Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

7 uur geleden zei SLeePo:

Ik weet niet of ik nu blij moet zijn of niet. 

Normaal is een overwinning tegen de top van Nederland lekker, maar nu geeft hij een nasmaak. Doordat ik zelf win van Feyenoord (1e) en Ajax (4e) met 2-0 verliest van al gedegradeerde Cambuur, eindig ik de competitie op de 3e plek welke weer recht geeft op de 3e ronde kwalificatie van de Champions League. De penningmeester springt wellicht een gat in de lucht, maar qua selectie ben ik totaal niet klaar voor de CL. Volgens mij plaats ik mij wel rechtstreeks voor de groepsfase van de EL, mocht ik verliezen, weet niet of dit in de nieuwe opzet klopt. 

image.png.cfcc6d74626df11a5dbfcad4f65c7f19.png

Gekkie hahaha;c:cheer:

Natuurlijk moet je blij zijn, zker als je met VVV met zo'n gruwelijke steal bij Feyenoord uit wint :D

Ook als je niet ver komt in de CL, er is veel meer geld te verdienen dan in de EL/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We staan nu in het linkerrijtje in de PL. Hopelijk kunnen we dit volhouden. :classic_smile: Het bestuur werkt tot nu toe niet echt mee, ik kreeg weer een negatief TB van -24 miljoen euro... SI mag dit is dringend fixen, had potverdorie meer dan 70 miljoen op de bank...  Gelukkig werd mijn TB herleid naar 0 euro bij het aanvechten van een inkomende transfer en werd de transfer door het bestuur goedgekeurd.

3d08e96157317c67a596fc2fcce207c7.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Kyrill:

Verdigers van beide teams , mogen zich kapot schamen.

Maar wat een heerlijk duel, hopelijk gaan we het in de PL ook zo tegen City doen!!

20231130150539_1.jpg

Volgens mij is dit iets in FM24. Gebeurd mij ook regelmatig, 

Ik mag dus met VVV in de 3e kwalificatieronde van de Champions League instromen. Met het Schotse Celtic was de loting niet mals. Eerste wedstrijd gelukkig thuis. Hier gebeurde iets wat ik niet voor mogelijk hield. Ik denk alsnog dat ik er nu zo goed als uit ligt, maar voor de financiën is dit wel een leuke. Mocht ik wel doorstromen wacht naar alle waarschijnlijkheid een wedstrijd tegen het Portugese Benfica. 

image.png.123d68a80915957d58ac2457ce370045.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na de onverwachte thuis overwinning in de CL tegen Celtic, ging het zoals verwacht in de uitwedstrijd mis. Voor de fans een leuke ontmoeting ook voor de penningmeester een mooi succes, maar ik denk dat ik in de EL, ben een goede loting, meer kansen maak. 

Mooi dat onze Peter nog een pingel stopte. Daarom heb ik hem ook transfervrij gehaald. 

image.png.afec7ce7509a8cb042d595565b1bbfee.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites