Kyrill Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Walid Ould- Chikh Heeft me 450K gekost van Volendam, is het dubbel en dwars waard, wat een heerlijke speler! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Sorry not sorry @Kyrill Op naar de return in Londen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart 9 uur geleden zei Urbeto: Sorry not sorry @Kyrill Op naar de return in Londen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Kranig geweerd uit bij de nummer 1, wij verdiende zelfs als nummer 7, de winst. Het mocht niet zo zijn, niemand gaf ons een kans, mogen tevreden zijn. Dit was gelijk mijn laatst pot voor heel vandaag, fijn weekend iedereen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cervantes Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Drie dagen na de bekerwedstrijd tegen Napoli, Sampdoria verslaan. Altijd lekker! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart Tering zeg wat een kraker was dit Opkomst van net iets meer dan 8000 man en dan tegen een sterren esemble met oa Pafundi, Dovbyk, Isak, Tonali en Koopmeiners. Finale it is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Krankzinnige opening. 8-0 na 24 min. 4 afgekeurde doelpunten nog. Bizarre match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 15 minuten geleden zei Dansmeister: Krankzinnige opening. 8-0 na 24 min. 4 afgekeurde doelpunten nog. Bizarre match. HELD! Ja joh een goal tegen in 90+6e minuut terwijl er maar 4 minuten blessure tijd was gegeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart De Graafschap wist niet wat hun overkwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart (bewerkt) 6 uur geleden zei Dansmeister: Krankzinnige opening. 8-0 na 24 min. 4 afgekeurde doelpunten nog. Bizarre match. Heerlijk! Toffe spelers ook. Hoe doet Baldanzi het? Finale Coppa Italia. 31 maart bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart (bewerkt) Helaas kwamen we net als in ons 1e seizoen tekort in de kwartfinale van de CL. Vorige keer tegen Man City en nu Real Madrid. In de Eredivisie al kampioen en in de bekerfinale echt een heeeerlijke comeback tegen Ajax: Nu nog 4 potjes Eredivisie die nergens meer over gaan. 31 maart bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Football Manager 2024 2024-03-31 18-42-50.mp4 Met een counter uit het boekje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Wedstrijd later weer een comeback Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Wereldbekertje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Op voorhand wisten we dat de Svenska Cupen hoe dan ook in Göteborg zou blijven, maar het is des te lekkerder dat wij hem mee de rivier over nemen. Het betekent titelprolongatie en onze derde bekerwinst in de clubhistorie. Jättebra! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 2 minuten geleden zei Urbeto: Op voorhand wisten we dat de Svenska Cupen hoe dan ook in Göteborg zou blijven, maar het is des te lekkerder dat wij hem mee de rivier over nemen. Het betekent titelprolongatie en onze derde bekerwinst in de clubhistorie. Jättebra! Gefeliciteerd!! Begrijp ik het nou goed, je MOET de beker daar winnen om kampioen te worden, of zie/lees ik iets verkeerd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Zojuist zei Kyrill: Gefeliciteerd!! Begrijp ik het nou goed, je MOET de beker daar winnen om kampioen te worden, of zie/lees ik iets verkeerd? Tack så mycket! De beker in Zweden steekt een beetje gek in elkaar qua data. Het Zweedse voetbalseizoen loopt qua competitie van maart-november, waardoor het gros van je bekercampagne onderdeel uitmaakt van de voorbereiding in februari. Dan speel je namelijk een poule en eventueel halve finales etc. De finale volgt in mei. Wij prolongeren onze bekertitel nu - vandaar mijn gebruik van het woord - en nemen de beker mee uit het stadion van stadsgenoot BK Häcken. Hierdoor wist ik dat de beker hoe dan ook in Göteborg zou blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 13 minuten geleden zei Urbeto: Tack så mycket! De beker in Zweden steekt een beetje gek in elkaar qua data. Het Zweedse voetbalseizoen loopt qua competitie van maart-november, waardoor het gros van je bekercampagne onderdeel uitmaakt van de voorbereiding in februari. Dan speel je namelijk een poule en eventueel halve finales etc. De finale volgt in mei. Wij prolongeren onze bekertitel nu - vandaar mijn gebruik van het woord - en nemen de beker mee uit het stadion van stadsgenoot BK Häcken. Hierdoor wist ik dat de beker hoe dan ook in Göteborg zou blijven Ja nu snap ik het haha. Ik dacht je weet het maar nooit, kijk bv naar Playoffs in Belgie. Maar beker dus, helder. Ben je ook kampioen geworden in de competitie :)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart 3 minuten geleden zei Kyrill: Ja nu snap ik het haha. Ik dacht je weet het maar nooit, kijk bv naar Playoffs in Belgie. Maar beker dus, helder. Ben je ook kampioen geworden in de competitie :)? Zeker, in de voorgaande twee seizoenen zijn we kampioen geworden. Het nieuwe seizoen (en dus mijn vierde op het hoogste niveau) is nu net op een derde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Assan Quedraogo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april 23 uur geleden zei ElPrincipito: Heerlijk! Toffe spelers ook. Hoe doet Baldanzi het? Finale Coppa Italia. Goed man! Haal niet al het rendement uit hem, want speel niet met hem op 10. Is een 8 geworden in mijn tactiek. Hier ook Milan verslagen. SuperCuppie finale. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 1 april Share Geplaatst 1 april Peersman Pingel stoppen, heerlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten