Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Ik speel nu tegen...

Fantasy

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 2,7k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Kranig geweerd uit bij de nummer 1, wij verdiende zelfs als nummer 7, de winst.  Het mocht niet zo zijn, niemand gaf ons een kans, mogen tevreden zijn. Dit was gelijk mijn laatst pot voor heel vandaag, fijn weekend iedereen!

ADO-Roda 2-2.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Dansmeister:

Krankzinnige opening. 8-0 na 24 min. ;c 4 afgekeurde doelpunten nog. Bizarre match.

image.png.43ddd0aeec6b31b82c7f0ed0381d0618.png

:cheer:_O_HELD!

Ja joh een goal tegen in 90+6e minuut terwijl er maar 4 minuten blessure tijd was gegeven:5;e

Jong Utrecht-Roda 2-2.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Dansmeister:

Krankzinnige opening. 8-0 na 24 min. ;c 4 afgekeurde doelpunten nog. Bizarre match.

image.png.43ddd0aeec6b31b82c7f0ed0381d0618.png

Heerlijk! Toffe spelers ook. Hoe doet Baldanzi het? 

Finale Coppa Italia. 

Schermafbeelding2024-03-31om17_18_06.thumb.png.465867b37f8b2e3f8e9610718c10af4d.png

bewerkt door ElPrincipito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

image.thumb.png.4051265633aa04872fb2ff81ead5f5e0.png

Helaas kwamen we net als in ons 1e seizoen tekort in de kwartfinale van de CL. Vorige keer tegen Man City en nu Real Madrid. In de Eredivisie al kampioen en in de bekerfinale echt een heeeerlijke comeback tegen Ajax:

image.png.b60478c47b3c896339d3da0f58ea0c92.png

Nu nog 4 potjes Eredivisie die nergens meer over gaan.

bewerkt door 007mark
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op voorhand wisten we dat de Svenska Cupen hoe dan ook in Göteborg zou blijven, maar het is des te lekkerder dat wij hem mee de rivier over nemen. Het betekent titelprolongatie en onze derde bekerwinst in de clubhistorie. Jättebra!

wAbtoj9.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Urbeto:

Op voorhand wisten we dat de Svenska Cupen hoe dan ook in Göteborg zou blijven, maar het is des te lekkerder dat wij hem mee de rivier over nemen. Het betekent titelprolongatie en onze derde bekerwinst in de clubhistorie. Jättebra!

wAbtoj9.png

Gefeliciteerd!! :)

Begrijp ik het nou goed, je MOET de beker daar winnen om kampioen te worden, of zie/lees ik iets verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Gefeliciteerd!! :)

Begrijp ik het nou goed, je MOET de beker daar winnen om kampioen te worden, of zie/lees ik iets verkeerd?

Tack så mycket! De beker in Zweden steekt een beetje gek in elkaar qua data. Het Zweedse voetbalseizoen loopt qua competitie van maart-november, waardoor het gros van je bekercampagne onderdeel uitmaakt van de voorbereiding in februari. Dan speel je namelijk een poule en eventueel halve finales etc. De finale volgt in mei. Wij prolongeren onze bekertitel nu - vandaar mijn gebruik van het woord - en nemen de beker mee uit het stadion van stadsgenoot BK Häcken. Hierdoor wist ik dat de beker hoe dan ook in Göteborg zou blijven ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Urbeto:

Tack så mycket! De beker in Zweden steekt een beetje gek in elkaar qua data. Het Zweedse voetbalseizoen loopt qua competitie van maart-november, waardoor het gros van je bekercampagne onderdeel uitmaakt van de voorbereiding in februari. Dan speel je namelijk een poule en eventueel halve finales etc. De finale volgt in mei. Wij prolongeren onze bekertitel nu - vandaar mijn gebruik van het woord - en nemen de beker mee uit het stadion van stadsgenoot BK Häcken. Hierdoor wist ik dat de beker hoe dan ook in Göteborg zou blijven ;) 

Ja nu snap ik het haha. Ik dacht je weet het maar nooit, kijk bv naar Playoffs in Belgie. Maar beker dus, helder. Ben je ook kampioen geworden in de competitie :)?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Kyrill:

Ja nu snap ik het haha. Ik dacht je weet het maar nooit, kijk bv naar Playoffs in Belgie. Maar beker dus, helder. Ben je ook kampioen geworden in de competitie :)?

Zeker, in de voorgaande twee seizoenen zijn we kampioen geworden. Het nieuwe seizoen (en dus mijn vierde op het hoogste niveau) is nu net op een derde. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei ElPrincipito:

Heerlijk! Toffe spelers ook. Hoe doet Baldanzi het? 

Finale Coppa Italia. 

Schermafbeelding2024-03-31om17_18_06.thumb.png.465867b37f8b2e3f8e9610718c10af4d.png

Goed man! Haal niet al het rendement uit hem, want speel niet met hem op 10. Is een 8 geworden in mijn tactiek.

Hier ook Milan verslagen. SuperCuppie finale.

image.png.1759cea844eefc3dc3032832c7c7f838.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites