Oerlie Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 toch wel een heerlijke comeback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 16de finale van de CL tegen Benfica. Ooooooooooh Marcoooooooooo van Ginkeeeeeeeeeeeel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vreven Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Met 10 man terugkomen van een 2-0 achterstand. Ik doe nog steeds mee voor de play-offs. De tegenstander was de nummer 2 in de stand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 7 uur geleden zei SLeePo: Ik weet niet of ik nu blij moet zijn of niet. Normaal is een overwinning tegen de top van Nederland lekker, maar nu geeft hij een nasmaak. Doordat ik zelf win van Feyenoord (1e) en Ajax (4e) met 2-0 verliest van al gedegradeerde Cambuur, eindig ik de competitie op de 3e plek welke weer recht geeft op de 3e ronde kwalificatie van de Champions League. De penningmeester springt wellicht een gat in de lucht, maar qua selectie ben ik totaal niet klaar voor de CL. Volgens mij plaats ik mij wel rechtstreeks voor de groepsfase van de EL, mocht ik verliezen, weet niet of dit in de nieuwe opzet klopt. Gekkie hahaha Natuurlijk moet je blij zijn, zker als je met VVV met zo'n gruwelijke steal bij Feyenoord uit wint Ook als je niet ver komt in de CL, er is veel meer geld te verdienen dan in de EL/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaxBarca Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Gelukkig had PSV vandaag meer geluk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 We staan nu in het linkerrijtje in de PL. Hopelijk kunnen we dit volhouden. Het bestuur werkt tot nu toe niet echt mee, ik kreeg weer een negatief TB van -24 miljoen euro... SI mag dit is dringend fixen, had potverdorie meer dan 70 miljoen op de bank... Gelukkig werd mijn TB herleid naar 0 euro bij het aanvechten van een inkomende transfer en werd de transfer door het bestuur goedgekeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Verdigers van beide teams , mogen zich kapot schamen. Maar wat een heerlijk duel, hopelijk gaan we het in de PL ook zo tegen City doen!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 29 minuten geleden zei Kyrill: Verdigers van beide teams , mogen zich kapot schamen. Maar wat een heerlijk duel, hopelijk gaan we het in de PL ook zo tegen City doen!! Volgens mij is dit iets in FM24. Gebeurd mij ook regelmatig, Ik mag dus met VVV in de 3e kwalificatieronde van de Champions League instromen. Met het Schotse Celtic was de loting niet mals. Eerste wedstrijd gelukkig thuis. Hier gebeurde iets wat ik niet voor mogelijk hield. Ik denk alsnog dat ik er nu zo goed als uit ligt, maar voor de financiën is dit wel een leuke. Mocht ik wel doorstromen wacht naar alle waarschijnlijkheid een wedstrijd tegen het Portugese Benfica. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Jammer dat we de voorsprong laat weggeven, maar desondanks heel tevreden met een punt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Slechte wedstrijd maar wel leuk dat we eens met strafschoppen winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 De nummer 2 van vorig seizoen, verliest 5-0 bij de kampioen van vorig seizoen. En komt niet eens tot een schot op doel. Dan beloofd het dit soort PL seizoen te worden: Alles op de CL maar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mark Hughes Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SLeePo Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Na de onverwachte thuis overwinning in de CL tegen Celtic, ging het zoals verwacht in de uitwedstrijd mis. Voor de fans een leuke ontmoeting ook voor de penningmeester een mooi succes, maar ik denk dat ik in de EL, ben een goede loting, meer kansen maak. Mooi dat onze Peter nog een pingel stopte. Daarom heb ik hem ook transfervrij gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OttoKer Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Arsenal even zoek gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Prima oefenpotje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 OWUSUUUUUU Wilde hem kopen als opvolger voor Room maar moest 30 miljoen kosten. Daarom maar gehuurd. Pakt drie penals bij zijn debuut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 7 minuten geleden zei Thierryvane: OWUSUUUUUU Wilde hem kopen als opvolger voor Room maar moest 30 miljoen kosten. Daarom maar gehuurd. Pakt drie penals bij zijn debuut. Nu moet je m wel kopen vriend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 ÖIS is koning van de stad. Wat is een IFK Göteborg @MNie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Seizoen 2, Feyenoord komt op visite en wordt afgedroogd... De wedstrijd er na: De volgende wedstrijd is tegen PSV, ik houd mijn hart vast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superboeren Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 90+3 Happy birthday Arne! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 Laatste dan voor vandaag... Tot dusver (begin seizoen 3) alleen van Ajax gewonnen in de JC Schaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 2 december 2023 Share Geplaatst 2 december 2023 5 minuten geleden zei Thierryvane: Laatste dan voor vandaag... Tot dusver (begin seizoen 3) alleen van Ajax gewonnen in de JC Schaal. Dorgu, Dorgu, Dorguuuuuuuuuu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 december 2023 Share Geplaatst 3 december 2023 Deze nederlaag doet wel even pijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten