Marvin Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Dit wordt finale #3.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Kasper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april De supporters willen Aanvallend en Entertainend voetbal zien... u vraagt, wij draaien. Prima start zo voor het eerst in de League Two. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Luca Netz 2 goals en 3 key passes, wat een held Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 7 minuten geleden zei Kyrill: Luca Netz 2 goals en 3 key passes, wat een held Hoppa! Lekker bezig vriend!!! Gaat goed met Arsenal of niet ouwe reus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Zojuist zei Dansmeister: Hoppa! Lekker bezig vriend!!! Gaat goed met Arsenal of niet ouwe reus? Ja, thx maatje Die Dijon Kameri is ook echt een absolute schot in de roos! Hij is het sterkst op CAM/10 maar doet bij mij op CM ook echt super goed! Ja bovenaan in de PL(ben nu bezig met novelle update) alleen in de CL helaas 6 punten uit 4 duels. Uit bij Ajax stonden we bij rust al 3-0 achter maar kwamen we na rust terug tot 3-2, helaas geen 3-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Even een paar jonge reservespelers ritme op laten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 1 uur geleden zei Kyrill: Ja, thx maatje Die Dijon Kameri is ook echt een absolute schot in de roos! Hij is het sterkst op CAM/10 maar doet bij mij op CM ook echt super goed! Ja bovenaan in de PL(ben nu bezig met novelle update) alleen in de CL helaas 6 punten uit 4 duels. Uit bij Ajax stonden we bij rust al 3-0 achter maar kwamen we na rust terug tot 3-2, helaas geen 3-3. Waar heb je eigenlijk de mosterd gehaald voor die aankoop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 26 minuten geleden zei Glenn08: Waar heb je eigenlijk de mosterd gehaald voor die aankoop? Van Salzburg voor maar 33,5 miljoen Maar mosterd is niet mijn favoriete saus, maar ik zeg niet wat wel is, voor ik weer voor varkentje wordt uitgemaakt Hij heet echt zo : https://www.google.com/search?q=dijon+kameri&oq=dij&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqDAgBECMYJxiABBiKBTIGCAAQRRg5MgwIARAjGCcYgAQYigUyDQgCEC4YkQIYgAQYigUyBwgDEC4YgAQyEwgEEC4YrwEYxwEYugIYgAQYjgUyEwgFEC4YrwEYxwEYugIYgAQYjgUyBwgGEC4YgAQyBwgHEC4YgAQyBwgIEC4YgAQyBwgJEAAYgAQyEwgKEC4YrwEYxwEYugIYgAQYjgUyEAgLEC4YrwEYxwEYugIYgAQyBwgMEAAYgAQyCggNEC4Y1AIYgAQyEAgOEC4YrwEYxwEYugIYgATSAQgxNzI2ajBqNKgCDrACAQ&client=ms-android-samsung-gs-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Europese debuut in seizoen 3 bij FS Massana. Speel met alleen maar eigen jeugd. Toch tevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Portugal werd niks, Spanje werd niks. Dan maar terug naar Duitsland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niejo101 Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Soms.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Met die 2 gelijke spelen direct al meer puntenverlies dan in de eerste 2 seizoenen van deze game Tegen Ajax wel echt veel beter, maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 10 uur geleden zei Glenn08: Portugal werd niks, Spanje werd niks. Dan maar terug naar Duitsland. Big Brother challenge? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 2 uur geleden zei bas huijsmans: Big Brother challenge? Dat is wel de bedoeling. Ik heb enkel over het hoofd gezien dat je ook een groter stadion moet krijgen. Kan wel eens pittig worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april @Glenn08 even niet kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 2 uur geleden zei Lensherr: @Glenn08 even niet kijken Verkoop die Leoni... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april En nu één helft met mijn sterkste basis . Tweede helft mochten ze weer ademen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Eerste competitie zege, in 6 duels!! FUck yess , eindelijk!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Het seizoen goed begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
glennix Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Een heerlijke overwinning tegen Barça. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 16 uur geleden zei glennix: Een heerlijke overwinning tegen Barça. Netjes vriendje Hoe is het nu met je? Ik net dit; Rood? Geen probleem, niet met #karelball scoren gewoon nog 2x en winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 41 minuten geleden zei Kyrill: Netjes vriendje Hoe is het nu met je? Ik net dit; Rood? Geen probleem, niet met #karelball scoren gewoon nog 2x en winnen Wat ben je goed bezig vriend!!! #teamKarelball Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april 38 minuten geleden zei Dansmeister: Wat ben je goed bezig vriend!!! #teamKarelball Thnx vriend!! Dankjewel Verwacht later vandaag een nieuwe Arsenal-novelle update! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten