Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Verdedigers

Fantasy

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Fantasy:

Feyenoord kocht deze jongen hier in de winter van seizoen 1 voor €7.000.000,- van Young Boys

Aurèle Amenda (Zwitserse Kameroener)

image.thumb.png.7f1b4e4a2b795feb276be89bd5fc72fb.png

Geinig toeval; ik tipte deze speler afgelopen zomer nog bij m'n neef als interessante optie mocht Geertruida vertrekken. Een jaartje rustig wennen achter Trauner en daarna vlammen. Ik ben benieuwd hoe hij zich op FM kan ontwikkelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.05a09972e8cea15c558ef6b7e4b11e0f.png

Aanrader van de bovenste plank. Jose Cordoba (screen van 2030) in het seizoen 2024/2025 voor 3 miljoen gekocht van Levski Sofia met Hamburg en sindsdien nooit meer uit de basis verdwenen tot hij werd gekocht door Tottenham voor 80 mio. Na 1,5 jaar zelf de overstap gemaakt naar Tottenham en daar staat de beste man wederom in de basis. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Satyr:

Sam Money van Rotherham (15, DC) kan echt een hele goede worden. Je moet wel even wachten tot zijn contract met de club ingaat als hij 16 wordt. 

image.thumb.png.2c74fc87c5628366c31acadcd1fc4869.png

Die zit niet in de originele database, dus ik vermoed dat jij een alternatieve db gebruikt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Satyr:

Zou dit het zijn? Ondanks dat ik bij een Championship ploeg zit?

Naamloos.png.a7d92d64e3bbd9ba958b3126e435fad9.png

Geen ervaring met die functie eigenlijk. Ik zou denken dat die spelers worden toegevoegd met de 'newgen-layout', maar geen idee of dat klopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei FlyD:

Geen ervaring met die functie eigenlijk. Ik zou denken dat die spelers worden toegevoegd met de 'newgen-layout', maar geen idee of dat klopt.

En als ze toegevoegd worden, dan niet als 15 jarigen zou je zeggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.7797c351ac1014f4d82b3be826dfe40b.png

Aleksander Hammer Kjelsen heerlijke naam natuurlijk, alleen daarvoor zou ik hem al halen. Is denk ik voor de Eredivisie een toptoptop aankoop. Ging hier in 2025/2026 naar Aston Villa voor 4,4 miljoen en was afkomstig van Valerenga. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites