007mark Geplaatst 9 september Share Geplaatst 9 september Maandagochtend 08.00 uur melden voor een straftraining in het bos. Kan natuurlijk niet, zo'n slotfase! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 10 september Share Geplaatst 10 september 5 potjes CL 15 punten.. EPBAL! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 september Auteur Share Geplaatst 10 september Zo'n pot dat alles goed valt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 11 september Share Geplaatst 11 september Vijfde wedstrijd sinds FM2017 en de laptop lag - bij wijze van spreken - alweer bijna buiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september En nu op naar het WK! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september Nu tegen het grote Real Madrid in de halve finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september Is er al een record voor 2x scoren in dezelfde minuut? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september Eerste Europese pot ooit voor Casa Pia en tevens mijn eerste EL campagne deze FM. Siiiuuuuuu! Zie jij wie ik zie in de spits @Fantasy? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 september Auteur Share Geplaatst 12 september Trooooyyyy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september (bewerkt) 1 uur geleden zei Thierryvane: Eerste Europese pot ooit voor Casa Pia en tevens mijn eerste EL campagne deze FM. Siiiuuuuuu! Zie jij wie ik zie in de spits @Fantasy? Heb Troy in ook in m’n sidegame bij Hansa Rostock, vanaf seizoen 2. Maar het komt er nog niet echt uit hier . Een of andere Bulgaar (Yordanov), speelde hem uit de basis. En seizoen 3 gaan we starten met Mateta 12 september bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september (bewerkt) Op 6-9-2024 om 20:32 zei 007mark: Uitstekend begin van seizoen 4. Wel enorm gelukkig tegen Barça, terwijl ik tegen AZ heel onterecht gelijkspeelde en had moeten winnen. Op 9-9-2024 om 16:37 zei 007mark: Maandagochtend 08.00 uur melden voor een straftraining in het bos. Kan natuurlijk niet, zo'n slotfase! Ook het tweede blok hebben we uitstekende resultaten behaald. Tegen PSV al na 19 minuten een rode kaart voor ons, dus knap stand gehouden. 12 september bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september 38 minuten geleden zei ElPrincipito: Hier scoor je wel… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 september Share Geplaatst 12 september 4 minuten geleden zei Dansmeister: Hier scoor je wel… Ik kom zaterdag niet meer hè. Opletten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 september Share Geplaatst 13 september Op naar de kwartfinale tegen Bayern Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Vierde CL finale op rij. Net als vorig jaar gaat de finale wederom tussen Arsenal & Liverpool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 september Share Geplaatst 14 september Sorry dubbelpost, maar... 4x op een rij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Na het e.e.a. gelezen te hebben eens de poging gewaagd om zelf een tactiek in elkaar te knutselen. Eveneens wedstrijden zelf gespeeld en niet via instant result. Ik zie wel de dingen die ik zou willen zien. Return tegen Randers leek vooral op overschatting. Tegen Dortmund hadden we gewoon een off-day, ondanks dat we wel goede dingen lieten zien in het voetballende deel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 15 september Share Geplaatst 15 september Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 16 september Share Geplaatst 16 september (bewerkt) Dat is een afgetekende overwinning @Thomassje123. Hier zat het eens flink mee, op bezoek bij laagvlieger Merani Tbilisi. Hiermee stijgen we naar de tweede plek in de Liga 3. (13/30) 16 september bewerkt door FC-Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 september Auteur Share Geplaatst 17 september Supertaça ook weer eens een keertje gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 17 september Share Geplaatst 17 september Stap 1 is gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 17 september Auteur Share Geplaatst 17 september REMONTADAAAA Die off-day uit Griekenland in eigen huis even ongedaan gemaakt hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten