat allemaal goed te krijgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 1 uur geleden zei Thymen: Weet iemand of oude trainingsschema’s overgezet kunnen worden , bij mij konden ze niet geladen worden. Nee, kan niet helaas. Aantal sessies zijn iets aangepast en je hebt set-piece training erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 29 minuten geleden zei Jelminho: Begint toch weer te kriebelen door jullie. Even Ajax goed managen. Zag ergens dat de staf weer leeg is. Zijn er alweer documenten / trics/ real name fixes om dat allemaal goed te krijgen? Nog niet, maar dat komt snel vermoed ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 (bewerkt) bump 21 oktober 2023 bewerkt door Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Ik zit al met mijn oude FM23 Brighton save rond 2029/2030 Maar voor wie het ook wil: https://www.fmscout.com/a-football-manager-2024-wonderkids.html FM24 Wonderkids lijstje per positie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Hopelijk draait @Fantasy straks goed aan dat rad, want begin inmiddels ook nieuwsgierig te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Tuurlijk joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 21 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2023 1 uur geleden zei neva: Nog niet, maar dat komt snel vermoed ik. Wel pas na de full release natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 19 minuten geleden zei Fantasy: Wel pas na de full release natuurlijk. Uiteraard, goede toevoeging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten