Fantasy Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Heb jij een verdediger die je wil delen met alle andere MU'ers of ben je op zoek naar een nieuwe verdediger? Stel hier je vraag en geef aan wat je belangrijk vindt voor de verdedigers in jouw tactiek. En niet onbelangrijk, wat is je budget? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Ik zoek voor PSV nog enkele centrale verdedigers, liefst jonge spelers die wel meteen basiswaardig zijn. Speel met drie centrale verdedigers dus een upgrade is nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Zeno Debast - Anderlecht (screenshot uit 2029) In 2026 voor €28M naar Napoli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Luka Vuskovic - Hajduk In 2025 voor €13,75M naar Tottenham. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Tobias Slotsager OB Odense Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 8 uur geleden zei Lensherr: Tobias Slotsager OB Odense Poeh dat kan wel wel leuke worden zeg. Odense zal wel de hoofdprijs vragen, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 23 oktober 2023 Januari 2028 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 23 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 23 oktober 2023 Januari 2028 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dvsermelo Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Op 20-10-2023 om 14:30 zei De Raam: Luka Vuskovic - Hajduk In 2025 voor €13,75M naar Tottenham. Deze deal is al gemaakt bij het aanmaken van het spel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2023 Feyenoord kocht deze jongen hier in de winter van seizoen 1 voor €7.000.000,- van Young Boys Aurèle Amenda (Zwitserse Kameroener) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 Nog een paar spelers die ik heb gekocht bij Sporting: Ryan Sessegnon - Gratis na eerste seizoen Fabio Chiarodia - €25,5M Christian Mosquera - €3,4M Andre Amaro - €10,25M Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 oktober 2023 Share Geplaatst 28 oktober 2023 1 uur geleden zei Fantasy: Feyenoord kocht deze jongen hier in de winter van seizoen 1 voor €7.000.000,- van Young Boys Aurèle Amenda (Zwitserse Kameroener) Geinig toeval; ik tipte deze speler afgelopen zomer nog bij m'n neef als interessante optie mocht Geertruida vertrekken. Een jaartje rustig wennen achter Trauner en daarna vlammen. Ik ben benieuwd hoe hij zich op FM kan ontwikkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 1 november 2023 Share Geplaatst 1 november 2023 Arnau Martinez Heeft aan de start van de save een gelimiteerde afkoopsom van 10 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 november 2023 Share Geplaatst 9 november 2023 Leuke wingback, 9 miljoen voor moeten betalen, wel aardig wat salaris. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 22 december 2023 Share Geplaatst 22 december 2023 Aanrader van de bovenste plank. Jose Cordoba (screen van 2030) in het seizoen 2024/2025 voor 3 miljoen gekocht van Levski Sofia met Hamburg en sindsdien nooit meer uit de basis verdwenen tot hij werd gekocht door Tottenham voor 80 mio. Na 1,5 jaar zelf de overstap gemaakt naar Tottenham en daar staat de beste man wederom in de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari (bewerkt) Sam Money van Rotherham (15, DC) kan echt een hele goede worden. Je moet wel even wachten tot zijn contract met de club ingaat als hij 16 wordt. 2 januari bewerkt door Satyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 14 minuten geleden zei Satyr: Sam Money van Rotherham (15, DC) kan echt een hele goede worden. Je moet wel even wachten tot zijn contract met de club ingaat als hij 16 wordt. Zit niet in mijn spel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 4 uur geleden zei Satyr: Sam Money van Rotherham (15, DC) kan echt een hele goede worden. Je moet wel even wachten tot zijn contract met de club ingaat als hij 16 wordt. Die zit niet in de originele database, dus ik vermoed dat jij een alternatieve db gebruikt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari Nee, heb letterlijk net het spel gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 26 minuten geleden zei Satyr: Nee, heb letterlijk net het spel gekocht. Geen idee hoe hij in je spel is gekomen, maar het lijkt me niet de bedoeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 32 minuten geleden zei FlyD: Geen idee hoe hij in je spel is gekomen, maar het lijkt me niet de bedoeling. Zou dit het zijn? Ondanks dat ik bij een Championship ploeg zit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 3 minuten geleden zei Satyr: Zou dit het zijn? Ondanks dat ik bij een Championship ploeg zit? Geen ervaring met die functie eigenlijk. Ik zou denken dat die spelers worden toegevoegd met de 'newgen-layout', maar geen idee of dat klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rrrood Geplaatst 2 januari Share Geplaatst 2 januari 2 uur geleden zei FlyD: Geen ervaring met die functie eigenlijk. Ik zou denken dat die spelers worden toegevoegd met de 'newgen-layout', maar geen idee of dat klopt. En als ze toegevoegd worden, dan niet als 15 jarigen zou je zeggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kawamoto Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Voor de FMmers die in Japan op zoek zijn naar verdedigend talend, hier nog een paar U20 spelers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 maart Share Geplaatst 10 maart Aleksander Hammer Kjelsen heerlijke naam natuurlijk, alleen daarvoor zou ik hem al halen. Is denk ik voor de Eredivisie een toptoptop aankoop. Ging hier in 2025/2026 naar Aston Villa voor 4,4 miljoen en was afkomstig van Valerenga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten